Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-03-2013, 11:27
Verwijderd
Thanks liefjes Behalve Kat natuurlijk
Advertentie
Oud 17-03-2013, 14:31
mytholon
Avatar van mytholon
mytholon is offline
Na een lichtelijk photoshop touch,
Oud 17-03-2013, 14:39
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Dit doe ik een beetje met mijn leven de laatste tijd: Zauberflöte repeteren. (Ik sta rechts op het podium met mijn handen in mijn zakken te chillen want het koor heeft even niks te doen )

Eerste orkestrepetitie dus we zijn hier alleen muzikaal aan het doornemen, geen spannende foto's met kostuums en regie. Maar misschien komt dat nog. Ik beloof niks maar wie weet. Oh wat geniet ik van mijn studie <3
Oud 17-03-2013, 22:59
Verwijderd
Ah fuck it, toch even een hilarisch momentje:

Hoi ik ben een toerist!


Nu er weer af...


FFS!


Sta daar geen foto's te maken man! Help me!


Andere kant dan misschien?



Uiteindelijk is mijn moeder me komen helpen terwijl pa geen foto's meer kon maken omdat hij te hard aan het lachen was ^^
Oud 18-03-2013, 14:19
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Wat een mooie zaal, fizzle

En Muut, echt ROFL
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 18-03-2013, 15:58
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Srsly, Muut, waarom was dat zo moeilijk?
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 18-03-2013, 17:25
Verwijderd
Ik heb geen idee ^^ ik kreeg mijn been niet aan de andere kant en ik was bang om op de grond te kletteren (lijkt idioot qua hoogte, maar denk eraan dat mijn benen nog steeds niet de kracht van een normaal mens hebben, ergens van af springen doe ik ook niet zomaar omdat mijn knieën het wel opeens zouden kunnen begeven. Als ik een behoorlijke hoeveelheid trappen doe, dan voelen ze al niet meer betrouwbaar en beginnen ze te trillen ).
Oud 18-03-2013, 17:29
Verwijderd
Oh en ik heb wel op paarden gezeten, maar altijd met trapjes, want ik was een van de weinige meisjes hier die niet gek was van paarden en paardrijden ^^ voor ons eigen paard hebben mijn ouders een ander meisje laten komen, omdat ik geen zin had om daar veel mee bezig te zijn (soweiso een chagrijnig beest dat me had gebeten, dus tja). Dus ik heb er ook nooit ervarin in opgedaan, in dat gracieus van een rijdier glijden. Wel heb ik al die Bianca boekjes gelezen
Oud 18-03-2013, 20:40
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Oh en ik heb wel op paarden gezeten, maar altijd met trapjes, want ik was een van de weinige meisjes hier die niet gek was van paarden en paardrijden ^^ voor ons eigen paard hebben mijn ouders een ander meisje laten komen, omdat ik geen zin had om daar veel mee bezig te zijn (soweiso een chagrijnig beest dat me had gebeten, dus tja). Dus ik heb er ook nooit ervarin in opgedaan, in dat gracieus van een rijdier glijden. Wel heb ik al die Bianca boekjes gelezen
Volgens mij is dit een ezel, dus dat verklaart het vast
Grappige foto's
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 19-03-2013, 10:13
Verwijderd
Daarom had ik het ook over rijdieren op het einde
Oud 19-03-2013, 15:50
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Meer foto's minder lullennnn
Oud 19-03-2013, 19:39
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline


Omdat je zo'n gaar hoofd hebt in een treinraam (en omdat ik duisent uur vertraging had)
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 21-03-2013, 10:54
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Ik ben niet zo van de foto's, maar nu kan het wel even tijdelijk, want! Ik heb een bril!

Spoiler


Je kunt het niet zo goed zien, maar hij is groen.

Laatst gewijzigd op 27-03-2013 om 12:04.
Oud 21-03-2013, 10:56
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Oh, tof Staat je goed!
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 21-03-2013, 11:00
Verwijderd
Staat je goed, leuk!

k dacht alleen dat je haar roder was

Laatst gewijzigd op 21-03-2013 om 11:11.
Oud 21-03-2013, 11:20
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Leuk
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 21-03-2013, 11:23
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Staat je goed, leuk!

k dacht alleen dat je haar roder was
Dat is het ook. Maar de kleuren zijn heel vaag in die foto. En soms is het roder dan anders, geen idee waarom! En zoals je ziet zijn nu mijn krullen er bijna uit, terwijl het gisteren nog helemaal vol zat. /stomhaar.
Oud 21-03-2013, 11:32
Verwijderd
Wauw, foto's van Vowel, leuk!
Oud 21-03-2013, 11:40
Verwijderd
Citaat:
Staat je goed, leuk!

k dacht alleen dat je haar roder was
jij bent toch ook een ginger? Ik kan me niet echt foto's van je herinneren /hint
Citaat:
Leuk
en dat, leuke bril!

Laatst gewijzigd op 21-03-2013 om 11:59.
Oud 21-03-2013, 11:51
Verwijderd
Citaat:
Dat is het ook. Maar de kleuren zijn heel vaag in die foto. En soms is het roder dan anders, geen idee waarom! En zoals je ziet zijn nu mijn krullen er bijna uit, terwijl het gisteren nog helemaal vol zat. /stomhaar.
Oh, haha, lekker handig dus! Dat heb ik helemaal niet met mijn haar, dat van mij is vet handig Het lijkt op de foto een beetje peper- en zoutkleurig
Citaat:
jij bent toch ook een ginger? Ik kan me niet echt foto's van je herinneren /hint
Ja! Ik ben ook ginger. Ik zal eens kijken of ike en foto kan vinden waar ik zo tevreden over ben dat ik ermee op het forum durf

Spoiler

Laatst gewijzigd op 21-03-2013 om 12:01.
Oud 21-03-2013, 12:43
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Oh ja, jouw haar heeft zo'n mooie kleur. Dat héle rode. Zo rood is het bij mij dan weer niet.
Oud 21-03-2013, 13:19
Verwijderd
Leuk hoor rooie dakduif
Oud 21-03-2013, 13:48
Verwijderd
Vowel is een hottie, maar dat wist ik al ^^
Ingegerd heeft heel erg gaaf haar, maar dat wist ik ook al ^^

En ik heb zelf nieuw haar!

Waag eens te zeggen dat het niet mooi is! Waag het!


Grapje!


Appelblauwzeegroen man!
Oud 21-03-2013, 13:50
Verwijderd
Citaat:
Wauw, foto's van Vowel en Ingegerd, leuk!
Volgens mij had ik van jullie echt nog nooit foto's gezien
Oud 21-03-2013, 13:58
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Muutje, ik vind dat je het weer lang moet laten groeien.
Oud 21-03-2013, 14:01
Verwijderd
Citaat:
Muutje, ik vind dat je het weer lang moet laten groeien.
Ja, dat doet het niet zo snel hoor Of bedoel je ook de sidecutpoging? De rest is namelijk niet aangeraakt deze keer, omdat het moet groeien.

En ik heb nu zoiets van, ik heb lange tijd een sidecut willen hebben, maar in haar van 7 jaar knip je niet zomaar een hap uit. Nu kan ik het dus opbouwen en als ik het niks vind, dan kan alles weer lang worden en dan hoef ik het me nooit meer af te vragen
Oud 21-03-2013, 14:05
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Ja, dat doet het niet zo snel hoor Of bedoel je ook de sidecutpoging? De rest is namelijk niet aangeraakt deze keer, omdat het moet groeien.

En ik heb nu zoiets van, ik heb lange tijd een sidecut willen hebben, maar in haar van 7 jaar knip je niet zomaar een hap uit. Nu kan ik het dus opbouwen en als ik het niks vind, dan kan alles weer lang worden en dan hoef ik het me nooit meer af te vragen
Ik snap het hoor. Maar ik wilde even zeker weten dat je het weer lang gaat laten groeien. Want lang. Kort. Sidecut. Mwah.
Oud 21-03-2013, 14:06
Verwijderd
Doet me er trouwens aan denken. Een jongen op een datingsite die eerst reageerde met 'Goed dat je er nog bent!' op het stukje ziekenhuisverhaal dat er staat. En daarna 'Laat je haar wel maar groeien' ofzoiets.Het kwam over als het 'vrouwen moeten lang haar hebben' nu vind ik in principe lang haar ook gewoon mooier, maar het hele moeten is niet aan mijn besteed. En hij weet niet waarom ik in het ziekenhuis heb gelegen, misschien heb ik wel kanker gehad en ben ik kaal geweest (ik heb geen kanker gehad en het heeft toch niet veel gescheeld), why the fuck spreek je iemand aan met een neerbuigende houding op iets dat misschien wel heel gevoelig ligt :')
Maar dat lijkt de nieuwe trend op dat soort sites: neggen.
Oud 21-03-2013, 14:06
Verwijderd
Ik ontdek net wat nieuwe functies in PhotoBooth







En oh ja, hoi, normaal:

Oud 21-03-2013, 14:08
Verwijderd
Citaat:
Ik snap het hoor. Maar ik wilde even zeker weten dat je het weer lang gaat laten groeien. Want lang. Kort. Sidecut. Mwah.
Dat is dus wel het plan ^^ Mijn moeder heeft gejankt toen ze zeiden dat ze het moesten afknippen. Ik heb me in het ziekenhuis er voor afgesloten. Ik zag de plukken haar uitvallen en ik negeerde het, ik vroeg ook mijn moeder er over te zwijgen, ik wilde daar niet bij stilstaan op dat moment. Toen ik eenmaal thuis was, ben ik daarover behoorlijk ingestort. Ziekelijk weinig en dun haar en ook nog eens kort, ik had er echt veel moeite mee.
Oud 21-03-2013, 14:19
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Dat is dus wel het plan ^^ Mijn moeder heeft gejankt toen ze zeiden dat ze het moesten afknippen. Ik heb me in het ziekenhuis er voor afgesloten. Ik zag de plukken haar uitvallen en ik negeerde het, ik vroeg ook mijn moeder er over te zwijgen, ik wilde daar niet bij stilstaan op dat moment. Toen ik eenmaal thuis was, ben ik daarover behoorlijk ingestort. Ziekelijk weinig en dun haar en ook nog eens kort, ik had er echt veel moeite mee.
Dat kan ik wel begrijpen ja. Ik moet er ook niet aan denken. Vreselijk.

Ik bedoelde verder ook niet dat je moet laten groeien hoor. Je moet vooral doen wat je zelf wilt. Ik vind het gewoon mooier.
Oud 21-03-2013, 14:21
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Vowel, wat een leuke foto's en dito bril! Ik wist helemaal niet hoe je eruit zag, geloof niet dat ik eerder een foto heb gezien.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 21-03-2013, 14:22
Verwijderd
Citaat:
Ik ontdek net wat nieuwe functies in PhotoBooth

[afbeelding]


[afbeelding]


[afbeelding]


En oh ja, hoi, normaal:

[afbeelding]
Goeie foto's
Oud 21-03-2013, 14:27
Verwijderd
Citaat:
Ik heb gisteren een nieuwe baardtrimmer gekocht en ik ben er content mee, zoals jullie zien.
BEN JE BLIJ MET JE EXTRA CHROMOSOOM
Oud 21-03-2013, 14:45
Verwijderd
Citaat:
BEN JE BLIJ MET JE EXTRA CHROMOSOOM
Ik koester mijn extra chromosoompje
Oud 21-03-2013, 14:46
Verwijderd
Citaat:
Dat kan ik wel begrijpen ja. Ik moet er ook niet aan denken. Vreselijk.

Ik bedoelde verder ook niet dat je moet laten groeien hoor. Je moet vooral doen wat je zelf wilt. Ik vind het gewoon mooier.
Dat snap ik ik dacht gewoon door jouw opmerking aan die gast ^^ ik vind het een nogal merkwaardige manier om aandacht te vragen, maar goed
En ik ben het ook met je eens. Al vind ik raar haar ook wel heel gaaf, dus nu eens kijken wat ik van een sidecut ga vinden als mijn haar wat langer is. Heb ik én lang haar én raar haar

Spoiler

En mijn moeder had een van de 'dreads' bewaard om te tonen als ik meer besef zou hebben en ze fatsoenlijk kon zien zonder dat hygiëne een probleem kon vormen. Dat was echt fucked up. Een flinke bol vervilt doolhof haar, zoiets. Toen ze tegen mijn moeder zeiden dat het er af moest, zei zij, niks ervan, ik ga het wel uitkammen, maar daar was geen beginnen aan.
Oud 21-03-2013, 14:51
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Ja pfft, maar dat ís ook moeilijk. Je haar is toch wel echt een deel van jezelf. Dat hoor je ook vaak van mensen met bijvoorbeeld kanker, dat ze het verlies van hun haar toch wel één van de ergste dingen vinden.

Maar je bent alweer aardig op weg, dus dat komt wel goed.
Oud 21-03-2013, 14:53
Verwijderd
Citaat:
Ik koester mijn extra chromosoompje
Oud 21-03-2013, 20:21
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Mijn huisgenootje/orkestlid ging die snapshotje schieten omdat ik in mijn APEPAKKIE (kostuum) door de kantine druisde. Aldus, tweede dame (meets zorro)!
Oud 21-03-2013, 21:16
michellewhoelse
Avatar van michellewhoelse
michellewhoelse is offline
Wauw, mooi kostuum!

En sann, ik herken je photobooth avontuur!

Spoiler


En dan nog deze, omdat ik hem best goed gelukt vind.

__________________
The world would be a lonely place, without the ones that put a smile on your face.
Oud 22-03-2013, 07:52
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Muut, leuk haar Sann., jij hebt echt een rechtenhoofd Fizzle, mooi kostuum en godverdomme Michelle, wat heb jij een knap koppie!

Teveel foto's achter elkaar!11!!1!!! *zenuwtrek*
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 22-03-2013, 16:24
Verwijderd
Spoiler


Oud 22-03-2013, 16:33
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
ik vind jou leuk.

(En ik heb eerst de link gecheckt )
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 22-03-2013, 17:44
Verwijderd
Citaat:
Mijn huisgenootje/orkestlid ging die snapshotje schieten omdat ik in mijn APEPAKKIE (kostuum) door de kantine druisde. Aldus, tweede dame (meets zorro)!
[afbeelding]
Mooi figuur heb je
Oud 22-03-2013, 17:55
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Haha, Kat
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 24-03-2013, 18:34
Takkeling
Takkeling is offline


Dit is Zorro, onze Sheltie-pup. Over drie weken mag hij voor het eerst mee naar huis. <3
Oud 24-03-2013, 18:38
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ahwww, wat een ukkepuk Ik blijf een zwak houden voor pups.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 24-03-2013, 18:51
Takkeling
Takkeling is offline
Haha ja, ze zien ook onwijs lief! Dit was in de kennel en het hele nestje van vijf pups huppelde om me heen, plus mamahond en omahond die het allebei wel best vonden. ^^
Oud 24-03-2013, 19:30
Verwijderd
Leuke foto's allemaal!
Oud 24-03-2013, 20:48
boet
Avatar van boet
boet is offline
Vanmiddag in de albert heijn

Oh en ik wil nu heel graag een soort panorama van de lucht hier maken maar ik heb geen statief
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg elfscannen.jpg (163.8 KB, 2x gelezen)
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle Fototopic.
Verwijderd
494 03-12-2003 15:47
Muziek fototopic
paco de taco
258 29-11-2003 20:42
Verhalen & Gedichten Fototopic
Dreamerfly
60 31-08-2003 19:53
Lifestyle Fototopic IV
rodina
458 08-08-2002 18:23
Lifestyle Fototopic III
rodina
491 25-07-2002 18:51


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:46.