Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-05-2013, 16:43
Verwijderd
Advertentie
Oud 16-05-2013, 16:43
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Nice
Oud 16-05-2013, 16:44
Verwijderd
Of toch Outer Space Insaaiders?
Oud 16-05-2013, 16:54
Verwijderd
Outer snaai!
Oud 16-05-2013, 16:55
pixie
Avatar van pixie
pixie is offline
voor de titel
__________________
we may not enjoy living together, but dying together isn't going to solve anything...
Oud 16-05-2013, 16:57
Verwijderd
Dan blijft hij zoals hij nu is
Oud 16-05-2013, 17:05
pixie
Avatar van pixie
pixie is offline
De directeur van het museum stuurt irritante doorstuurmailtjes over 'teken deze petitie als je graag orang oetans knuffelt' naar ALLE medewerkers.
__________________
we may not enjoy living together, but dying together isn't going to solve anything...
Oud 16-05-2013, 17:05
Verwijderd
Oud 16-05-2013, 17:10
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline

JANKEN


al zou ik wel meer van die tekeningen willen zien (en minder gepraat en hipstershots).
Oud 16-05-2013, 17:16
Verwijderd
Op de site staan ze.

En ik weet op wat ik mijn kostuum ga baseren: The Hitchhiker's Guide to the Galaxy.
Oud 16-05-2013, 17:17
Verwijderd
Hier Fizzle: http://realbeautysketches.dove.com/
Oud 16-05-2013, 17:17
pixie
Avatar van pixie
pixie is offline
Neem je een handdoek mee?

Ik heb echt een juweeltje gevonden. Vandaag op mijn cursus ging het over extremistische moslims die creationisme prediken en iedereen in het instituut hier ‘ATLAS DER SCHÖPFUNG’ hebben gestuurd. Prachtige platen van fossiele vissen met daarnaast een recente vis en de tekst: “Kijk, dit is hetzelfde, dus er was geen evolutie” en illustraties van lelijke Neandertalers met rode kruisen erdoorheen en heel groot FALSCH!

Het mooiste stukje was een stuk waarbij wordt beschreven hoe Darwin de aanslagen op de WTC heeft veroorzaakt. Ik zit er aan te denken de meneer van het boek te vragen ook iedereen in Naturalis er één te sturen, want hij drukt ze in allerlei talen (http://nl.harunyahya.com/)

Hij heeft trouwens ook een boek geschreven met de prachtige titel: “DE WERELD VAN ONZE VRIENDJES: DE MIEREN”
__________________
we may not enjoy living together, but dying together isn't going to solve anything...
Oud 16-05-2013, 17:22
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
thanks!
Oud 16-05-2013, 17:24
Verwijderd
Natuurlijk neemt ze dan een handdoek mee. Speaking of handdoeken, ik kan er wel eentje gebruiken. Op de terugweg besloot moedertje natuur de sluizen eens volledig open te gooien. Zelden heb ik het zo hard zien regenen.
Oud 16-05-2013, 17:25
Verwijderd
Citaat:
Neem je een handdoek mee?
Natuurlijk, dat was het eerste herkenbare element dat ik kon bedenken ^^
Oud 16-05-2013, 17:26
pixie
Avatar van pixie
pixie is offline
Ik bedoelde meer: als wie ga je? Alleen met een handdoek rondlopen is wel erg simpel.

Als ik nog dreads had zou ik ze oranje verven en mezelf wit schminken denk ik.
Lastig... verkleden... vooral als perfectionist.
__________________
we may not enjoy living together, but dying together isn't going to solve anything...
Oud 16-05-2013, 17:34
Verwijderd
Mja, ik weet niet of ik specifiek als iemand kan/wil gaan. Ik heb niet heel veel tijd om echte goeie kostuums in elkaar te steken en ik heb de series en film al lang niet meer gezien, dus ik zou ze eerst moeten kijken (ben ze al aan het 'kopen') om te kijken of daar iets tussenzit dat ik snel herkenbaar kan namaken. Ik wou het principe iig gebruiken, het liftershandboek, de handdoek, de babelvis, dat soort dingen. 42 natuurlijk.

En ik ken het probleem met moeite willen steken in verkleden ^^ Ik ben ooit over de zeik geweest dat we een themafeest hadden en dat ik alle moeite van de wereld had gedaan om er als een hippie uit te zien met samengeraapte en zelfgemaakte dingen en dat iemand die een kantenklare outfit uit de winkel de prijs in de wacht sleepte ^^ Niet dat ik het om de prijs deed, maar er waren ook nog genoeg anderen die meer moeite er in hadden gestoken. Ach ja, toen ik 7 was leerde ik al vriendjespolitiek kennen toen de 2e prijs naar iemand in een Mickey Mouse-trui ging
Oud 16-05-2013, 17:36
pixie
Avatar van pixie
pixie is offline
Ahhhh

Je kan ook nog als Mal gaan uit Firefly. Bruine jas, bretels, mooie gun en klaar!
__________________
we may not enjoy living together, but dying together isn't going to solve anything...
Ads door Google
Oud 16-05-2013, 17:38
Verwijderd
Over Firefly gesproken; ik wil een Kaylee
Oud 16-05-2013, 17:38
Verwijderd
Ja, maar ik heb Firefly nooit gezien (ik ken het natuurlijk wel), dus dat vind ik een beetje lame dan Maar dat is ook wel een goeie en simpele.

Leia moet ook nog wel te doen zijn
Oud 16-05-2013, 17:40
pixie
Avatar van pixie
pixie is offline
Kaylee <3
Wil niet iedereen een Kaylee?

(ik vond haar trouwens in SGU ook heel leuk, maar ik vond sowieso SGU leuk en vind het stom dat dat ook gestopt is)
__________________
we may not enjoy living together, but dying together isn't going to solve anything...
Oud 16-05-2013, 17:40
Verwijderd
Firefly is een must voor iedereen
Oud 16-05-2013, 17:40
Verwijderd
Citaat:
Kaylee <3
Wil niet iedereen een Kaylee?
Mal blijkbaar niet
Oud 16-05-2013, 17:42
Verwijderd
Jammer dat ik echt geen flauw idee heb waar ik zo snel witte laarzen vandaan zou moeten halen


Laatst gewijzigd op 16-05-2013 om 17:43. Reden: link was beveiligd
Oud 16-05-2013, 17:43
Verwijderd
Citaat:
Firefly is een must voor iedereen
Het staat op de 'to buy'-lijst
Advertentie
Oud 16-05-2013, 17:45
pixie
Avatar van pixie
pixie is offline
Of scheer een hanekam en ga als Tank Girl.
__________________
we may not enjoy living together, but dying together isn't going to solve anything...
Oud 16-05-2013, 17:46
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Mijn ratje komt zo ook wat typen denk ik. Gelukkig is ze te klein om ctrl, alt en delete tegelijkertijd in te drukken
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 16-05-2013, 17:46
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Kaylee <3
Wil niet iedereen een Kaylee?

(ik vond haar trouwens in SGU ook heel leuk, maar ik vond sowieso SGU leuk en vind het stom dat dat ook gestopt is)
Ik wil een Wash.

en een Mal natuurlijk, maar dat spreekt voor zich.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 16-05-2013, 17:47
Verwijderd
Neh, ik ben veel te blij dat mijn haar weer groeit, op de sidecut na.
Oud 16-05-2013, 17:48
Verwijderd
Citaat:
Mijn ratje komt zo ook wat typen denk ik. Gelukkig is ze te klein om ctrl, alt en delete tegelijkertijd in te drukken
<3
Oud 16-05-2013, 17:48
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik vond btw pas een tijdschrift waarvan ik helemaal was vergeten dat ik 't had gekocht: Top zoveel grootste sci-fi iconen oid. Mal stond op 1. en toen ging ik doorbladeren en vond ik een poster in het boekje met aan de ene kant de hele Firefly crew en op de andere kant Mal in een sexy pose.
Het is ZO fout, ik heb me echt kapot gelachen.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 16-05-2013, 17:48
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Nu likt ze mijn hand. Volgens mij zegt ze daarmee 'sorry, ik heb geen idee wat ik fout heb gedaan, maar ga alsjeblieft niet meer zo lang weg'. Awhhhhh
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 16-05-2013, 17:52
Verwijderd
Citaat:
Neh, ik ben veel te blij dat mijn haar weer groeit, op de sidecut na.
Sidecuts zijn echt bespottelijk lelijk

Overigens heb ik nog nooit een themafeestje of verkleedpartijtje 'gedaan', come to think of it.
Oud 16-05-2013, 17:54
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Nu zit ze in mijn vest en steekt af en toe even haar hoofd naar buiten. Awhhh ik heb haar zo gemist. Ik neem r straks gewoon mee
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 16-05-2013, 17:55
Verwijderd
Ik moet morgen mijn kamer hebben opgeruimd voor 4 uur. Maar van half twee tot half 4 heb ik examen. En ik moet ook nog mijn Nederlands een beetje leren. Kwart voor 1 wordt ik opgehaald om naar school te fietsen. Want die school heeft een stomme regel: een half uur van te voren daar zijn. En hoelaat komen de leraren. 5 minuten van te voren.
Oud 16-05-2013, 18:06
Verwijderd
Citaat:
Nu zit ze in mijn vest en steekt af en toe even haar hoofd naar buiten. Awhhh ik heb haar zo gemist. Ik neem r straks gewoon mee
Serieuze vraag: kan dat niet dan? Als je er zo blij van wordt lijkt me dat toch best gezond
Ads door Google
Oud 16-05-2013, 18:06
Verwijderd
Citaat:
Ik moet morgen mijn kamer hebben opgeruimd voor 4 uur. Maar van half twee tot half 4 heb ik examen. En ik moet ook nog mijn Nederlands een beetje leren. Kwart voor 1 wordt ik opgehaald om naar school te fietsen. Want die school heeft een stomme regel: een half uur van te voren daar zijn. En hoelaat komen de leraren. 5 minuten van te voren.


Oud 16-05-2013, 18:06
Verwijderd
Citaat:
Sidecuts zijn echt bespottelijk lelijk

Overigens heb ik nog nooit een themafeestje of verkleedpartijtje 'gedaan', come to think of it.
Ik vind het mooi en aangezien ik nooit heb aangedurfd een hap uit 7 jaar lang haar te knippen en ik nu van bijna kaal ben gestart, vond ik het de kans om het te proberen. Als het niks is, is er geen 7 jaar naar de maan. En tot nog toe vind ik het tof.
Oud 16-05-2013, 18:08
Verwijderd
Citaat:
Serieuze vraag: kan dat niet dan? Als je er zo blij van wordt lijkt me dat toch best gezond
Normaal niet zomaar, ik had dat probleem met mijn vogel ook bij een opname, de psych wou het wel toelaten, maar er is een shitload aan hygiëne- en veiligheidsvoorschriften waarmee dat in botsing komt.
Oud 16-05-2013, 18:09
Verwijderd
En fuck it, of ik moet ergens ondertitels vandaan toveren of ik moet gewoon maar even de beelden kijken, want volgen kan ik niet omdat ik niks versta van wat er gezegd wordt.
Oud 16-05-2013, 18:09
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het mooi en aangezien ik nooit heb aangedurfd een hap uit 7 jaar lang haar te knippen en ik nu van bijna kaal ben gestart, vond ik het de kans om het te proberen. Als het niks is, is er geen 7 jaar naar de maan. En tot nog toe vind ik het tof.
Natuurlijk; doe lekker wat je wilt Het is maar een meningkje mijnerzijds.
Oud 16-05-2013, 18:10
Verwijderd
Ik ga zometeen onverwacht met 'n vriend naar deze vrolijke levensgenieters:

Oud 16-05-2013, 18:11
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Serieuze vraag: kan dat niet dan? Als je er zo blij van wordt lijkt me dat toch best gezond
Nee, het is officieel een ziekenhuis, dus daar gelden strenge regels. Een meisje heeft een hulphond en ook die mag niet mee (veel gedoe om geweest). Er kunnen natuurlijk mensen allergisch zijn en ik denk ook dat het met hygiënevoorschriften te maken heeft.
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 16-05-2013, 18:12
Verwijderd
Calimero
Oud 16-05-2013, 18:34
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
[filmpje]
JANKEN


al zou ik wel meer van die tekeningen willen zien (en minder gepraat en hipstershots).
Oei, ik schoot ook vol /emo. Dit zijn wel de dingen die het doen voor mij, maar het is jammer dat ik Dove niet zo lekker vind verder.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 16-05-2013, 18:35
Verwijderd
De afgelopen week heb ik elke dag minimaal een liter tomatencremesoep gegeten, heerlijk deze soepfase
Oud 16-05-2013, 18:39
pixie
Avatar van pixie
pixie is offline
Citaat:
Ik vond btw pas een tijdschrift waarvan ik helemaal was vergeten dat ik 't had gekocht: Top zoveel grootste sci-fi iconen oid. Mal stond op 1. en toen ging ik doorbladeren en vond ik een poster in het boekje met aan de ene kant de hele Firefly crew en op de andere kant Mal in een sexy pose.
Het is ZO fout, ik heb me echt kapot gelachen.
Omg, is het heel raar dat ik dat wil zien?
__________________
we may not enjoy living together, but dying together isn't going to solve anything...
Oud 16-05-2013, 18:47
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Wat een HEERLIJK Nederlands lenteweertje is het toch! Ik ben net weer zeiknat geregend :')
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 16-05-2013, 18:57
Verwijderd
Citaat:
De afgelopen week heb ik elke dag minimaal een liter tomatencremesoep gegeten, heerlijk deze soepfase
Ik kreeg laatst 500 soepen cadeau, daar staan zo'n lekkere soepen in
Oud 16-05-2013, 18:57
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik heb poffertjes als troost voor het nat regenen Kwam mooi uit, want bij thuiskomst lag een brief op de mat dat ik geen bijzondere bijstand krijg voor het opvragen van medische informatie voor de rechtszaak en een behandeling die niet meer werd vergoed door de verzekering (want 12 vergoed, dit was de 13e). Hoppa, dus dat wordt zo'n 180 euro ophoesten.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:19.