Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-10-2006, 22:26
Supreme Dutch
Als ik ctrl+alt+delete intoets dan krijg je normaal taakbeheer, daarmee kun je allemaal programma's uitzetten etcetera.. maar sinds kort krijg ik als ik dat intoets de melding "Taakbeheer is uitgeschakeld door systeembeheerder".. maar aangezien ik zelf de systeembeheerder ben, en ik helemaal niets veranderd heb.. Weet iemand of er virussen zijn die dit veroorzaken? En hoe ik als systeembeheerder dit weer kan inschakelen..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-10-2006, 22:35
Verwijderd
Diverse virussen, spyware, malware en adware doen dat ja.
HouseCall doet wonderen als je eigen av niks vind of is uitgeschakeld.

Ook makkelijk:
Windows Defender
Spybot Search & Destroy
Met citaat reageren
Oud 05-10-2006, 08:04
freyk
Avatar van freyk
freyk is offline
Citaat:
vlep`un schreef op 04-10-2006 @ 23:35 :
Diverse virussen, spyware, malware en adware doen dat ja.
Oftewel,lees de starterspost van [centraal] spyware adware en virussen, Supreme Dutch.
__________________
"Typefouten zijn gratis" | "Daar is vast wel een knopje voor" | "Ik weet, want ik zoek" | Powered by Firefox, Chromium, Mac OS X, OpenSuse, and Google.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2006, 12:58
Verwijderd
start » uitvoeren
vul : %systemroot%\system32 in..
zorg dat de extenties zichtbaar zijn

(doe dat door op extra » Mapopties » Tabblad Weergave» en dan et vinkje voor "extenties voor bekende bestandstype verbergen " weghalen)

Zoek taskmgr.exe op en verander .exe in .com kijk eens of datwerkt.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2006, 14:16
freyk
Avatar van freyk
freyk is offline
Citaat:
lullow schreef op 07-10-2006 @ 13:58 :
start » uitvoeren
vul : %systemroot%\system32 in..
Een snellere manier om daar te komen in is het toevoegen van de applicatie aan deze opdracht -> %systemroot%\system32\taskmgr.exe

Maar ik neem aan dat het bij Supreme Dutch niet zal werken, omdat er een draaiende proces is die dat tegenhoudt.
Welke proces dat is, kunnen we zien door middel van het logje dat Supreme Dutch, ooit eens zal moeten posten.
__________________
"Typefouten zijn gratis" | "Daar is vast wel een knopje voor" | "Ik weet, want ik zoek" | Powered by Firefox, Chromium, Mac OS X, OpenSuse, and Google.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2006, 18:38
Verwijderd
Citaat:
freyk schreef op 07-10-2006 @ 15:16 :
Een snellere manier om daar te komen in is het toevoegen van de applicatie aan deze opdracht -> %systemroot%\system32\taskmgr.exe

Maar ik neem aan dat het bij Supreme Dutch niet zal werken, omdat er een draaiende proces is die dat tegenhoudt.
Welke proces dat is, kunnen we zien door middel van het logje dat Supreme Dutch, ooit eens zal moeten posten.
Aangezien jij niet verder leest even een toelichting
want ik typ namelijk dat je de extentie moet veranderen dit wil nog wel eens helpen. dat was mijn truucje om Norton ALSNOG op te starten als er een virus in zat.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2006, 14:04
Supreme Dutch
Ouwesen,

Allemaal hartelijk dank voor jullie toelichtingen Ik ben echter even 3 dagen bij mijn ouders en mijn pc staat op mijn studentenkamer.. dus ik kan jullie goede adviezen helaas nog niet toepassen
Met citaat reageren
Oud 08-10-2006, 15:15
Verwijderd
Citaat:
lullow schreef op 07-10-2006 @ 19:38 :
Aangezien jij niet verder leest even een toelichting
want ik typ namelijk dat je de extentie moet veranderen dit wil nog wel eens helpen. dat was mijn truucje om Norton ALSNOG op te starten als er een virus in zat.
Maar Norton was niet het probleem he, dat was taskmgr.exe.
Over het algemeen het snelste:
Housecall draaien,
Ad-Aware draaien,
Spybot S&D draaien (en ook real time protections aanzetten)
En als dat je probleem niet opgelost heeft ff een HijackThis log maken en posten in het centrale topic hierboven.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2006, 15:25
Verwijderd
ik gebruikte het als een truucje om een programma als nog aan de praat te krijgen.. ik gebruikte gewoon als voorbeeld norton. mara in dit geval is het dus voor TaskManager..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:42.