Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Scholieren.com / Beleidszaken
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-05-2003, 22:33
Verwijderd
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 07-05-2003 @ 21:01:
die quasi-arrogante opmerkingen in het evaluatietopic, bekijk die maar is
'is', volgens mij bedoel je 'eens'...
en wat versta jij eigenlijk onder 'quasi'? bedoel je niet 'semi'?
Wat is quasi-arrogant volgens jou?
Advertentie
Oud 08-05-2003, 22:37
strafcorner
Avatar van strafcorner
strafcorner is offline
Als iedereen nou gewoon eens wat minder zou zeuren op anderen en gewoon lekker op zichzelf zou letten.. Het grootste probleem op lifestyle is dat men elkaar verwijt het grootste probleem te zijn, maar als iedereen nou gewoon ff lekker kapte met happen en op elkaar zeiken zou er helemaal niets aan de hand zijn...

Gezeur ook altijd.

"jij bent vervelend, jij bent irritant,jij doet sus,jij bent zo,dit groepje dat, dat groepje bla........."

bah!
__________________
A master race mentality of liberty for those with superiority. Your moral civilized society is built on brutality and cruelty.
Oud 09-05-2003, 00:15
Verwijderd
Citaat:
strafcorner schreef op 08-05-2003 @ 23:37:
Als iedereen nou gewoon eens wat minder zou zeuren op anderen en gewoon lekker op zichzelf zou letten.. Het grootste probleem op lifestyle is dat men elkaar verwijt het grootste probleem te zijn, maar als iedereen nou gewoon ff lekker kapte met happen en op elkaar zeiken zou er helemaal niets aan de hand zijn...
En hier ben ik het mee eens...

Citaat:
Gezeur ook altijd.

"jij bent vervelend, jij bent irritant,jij doet sus,jij bent zo,dit groepje dat, dat groepje bla........."

bah!
Wel jammer dat je dan zelf even zeurt, maar daar ben ík nu ook mee bezig, dus ik ben ook evil

Dat er groepjes zijn op lifestyle, dat merk ik pas bij het lezen van dit topic eigenlijk, maar zo veel kom ik er niet. Wel is het er een ontzettend gezeur en gedoe altijd, ja. Daarnaast is het meer een modedeelforum dan een lifestyledeelforum.
Oud 09-05-2003, 08:35
Verwijderd
Citaat:
McLaren schreef op 08-05-2003 @ 14:00:
Zit er iets van euh.. 3 jaar ofzo op..
En ik zou me doodschamen als ik tot zo'n groepje op Lifestyle behoorde :r

Aan de ene kant beginnen ze te janken als er over hokjes gepraat word, maar als het ze even uitkomt beginnen ze er zelf over..
:r
Ik zou me doodschamen om jou in mn groepje te hebben.
Oud 09-05-2003, 09:31
Verwijderd
Citaat:
eXo schreef op 09-05-2003 @ 09:35:
Ik zou me doodschamen om jou in mn groepje te hebben.
Oud 09-05-2003, 11:33
Verwijderd
Gelukkig maar, dan denken we iig daar hetzelfde over..
Oud 09-05-2003, 11:53
Vork
Avatar van Vork
Vork is offline
gooi dat forum in godsnaam toch eens dicht
altijd is hierover wel een discussie, men zeikt elkaar af voor et leven alleen omdat men bijv een shirt heeft van een verkeerd merk..

ik ben blij dat iemands lifestyle niet mijn hobby is
__________________
Come on and do THE TOXIC WALTZ!
Oud 09-05-2003, 13:03
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Koen schreef in 'n topic dat gisteren onder mijn naam gepost was:
Ik wacht tot de leden zelf eens beginnen met het verbeteren van Lifestyle, maar jou interesseert het kennelijk geen flikker. Mij ook niet, maar kom dan niet op Beleidszaken met alternatieven aanzetten van hoe 't allemaal beter kan, want daar wordt dan dus gewoon niet naar geluisterd.
ten eerste verdient dit een roloog.
ten tweede, heb ik dat bewuste topic niet geopend maar iemand anders die de computer ontdekte met scholieren.com nog open. my bad, juh weet 't, maar toch.
Maar om dan maar te zeggen dat er niet meer geluisterd wordt omdat meneer meteen z'n conclusies trekt gaat wel ver.
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.
Oud 09-05-2003, 16:36
June bug
June bug is offline
Citaat:
strafcorner schreef op 08-05-2003 @ 23:37:
Als iedereen nou gewoon eens wat minder zou zeuren op anderen en gewoon lekker op zichzelf zou letten..
__________________
Shake your body like the dance//
Oud 10-05-2003, 23:41
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
Hermione schreef op 08-05-2003 @ 23:33:

en wat versta jij eigenlijk onder 'quasi'? bedoel je niet 'semi'?
Wat is quasi-arrogant volgens jou?
Je gebruikt het woord zelf ook, so please.


Even ontopic: op zich gaat het weer even goed Maar voor hoelang
Oud 11-05-2003, 16:22
Verwijderd
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 11-05-2003 @ 00:41:
Je gebruikt het woord zelf ook, so please.
'

nee
Oud 11-05-2003, 17:40
De Bitch
Avatar van De Bitch
De Bitch is offline
Jullie moeten allemaal echt nodig is langs het Riagg, want Oh My God, wat kunnen jullie zeiken over zoiets kleins als een forum ergens op internet, www.watbenjedan.nl
Oud 11-05-2003, 17:57
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
Hermione schreef op 11-05-2003 @ 17:22:
'

nee
Hermione
19V - Lid



gepost op 01-05-2003 @ 18:54

--------------------------------------------------------------------------------
Ik ben zo'n meisje dat binnenkomt, quasi-arrogant/onzeker om zich heen kijkt wat voor volk er rondloopt, een glas zelfvertrouwen aka vieux achteroverslaat, vervolgens gaat dansen en niet meer ophoudt.




Sorry.
Kinderachtig genoeg geweest nu
Ik stop nu echt
Oud 11-05-2003, 20:28
Verwijderd
goed gezocht, complimenten!
btw jij begon met kinderachtig doen.
en in mijn zinsverband klopt 'quasi'. want quasi-arrogantie kun je alleen zelf herkennen, en niet bij iemand anders aan de hand van een evaluatietopic.

dus ik zou zeggen, jat m'n uitspraken niet om vervolgens te proberen me ermee te dissen, get a life en doe je best om fb te worden.

Oud 11-05-2003, 21:00
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
Hermione schreef op 11-05-2003 @ 21:28:
goed gezocht, complimenten!
btw jij begon met kinderachtig doen.
en in mijn zinsverband klopt 'quasi'. want quasi-arrogantie kun je alleen zelf herkennen, en niet bij iemand anders aan de hand van een evaluatietopic.

dus ik zou zeggen, jat m'n uitspraken niet om vervolgens te proberen me ermee te dissen, get a life en doe je best om fb te worden.

*glimlacht*

Oud 11-05-2003, 22:03
strafcorner
Avatar van strafcorner
strafcorner is offline
kappen! stelletje triestelingen...
__________________
A master race mentality of liberty for those with superiority. Your moral civilized society is built on brutality and cruelty.

Laatst gewijzigd op 11-05-2003 om 22:05.
Oud 11-05-2003, 22:50
Thomas
Thomas is offline
Ik dacht dat jullie hier waren om naar oplossingen te zoeken?
Oud 11-05-2003, 23:06
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Wawl schreef op 11-05-2003 @ 23:50:
Ik dacht dat jullie hier waren om naar oplossingen te zoeken?
OP dit moment wordt er hard gewerkt aan weer een superslot ipv aan een oplossing
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Oud 11-05-2003, 23:34
de communiceerbeer
Avatar van de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
Citaat:
Vork schreef op 09-05-2003 @ 12:53:
gooi dat forum in godsnaam toch eens dicht
altijd is hierover wel een discussie, men zeikt elkaar af voor et leven alleen omdat men bijv een shirt heeft van een verkeerd merk..

ik ben blij dat iemands lifestyle niet mijn hobby is
een opgestoken duim
__________________
jdfjdxjkdsk
Oud 11-05-2003, 23:37
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
MazeMouse schreef op 12-05-2003 @ 00:06:
OP dit moment wordt er hard gewerkt aan weer een superslot ipv aan een oplossing
Geen slot, gewoon dat hele forum verwijderen.
Oud 15-05-2003, 13:31
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Ik vind het wel gezellig
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Oud 15-05-2003, 19:49
Verwijderd
Citaat:
de communiceerbeer schreef op 12-05-2003 @ 00:34:
een opgestoken duim
*stopt in reet*
Oud 16-05-2003, 06:51
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
en een dikke roloog voor degenen die nou weer loos zitten te doen
Oud 16-05-2003, 10:52
rodina
Avatar van rodina
rodina is offline
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 16-05-2003 @ 07:51:
en een dikke roloog voor degenen die nou weer loos zitten te doen

Ga huilen, lifestyle is weer terug op dr oude nivo
__________________
Freak me baby
Oud 16-05-2003, 11:18
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
rodina schreef op 16-05-2003 @ 11:52:
Ga huilen, lifestyle is weer terug op dr oude nivo
Ik zou er trots op zijn meid
Oud 16-05-2003, 12:12
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Nou, het is toch ook gezellig?
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Oud 16-05-2003, 13:09
Pharmacon
Avatar van Pharmacon
Pharmacon is offline
Citaat:
Roos schreef op 16-05-2003 @ 13:12:
Nou, het is toch ook gezellig?
enorm...
__________________
" watch your eyeballs tuup"
Oud 16-05-2003, 14:22
Verwijderd
Is het nou zo moeilijk voor iedereen om zich gewoon normaal te gedragen?
Oud 16-05-2003, 14:47
Ieme
Avatar van Ieme
Ieme is offline
Zelfs hier (of juist hier) blijkt duidelijk dat men vooral op elkaar zit te zeuren. Blijkbaar is er echt zo'n splitsing gekomen tussen enkele 'groepen'. En het accepteren van elkaars mening blijkt dan nogal moeilijk. Waarom op elkaar zeiken, terwijl je juist ook van elkaar kunt 'leren' of elkaar van goeie feedback kunt voorzien.

Natuurlijk is het niveau van Lifestyle laag op dit moment, maar sluiten is volgens mij geen goede optie. Velen hebben namelijk erg veel plezier van Lifestyle (waaronder ikzelf). Door sluiting zou je ook het huidige 'probleem' kunnen verplaatsen. Men zal dan toch ergens anders terecht willen.

Wat Lifestyle volgens mij nodig heeft is juist medewerking van de forummers zelf! Zorg zelf voor goeie topics. Alleen op elkaar zeiken helpt geen zak. Goed commentaar leveren kan echter een heleboel bijdragen.
Aan de andere kant zijn goeie forumbazen ook belangrijk. (ik zeg dus niet dat de huidige NIET goed zijn!) Ingrijpen waar nodig en eventueel (inhoudsloze) topics sluiten of evt. verplaatsen naar een deelforum waar ze wel goed tot hun recht komen. Wat ook zou kunnen schelen is een topic enigszins bijsturen. Nu lopen ze soms uit de hand, zeurt men alleen op elkaar en is het onderwerp van de topic niet meer terug te vinden.

Om eerlijk te zijn lijkt het me een leuke uitdaging om forumbaas te worden van Lifestyle, om er zo aan bij te kunnen dragen dat Lifestyle weer een gezellig en goed lopend forum wordt.
Natuurlijk wil ik mijzelf niet meteen flink naar voren schuiven, maar je moet toch kenbaar maken dat je zoiets graag wilt.
__________________
--- back --- www.doyouknowflo.nl --- There's n eye in me soup. Fetch me musket! ---
Oud 16-05-2003, 15:35
Verwijderd
Citaat:
Ieme schreef op 16-05-2003 @ 15:47:
Aan de andere kant zijn goeie forumbazen ook belangrijk. (ik zeg dus niet dat de huidige NIET goed zijn!)
Dat zeg ik dus wel. De ene is al meer dan een week niet online geweest en de ander twee dagen niet. De twee dagen zijn nog te volgen maar een week?! En zeker in deze tijd dat t gewoon kut gaat op lifestyle (volgens vele dan) moet je toch wel minstens een keer per dag online komen?! Nu moet Koen dus naar lifestyle komen om daar topics te sluiten... Om ADHD te quoten: Wat een wan-beleid
Oud 16-05-2003, 15:36
Ieme
Avatar van Ieme
Ieme is offline
Citaat:
! am mE schreef op 16-05-2003 @ 16:35:
Dat zeg ik dus wel. De ene is al meer dan een week niet online geweest en de ander twee dagen niet. De twee dagen zijn nog te volgen maar een week?! En zeker in deze tijd dat t gewoon kut gaat op lifestyle (volgens vele dan) moet je toch wel minstens een keer per dag online komen?! Nu moet Koen dus naar lifestyle komen om daar topics te sluiten... Om ADHD te quoten: Wat een wan-beleid
Ik zei ook niet dat ze WEL goed zijn. Ik hou me daar maar gewoon buiten.
__________________
--- back --- www.doyouknowflo.nl --- There's n eye in me soup. Fetch me musket! ---
Oud 16-05-2003, 15:40
Verwijderd
Citaat:
Ieme schreef op 16-05-2003 @ 16:36:
Ik zei ook niet dat ze WEL goed zijn. Ik hou me daar maar gewoon buiten.
Citaat:
! am mE schreef:
Dat zeg ik dus wel.
Oud 16-05-2003, 16:55
Koen
Avatar van Koen
Koen is offline
Citaat:
! am mE schreef op 16-05-2003 @ 16:35:
Dat zeg ik dus wel.
Ik kan je daar niet geheel ongelijk in geven. Vandaar dat er ook druk gezocht wordt naar vervanging.

Maar aan de andere kant; een Forumbaas is alleen maar om te corrigeren. Niet om de sfeer te bepalen. En als ik even snel over de Lifestyle index heenkijk kan ik zo een aantal topics aanwijzen van mensen die met opzet een beetje provoceren.

Ja kom, dan wordt 't natuurlijk nooit wat. Ik snap wel dat jullie 't qua forumbazen nu een beetje zat beginnen te worden, maar aan de andere kant maken jullie 't voor jezelf ook niet erg makkelijk.

'Jullie' moet in deze context gelezen worden als 'de mensen die op Lifestyle komen', ik bedoel daar niemand specifiek mee, vat dit dus absoluut niet persoonlijk op
Oud 17-05-2003, 08:51
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Nee Koen, ben ik het niet mee eens. Veel forumbazen zetten juist wel sfeer. Bijvoorbeeld bertbart, die opende vaak leuke topics en leidde het gechat en het gerommel in goede banen.

Het werkt ook twee kanten op he, daar zijn veel mensen het over eens. Juist omdat die forumbazen nooit komen, worden er meer onzintopics geopend.
Als bijvoorbeeld bertbart (om hem maar even als voorbeeld te gebruiken) forumbaas zou zijn, zouden veel mensen stoppen met die onzintopics. Omdat we dan weten dat Bart het allemaal moet opruimen.

Dus het is het beste om een beetje een 'prominente' Lifestyler te nemen. Niet weer iemand, die al Forumbaas is op andere subfora, en Lifestyle er maar even bijneemt. Dat werkt niet, mensen hebben totaal geen 'band' met die persoon (ook niet met de huidige FB'ers, er is bijna niemand die medelijden heeft met BS, omdat zij toch nooit online is).

Snap je mijn punt?

(Ik moet toch echt eens leren wat korter&bondiger te zijn )
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Oud 17-05-2003, 08:58
Verwijderd
Citaat:
Roos schreef op 17-05-2003 @ 09:51:
Het werkt ook twee kanten op he, daar zijn veel mensen het over eens. Juist omdat die forumbazen nooit komen, worden er meer onzintopics geopend.
Precies, de mensen op lifestyle weten dat ze kunnen spammen en onzin-reply`s kunnen geven en nutteloze topis kunnen openen omdat er toch niemand is die het opruimt.

Trouwens, STP is ff langsgeweest. Het enige wat ie heeft gedaan is een nieuw fototopic geopend...
Oud 17-05-2003, 09:49
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Citaat:
! am mE schreef op 17-05-2003 @ 09:58:
Trouwens, STP is ff langsgeweest. Het enige wat ie heeft gedaan is een nieuw fototopic geopend...
Ja, dat snapte ik ook al niet. BS zat in dat evaluatietopic ook alleen maar te praten over "fototopics met een thema" ofzo. Echt, daar gaat het nu toch niet om?
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Oud 17-05-2003, 09:50
rodina
Avatar van rodina
rodina is offline
Citaat:
! am mE schreef op 17-05-2003 @ 09:58:
Precies, de mensen op lifestyle weten dat ze kunnen spammen en onzin-reply`s kunnen geven en nutteloze topis kunnen openen omdat er toch niemand is die het opruimt.

Trouwens, STP is ff langsgeweest. Het enige wat ie heeft gedaan is een nieuw fototopic geopend...

Agree.


En STP bemoeit zich meestal alleen met fototopics, dus dat was wel te verwachten.


Verder ik ben 't met Roos eens. Een onpartijdige fb kan je toch niet vinden, neem dan een 'kakker' en een 'alto' voor mijn part.
__________________
Freak me baby
Oud 17-05-2003, 09:53
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Je moet juist GEEN onpartijdige forumbaas hebben. Zoals Leonoor, die was toch een tijdje forumbaas? Nou, die zag je echt nooit posten, of leuke topics maken.
Terwijl Rodina en Bart bijvoorbeeld dat wel probeerde. Met catwalk-thema's enzo. Zij hebben zich ingezet, en dan zie je dat leden dat ook gaan doen.


Het maakt niet zoveel uit wat een forumbaas verzint, maar hij/zij moet juist wel sfeer toevoegen. Dan zijn de leden ook veel meer bereid om een beetje normaal te reageren
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Oud 17-05-2003, 11:23
rodina
Avatar van rodina
rodina is offline
Geef Bertbart en mij 2 weken de kans als FB zijnde, moet je es opletten hoe Lifestyle op bloeit etc.


__________________
Freak me baby
Oud 17-05-2003, 16:55
Koen
Avatar van Koen
Koen is offline
Citaat:
! am mE schreef op 17-05-2003 @ 09:58:
Precies, de mensen op lifestyle weten dat ze kunnen spammen en onzin-reply`s kunnen geven en nutteloze topis kunnen openen omdat er toch niemand is die het opruimt.
Zo gaat het nu ja, maar zo zou het dus niet moeten gaan. Een forum met zoveel vaste mensen zoals Lifestyle zou ook zonder forumbaas goed moeten kunnen werken. Als ook de vaste ploeg dan onzin begint te posten vraag ik me af hoeveel toekomst zo'n forum nog heeft.

Het feit dat er even geen actieve Fb is vind ik geen reden om dan maar te gaan spammen. Als je écht wilt dat Lifestyle nog wat wordt / iets blijft, moet je ook in tijden dat er niet zo actief gemodereerd wordt gewoon serieus blijven.
Oud 17-05-2003, 17:27
Verwijderd
Citaat:
Koen schreef op 17-05-2003 @ 17:55:
Zo gaat het nu ja, maar zo zou het dus niet moeten gaan. Een forum met zoveel vaste mensen zoals Lifestyle zou ook zonder forumbaas goed moeten kunnen werken. Als ook de vaste ploeg dan onzin begint te posten vraag ik me af hoeveel toekomst zo'n forum nog heeft.

Het feit dat er even geen actieve Fb is vind ik geen reden om dan maar te gaan spammen. Als je écht wilt dat Lifestyle nog wat wordt / iets blijft, moet je ook in tijden dat er niet zo actief gemodereerd wordt gewoon serieus blijven.
Niemand heeft daar nog zin in aangezien wij zelf ook niet serieus genomen worden. Er wordt al bijna 6 weken gevraagd om een nieuwe forumbaas en er is nog niks gebeurd. Denk je dan dat iemand nog zin heeft om serieus te reageren en zin heeft om lifestyle weer serieus te maken?
Oud 17-05-2003, 17:32
Koen
Avatar van Koen
Koen is offline
Citaat:
! am mE schreef op 17-05-2003 @ 18:27:
Niemand heeft daar nog zin in aangezien wij zelf ook niet serieus genomen worden. Er wordt al bijna 6 weken gevraagd om een nieuwe forumbaas en er is nog niks gebeurd. Denk je dan dat iemand nog zin heeft om serieus te reageren en zin heeft om lifestyle weer serieus te maken?
Tuurlijk, kan ik me ook iets bij voorstellen.

De beoogde kandidaten zijn gevraagd wat ze ervan zouden vinden om op Lifestyle te modden, meer dan dat kan ik er ook niet aan doen. Tot die tijd zal ik regelmatig ff checken of 't nog serieus blijft. Ik snap jullie frustratie, maar nog heel even geduld.
Oud 17-05-2003, 18:23
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=479300
Dit vind ik wel een béétje wanbeleid hoor, natuurlijk zijn die smileys onzin, maar je moet voor de grap die meetingtopics van de anderen bekijken, dat één groot chatgebeuren

Maar in dit topic
- er is al een datum geprikt
- er is een plaats
- 6 mensen hebben zich al aangemeld

En dat binnen 20 posts! Dan doen we dat toch een stuk efficienter dan de anderen.
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Oud 17-05-2003, 18:43
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Het is logisch dat het met lifestyle nooit goed zal komen. Er zitten allemaal gekken.
Oud 17-05-2003, 20:13
Koen
Avatar van Koen
Koen is offline
Citaat:
Roos schreef op 17-05-2003 @ 19:23:
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=479300
Dit vind ik wel een béétje wanbeleid hoor, natuurlijk zijn die smileys onzin, maar je moet voor de grap die meetingtopics van de anderen bekijken, dat één groot chatgebeuren
Dat topic zelf is ook onzin. Meeting organiseren, prima, maar dan wel serieus.
Oud 17-05-2003, 20:35
Verwijderd
Citaat:
Roos schreef op 17-05-2003 @ 09:51:


Het werkt ook twee kanten op he, daar zijn veel mensen het over eens. Juist omdat die forumbazen nooit komen, worden er meer onzintopics geopend.
Als bijvoorbeeld bertbart (om hem maar even als voorbeeld te gebruiken) forumbaas zou zijn, zouden veel mensen stoppen met die onzintopics. Omdat we dan weten dat Bart het allemaal moet opruimen.

Sorry, maar dit vind ik echt gruwelijk kinderachtig. Als jullie je alleen in kunnen houden wanneer de forumbaas je vriendje is, lijkt me dat het probleem totaal bij jullie ligt en niet bij een forumbaas. Ik snap ten eerste al niet waarom je onzintopics zou moeten openen, omdat er altijd al iemand is die het op moet ruimen en het gewoon nergens op slaat. Of dit nu STP is, of Bertbart, ik zie het verschil echt niet.

En ja, natuurlijk moet er geen 'onbekende' FB komen, maar wel eentje die bekend is met het forum.

Ikzelf vind Ieme wel een optie.
Oud 17-05-2003, 20:44
Verwijderd
Citaat:
Koen schreef op 17-05-2003 @ 18:32:
Tuurlijk, kan ik me ook iets bij voorstellen.

De beoogde kandidaten zijn gevraagd wat ze ervan zouden vinden om op Lifestyle te modden, meer dan dat kan ik er ook niet aan doen. Tot die tijd zal ik regelmatig ff checken of 't nog serieus blijft. Ik snap jullie frustratie, maar nog heel even geduld.
wie wie wie?!

Dat van dat meetingtopi sluiten om een paar smiles vind ik ook onzin. Sluit hem dan met een goede reden. Ik zou serieus wel gegaan zijn als de mensen die er stonden ook zouden komen. Eindelijk eens leuke mensen die komen en dan wordt het gesloten
Oud 17-05-2003, 20:47
Koen
Avatar van Koen
Koen is offline
Citaat:
! am mE schreef op 17-05-2003 @ 21:44:
wie wie wie?!
You'll see. Wie weet willen ze wel niet en ga ik namen geven die 't niet worden, dat is niet de bedoeling. Er wordt iig heel hard aan gewerkt, dat dat duidelijk is.


Citaat:

Dat van dat meetingtopi sluiten om een paar smiles vind ik ook onzin. Sluit hem dan met een goede reden. Ik zou serieus wel gegaan zijn als de mensen die er stonden ook zouden komen. Eindelijk eens leuke mensen die komen en dan wordt het gesloten
Als er zoveel onzin staat, zie ik geen verschil meer tussen serieus en onzin. Daar maken jullie 't IMHO zelf naar. Als wat meer mensen serieus zouden doen, wist ik wanneer iets serieus zou zijn en wanneer niet. Nu is 't een beetje gissen, en daar kunnen serieuze topics onnodig bij gesloten worden.
Oud 17-05-2003, 21:15
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Citaat:
Koen schreef op 17-05-2003 @ 21:47:
Als er zoveel onzin staat, zie ik geen verschil meer tussen serieus en onzin. Daar maken jullie 't IMHO zelf naar. Als wat meer mensen serieus zouden doen, wist ik wanneer iets serieus zou zijn en wanneer niet. Nu is 't een beetje gissen, en daar kunnen serieuze topics onnodig bij gesloten worden.

Het opmerkelijke is, dat 'normale' meetingtopics er nog veel erger aan toe gaan. Daar wordt echt zoveel gechat, over héél iets anders dan een meeting, en heeft men na 2 topics nog geen datum, bij wijze van spreken.


Dus mag hij weer open? Dan matigen wij met smileys. Maar gun ons dan gewoon dat meeting topic. Dat heeft altijd gemogen.
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Oud 18-05-2003, 11:20
Ieme
Avatar van Ieme
Ieme is offline
Citaat:
Roos schreef op 17-05-2003 @ 09:51:
Als bijvoorbeeld bertbart (om hem maar even als voorbeeld te gebruiken) forumbaas zou zijn, zouden veel mensen stoppen met die onzintopics. Omdat we dan weten dat Bart het allemaal moet opruimen.
Dus dan zou je je normaal gedragen, omdat je het voor DIE persoon wel zielig vindt dat ie de troep mag opruimen? Voor anderen (mensen die BertBart minder mogen) zou het dan juist weer een reden zijn om meer troep te posten!
Citaat:
Jewel schreef op 17-05-2003 @ 21:35:
Sorry, maar dit vind ik echt gruwelijk kinderachtig. Als jullie je alleen in kunnen houden wanneer de forumbaas je vriendje is, lijkt me dat het probleem totaal bij jullie ligt en niet bij een forumbaas.
Juist! Het moet niet van de forumbaas afhangen of je prut post of niet. JUIST wanneer de fb's niet actief genoeg zijn zul je zelf beter je best moeten doen om de boel op orde te houden.
__________________
--- back --- www.doyouknowflo.nl --- There's n eye in me soup. Fetch me musket! ---
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Beleidszaken Gadje moet aftreden als forumbazin van Lifestyle
Teun
150 24-10-2004 16:30
Beleidszaken wanbeleid freakjuh of lifestyle
Verwijderd
21 04-08-2004 23:05
Lifestyle Mensen onder de 16 moet toegang tot lifestyle verboden worden
Verwijderd
66 05-05-2004 19:54
Lifestyle Stelling: Het je aanmeten van een lifestyle geschiedt enkel door het je niet aanmeten
Negrotiator
21 14-12-2003 20:55
Lifestyle Wat versta jij onder lifestyle?
SpiritX
11 19-06-2003 11:07
Lifestyle Lifestyle van je familie.
Mysterons
51 18-06-2003 21:22


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:37.