Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-05-2013, 16:21
Verwijderd
JOEPIE

Deel 1
Deel 2







En wat plaatjes van onze GODIN:






Laatst gewijzigd op 09-05-2013 om 16:27.
Advertentie
Oud 09-05-2013, 16:24
Maaike.
Avatar van Maaike.
Maaike. is offline
WEEKDIER


Dit is tegen mezelf, misschien vanavond laat toch maar wel
__________________
kak
Oud 09-05-2013, 16:25
Verwijderd
Wauw, deel drie! Goed bezig!
Oud 09-05-2013, 16:27
Verwijderd
Citaat:
WEEKDIER


Dit is tegen mezelf, misschien vanavond laat toch maar wel
Speciaal voor jou wat plaatjes in de openingspost!
Oud 09-05-2013, 16:29
Maaike.
Avatar van Maaike.
Maaike. is offline
Sann. ik vind die trillende armpjes altijd heerlijk en een beetje lafjes tegelijkertijd
Zo van "Kan je niet eens twee sets opdrukken, flikkeeeeeeer"
__________________
kak
Oud 09-05-2013, 16:30
Verwijderd
Citaat:
Sann. ik vind die trillende armpjes altijd heerlijk en een beetje lafjes tegelijkertijd
Zo van "Kan je niet eens twee sets opdrukken, flikkeeeeeeer"


DAAAAAG
Oud 09-05-2013, 16:31
Maaike.
Avatar van Maaike.
Maaike. is offline
Citaat:
Speciaal voor jou wat plaatjes in de openingspost!
Haha trut (L)
Ik laatst foto's van mn kop gemaakt na de zware zweet-shred en ik kan je verzekeren dat dat iig niet cute was
__________________
kak
Oud 09-05-2013, 16:53
Verwijderd
GIEV

Ik wil 'm! Nu!
Oud 09-05-2013, 17:55
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
http://well.blogs.nytimes.com/2013/0...inute-workout/
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 09-05-2013, 21:04
Pancakes
Avatar van Pancakes
Pancakes is offline
Speciaal voor Sanne

__________________
Intergalactic proton powered electrical tentical advertising droids!
Oud 09-05-2013, 21:05
Pancakes
Avatar van Pancakes
Pancakes is offline
Vanavond beginnen aan level 3 en alles doet nog pijn, WADUP
__________________
Intergalactic proton powered electrical tentical advertising droids!
Oud 09-05-2013, 23:44
Pancakes
Avatar van Pancakes
Pancakes is offline
Hmm ok, level 3 red ik echt niet kan nog steeds geen push-ups en dat is toch wel vrij veel in dit level. Had ook al eerder last van een ribbenkastontsteking en met de planks doet die echt zeeeeer denk dat ik de laatste 9 shreddagen maar zelf wat in elkaar flans met abs en cardio uit eerdere levels : schaam :
__________________
Intergalactic proton powered electrical tentical advertising droids!
Oud 10-05-2013, 10:06
Verwijderd
4/10 alweer wat gaat het snel! Ik vind level 3 denk ik ook leuker dan level 2.
EN ligt het aan mij of voelen jullie ook niks van die dumbell cleaners? Misschien eens een (veel) zwaarder gewichtje scoren, hoewel de 2kg voor de overige oefeningen zwaar genoeg is..
Oud 10-05-2013, 10:41
Verwijderd
Welke move is dat?
Oud 10-05-2013, 11:11
Verwijderd
Die met één gewichtje. Eerst squatten en grond aan tikken, dan overeind komen en je arm strekken.
Oud 10-05-2013, 14:29
Verwijderd
Ah ja, piece of cake inderdaad, even uitrusten
Oud 11-05-2013, 07:05
Verwijderd
5/10
Oud 11-05-2013, 07:28
Verwijderd
Ik heb net even een afterpic gemaakt en die naast m'n beforepic gelegd en ik ben blij het verschil is goed zichtbaar en vooral de ergste doornen in mijn oog zijn echt verbeterd.
De centimeters eraf zijn eigenlijk best weinig, maar ik had op zich al een prima gewicht, alleen mocht het wel wat strakker allemaal. En dat is dus gelukt
armen - 2
benen - 2,5
heupen - 3
taille -1
(gewicht: - 2,5 kilo)
en dit is tov dag 1, eind maart ergens.
Ads door Google
Oud 11-05-2013, 11:41
Verwijderd
Ik heb les 11 van Evy gerend (bij 1 beginnen leek me ook weer zoiets), 4,4 kilometer inclusief lopen. Het viel niet mee, vooral in het begin. De les bestond uit 8 x 2 minuten rennen (of zoiets) en na het eerste blokje bonkte mn hart al alsof ik er al 8 kilometer op had zitten. Geen fijn gevoel, maar ik heb er maar doorheen gebeten omdat het door medicijnen komt en ik het blijkbaar 'moet negeren'. Het was wel een goede les om mee te beginnen wat juist door de minuutjes lopen tussendoor hield ik het vol tot het einde. En Evy zelf is leuk en de muziek is melig, dus ik denk dat ik dit wel kan doen, twee of drie keer per week (waarschijnlijk dezelfde les een paar keer). Ik ben heel erg benieuwd hoe snel ik herstel en weer m'n normale rondje kan lopen.
Citaat:
Ik heb net even een afterpic gemaakt en die naast m'n beforepic gelegd en ik ben blij het verschil is goed zichtbaar en vooral de ergste doornen in mijn oog zijn echt verbeterd.
De centimeters eraf zijn eigenlijk best weinig, maar ik had op zich al een prima gewicht, alleen mocht het wel wat strakker allemaal. En dat is dus gelukt
armen - 2
benen - 2,5
heupen - 3
taille -1
(gewicht: - 2,5 kilo)
en dit is tov dag 1, eind maart ergens.
Nice!
Oud 11-05-2013, 11:52
Maaike.
Avatar van Maaike.
Maaike. is offline
Citaat:
Ik heb net even een afterpic gemaakt en die naast m'n beforepic gelegd en ik ben blij het verschil is goed zichtbaar en vooral de ergste doornen in mijn oog zijn echt verbeterd.
De centimeters eraf zijn eigenlijk best weinig, maar ik had op zich al een prima gewicht, alleen mocht het wel wat strakker allemaal. En dat is dus gelukt
armen - 2
benen - 2,5
heupen - 3
taille -1
(gewicht: - 2,5 kilo)
en dit is tov dag 1, eind maart ergens.
Gaaf. Ik heb helaas mijn before-foto's pas na dag 6 gemaakt

Citaat:
Ik heb les 11 van Evy gerend (bij 1 beginnen leek me ook weer zoiets), 4,4 kilometer inclusief lopen. Het viel niet mee, vooral in het begin. De les bestond uit 8 x 2 minuten rennen (of zoiets) en na het eerste blokje bonkte mn hart al alsof ik er al 8 kilometer op had zitten. Geen fijn gevoel, maar ik heb er maar doorheen gebeten omdat het door medicijnen komt en ik het blijkbaar 'moet negeren'. Het was wel een goede les om mee te beginnen wat juist door de minuutjes lopen tussendoor hield ik het vol tot het einde. En Evy zelf is leuk en de muziek is melig, dus ik denk dat ik dit wel kan doen, twee of drie keer per week (waarschijnlijk dezelfde les een paar keer). Ik ben heel erg benieuwd hoe snel ik herstel en weer m'n normale rondje kan lopen.
Nice!
Good busy
__________________
kak
Oud 11-05-2013, 16:59
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Net weer getraind na een wat slechte week Maar het gaat toch wel wat de goede kant op. Ik moet tzt uitkomen op een gemiddelde van 6,0 mets (over de 24 minuten die ik train), en dan moet ik m'n trainingsschema weer aanpassen (want ik mag niet boven de 6 mets zitten, omdat ik mezelf dat overtrain). Ik begon een paar maanden geleden op iets van 4,4 mets en zat met m'n training vandaag op 5,4 mets
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 11-05-2013, 17:07
Verwijderd
Ik heb gister verzaakt, want ik moest werken, opruimen, slapen en door naar de verjaardag van Absinthe en vannacht had ik Lorelei te logeren en hoewel het haar heel grappig leek als ik om half 3 nog even een work-out ging doen vond ik dat een minder geslaagd plan Vanavond er weer vol voor natuurlijk
Oud 11-05-2013, 17:08
Verwijderd
Keihard de biertjes, worstenbroodjes en quiche van gisteravond eraf rippen
Oud 11-05-2013, 17:40
Verwijderd
Ik heb een vraag. Jullie zweten toch allemaal super veel? Als ik train ga ik echt tot ik niet meer kan, althans, dat denk ik geloof ik. Maar ik zweet gewoon helemaal niet, geen druppel?
Oud 11-05-2013, 17:56
Maaike.
Avatar van Maaike.
Maaike. is offline
Gister heb ik uit noodzaak level 2 ipv drie gedaan (Geen aanwezige pc/laptop dus het moest via m'n telefoon, en ik ken level 3 nog niet goed genoeg om dat soepel te laten verlopen ) en dat ging heul prima. Voor het eerst dat ik de double jumpropes van begin tot einde volhield
__________________
kak
Advertentie
Oud 11-05-2013, 18:10
Verwijderd
Mijn knieën en bovenbenen doen PIJNNNNN.
Oud 11-05-2013, 18:19
Verwijderd
Citaat:
Ik heb een vraag. Jullie zweten toch allemaal super veel? Als ik train ga ik echt tot ik niet meer kan, althans, dat denk ik geloof ik. Maar ik zweet gewoon helemaal niet, geen druppel?
Ik zweet ook amper, alleen als het ook nog warm is wordt m'n rug een beetje klam maar dan houdt het ook op.

@quis, wow les 11 is het echt steeds maar stukjes van 2 min hardlopen? In les 2 zitten ook al twee stukjes van 3 min hardlopen.
Oud 11-05-2013, 18:21
Verwijderd
Oh, het kan best dat er ook stukjes van drie minuten bij zaten. En ja, ik weet niet of het slim is maar het voelde te loserig om -als ex-fervent hardloopster- bij les 1 te beginnen. Maar ik vrees dat ik dus wel iedere les meer dan een keer moet gaan doen, anders houdt mn hart t niet bij.
Oud 11-05-2013, 19:02
Verwijderd
Zooo, ripped 10/30 Ik vind level 2 nog steeds best wel tegenvallen
Oud 11-05-2013, 19:28
Verwijderd
Ben je al een beeje een she-hulk sann?
Oud 11-05-2013, 19:34
Verwijderd
Ik doe m'n best beste Joris, ik doe m'n best!

Als ik m'n armen aanspan zie je wel soort van spierballen omhoog komen Maaike was zwaar onder de indruk (die heeft ze inmiddels ook trouwens ) en -10 kg in totaal nu en fucking veel complimentjes van iedereen, superleuk

Edit: soort van, soort van, FUCKING KEIHARDE SPIERBALLEN JONGE BAM
Oud 11-05-2013, 19:46
Verwijderd
Citaat:
Ik doe m'n best beste Joris, ik doe m'n best!

Als ik m'n armen aanspan zie je wel soort van spierballen omhoog komen Maaike was zwaar onder de indruk (die heeft ze inmiddels ook trouwens ) en -10 kg in totaal nu en fucking veel complimentjes van iedereen, superleuk

Edit: soort van, soort van, FUCKING KEIHARDE SPIERBALLEN JONGE BAM
Goed bezig! Ik vind het echt knap van jullie allemaal om het zo intensief te doen Ik vind dat soort oefeningen echt te saai voor woorden en kap er telkens mee na een paar dagen behalve hardlopen dan maar daar krijg je niet echt spieren van mijn bierbuikje is wel weg aan het gaan
Oud 11-05-2013, 19:52
Verwijderd
Ik ben nog een beetje moed aan het verzamelen om met hardlopen te beginnen
Oud 11-05-2013, 19:58
Verwijderd
Citaat:
Ik ben nog een beetje moed aan het verzamelen om met hardlopen te beginnen
Heb je al schoenen? Hardlopen is zo moeilijk niet, gewoon gaan Ik heb mijzelf donderdag nog een blaar gelopen 5,5km in 30,5m 2,5km in 23m (gewoon lopen) en weer 5km in 28m
Oud 12-05-2013, 08:47
Verwijderd
6/10
Oud 12-05-2013, 10:54
Verwijderd
Ripped 11/30
Ads door Google
Oud 12-05-2013, 10:55
Verwijderd
Citaat:
Heb je al schoenen? Hardlopen is zo moeilijk niet, gewoon gaan Ik heb mijzelf donderdag nog een blaar gelopen 5,5km in 30,5m 2,5km in 23m (gewoon lopen) en weer 5km in 28m
Nee, m'n bankrekening heeft een beetje issues Dus nog anderhalve week en dan ga ik schoenen kopen en beginnen.

Carn naamzoek voor tips waar niet duizend mensen zijn om me uit te lachen
Oud 13-05-2013, 08:37
Verwijderd
7/10
Oud 13-05-2013, 11:00
Verwijderd
Bluh ik zit al een half uur klaar, maar ik heb vandaag zo geen zin
Oud 13-05-2013, 11:40
Maaike.
Avatar van Maaike.
Maaike. is offline
Citaat:
4/10 alweer wat gaat het snel! Ik vind level 3 denk ik ook leuker dan level 2.
EN ligt het aan mij of voelen jullie ook niks van die dumbell cleaners? Misschien eens een (veel) zwaarder gewichtje scoren, hoewel de 2kg voor de overige oefeningen zwaar genoeg is..
Neuh daar voel ik ook echt niks van inderdaad
__________________
kak
Oud 13-05-2013, 11:41
Maaike.
Avatar van Maaike.
Maaike. is offline
Citaat:
Bluh ik zit al een half uur klaar, maar ik heb vandaag zo geen zin
Ik ook:') En ik móét binnen een halfuur begonnen zijn om een beetje op tijd klaar te zijn;x
__________________
kak
Oud 13-05-2013, 11:43
Verwijderd
Hahaha omg ik was superboos vanwege m'n gejengel dus ik moest alles pro-style doen van mezelf (dat lukte tot op heden maar voor de helft ofzo), en op de laatste buikspieren na en de tweede keer opdrukken/knieendinges is dat ook helemaal gelukt, omg omg, ik ben zo trots
Oud 13-05-2013, 11:44
Verwijderd
Ik moet wel dweilen, want m'n vloer ligt vol druppels zweet :')

Edit: ripped 12/30
Oud 13-05-2013, 11:54
Verwijderd
Ik vind het knap dat je overal op internet mooie verhalen kan vinden over 'the change' en mensen die hun eigen ziel bijna uitspuugde zo beu waren zij zichzelf en dat ze vervolgens beginnen met trainen en met een diep spirituele reis slepen zij zichzelf door het lichamelijke-beweging-land.

En dan heb je sann.
Die doet het gewoon. Zo.
Oud 13-05-2013, 11:55
Maaike.
Avatar van Maaike.
Maaike. is offline

__________________
kak
Oud 13-05-2013, 12:01
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het knap dat je overal op internet mooie verhalen kan vinden over 'the change' en mensen die hun eigen ziel bijna uitspuugde zo beu waren zij zichzelf en dat ze vervolgens beginnen met trainen en met een diep spirituele reis slepen zij zichzelf door het lichamelijke-beweging-land.

En dan heb je sann.
Die doet het gewoon. Zo.
Oud 13-05-2013, 12:01
Verwijderd
Ik had je al een motiverende whatsapp gestuurd. GOOOO
Oud 13-05-2013, 12:10
Maaike.
Avatar van Maaike.
Maaike. is offline
Klopt en ik loog want ik begon net niet maar nu wel :') OK GO
__________________
kak
Oud 13-05-2013, 12:15
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ja, work-outtijd *zichzelf schop onder kont geeft*
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 13-05-2013, 12:23
Verwijderd
Ik zou vandaag weer beginnen, maar lig nu met een buikgriep in bed/naast de wc Vast ook goed voor de lijn.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine 30 Day Shred EN MEER - deel 5
Verwijderd
500 22-08-2013 09:50


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:25.