Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-05-2013, 16:32
Verwijderd
Citaat:
Bij het afval weggooien kreeg ik afvalsap over me heen
iew
Advertentie
Oud 17-05-2013, 16:38
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Met mijn geheugen gaat het ook lekker zeg. Direct na het afval wegbrengen liep ik door naar de wasruimte om te kijken of de wasmachine vrij was. Dat was zo, dus ik heb me ingetekend en bedacht terug naar m'n appartement (''en trap naar beneden) nog dat ik dan mooi net twee korte wassen kon draaien. Blijkbaar ben ik daarna volledig vergeten dat ik de was wilde draaien Het is nu 20 minuten later en ik was zo een beetje aan het bedenken wat ik vandaag nog zou gaan doen, onder afwegen van ingrediënten. "Hm ik zou de was ook nog wel kunnen doen. (...) De was. (...) OH JA."
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 17-05-2013, 17:04
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Hehe oeps. Taart klaar om in de oven te schuiven: 'Strooi de rest van de suiker over de frambozen.' Welke REST *teruglees* 'Klop de boter romig met de helft van de suiker.'

Dit wordt een zoet taartje.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 17-05-2013, 17:09
Verwijderd
Citaat:
Hehe oeps. Taart klaar om in de oven te schuiven: 'Strooi de rest van de suiker over de frambozen.' Welke REST *teruglees* 'Klop de boter romig met de helft van de suiker.'

Dit wordt een zoet taartje.
Oud 17-05-2013, 17:11
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Nou ja ach, zóveel suiker was het nou ook weer niet. Ik hoop dat het geen al te groot probleem is
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 17-05-2013, 17:12
pixie
Avatar van pixie
pixie is offline
Suiker is sowieso win.
__________________
we may not enjoy living together, but dying together isn't going to solve anything...
Oud 17-05-2013, 17:14
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
True.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 17-05-2013, 17:15
Verwijderd
Citaat:
weet ik niet eigenlijk. Vind de zwaarden het stomst, vind het leuker om mijn snoepaandeel te zien groeien.
Hah, dat is zeer bevredigend inderdaad en het slaat nergens op Ik heb 'm ook op mijn werk aan staan voor moarrrr Hey mijn farm genereert nu niet meer lollies, kan planten wat ik wil. Komt er iets waardoor de output van de farm ook hoger wordt?
Citaat:
welke?
Waarop het antwoord groen is, zeg maar
Oud 17-05-2013, 17:23
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Dat spel klinkt als Farmville met snoep.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 17-05-2013, 17:24
Verwijderd
Het is een kruising tussen oldschool MUDs en Farmville denk ik inderdaad
Oud 17-05-2013, 17:28
pixie
Avatar van pixie
pixie is offline
Jeej, mijn vriendje komt bij mijn vrijwilligerswerk werken
__________________
we may not enjoy living together, but dying together isn't going to solve anything...
Oud 17-05-2013, 17:43
Verwijderd
en jeeej, ik krijg volgend jaar (misschien) vrijwilligerswerk in een azc!
Oud 17-05-2013, 17:44
Verwijderd
Citaat:
Jeej, mijn vriendje komt bij mijn vrijwilligerswerk werken
nice! Wat voor vrijwilligerswerk doe je?
Oud 17-05-2013, 17:48
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Nou, de taart ziet er prachtig uit. Straks als toetje testen of 'ie ook nog lekker smaakt
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 17-05-2013, 18:51
Verwijderd
W00p, Tonight van NKOTB op de radio
Oud 17-05-2013, 18:59
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik kom niet langs die tyfuswalvis en ik kan het goede antwoord niet vinden op de kikkervraag
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 17-05-2013, 19:00
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Speel je dat ook via fb?
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 17-05-2013, 19:07
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Dat spel wtf is het doel?
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 17-05-2013, 19:12
Verwijderd
Nynke Laverman bij DWDD <3
Dat op zichzelf is al leuk, maar dan ook nog mijn favoriete accordeonist die geen accordeon speelt maar iets dat erop lijkt
Oud 17-05-2013, 19:14
Verwijderd
Citaat:
Hah, dat is zeer bevredigend inderdaad en het slaat nergens op Ik heb 'm ook op mijn werk aan staan voor moarrrr Hey mijn farm genereert nu niet meer lollies, kan planten wat ik wil. Komt er iets waardoor de output van de farm ook hoger wordt?

Waarop het antwoord groen is, zeg maar
ik heb dat opgezocht, je kan tot max. 100 lp/ps gaan, tenzij je een of andere baas verslaat, dan 300. Maar ben vergeten wie /nutteloze post.
Oud 17-05-2013, 19:16
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Mmmmmmmm nom nom, superlekkere frambozentaartcake
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 17-05-2013, 19:30
Verwijderd
Citaat:
Ik kom niet langs die tyfuswalvis en ik kan het goede antwoord niet vinden op de kikkervraag
Zorg voor 'n goed zwaard. En acid rain of zo helpt ook aardig wat. Mijn Sword of Life is nu level 5 en ik rag alles aan gort in die watergrot zonder hulp van pots/scrolls :>
Oud 17-05-2013, 19:33
Verwijderd
Citaat:
Speel je dat ook via fb?
Nee, gewoon in de browsert! En er is een HARDMODE van Candy Box, heb ik ontdekt
Oud 17-05-2013, 19:47
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Hihi Paranoide kent Queen of the Lesbians niet. Weet je wel wat lolcats zijn, Para? Anders moet je het even aan Jeeves vragen. Misschien leuk om op je Hyves te zetten.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 17-05-2013, 19:51
Verwijderd
Citaat:
Nynke Laverman bij DWDD <3
Dat op zichzelf is al leuk, maar dan ook nog mijn favoriete accordeonist die geen accordeon speelt maar iets dat erop lijkt
Bandoneon?

En ikvoel me een mongool, want mijn wiskunde komt niet uit. Zal ik ermee doorgaan tot het lukt (de diehardvariant, kan mislukken en dan voel ik me nog dommer) of iets ontspannenders gaan doen (de watjesvariant, maar hee, het is vrijdagavond)?
Oud 17-05-2013, 19:52
Verwijderd
Ja, tuurlijk, bandoneon, om de een of andere reden dacht ik dat een bandoneon iets anders was..
Oud 17-05-2013, 19:54
Verwijderd
Citaat:
Hihi Paranoide kent Queen of the Lesbians niet. Weet je wel wat lolcats zijn, Para? Anders moet je het even aan Jeeves vragen. Misschien leuk om op je Hyves te zetten.


Overigens kende ik Queen of the Lesbians ook niet
Oud 17-05-2013, 19:56
Verwijderd
Ik ook niet. En memes vind ik doorgaans KEIstom
Oud 17-05-2013, 19:58
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Ja, het is ook niets om je voor te schamen, natuurlijk, maar ik vond het even leuk om Para met 't stokje te prikken.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 17-05-2013, 20:07
Verwijderd
Ik ga wel een boek lezen. Morgen lukt het vast beter met mijn krommen.
Oud 17-05-2013, 20:11
Verwijderd
Dat was natuurlijk een saaie mededeling, daarom hier een filmpje:

Oud 17-05-2013, 20:24
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Op mijn werk zit een prettige scruffy Engelsman, die iedere zin eindigt met 'mate' danwel 'yea?' Vandaag was er de volgende dialoog:

Hij: "A mate from England is coming over on holiday, and he just thinks he can come 'round to my place anytime he likes. I mean, what does he think I do here in Holland, just sit in my fuckin' windmill eating Edam and listening to 2 Un-fucking-Limited?"
Nederlands meisje: "I'd like a holiday."
Hij: "Where d'y'like to go?"
Zij: "Salou."
Hij: "Slough?"
Zij: "Yes, Salou!"
Hij: "Slough?"
Zij: "...Yes. Salou."
Hij: "Your phone's going."
Zij: "I have a phone here?"
Hij: "Yeah, it's that phone shaped thing on your desk."

Het is alsof ik in een sitcom leef.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 17-05-2013, 20:27
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Uitstekend vermaak.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 17-05-2013, 20:39
Verwijderd
Citaat:
Op mijn werk zit een prettige scruffy Engelsman, die iedere zin eindigt met 'mate' danwel 'yea?' Vandaag was er de volgende dialoog:

Hij: "A mate from England is coming over on holiday, and he just thinks he can come 'round to my place anytime he likes. I mean, what does he think I do here in Holland, just sit in my fuckin' windmill eating Edam and listening to 2 Un-fucking-Limited?"
Nederlands meisje: "I'd like a holiday."
Hij: "Where d'y'like to go?"
Zij: "Salou."
Hij: "Slough?"
Zij: "Yes, Salou!"
Hij: "Slough?"
Zij: "...Yes. Salou."
Hij: "Your phone's going."
Zij: "I have a phone here?"
Hij: "Yeah, it's that phone shaped thing on your desk."

Het is alsof ik in een sitcom leef.
Oud 17-05-2013, 20:48
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Op mijn werk zit een prettige scruffy Engelsman, die iedere zin eindigt met 'mate' danwel 'yea?' Vandaag was er de volgende dialoog:

Hij: "A mate from England is coming over on holiday, and he just thinks he can come 'round to my place anytime he likes. I mean, what does he think I do here in Holland, just sit in my fuckin' windmill eating Edam and listening to 2 Un-fucking-Limited?"
Nederlands meisje: "I'd like a holiday."
Hij: "Where d'y'like to go?"
Zij: "Salou."
Hij: "Slough?"
Zij: "Yes, Salou!"
Hij: "Slough?"
Zij: "...Yes. Salou."
Hij: "Your phone's going."
Zij: "I have a phone here?"
Hij: "Yeah, it's that phone shaped thing on your desk."

Het is alsof ik in een sitcom leef.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 17-05-2013, 21:07
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Oja, de was
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 17-05-2013, 21:15
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Mijn moeder is de enige persoon die ik ken bij wie ik aan de telefoon moet vragen of ze het tegen mij heeft.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 17-05-2013, 21:16
Verwijderd
Citaat:
Mijn moeder is de enige persoon die ik ken bij wie ik aan de telefoon moet vragen of ze het tegen mij heeft.
Wat
Oud 17-05-2013, 21:18
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Ik stond net in de supermarkt met één biertje, voor me stond zo'n wijf met lang haar, met een kar waarmee ze een weeshuis ging voeren, maar mij voorlaten ho maar. Later kwamen er nog twee even langharige wijven naast haar staan en nog meer troep op de band leggen. Toen begonnen ze Frans tegen elkaar te praten. Ja, als ik dat geweten had was ik wel ergens anders gaan staan.

Ik vind het ook heel vervelend dat de moorkoppen van AH-huismerk op de verpakking worden omgeschreven als 'chocoladebruine parels.'
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 17-05-2013, 21:20
Verwijderd
In de meeste supermarkten heb je wel zoiets als een mandjeskassa, toch?
Oud 17-05-2013, 21:20
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Wat
Ze dwaalt regelmatig af om te praten tegen mijn vader, zichzelf of de televisie.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 17-05-2013, 21:21
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
In de meeste supermarkten heb je wel zoiets als een mandjeskassa, toch?
Ja.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 17-05-2013, 21:22
Verwijderd
Ik vroeg me dus eigenlijk af of je daar stond, want dan lijkt het me wel enigszins bizar.
Oud 17-05-2013, 21:28
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Ik vroeg me dus eigenlijk af of je daar stond, want dan lijkt het me wel enigszins bizar.
Nee, deze supermarkt heeft maar één soort kassa. In principe keur ik dat goed, want mensen zouden niet benadeeld moeten worden omdat ze toevallig meer boodschappen hebben, maar een mandjeskassa zou wel een aardige toevoeging zijn.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 17-05-2013, 21:30
Verwijderd
Hier hebben alleen de hypermarkten zoiets. De rest is allemaal gelijk voor de wet ^^
Oud 17-05-2013, 21:31
Verwijderd
Citaat:
Ik stond net in de supermarkt met één biertje, voor me stond zo'n wijf met lang haar, met een kar waarmee ze een weeshuis ging voeren, maar mij voorlaten ho maar. Later kwamen er nog twee even langharige wijven naast haar staan en nog meer troep op de band leggen. Toen begonnen ze Frans tegen elkaar te praten. Ja, als ik dat geweten had was ik wel ergens anders gaan staan.

Ik vind het ook heel vervelend dat de moorkoppen van AH-huismerk op de verpakking worden omgeschreven als 'chocoladebruine parels.'
oooh de omschrijvingen op alle AH gebak zijn echt vreselijk, daar vergaat je de eetlust toch van
Oud 17-05-2013, 21:32
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Omg, ik heb niet iemand ontmoet (moeder van iemand hier) die vergelijkbare klachten had en bij toeval ontdekte dat ze een grandioos vitamine D tekort had en dat zou bij mij ook heel goed kunnen omdat ik twee jaar geleden al een tekort had ondanks dat ik al vit D slikte en in de afgelopen twee jaar ben ik nauwelijks in de zon geweest omdat dat niet mag ivm mijn medicijnen en dat die spierzwakte in maart kwam opzetten, zowel vorig jaar als dit jaar. Aan het eind van de winter is je vitamine D gehalte het laagst en en en... Ik moet natuurlijk te direct er vanuit gaan dat dit het is en ook niet al mijn hoop erop vestigen, maar toch. Misschien is het wel zoiets simpels! Het liefst liet ik het NU testen, maar dat kan natuurlijk niet. Maar volgende week ga ik het direct vragen. Ik hoop het zo!
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 17-05-2013, 21:33
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
oooh de omschrijvingen op alle AH gebak zijn echt vreselijk, daar vergaat je de eetlust toch van
Ik heb een paar keer zo'n ding opgepakt, en teruggelegd zodra ik las wat erop stond. Ik laat me niet graag beïnvloeden door reclame, maar zoiets komt echt mijn huis niet in. "Wijnrode kersen gevangen in een net van taartdeeg," bah.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 17-05-2013, 21:33
Verwijderd
Ook door die willekeurig benadrukte woorden
Oud 17-05-2013, 21:34
Verwijderd
Citaat:
Ik heb een paar keer zo'n ding opgepakt, en teruggelegd zodra ik las wat erop stond. Ik laat me niet graag beïnvloeden door reclame, maar zoiets komt echt mijn huis niet in. "Wijnrode kersen gevangen in een net van taartdeeg," bah.
en dan waarschijnlijk ook nog
WIJNRODE kersen
GEVANGEN
in een net van
TAARTDEEG
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:47.