Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-09-2008, 08:43
Poor twisted me
Avatar van Poor twisted me
Poor twisted me is offline
Iedereen heeft het vast weleens dat je gewoon even moet klagen over het één of ander. Sinds de klaagmuur weg is open ik maar eens een topic waar mensen hun hart kunnen luchten over de dingen die hun dwars zitten.

Topicstarter begint:

M'n geduld is deze week weer eens flink op de proef gesteld. Ik volg een opleiding bij Hogeschool Fontys te Eindhoven. (Okay lach me maar alvast uit). Je zou denken dat ik op dit moment misschien lessen zou moeten volgen, of me verdiepen in de lesstof of iets anders wat je normaal gesproken op school doet.


NEEN! Ik moet godverdomme weer wachten tot vijf voor half één totdat de volgende les weer begint. Er was eigenlijk een gastcollege ingepland maar zoals deze week al bijna 5X eerder kwam er geen docent opdagen en ging de les dus niet door. Al mijn medeprojectleden hangen nu al ergens op een terras rond dus werken aan het project zit er ook niet in.

Daarna heb ik twee uurtjes een les die je net zo goed thuis in je eentje kunt doen. Daarna weer een tussenuur en daarna lessen tot 17:00 uur. Waarna ik de bus mis weer een uur moet wachten tot de volgende bus komt. Daarna nog een uur reizen in de bus naar huis. Daarna snel eten want ik heb afgesproken met m'n vriend. Dit kan ik dus net zo goed afblazen, omdat ik pas zo laat thuis ben.

Dus vandaag zal ik bijna 7 uur verspillen. En dan heb ik het alleen over vandaag... Bij fontys is het aan de orde van de dag dat ze je voor niks laten wachten op lessen die niet meer doorgaan. Veel te laat roosterwijzigingen doorvoeren (nog om 8 a 9 uur s'avonds!) Veel te laat tutorgesprekken inplannen met studenten. (Hier krijg je rond 9 uur pas een mail over voor de volgende dag!)

Gisteren heb ik ook al 5 uur moeten wachten totdat de volgende les begon.. althans zo stond het op het rooster. Toen de docent weer niet kwam opdagen en we hem tegenkwamen in de hal toen we naar huis wilde gaan (na zo'n 20 min wachten) zei hij doodleuk dat de les niet meer doorging.

Moraal van het verhaal: Bedenk je a.u.b. voordat je naar een Fontys Hogeschool toegaat. Reis liever wat langer... kies een andere hogeschool, dan leer je meer én ben je niet afhankelijk van de slecht georganiseerde bende die Fontys is.
__________________
It's all fun and games, until someone looses an eye...than it's fun and games you can't see
Advertentie
Oud 11-09-2008, 08:46
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1710456
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 11-09-2008, 10:33
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Of het Lucht-Je-Hart-Topic op Psych
Oud 11-09-2008, 11:51
Verwijderd
Dit topic mag niet hoor. Neenee.
Oud 11-09-2008, 13:50
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Al het bovenstaande. In het wat kan ik niet waarderen topic mag je klagen.
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel #50²
Verwijderd
146 26-08-2008 07:00
Verhalen & Gedichten [Verhaal + illustraties] De machtige dagen van Jerzy Narovski
®Observer
3 04-07-2005 23:00
Verhalen & Gedichten [verhaal] Strijd van binnen (deel 1)
Man of Chrome
23 26-12-2004 14:12
Lifestyle nieuw lifestyle evaluatietopic
Verwijderd
500 30-10-2004 16:57
Verhalen & Gedichten verhalenwedstrijd: titelloos
Vlooienband
0 01-10-2003 14:29


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:19.