Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-05-2013, 10:58
Verwijderd
Citaat:
Sann, kun je anders niet met je moeder ergens naar toe gaan? Dan zitten jullie niet in die awkward sfeer, maar even op neutraal terrein. Dagje sauna ofzo?
Ja, ik ben via m'n werk al even een dagje/weekendje weg aan het regelen
Advertentie
Oud 15-05-2013, 11:03
Verwijderd
Pff, door die muis gisteravond heb ik vannacht amper geslapen
En nu ben ik zo moe dat ik steeds in slaap val

En ik wilde eigenlijk heel veel nuttige dingen gaan doen.
Oud 15-05-2013, 11:14
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
powernapje doen!
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 15-05-2013, 11:28
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Awhh wat bestaan er toch super lieve mensen op deze wereld. Ik heb best wel heimwee en nu heeft de gastvrouw aangeboden om me morgen naar huis te brengen en een paar uur later weer op te halen! En dan doet ze van te voren wat boodschappen voor me zodat ik thuis wat kan eten enzo. Echt super lief!
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 15-05-2013, 11:37
Verwijderd
Citaat:
powernapje doen!
Nou ja, dat doe ik dus al zo'n beetje de hel ochtend Nu is er vooral veel werk aan de winkel.
Oud 15-05-2013, 11:55
Verwijderd
Citaat:
Ja, ik ben via m'n werk al even een dagje/weekendje weg aan het regelen
Oud 15-05-2013, 12:26
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Vorige week een gaslek in de straat, deze week komt het douchewater door het plafond. Hele woonkamer stond blank. Tiswah!
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 15-05-2013, 12:34
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Ik heb mijn vroegere beste vriendin een eerste hulp bij baby's-pakket gegeven. Een doos met daarin luiers, een knuffel, paracetamol, een fles wijn, een tut, schoonmaakdoekjes, en nog allerlei dingen. Ze vond het zo leuk dat ze nu, 11 jaar later, enkel nog mijn cadeau en dat van haar moeder weet


Sterkte!


ik had wat vergelijkbaars voor onze buren gemaakt. Alleen was het iets lomper. Duct tape, oordopjes, red bull en nog het eea. Vonden ze érg leuk
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 15-05-2013, 12:41
Verwijderd
Ik probeer te bedenken wat hier het leukste kraamcadeau was.. Ik denk toch boekjes! En Duplo.
Oud 15-05-2013, 12:44
Verwijderd
Toen ik was geboren, kreeg ik van iedereen knuffels. Mijn kamer puilde echt uit van ie knuffels. Mijn moeder zei dat ze heel veel had weggedaan.
Oud 15-05-2013, 12:56
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik heb mijn beste vriendin een anti-striaecrème gegeven en daar is ze me nu nog steeds dankbaar voor
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 15-05-2013, 12:57
Verwijderd
Ik zou heel blij zijn met van die mooie houten blokken in allerlei kleuren, daar kunnen ze al best vroeg mee spelen. Of, maar dat is wel aan de prijs, zo'n (simpel vormgegeven) houten loopkar/poppenwagen. Daar past zo'n baby eerst zelf in, vervolgens is het een loop-rekje en daarna kan het als poppenwagen of speelgoedkruiwagen dienen. Ik heb er jaaaaaaarenlang mee gespeeld.
Oud 15-05-2013, 12:58
Verwijderd
En als de babykamer nog niet helemaal af is: een rol mooi/bijzonder kinderbehang met de afspraak dat jij het er netjes komt opplakken.
Oud 15-05-2013, 12:58
Verwijderd
/wog
Oud 15-05-2013, 13:00
Verwijderd
Quis ziet het helemaal zitten.



beertjesbehang met dansende beertjes had ik.
Oud 15-05-2013, 13:05
Verwijderd
Citaat:
Quis ziet het helemaal zitten.



beertjesbehang met dansende beertjes had ik.
Oud 15-05-2013, 13:09
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Klapperende eierstokken Quis?
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 15-05-2013, 13:12
Verwijderd
Ik had tienmiljoenmiljard zakken kleding gekregen toen ik zwanger was dus op het geboortekaartje van mijn jong heb ik laten zetten 'liever geen babykleertjes' en als cadeautip een envelopje. (ja kazet, een leeg envelopje)
Oud 15-05-2013, 13:13
Verwijderd
heb ik later een buggy van gekocht en zijn kamertje van ingericht toen ik op mezelf ging wonen.
Oud 15-05-2013, 13:14
Verwijderd
Citaat:
Klapperende eierstokken Quis?
Mwoa.
Oud 15-05-2013, 13:15
Verwijderd
Ik moet nu het cadeau gaan kopen. Maar lui.

oke ik ga!


vrijdag is mijn feestje.
Oud 15-05-2013, 13:16
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
In mijn omgeving hebben heel veel vriendinnen klapperende eierstokken, maar om eerlijk te zijn moet ik er nog niet aan denken. Ik houd echt ontzettend van mijn neefjes, maar dag en nacht... Nehhh. Maar goed ook trouwens, want voorlopig zitten kindertjes er ook echt nog niet in (en de vraag is of het ooit wel kan ).
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 15-05-2013, 13:18
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik heb dan wel klapperende eierstokken, maar dat betekent nog niet dat ik nú een kind wil. Dat zou echt een slecht plan zijn (en bovendien onbevlekte ontvangenis )
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 15-05-2013, 13:20
Verwijderd
Wat voel/ denk je dan precies met klapperende eierstokken?
Oud 15-05-2013, 13:21
Verwijderd
Ik weet het niet en ik kan het me ook niet echt inbeelden, maar ik denk iets als ' Oooooh baby's, schattig, lief, koetsjiekoe, do want!'
Oud 15-05-2013, 13:22
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Ik heb dan wel klapperende eierstokken, maar dat betekent nog niet dat ik nú een kind wil. Dat zou echt een slecht plan zijn (en bovendien onbevlekte ontvangenis )
Juhh ik hoef voorlopig niet eens een relatie, dat is ook wel een cruciaal punt bij het krijgen van kindertjes
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 15-05-2013, 13:23
Verwijderd
Citaat:
Juhh ik hoef voorlopig niet eens een relatie, dat is ook wel een cruciaal punt bij het krijgen van kindertjes
Tegenwoordig ook niet meer.
Oud 15-05-2013, 13:23
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Wat voel/ denk je dan precies met klapperende eierstokken?
Ik geloof dat je dan bij alle baby's die je ziet alleen nog maar 'koetjiekoetjie do want!' kunt denken.
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 15-05-2013, 13:23
Verwijderd
Ik ben een hele stapel documenten door te lezen over het dossier Fyra/V250 en de HSL. Heel boeiend maar de leukste dingen zijn zwart getekend.
Oud 15-05-2013, 13:24
Verwijderd
Citaat:
Ik weet het niet en ik kan het me ook niet echt inbeelden, maar ik denk iets als ' Oooooh baby's, schattig, lief, koetsjiekoe, do want!'
Citaat:
Ik geloof dat je dan bij alle baby's die je ziet alleen nog maar 'koetjiekoetjie do want!' kunt denken.
GMTA ^^
Oud 15-05-2013, 13:25
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Tegenwoordig ook niet meer.
Ja dat bedacht ik me ook toen ik het opschreef, maar zonder relatie is het nóg zwaarder om kindjes op te voeden enzo.
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 15-05-2013, 13:25
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Juhh ik hoef voorlopig niet eens een relatie, dat is ook wel een cruciaal punt bij het krijgen van kindertjes
Je kan altijd nog BOM-vrouw worden. Of hoe zeg je dat, BOM?
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 15-05-2013, 13:25
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
GMTA ^^
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 15-05-2013, 13:26
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Je kan altijd nog BOM-vrouw worden. Of hoe zeg je dat, BOM?
Wasda?
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 15-05-2013, 13:26
Verwijderd
Citaat:
Ik weet het niet en ik kan het me ook niet echt inbeelden, maar ik denk iets als ' Oooooh baby's, schattig, lief, koetsjiekoe, do want!'
Citaat:
Ik geloof dat je dan bij alle baby's die je ziet alleen nog maar 'koetjiekoetjie do want!' kunt denken.
Oke! Maar ik alles ik een baby zie denk ik ook schattig koetjiekoetjie. Maar dan denk ik niet. Ik wil een baby.
Oud 15-05-2013, 13:26
Verwijderd
Citaat:
Je kan altijd nog BOM-vrouw worden. Of hoe zeg je dat, BOM?
Gewoon BOM. BOM-vrouw is als APK-keuring ^^

Bewust ongehuwde moeder.
Oud 15-05-2013, 13:27
Verwijderd
Citaat:
Wasda?
bewust ongehuwde moeder. stond in de Jan, Jans en de kinderen.
Oud 15-05-2013, 13:27
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Aha. Maar ook zonder huwelijk kun je een relatie hebben, of snap ik het punt nu niet?
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 15-05-2013, 13:28
Verwijderd
Dan is het jij en de baby zonder relatie.
Oud 15-05-2013, 13:28
Verwijderd
Citaat:
Aha. Maar ook zonder huwelijk kun je een relatie hebben, of snap ik het punt nu niet?
Ja, daarom mag je het tegenwoordig ook BAM noemen. Bewust Alleenstaande Moeder.
Oud 15-05-2013, 13:31
Verwijderd
Oh daar zit blijkbaar ook nog een verschilletje in:
Citaat:
BOM en BAM
.In de jaren zeventig maakten we kennis met de BOM-moeder. Tegenwoordig zien we een andere trend, die van bewust alleenstaande moeder, BAM-vrouw. Een vrouw die ongewild zonder partner is, maar met een sterke kinderwens.

Het grote verschil tussen een BOM- en een BAM-moeder is dat de laatste nooit bewust het idee heeft gehad om kinderen zonder man op te voeden. Ze heeft echter nog steeds niet de ‘prins op het witte paard’ gevonden maar haar biologische klok begint steeds luider te tikken.

Die kinderwens is zo sterk dat ze niet meer willen wachten op de ware maar het heft (lees de bevruchting) in eigen hand nemen. Ze gaan op zoek naar een donor. Via internet, binnen de vriendenkring of via de donorbank. .
...
Oud 15-05-2013, 13:32
Verwijderd
Citaat:
Ik geloof dat je dan bij alle baby's die je ziet alleen nog maar 'koetjiekoetjie do want!' kunt denken.
Nee hoor, ik vind andermens baby's behoorlijk kut, maar ik wil er wel een van mezelf (maar niet stante pede hoor).
Oud 15-05-2013, 13:32
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Gewoon BOM. BOM-vrouw is als APK-keuring ^^

Bewust ongehuwde moeder.
Ja, daar dacht ik ook al aan

Citaat:
Ja, daarom mag je het tegenwoordig ook BAM noemen. Bewust Alleenstaande Moeder.
Aha
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 15-05-2013, 13:34
Verwijderd
Citaat:
Ik ben een hele stapel documenten door te lezen over het dossier Fyra/V250 en de HSL. Heel boeiend maar de leukste dingen zijn zwart getekend.
Aaaahw.
Oud 15-05-2013, 13:35
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Weer wat geleerd!
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 15-05-2013, 13:37
Verwijderd
Citaat:
Aaaahw.
Ja het is nogal herpig. Dus ik ben nu aan de RailMap 1.0 beginnen.
Oud 15-05-2013, 13:55
Verwijderd
Citaat:
Neeeee, is het muizendag ofzo. Quis naamzoek, ik zag er net volgens mij ook één in mijn kamer
Oud 15-05-2013, 14:35
Verwijderd
Citaat:
Ik weet het niet en ik kan het me ook niet echt inbeelden, maar ik denk iets als ' Oooooh baby's, schattig, lief, koetsjiekoe, do want!'
Dat heb ik nu zo'n beetje met alle kleine kindjes, maar nog niet echt met baby'tjes. Nou zou een baby'tje nu ook nog niet echt praktisch zijn, maar als het dat over een paar jaar wel is
Oud 15-05-2013, 16:10
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Die aflevering van Ik Heb Het Nog Nooit Gedaan van deze week was echt geweldig Michael met zijn houterige kutgesprek in Snowworld
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 15-05-2013, 16:12
Verwijderd
ohja, even kijken
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:48.