Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-03-2003, 22:51
Verwijderd
jah ben adrenaline junkie, 3 jaar geleden ofzo deed ik veel aan grootschalige winkeldiefstal met een soort bende van me, deed het echt alleen om de kick en om het geld. Ben er niet trots om ofzo, maar dat was gewoon de grootste kick van alles, en ik vind adrenaline echt het gruwelijkste wat er is.

Had ook een tijd dat ik vaak vocht op school, niet dat ik agressief ben ofzo, maar als mensen ruzie maakte ging ik er snel op in.

Tegenwoordig is het meer snachts bij beveiligde instilaties,gebouwen etc naar binnen sluipen, waar ook bewaking enzo aanwezig is.

Tot nu toe ben ik nog nooit gepakt, ik ben wel meer dan 20x op het randje geweest, vooral bij de winkeldiefstal, ook ben ik een keer achtervolgd door 5 security personeel, kijk ik zeg dit niet om op te scheppen maar het gevoel van adrenaline is dan gewoon ONMEETBAAR. ECHT ONMEETBAAR GEWOON.

IK VIND ADRENALINE GEWOON HET ALLER VETSTE, ik ben echt verslaafd, ik probeer alles zo gevaarlijk mogelijk te doen, ik wil alleen maar actie en avontuur.

Ik ben nog nooit gepakt, hopelijk word ik dat ook nooit, het lijkt er op dat als ik vol zit met adrenaline dat ik gewon 300% sneller en slimmer denk dat alle andere mensen, ik kom gewoon altijd door slimheid, snelheid en stamina overal vanaf.

Het gevoel van ontsnapping is dan ook heel fijn, gewoon het gevoel dat je ze slimmer af was. Maar zelfs zonder achtervolgingen was het alsnog spannend. Als je als net 15 jarig jongetje samen met je vrienden een Gforce2 GTS ter waarde van 600 gulden steelt (ja die was toen nieuw ja) dan voel je je echt oppermachtig.

Ik steel ook niet meer omdat ik weet dat het fout is, en iik zou het ook nooit meer doen, maar ik kijk gewoon terug op die dagen, en eigenlijk wist ik wel dat het fout was maar ik kon nergens meer mn adrenaline vandaan krijgen, alles vind ik gewoon saai wat niet ultra spannend is.

Toen ik vroeger nog met de fiets reisde in Amsterdam koos ik ook altijd expres de gevaarlijkste route, spookrijden, door steegjes vol met mensen/dozen, stunten etc was niet uitgesloten, ben ook vaak echt bijna onder een tram beland, dat is wel akelig, maar als ik dan wegfiets met trillende benen dan besef ik pas hoe gruwelijk lekker het gevoel is van gevaar.

Weinig in het leven geeft me echt een kick, van WOUW, ik moet echt gevaar kunnen ruiken van 1 nanometer afstand om echt een goed gevoel te krijgen van DAMN IK LEEF.

Ik doe trouwens al bijna 3 jaar ninjutsu/ninpo bujitsu en ik ben net begonnen met thaiboxen en kickboxen, dat is ook voor mij een vorm van adrenaline/agressie afrekening, vooral bij het sparren/vechten.

Herkent iemand zich hierin ? Verhalen please, ik ben niet echt op zoek naar een oplossing ofzo, want als ik geen gevaarlijke dingen zou doen , dan zou ik me echt rotvervelen. Dit is meer om te kijken of er soortgelijke mensen hier zijn, of mensen die het zelfde ooit weleens hebben gedaan.

`dmtdmt
Advertentie
Oud 05-03-2003, 23:08
//ItsJustMe\\
Avatar van //ItsJustMe\\
//ItsJustMe\\ is offline
Al naar therapeut of pyschogloog geweest?

Wat is er nou stoer aan?
Ik vind het dom.

En hey, ik ken heus wel het gevoel. das echt kicken als iets hierdoor lukt:
Citaat:
Ik ben nog nooit gepakt, hopelijk word ik dat ook nooit, het lijkt er op dat als ik vol zit met adrenaline dat ik gewon 300% sneller en slimmer denk dat alle andere mensen, ik kom gewoon altijd door slimheid, snelheid en stamina overal vanaf.
of het gevoel dat je echt net aan je leven ontsnapt bent.

Maar het is gewoon niet slim, en er zijn volgens mij ook wel andere manier om een adrenaline kick te krijgen.
Maar goed je doet het ook niet meer.

Je vindt het volgens mij gewoon stoer en belangrijk om door andere als een "adrenaline junkie" gezien te worden.
Dat is dan een goed excuus in jouw gedachten volgens mij,

Je zou je rotvervelen?
hmm.
Moet je juist dan niet andere soort spanning (ook welles stres genoemd) kwijt?
Kweenie hoor
__________________
Mag ik een samenvatting van de werking van de wereld aub?

Laatst gewijzigd op 05-03-2003 om 23:11.
Oud 05-03-2003, 23:15
Verwijderd
lol als je onzin gaat posten dan mag je ook niks posten.

Ten eerste, wat andere van me vinden kan me geen hol schelen, ik vind het niet stoer om als adrenaline junky gezien te worden, maar ik legde gewoon wat ervaringen uit, en waarik vooral vroeger op kickte

vind het totaal niet stoer ofzo, en ik praat er meestal nooit over met mensen. FF dat voor de duidelijkheid, ik ben geen aandachttrekkend 14 jarig kindje die in zn armen snijd,
Oud 05-03-2003, 23:19
//ItsJustMe\\
Avatar van //ItsJustMe\\
//ItsJustMe\\ is offline
Citaat:
dmtdmt schreef:
lol als je onzin gaat posten dan mag je ook niks posten.
whatever... (onzin -> lol)

waarom kickte je erop dan?
gaf gewoon goed gevoel
Waarom begon je ermee?
Waarneer stopte je ermee en waarom?

Maar nee sorry, ik ben geen soortgelijk mens,
__________________
Mag ik een samenvatting van de werking van de wereld aub?
Oud 05-03-2003, 23:24
Verwijderd
Gewoon ik vind het dagelijkse leven saai... ik wil spanning, volgens mij kunnen mensen die dit niet hebben het ook totaal niet begrijpen. Ik kick dan geowon op de adrenaline en de spanning, gewoon de spanning dat je gepakt kan worden.

Nu steel ik allang niet meer, maar ik doe nu andere dingen. Ook blow ik echt heel veel, dat houd me rustig, en geeft me meer een attitude van : Schijt. Maar sinds ik gestopt ben met blowen heb ik echt weer zin in allerlij dingen.

Ik begon trouwens rond mn 10'de met zware kattekwaad, vuilniszakken met water in rondvaartboten gooien enzo, dat gaf me toen ook een kick.

En ik ben er niet mee gestopt, heb gewoon een wat 'rustigere periode' gehad, maar ik verveel me echt , school enzo is allemaal een 1tonige sleur. (drom zit ik ook niet meer opschool)
Oud 05-03-2003, 23:58
Verwijderd
Ik begrijp eigenlijk wel wat je bedoeld, maar ik zou het nooit op die manier kunnen verkijgen.. Adrenaline is zeker een enorme kick, maar ik krijg het op andere manieren omdat ik met verboden dingen alleen maar vooral heel schijterig ben

(echt alle extreme sports trekken me aan dus wil volgend jaar ook gaan parachutespringe, surfen, snowboarden.. dat geeft mij die kick.. en muziek, muziek en dansen kan dat ook.. dan kan ik uren doorgaan.. juh, my personal drug )
Oud 06-03-2003, 01:06
Verwijderd
Heb je niet gewoon ADHD of anderszins aanleg voor crimineel gedrag?

Je lijkt me trouwens een interessant onderwerp voor mijn rechtssociologisch onderzoek, mag ik je lenen?
Oud 06-03-2003, 01:08
Verwijderd
add me maar : garylilley@hotmail.com

heb geen adhd zover ik weet, vriend van me denkt er anders over ,maar is ander verhaal, heb wel demotivatie ofzo en ben daarvoor ook naar psycholoog geweest , maar heeft niet echt veel met mn verhaaltje hierboven te maken ofzo.

Laatst gewijzigd op 06-03-2003 om 01:20.
Oud 06-03-2003, 06:21
Isa
Avatar van Isa
Isa is offline
mottooe wat je wilt zolang je niemand kwaad doet. Als het je om adrenaline gaat ga dan voortaan skydiven in plaats van stelen. Tenzij je zeker weet wat je wilt, zou ik toch maar de school op wat voor manier dan ook afmaken.
Tenzij je dat al gedaan hebt natuurlijk, maar gewoon niks gedaan hebt na het middelbare.

Ik ben zelf totaal geen adrenalinejunk, maar aan de andere kant ken ik dat gevoel niet dat jij beschrijft.


O, en zie signature.


P.S. Nare man wat is dat voor afschuwlijke avatar?
Oud 06-03-2003, 09:10
aansteker
aansteker is offline
mmm ik snap je wel een beetje, heb vroeger ook veel gestolen en geeft inderdaad een kick, maar dat weten mensen niet die het zelf nooit gedaan hebben, ik heb altijd maar "kleinschalig" gestolen maar het gaf inderdaad een kick, dat je bepaalde mensen te slim af bent en nergens voor hoeft te betalen, omdat je het gewoon mee kan nemen. De dingen die ik vaak stole deed ik toch niks mee dus was best zinloos maar de kick die je ervan krijgt is
Oud 06-03-2003, 09:19
fil
fil is offline
Citaat:
dmtdmt schreef:
Ik ben nog nooit gepakt, hopelijk word ik dat ook nooit, het lijkt er op dat als ik vol zit met adrenaline dat ik gewon 300% sneller en slimmer denk dat alle andere mensen, ik kom gewoon altijd door slimheid, snelheid en stamina overal vanaf.
Nou, gefeliciteerd hoor kerel! Je bent een held hoor!
Straatslimheid is trouwens iets heel anders dan IQ. Dat blijkt wel, want jou machtsgeilheid verblind en verdooft het kleine beetje controle/beheersing die je nog hebt, met als gevolg dat jouw meesterschap over jezelf langzaam verandert in iets wat jouzelf overmeestert.

Maar ik begrijp die adrenaline kick heel goed, dmtdmt! Ik skateboard heel fanatiek en het liefst op en vert van 5 meter hoog, en dat is ook een manier om je grenzen constant op te zoeken. Alleen ik hou er niet van om controle te verliezen over mezelf, en zal niet proberen in de buurt te komen van iets wat eventueel verslavend kan gaan werken. Ik drink bij voorbeeld geen alcohol.

Maar goed, ik zou zeggen: wissel je straatslimheid in voor IQ en zoek die adrenaline stoot in iets anders. Op lange termijn heb je daar veel meer aan! Succes! Doei! Geluk! fil

Laatst gewijzigd op 06-03-2003 om 09:21.
Oud 06-03-2003, 09:35
Kazanka
Avatar van Kazanka
Kazanka is offline
ga skateboarden
__________________
IN HET SPROOKJESBOS IS HET OOK WELEENS HOMMELUS !! Arthur Schopenhauer is geniaal.
Oud 06-03-2003, 12:06
Dashja
Avatar van Dashja
Dashja is offline
Je wou geen oplossingen etc,
Maar misschien kan je die adrenaline-kick op een meer
constructieve manier krijgen.
Ga bijv. bunjee jumpen oid!
(of ga bij JackAss stage lopen )
Want stel je wordt wel een keer gepakt..Wat dan??

Ik ken het op zich wel dat gevoel als die adrenaline door
je lichaam stroomt, geweldig, maar ik probeer ze wel uit
constructieve dingen te halen!

Sterkte



__________________
We are, each of us, angels with only one wing.. And we can only fly embracing each other..
Oud 06-03-2003, 12:20
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
jah, ik ken het gevoel. heb een periode gehad dat ik ook zoveel jatte etc. ben 1 keer gepakt, maar daar ben ik goed vanaf gekomen. ik jatte ook echt nutteloze dingen waar ik niets aan had, soms ook kleding. maar ik ben er nu mee gestopt. ik realiseerde me dat ik best wel een probleem had, toen ben ik er gewoon compleet mee gestopt. soms wel moeilijk, want je houd gewoon een soort drang. maar ik heb nu al behoorlijk lang niets meer gejat..
Oud 06-03-2003, 12:33
Verwijderd
Voor de duidelijkheid

ik steel al 2 jaar niet meer
Oud 06-03-2003, 12:35
Doopy
Avatar van Doopy
Doopy is offline
goh wat goed van je.........
Oud 06-03-2003, 12:37
Verwijderd
Citaat:
fil schreef:
Nou, gefeliciteerd hoor kerel! Je bent een held hoor!
Straatslimheid is trouwens iets heel anders dan IQ. Dat blijkt wel, want jou machtsgeilheid verblind en verdooft het kleine beetje controle/beheersing die je nog hebt, met als gevolg dat jouw meesterschap over jezelf langzaam verandert in iets wat jouzelf overmeestert.

Maar ik begrijp die adrenaline kick heel goed, dmtdmt! Ik skateboard heel fanatiek en het liefst op en vert van 5 meter hoog, en dat is ook een manier om je grenzen constant op te zoeken. Alleen ik hou er niet van om controle te verliezen over mezelf, en zal niet proberen in de buurt te komen van iets wat eventueel verslavend kan gaan werken. Ik drink bij voorbeeld geen alcohol.

Maar goed, ik zou zeggen: wissel je straatslimheid in voor IQ en zoek die adrenaline stoot in iets anders. Op lange termijn heb je daar veel meer aan! Succes! Doei! Geluk! fil
Wie zegt dat ik geen IQ heb ? Ik heb mezelf perfect in controle nu, als ik iets doe dan kies ik ervoor om het te doen, ik ben echt geen geflipt beest ofzo.

Skateboarden is nou niet echt mijn ding heb het geprobeerd, maar ik begrijp wel dat anderen er een kick uit kunnen krijgen.
Oud 06-03-2003, 13:21
Insane Juggalo
Insane Juggalo is offline
Ga Bungee zonder touw ofzo, daar krijg je pas een adrenalinstoot van.
Ads door Google
Oud 06-03-2003, 14:24
Ellesje
Ellesje is offline
Tuurlijk, van adrenaline krijg ik ook 'n kick, maar ik vind niet dat je dit soort dingen moet doen om eraan te komen. Ga dan bergbeklimmen, skaten of mountainbiken ofzo... Je moet andere mensen niet in gevaar brengen, of van hun eigendommen ontdoen, om er zelf maar een kick van te krijgen...

Als jij onder 'n tram terecht komt, weet je wat voor trauma's zo'n trambestuurder daar aan kan overhouden?
Oud 06-03-2003, 14:52
DarkCat
DarkCat is offline
Tsjah.. zo kan je het ook zien natuurlijk.. als een adrenalineverslaving. Ik ben laatst op een haar na niet door de tram geschept omdat ik over een hekje heen sprong maar ik had het niet goed ingeschat enzo.. Dan loop ik ook nog een tijdje rond met van die ogen als schoteltjes.

Tsjah, ik heb wel een hoop gejat jaren geleden, maar niet om de kick.. gewoon omdat ik de schijt had aan die winkels..

Ik heb nooit dingen gedaan om de adrenaline, maar ik kwam er alsnog in terecht. Ruilen?
__________________
Kijk op teletekst pagina 666 voor meer opties.
Oud 06-03-2003, 15:10
Verwijderd
Citaat:
Kenny McCormick schreef:
P.S. Nare man wat is dat voor afschuwlijke avatar?
Afschuwelijk? Waar heb je het over?

Ik denk dat je de Jamaï-poster voor mijn raam nog veel mooier zult vinden.
Oud 06-03-2003, 15:44
poesiefox
poesiefox is offline
Je hebt nu eenmaal high-sensation seekers, die krijgen geluksstofjes in hun hersenen van adrenaline. Ik ben een low sensation seeker, ik krijg er een naar gevoel van. Ik zit liever thuis op de bank met de poes op schoot en een glaasje karnemelk.

Dmtdmt zou een goeie zijn voor mijn criminologie-docent. Hij vroeg ons om de belangrijkste reden waarom dit soort jochies vrij plotseling uit het jeugdcriminaliteitscircuit verdwenen zijn, maar wij wisten het echt niet.

Het antwoord was simpel: ze krijgen een meisje.
Echt, de invloed die zo'n meid op hem heeft is duizend keer groter dan alle jeugdhulpverleners bij elkaar. Want die kick, dat geluksgevoel, dat krijgen ze bij haar. Gevaar wordt vervangen door sex.

Dus er is nog hoop voor Dmtdmt.
__________________
Pfff. Boeie.
Oud 06-03-2003, 16:39
Verwijderd
Dat geldt inderdaad voor meerdere groepen mensen met een verhoogde kans om strafbare feiten te plegen. Zowel een aangeboren afwijking zoals ADHD als een psychosociale afwijking als een slecht milieu, slechte jeugd, kunnen ineens gecompenseerd worden door een vriendin. Mijn pa ziet het zelf ook (hij is directeur van een justitiële jeugdinrichting): zodra die boefjes een vriendin krijgen verliezen ze hun wilde haren en is het bij hen meteen ook heel serieus.
Oud 06-03-2003, 16:43
DarkCat
DarkCat is offline
Citaat:
nare man schreef:
zodra die boefjes een vriendin krijgen verliezen ze hun wilde haren en is het bij hen meteen ook heel serieus.
Trouwen, kinderen, auto, baan, tv, erwtensoep?
__________________
Kijk op teletekst pagina 666 voor meer opties.
Oud 06-03-2003, 17:31
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
DarkCat schreef:
Trouwen, kinderen, auto, baan, tv, erwtensoep?
Ja hoor, de hele mikmak. Nare man, zit jouw pa in het nieuwe Lloyd Hotel? Daar ben ik wel eens geweest.(met de werkgroep)

Prachtige kamers, beetje klein alleen, geweldige fusie, maar je mag er niet uit he. Toen we dat door hadden liepen we meteen niet meer zo te kwijlen.
__________________
Pfff. Boeie.
Advertentie
Oud 06-03-2003, 21:48
Maresa
Avatar van Maresa
Maresa is offline
Citaat:
dmtdmt schreef:
ik ben geen aandachttrekkend 14 jarig kindje die in zn armen snijd,
Mensen die in hun armen snijden zijn niet per definitie aandachttrekkers, dank u...
__________________
Now it's said.
Oud 06-03-2003, 22:08
Verwijderd
Citaat:
M@R schreef:
Mensen die in hun armen snijden zijn niet per definitie aandachttrekkers, dank u...
weet ik , maar ik wou gewoon duidelijk maken dat ik geen aandacht trek
Oud 06-03-2003, 22:13
Verwijderd
Kheb trouwens al vriendinnen gehad, en ben ook wel verliefd geweest, maar dat maakt echt geen fuck uit .
Oud 07-03-2003, 09:56
BlackMystery
Avatar van BlackMystery
BlackMystery is offline
het is idd een feit
adrealine is een bangelijke drug
en is gratis
elke keer dat je het door je voelt vloeien
maar het rotste is
je moet altijd wel zwaarder dingen doen, of andere dingen
want na een tijd neemt die adrealine voor iets af
zo heb ik ook een tijd in delhaise gewoon veel saffe gestolen
elke dag voor een maand tijd
ook wel gestopt omdat ik gepakt werd
voor de rest altijd op zoek naar adrealine
ahja btw
vroeg of laat worde gepakt
geloof mij
ik dacht ook dat het allemaal onfeilbaar was
der uit slagen of gaan lopen juist?
spijtig werkte dat niet

Laatst gewijzigd op 07-03-2003 om 09:58.
Oud 07-03-2003, 12:26
poesiefox
poesiefox is offline
Dat wordt dan toch gevaarlijke sporten gaan doen, en steeds je grenzen opzoeken. Je hebt ook achtbaan junkies, wist je dat? Die reizen de hele wereld over op zoek naar nog engere attracties.
__________________
Pfff. Boeie.
Oud 07-03-2003, 16:41
Verwijderd
Citaat:
poesiefox schreef:
Dat wordt dan toch gevaarlijke sporten gaan doen, en steeds je grenzen opzoeken. Je hebt ook achtbaan junkies, wist je dat? Die reizen de hele wereld over op zoek naar nog engere attracties.
achtbanen doen voor mij niks
Oud 07-03-2003, 16:42
Verwijderd
Citaat:
BlackMystery schreef:
het is idd een feit
adrealine is een bangelijke drug
en is gratis
elke keer dat je het door je voelt vloeien
maar het rotste is
je moet altijd wel zwaarder dingen doen, of andere dingen
want na een tijd neemt die adrealine voor iets af
zo heb ik ook een tijd in delhaise gewoon veel saffe gestolen
elke dag voor een maand tijd
ook wel gestopt omdat ik gepakt werd
voor de rest altijd op zoek naar adrealine
ahja btw
vroeg of laat worde gepakt
geloof mij
ik dacht ook dat het allemaal onfeilbaar was
der uit slagen of gaan lopen juist?
spijtig werkte dat niet
als je word gepakt ben je gewoon niet slim genoeg
Oud 07-03-2003, 17:16
KissMyJackass
Avatar van KissMyJackass
KissMyJackass is offline
Citaat:
dmtdmt schreef:
als je word gepakt ben je gewoon niet slim genoeg
Onzin, jij bent toch ook zo vaak bijna gepakt (zeg je zelf)??
Je hebt tot nu toe gewoon altijd geluk gehad. Alle thrill-seekers zoals jij gaan door totdat ze bijna gepakt worden, dat is gewoon het moment waarbij er de meeste adrenaline door je heen stroomt, maar iedereen die dat regelmatig doet wordt een keer gepakt. En als je nog niet gepakt bent, is dat gewoon stom geluk.

En on-topic: Als je weer adrenaline wil voelen, ga dan indd bungeejumpen of parachutespringen, maar niet meer stelen...
__________________
*It's better to be hated for what you are than to be loved for what you are not*
Oud 07-03-2003, 17:21
darthraver
darthraver is offline
Citaat:
dmtdmt schreef:
als je word gepakt ben je gewoon niet slim genoeg
Of heb je pech...
Oud 07-03-2003, 17:37
lady*jessica
lady*jessica is offline
hmmzzzzz sorry hoor ik vind het zielig dat omdat jij een zogenaamde adraline junk bent andere mensend aarmee lastig moet vallen. Door wat je vroeger deed door te stelen enzo. Waarom denk je dat de prijzen zo omhoog schieten door mensen zoals jou! En ik merk aan je manier van praten dat je denkt dat je erg slim bent en snel enzo. Ik vind mensen pas slim als ze hun kick voor andraline doormiddel van andere dingen krijgen. Zoals door te sporten enzo. er is heus wle meer kick dan een beetje lopen jatten. Ik zie de kick dara niet van in echt niet. En als je zegt als je gepakt word ben je niet slim genoeg. Dan denk ik niet dat je weet wat slim betekend want mensen die dingen doen zoals jou zijn niet bepaald slim maar best dom......
__________________
I can't stop thininking about you
Oud 07-03-2003, 21:57
Isa
Avatar van Isa
Isa is offline
Citaat:
nare man schreef:
Afschuwelijk? Waar heb je het over?
Offtopic:
Over het idee dat ik een rationeel persoon als jou toch wel onterecht dus in staat acht niet mee te gaan met domme hypes zoals Idols en Celebritys. Leuk om naar de audities te kijken en mensen zichzelf te zien vernederen maar dat is dan ook alles.
Maarja dat is mijn mening en wie ben ik.
Ads door Google
Oud 07-03-2003, 23:17
Nanaki
Avatar van Nanaki
Nanaki is offline
Volgens mij ben je een zogenaamde "type T persoonlijkheid." Ik heb geen idee waar je er meer info over kan vinden, maar tijdens een cursus psychologie zei een docent zo iets: dat zijn mensen die altidj op het randje leven, meestal ook de mensen die veel extreme sports doen dus tip: ga parachute springen, bungee jumpen, etc.
__________________
I am the pill they use to fill your suicide machine

Laatst gewijzigd op 07-03-2003 om 23:29.
Oud 07-03-2003, 23:22
Black Rainbow
Avatar van Black Rainbow
Black Rainbow is offline
Adrenaline is idd kicke , na een keertje bungiejumpen oid loop ik ook de rest van de dag te stuiteren. Ik heb alleen niet de behoefte om foute dingen te doen.
Oud 08-03-2003, 07:34
Isa
Avatar van Isa
Isa is offline
Misschien een leuke site voor dmtdmt en mensen zoals hij:http://www.adventureliving.com/home/index.html



Citaat:
Nanaki schreef:
Volgens mij ben je een zogenaamde "type T persoonlijkheid." Ik heb geen idee waar je er meer info over kan vinden, maar tijdens een cursus psychologie zei een docent zo iets: dat zijn mensen die altidj op het randje leven, meestal ook de mensen die veel extreme sports doen dus tip: ga parachute springen, bungee jumpen, etc.

Ey, die naam/type ken ik ook ja. Waar heb ik dat toch van? National Geographic channel denk ik.
Oud 08-03-2003, 13:52
Verwijderd
Citaat:
lady*jessica schreef:
hmmzzzzz sorry hoor ik vind het zielig dat omdat jij een zogenaamde adraline junk bent andere mensend aarmee lastig moet vallen. Door wat je vroeger deed door te stelen enzo. Waarom denk je dat de prijzen zo omhoog schieten door mensen zoals jou! En ik merk aan je manier van praten dat je denkt dat je erg slim bent en snel enzo. Ik vind mensen pas slim als ze hun kick voor andraline doormiddel van andere dingen krijgen. Zoals door te sporten enzo. er is heus wle meer kick dan een beetje lopen jatten. Ik zie de kick dara niet van in echt niet. En als je zegt als je gepakt word ben je niet slim genoeg. Dan denk ik niet dat je weet wat slim betekend want mensen die dingen doen zoals jou zijn niet bepaald slim maar best dom......
ik sport nu toch ook voor mn adrenaline, als je je het goed leest dan zie je dat ik 40x heb gezegd dat ik niet meer steel ofzo, en slim zijn heeft niets te maken met dit.
Oud 08-03-2003, 17:59
Dark Psycho
Avatar van Dark Psycho
Dark Psycho is offline
wat isser nou op tegen dat ie spanning opzoekt?
laat m gewoon zijn leven leiden zoals hij dat wil.....boeiuh...

vinnut ook wel cool als je ineens zown adreline kick krijgt
__________________
No fear is my weakness I hear when faith has been denied
Oud 08-03-2003, 18:44
poesiefox
poesiefox is offline
Dmtdmt, ga vooral je gang maar hou het legaal. Goed van je trouwens dat je uit het "criminele " circuit bent gestapt voor je er te diep inzat. Knap!
__________________
Pfff. Boeie.
Oud 09-03-2003, 00:07
BlackMystery
Avatar van BlackMystery
BlackMystery is offline
Citaat:
dmtdmt schreef:
als je word gepakt ben je gewoon niet slim genoeg
lol
jah
zo dacht ik dus ook
die zen niet slim genoeg
maar soms heb je ook eenmaal ongeluk
Oud 09-03-2003, 09:06
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
M@R schreef:
Mensen die in hun armen snijden zijn niet per definitie aandachttrekkers, dank u...
Jawel, tenzij ze het geheim houden en niemand erachter komt of kan komen, omdat ze met hun littekens lopen te showen...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 09-03-2003, 10:31
Verwijderd
Ik kan door melodische trance vanzelf een kick krijgen en dan rare dingen gaan doen

Trainen werkt dan ook veel beter
Oud 04-06-2003, 13:18
hotrodmonster
Avatar van hotrodmonster
hotrodmonster is offline
Stelen?? ga lekker skaten ofzo, net als ik, want volgens mij krijg je van een vette grind net zoveel adredaline (jummie) als van een videokaart jatten
__________________
Fuckit, there's so much shit, it pisses me off
Oud 04-06-2003, 13:20
Verwijderd
En was het voor die kleine mededeling nou echt nodig een 3 maanden oud topic te uppen?
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:42.