Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-12-2012, 08:48
Verwijderd
Ik heb van Anne een elektrische deken gekregen
Advertentie
Oud 22-12-2012, 12:43
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Een kaartje <3 En Barbapapakerstkaartje van een lieve forumer <3 Barbapapa <3 Kaartjes <3 Omgomgomgomg <3<3<3<3<3
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 22-12-2012, 12:57
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Hihi *met voeten schuifelt*
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 22-12-2012, 13:03
Verwijderd
Oude werken van mij van op de kunstacademie. Ik was vergeten dat ik best gave dingen kan maken gebaseerd op dingen die niets met vogels te maken hebben ^^
Oud 22-12-2012, 13:57
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik waardeer mijn mooie feestschoenen heel erg <3 Ik vond ze pas weer en ga ze aantrekken met Kerst. De hak is negen-en-een-halve centimeter, dus goed te doen om heen er weer te lopen naar de keuken en de kerstboom:




<3
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 22-12-2012, 14:47
Verwijderd
Een lamp van 1000 euro, met swarovski kristal en rode roosjes van een bepaald soort edelsteen. alleen duur maar zo mooi.
Oud 22-12-2012, 15:17
Verwijderd
Oud 22-12-2012, 15:40
Verwijderd
Omg <3
Oud 22-12-2012, 16:12
Verwijderd
Wauw!
Oud 22-12-2012, 18:23
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
Oude werken van mij van op de kunstacademie. Ik was vergeten dat ik best gave dingen kan maken gebaseerd op dingen die niets met vogels te maken hebben ^^
Het is altijd leuk om weer eens oud werk te bekijken.
__________________
Du bist ein N00b!
Oud 22-12-2012, 18:27
Verwijderd
Citaat:
Het is altijd leuk om weer eens oud werk te bekijken.
Ik wist niet dat ik er al foto's van had, ik dacht dat ik die nog altijd moest maken, maar die map met tekeningen staat bij mijn ouders, dus dat komt er natuurlijk nooit van. Zo was ik die hele schelpenreeks gewoon compleet vergeten
Oud 23-12-2012, 09:36
Takkeling
Takkeling is offline
Hè ik heb gister zo'n leuke dag gehad. <3 Ik ben naar Naturalis geweest, wat ik echt al heel lang wilde doen maar om onduidelijke redenen telkens niet deed, en ik heb in de museumwinkel dit

vet mooie boek gekocht over de collectie van het Zoölogisch Museum Amsterdam en een poster van Europese roofvogels en uilen waar ik al heel lang naar op zoek was. <3 En daarna ben ik naar een workshop vissenleer maken geweest, waar ik eigenlijk geen verwachtingen van had maar die heel leuk en interessant bleek. Nooit geweten dat je zoveel met vissenhuid kunt doen, en al helemaal niet dat je er ook een soort perkament van kunt maken. Ik heb nu twee zalmhuiden en nog eentje van een andere vis in een pot met looimiddel en straks ga ik dat perkament maken ook proberen. <3
Oud 23-12-2012, 10:43
Verwijderd
^Leuk norwoodpoelie!



Oud 23-12-2012, 13:02
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik luister dit soort muziek normaal nooit, maar dit vind ik zo tof, zeker met de video:
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Oud 23-12-2012, 13:30
Verwijderd


En jaaaa, shaming on the internet is niet de manier en waarom toy from church en we weten niet of het een kutkind is of dat hij een keer een foutje maakt, blabla. Maar mooi zo!
Ik wou zelf ooit één of andere speciale pop, die kon je make up opdoen door met warm water over haar gezicht te strijken. Mijn moeder kon dat merk niet betalen en heeft toen een andere pop gekocht die hetzelfde kon. En dat was dus niet wat ik wou en dus heb ik heel kut gereageerd, mijn moeder heeft zich dat heel lang aangetrokken en van het moment dat ik het kon begrijpen, heb ik me schuldig gevoeld. Ik heb nog steeds zoiets van 'wat een kutkind was ik toen', maar goed, ik was 6 ofzo. Weinig besef. Maar als je dat nooit wordt bijgebracht, dan krijg je van die volwassenen die nog steeds geen besef hebben.
Oud 23-12-2012, 14:36
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline


__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 23-12-2012, 15:18
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Omg <3

__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 23-12-2012, 15:28
Verwijderd


Hotel in Finland om noorderlicht te bekijken. OMG DO WANT TO GO BADLY.
Ads door Google
Oud 23-12-2012, 17:33
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Dat is echt prachtig gemaakt. Vraag me af welke techniek daarvoor gebruikt is.
__________________
Du bist ein N00b!
Oud 23-12-2012, 18:18
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
[afbeelding]


Hotel in Finland om noorderlicht te bekijken. OMG DO WANT TO GO BADLY.
Ik wil mee
__________________
you're not my demographic
Oud 23-12-2012, 18:47
Verwijderd
Mijn verjaardag dus. Vanwege dit:

Spoiler
Oud 23-12-2012, 18:54
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Wauw Frayne Wat gaaf Gefeliciteerd, nog!
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 23-12-2012, 18:56
Verwijderd
Niets nog hoor ben vandaag jarig. Maar dank je wel
Oud 23-12-2012, 20:09
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
Niets nog hoor ben vandaag jarig. Maar dank je wel
gefeliciteerd
__________________
Du bist ein N00b!
Oud 23-12-2012, 20:15
Verwijderd
Citaat:
Mijn verjaardag dus. Vanwege dit:

Spoiler
:coo l:
Advertentie
Oud 23-12-2012, 22:51
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Niiiiice frayne <3
Oud 23-12-2012, 22:53
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Overigens waardeerde ik kerst met mijn huisgenoten en hoewel het heeeel lastminute was had bijna iedereen superleuke kadootjes voor elkaar en zelfs voor de partners die meededen, die werden gewoon als huisgenoten behandeld. En mijn vriendje is vandaag jarig en die is hier en we hebben echt een superleuke dag. En mijn huisgenoten zeiden op de whatsapp allemaal dat ik hem maar een BJ moest geven van hun. Maar 11 bj's op 1 dag is me niet gelukt. Nouja, het gaat om het groepsgevoel.
Oud 24-12-2012, 02:07
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Aww, Frayne, wat tof! Gefeliciteerd!!! <3

Ik waardeer dat ik lieve friendjuhs heb die afgelopen vrijdag naar Leiden kwamen en dat ik met hun volgend weekend in een bungalow ga zuipen en nerden en dat één van hun zo tof is dat 'ie morgen, op kerstavond, met mij naar Seven Psychopaths wil in de bios. Helemaal omdat die film niet in pathe bioscopen draait en we dus naar Roffa Zuid moeten om 'm te zien.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 24-12-2012, 13:14
Verwijderd


Zitten een paar geniale dingen tussen.
Oud 24-12-2012, 13:28
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Omg, een oude collega waar ik een hele goede band mee had altijd heeft me gevonden op Facebook <3
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 24-12-2012, 14:55
Verwijderd
Mezelf en mijn kerstoutfit
Oud 24-12-2012, 15:24
O RLY
Avatar van O RLY
O RLY is offline
Ik was vandaag bezig met mijn folderwijk toen ik werd aangesproken door zo’n geloofsovertuigder, waarschijnlijk van de Gereformeerde Kerk. Ze vroeg naar mijn mening over het geloof en ik ben een heilig boontje dus ze kreeg mijn ongezouten mening. Ik zei dat ik het Christendom intressant vind en dat ik vorige zomer in Jeruzalem was waar ik o.a. De Heilig Grafkamer, waar Jesus Christ is gekruisigd en uit de dood is opgestaan, en dat ik ook naar de Sint-Pieterbasiliek in Rome ben geweest blabla. Dat vond ze allemaal wel leuk om te horen enzo. Maar toen zei ik dat als het aan mij lag Maria een miskraam mocht krijgen en dat de Christen in de 1ste van mij mochten worden uitgeroeid door de Romeinen. Haar hele gezicht ging van naar . Ik vertellende haar ook dat ik wel vanavond gewoon netjes naar de kerk ga ivm Kerstviering.
__________________
Overigens ben ik van mening dat Carthago verwoest moet worden.
Oud 26-12-2012, 13:04
Verwijderd
http://niceguysofokc.tumblr.com/
Oud 27-12-2012, 09:02
Verwijderd
ik dacht dat ik vannacht moest gaan werken, maar ik hoef morgen pas blij dat ik nog even in mijn agenda keek
Oud 27-12-2012, 15:50
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Tijdens het kamer opruimen een cd aanzetten van Joseph en onderwijl flashbacks krijgen naar de musical <3
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 27-12-2012, 22:07
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Spontaan met zus naar het stand <3 In het donker <3 Ik hou daar zo van hè. En dan schelpjes zoeken en helemaal nat worden en thuis je koude en zandige voeten/benen/spijkerbroek schoonspoelen met warm water en dan lekker droge sokken aan en thee drinken <3 En schelpjes <3

En even later zagen we ook nog een vos. En die bleef op een afstand van ongeveer 10 meter naar de auto staan turen, dus toen hebben we hem ook maar even goed bekeken. Het was een grote mannetjesvos, en hij was heel nieuwsgierig en pluizig <3
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?

Laatst gewijzigd op 27-12-2012 om 22:21.
Ads door Google
Oud 27-12-2012, 22:12
Verwijderd
Ik liep vandaag naar buiten bij de Panos met een warm broodje in een zakje. Blijkbaar zijn die zakjes niet bestand tegen warme pesto, want op weg naar huis zakte de bodem er uit en daarmee lag mijn broodje op straat. Ik terug met mijn zakje en toonde dat aan het meisje achter de broodjesbar en ze zei dat dat kwam door de warme pesto. Ik antwoordde dat ik verwachtte dat hun zakjes daar toch wel tegen bestand waren en dat ik niet kon weten dat het rechtop gehouden moest worden als het me niet werd verteld. Maar ik kreeg toch gewoon een nieuw <3 Wel tof. Ik noem het goede service, maar eigenlijk is het niet meer dan normaal, al moet je tegenwoordig blij zijn dat je niet in je gezicht wordt uitgelachen als je met een klacht terugkomt bij een verkoper.
Oud 28-12-2012, 14:22
O RLY
Avatar van O RLY
O RLY is offline


Nice.
__________________
Overigens ben ik van mening dat Carthago verwoest moet worden.
Oud 28-12-2012, 17:00
Verwijderd
mijn vriendje, die wel vakantie heeft terwijl ik moet werken, heeft vandaag uit zichzelf het huis gepoetst zodat we dat dit weekend niet hoeven te doen <3
Oud 28-12-2012, 18:18
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik waardeer de prima meet met Norwood (en de kerstkaart, die vandaag pas aan kwam, maar super leuk/lief is <3)
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 30-12-2012, 09:48
Verwijderd
Witbrood met kaas en abrikozenjam
Uitslapen tot negen uur
Mooi boek
Oud 30-12-2012, 10:14
Verwijderd
Lieve konijnen
Oud 30-12-2012, 13:31
Verwijderd
Naar een tweedehands boekenmarkt gaan zonder tas omdat je jezelf hebt voorgenomen niets te kopen. Geloof je het zelf?
Maar ik kan de buit heel erg waarderen! Acht afgeschreven bibliotheekboeken, een boek met avonturen van Sherlock Holmes geschreven door moderne schrijvers en dit pareltje uit 1944:


Oud 30-12-2012, 13:44
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Dit jochie, dat behoorlijke fijne muziek maakt:

__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 30-12-2012, 15:29
Verwijderd
Oud 30-12-2012, 17:56
Verwijderd
Fizzle. Heel heel erg.
Oud 30-12-2012, 17:58
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 30-12-2012, 18:13
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Fizzle. Heel heel erg.
<3
Oud 30-12-2012, 19:26
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
De top2000.
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 30-12-2012, 21:10
O RLY
Avatar van O RLY
O RLY is offline
Citaat:
De top2000.
__________________
Overigens ben ik van mening dat Carthago verwoest moet worden.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Waarderingstopic
fizzle-fluffy
500 12-01-2014 01:19
Muziek Horse the band waarderingstopic
Ymir
20 18-01-2006 21:59
Films, TV & Radio WAARDERINGSTOPIC: twin peaks.
netram
19 29-03-2004 16:43
Muziek Herwaarderingstopic: Deftones - Around the fur.
Stevill
90 09-03-2004 12:33
Muziek (waarderingstopic) Carry On-A Life Less Plagued
DeadNation
59 24-12-2003 14:29


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:26.