Oud 03-12-2018, 19:46
kansloos
kansloos is offline
Hoi, ik ben een jongen van 16 jaar, ik ben man en ik heb een pik van 16cm

Ik houd van gamen, zoals fortnite en ik zit op basketbal. Leuk om jullie te leren kennen!

Groetjes,
Advertentie
Oud 03-12-2018, 19:48
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Waarom moeten we je penis lengte weten?
Oud 03-12-2018, 19:51
kansloos
kansloos is offline
Citaat:
Waarom moeten we je penis lengte weten?
Om de vragen voor te zijn geef ik maar alvast antwoord
Oud 03-12-2018, 19:54
Verwijderd
Ja dat is altijd het eerste wat we hier vragen. Met een piem kleiner dan 18 cm mag je hier niet komen. Jammer joh.
Oud 03-12-2018, 19:59
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Sorry, maar om in dit forum te participeren moet je een penis lengte van >20cm hebben, Enilorac.

Dit is tenslotte ook the high penis length society.
Oud 03-12-2018, 20:08
Verwijderd
Oud 03-12-2018, 20:28
kansloos
kansloos is offline
Citaat:
Ja dat is altijd het eerste wat we hier vragen. Met een piem kleiner dan 18 cm mag je hier niet komen. Jammer joh.
De lengte van je penis staat los van wie je echt bent dus jammer dat je zo reageert.
Oud 03-12-2018, 20:31
Verwijderd
Oh, echt? Bedankt voor dat inzicht!
Oud 03-12-2018, 20:38
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Ik ga me ook voorstellen ik ben rellaH, ik ben 7 jaar. Ik heb een pik van 1,5 cm stijve toestand en ik ben er heel blij mee en ik krijg alle meiden ermee in bed.
Oud 03-12-2018, 21:23
kansloos
kansloos is offline
Citaat:
Oh, echt? Bedankt voor dat inzicht!
Groet me liever eerst ipv zo sarcastisch te reageren!

Citaat:
Ik ga me ook voorstellen ik ben rellaH, ik ben 7 jaar. Ik heb een pik van 1,5 cm stijve toestand en ik ben er heel blij mee en ik krijg alle meiden ermee in bed.
Leuk voor je je bent succesvoller dan ik met een pik die meer dan 10x langer is.

OPMERKING VAN MIJN KANT IK WORD HELEMAAL NIET VRIENDELIJK BEGROET OP HET FORUM WAAROM IS NIEMAND AARDIG OFZO? DAT IEMAND ZEGT HEY LEUK DAT JE ER BENT WELKOM OP HET FORUM WAAROM
Oud 03-12-2018, 21:25
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Welkom, mijn piemelgenoot.
Oud 03-12-2018, 21:30
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
OPMERKING VAN MIJN KANT IK WORD HELEMAAL NIET VRIENDELIJK BEGROET OP HET FORUM WAAROM IS NIEMAND AARDIG OFZO? DAT IEMAND ZEGT HEY LEUK DAT JE ER BENT WELKOM OP HET FORUM WAAROM
We vinden het raar (en grappig tegelijkertijd) dat jij je lengte van je pik post op dit sectie (voorstellen) van de forum post.

Dus dit is wel een hele goede eerste indruk!
Oud 03-12-2018, 21:44
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Citaat:
OPMERKING VAN MIJN KANT IK WORD HELEMAAL NIET VRIENDELIJK BEGROET OP HET FORUM WAAROM IS NIEMAND AARDIG OFZO? DAT IEMAND ZEGT HEY LEUK DAT JE ER BENT WELKOM OP HET FORUM WAAROM
oMg EcHt He ZoOoO sToM!!!!!!!!!!!!1!!!!
Oud 03-12-2018, 22:15
Verwijderd
Citaat:
We vinden het raar (en grappig tegelijkertijd) dat jij je lengte van je pik post op dit sectie (voorstellen) van de forum post.
Dit inderdaad. Het is vreemd dat je jezelf zo voorstelt, als je het mij vraagt. Je kunt je ook prima voorstellen zonder de lengte van je piemel te vermelden.
Oud 03-12-2018, 22:15
Verwijderd
Maar goed, hallo kansloos!
Oud 03-12-2018, 22:25
Verwijderd
Zo'n relevante nickname hebben En zo onbedoeld ook
Oud 03-12-2018, 22:25
kansloos
kansloos is offline
Citaat:
We vinden het raar (en grappig tegelijkertijd) dat jij je lengte van je pik post op dit sectie (voorstellen) van de forum post.

Dus dit is wel een hele goede eerste indruk!
Laat me gewoon in m'n waarde alsjeblieft?

Verder: bedankt voor alle fijne welkomstwensen van jullie.
Oud 03-12-2018, 22:32
kansloos
kansloos is offline
Citaat:
Dit inderdaad. Het is vreemd dat je jezelf zo voorstelt, als je het mij vraagt. Je kunt je ook prima voorstellen zonder de lengte van je piemel te vermelden.
Ik vind het weer vreemd dat jij het vreemd vindt en zo zijn we allemaal weer vreemd dus het punt van je opmerking is nu officieel weerlegt dank u wel voor de medewerking
Ads door Google
Oud 03-12-2018, 22:34
Verwijderd
Zeg ik eens hallo wordt het genegeerd. Het is ook nooit goed.

Weltrusten kansloos!
Oud 03-12-2018, 22:36
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Mag ik grote pik patrick heten?
Oud 03-12-2018, 22:37
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Welkom op het forum
Welke games speel je?
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 03-12-2018, 22:38
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Waarom moeten we je penis lengte weten?
Mee eens. Bovendien: Kijk maar naar andere voorsteltopics, daar wordt het ook niet gevraagd. En als het forum het mag weten, zet het dan ff bij seksualiteit neer, daar hoort het thuis.
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 04-12-2018, 05:52
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Stel je voor als je op sollicitatiegesprek gaat; Hallo ik ben Kees, ik ben 30 jaar oud en heb een pik van 3,1 cm
Oud 04-12-2018, 06:34
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Hoi, ik ben een jongen van 16 jaar, ik ben man en ik heb een pik van 16cm

Ik houd van gamen, zoals fortnite en ik zit op basketbal. Leuk om jullie te leren kennen!

Groetjes,
Waarom stel je je voor met je penislengte?

Kies jij je vrienden uit op basis van penislengte? Nee? Seksueel contact zoeken is op dit forum niet toegestaan, dus als je het deelt in de hoop er dames mee te scoren, dan moet ik je teleurstellen, dat gaat niet gebeuren.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 04-12-2018, 08:30
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:

OPMERKING VAN MIJN KANT IK WORD HELEMAAL NIET VRIENDELIJK BEGROET OP HET FORUM WAAROM IS NIEMAND AARDIG OFZO? DAT IEMAND ZEGT HEY LEUK DAT JE ER BENT WELKOM OP HET FORUM WAAROM
Hey,

(Ik spreek duidelijk voor mezelf maar oké.) Ik vind het leuk dat je op het forum terecht bent gekomen! Hoe meer zielen hoe meer vreugde!

Over hoe je hier begroet werd: Dit zijn de standaard reacties op ern topic. Het zijn volgens hun ook de beste reacties. Je zult er mee moeten dealen. Dat vind ik zelf ook jammer want ze zijn allemaal al boven de 25 jaar maar zitten nog steeds op een SCHOLIERENforum.

Nou ja, leuk dat je hier bent. Ik zie je graag op een ander topic!

Groetjes,
Lisa
Advertentie
Oud 04-12-2018, 08:33
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Hey,

(Ik spreek duidelijk voor mezelf maar oké.) Ik vind het leuk dat je op het forum terecht bent gekomen! Hoe meer zielen hoe meer vreugde!

Over hoe je hier begroet werd: Dit zijn de standaard reacties op ern topic. Het zijn volgens hun ook de beste reacties. Je zult er mee moeten dealen. Dat vind ik zelf ook jammer want ze zijn allemaal al boven de 25 jaar maar zitten nog steeds op een SCHOLIERENforum.

Nou ja, leuk dat je hier bent. Ik zie je graag op een ander topic!

Groetjes,
Lisa
Behalve ik
Oud 04-12-2018, 08:44
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
en ik
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 04-12-2018, 09:08
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Neen ich nicht
Oud 04-12-2018, 10:26
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
Behalve ik
Ik wist dat je zou reageren! Hahaha! Ik bedoelde jou niet maar als jij je aangesproken voelde...😂
Oud 04-12-2018, 11:04
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Dus nu sluit je Destruct! en mij buiten??
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 04-12-2018, 11:07
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Ik ben pas over 9 jaar 25, telt dat?
Oud 04-12-2018, 11:52
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Ik wist dat je zou reageren! Hahaha! Ik bedoelde jou niet maar als jij je aangesproken voelde...😂
Ik voel me niet eens aangesproken lmfao
Oud 04-12-2018, 17:01
kansloos
kansloos is offline
Citaat:
Waarom stel je je voor met je penislengte?

Kies jij je vrienden uit op basis van penislengte? Nee? Seksueel contact zoeken is op dit forum niet toegestaan, dus als je het deelt in de hoop er dames mee te scoren, dan moet ik je teleurstellen, dat gaat niet gebeuren.
Sorry mijn excuses zo had ik het niet bedoeld en het spijt me dat het verkeerd over komt.

Citaat:
Hey,

(Ik spreek duidelijk voor mezelf maar oké.) Ik vind het leuk dat je op het forum terecht bent gekomen! Hoe meer zielen hoe meer vreugde!

Over hoe je hier begroet werd: Dit zijn de standaard reacties op ern topic. Het zijn volgens hun ook de beste reacties. Je zult er mee moeten dealen. Dat vind ik zelf ook jammer want ze zijn allemaal al boven de 25 jaar maar zitten nog steeds op een SCHOLIERENforum.

Nou ja, leuk dat je hier bent. Ik zie je graag op een ander topic!

Groetjes,
Lisa
Haha dan ben je echt zielig als je ouder bent dan 25 jaar en nog steeds op een scholierenforum zit.

Citaat:
Mag ik grote pik patrick heten?
Nee jij heet al imbeciel.
Oud 04-12-2018, 17:24
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Nou jongens, volgens mij gaat dit geen gezellig voorsteltopic meer worden. Ik gooi er een slotje op
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine voorsteltopics
Verwijderd
69 15-03-2011 03:55
De Kantine Hoe ben je op het forum terecht gekomen?
Missy
74 04-10-2010 21:42
Beleidszaken DK Voorsteltopic
Sky Jewel
6 04-01-2004 12:05
De Kantine Newbies ! Stel je eerst even voor !
Skyguy
34 04-01-2004 02:17
Beleidszaken voorsteltopic?
*sunrise1986*
11 31-10-2003 21:14
Films, TV & Radio Buffy/Angel nr heel-veel :p
Verwijderd
501 17-03-2003 16:38


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:46.