Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-05-2013, 15:50
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Het wordt volgens de fysio weer tijd om een scootmobiel aan te gaan vragen Ik weet niet wat ik ervan vind.
__________________
Lariekoek en apekool!
Advertentie
Oud 21-05-2013, 15:52
Verwijderd
OOOOH is er weer een nieuwe?

Straks kijken op youtube <3
Oud 21-05-2013, 15:53
Verwijderd
Citaat:
Het wordt volgens de fysio weer tijd om een scootmobiel aan te gaan vragen Ik weet niet wat ik ervan vind.
Mijn reply was op Klaverhap natuurlijk ^^

En ik snap dat dat niet prettig voelt, maar zou het niet handig zijn om dat ding gewoon in reserve te hebben als het niet gaat. Afhankelijk zijn is ook niet leuk.
Oud 21-05-2013, 15:53
Verwijderd
Citaat:
"en dan wil ik even aan moeder vragen of zij alvast de tafel wil dekken"

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Citaat:
"als het gaat om vrouwenvlees..dan heb ik daar nog nooit van geproefd"

NEEEEEEEEEEEEEEEEEE


ja hij schudt ze zo uit z'n mouw die vrouwafstotende opmerkingen. Hij is niet echt lelijk, maar zodra dat mondje opengaat of zijn voordeur ben je gewoon instant afgeknapt.
en dat mokkel is blijkbaar een actrice.
Oud 21-05-2013, 15:54
Verwijderd
Citaat:
Awwwwwwwwwwww.

Pip en Scharrel sitting in a tree, K.O.T.S.I.N.G!
Oud 21-05-2013, 15:55
Verwijderd
Citaat:
Awwwwwwwwwwww.

Pip en Scharrel sitting in a tree, K.O.T.S.I.N.G!

ik zag deze even over het hoofd door het gegil van klaver.
Oud 21-05-2013, 15:57
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Mijn reply was op Klaverhap natuurlijk ^^

En ik snap dat dat niet prettig voelt, maar zou het niet handig zijn om dat ding gewoon in reserve te hebben als het niet gaat. Afhankelijk zijn is ook niet leuk.
Ja, het is ook heel handig en het zou heel fijn zijn om minder afhankelijk te zijn. Ik ga het ook wel doen, maar ik voel me altijd naar en onzeker in zo'n ding. Ik kijk er dus erg tegenop, maar het is beter dan helemaal afhankelijk zijn.
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 21-05-2013, 15:57
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Over welke serie gaat het?
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 21-05-2013, 15:58
Verwijderd
Citaat:
Karma.
Schatje toch. Ik overweeg je nu te vertellen waar ik niet tegen kan, om je eenzelfde plezier te gunnen, maar ik doe het niet.

Zijn er hier dokters in de zaal die ik een (korte) vraag mag pm'en?
Oud 21-05-2013, 16:08
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Schatje toch. Ik overweeg je nu te vertellen waar ik niet tegen kan, om je eenzelfde plezier te gunnen, maar ik doe het niet.

Zijn er hier dokters in de zaal die ik een (korte) vraag mag pm'en?
Ik sms Geel wel even
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 21-05-2013, 16:13
Verwijderd
Citaat:
Ik sms Geel wel even
Dat kan ik zelf ook wel.
Oud 21-05-2013, 16:14
Verwijderd
Of bedoelde je dat je via Geel achter mijn angst wil komen? Hij vertelt je wellicht dat ik bang ben voor honden. Maar ik ben niet bang voor plaatjes van honden, en over mijn angst voor echte honden ben ik ook al wel zo ongeveer heen, dus, helaas.
Oud 21-05-2013, 16:35
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Dat kan ik zelf ook wel.
Dat snap ik, maar daar heb ik niks aan
Citaat:
Of bedoelde je dat je via Geel achter mijn angst wil komen? Hij vertelt je wellicht dat ik bang ben voor honden. Maar ik ben niet bang voor plaatjes van honden, en over mijn angst voor echte honden ben ik ook al wel zo ongeveer heen, dus, helaas.
Ja, duh ik heb het idee dat hij het wel weet.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 21-05-2013, 16:38
Verwijderd
Citaat:
Ja, duh ik heb het idee dat hij het wel weet.
Ik denk niet dat hij het weet.
Oud 21-05-2013, 16:45
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik denk niet dat hij het weet.
We komen er gauw genoeg achter he
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 21-05-2013, 16:48
Verwijderd
Citaat:
We komen er gauw genoeg achter he
Ik wou het je zelf vertellen, maar als je er zo nodig op zo'n manier achter moet komen, dan laat maar.
Oud 21-05-2013, 17:09
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik wou het je zelf vertellen, maar als je er zo nodig op zo'n manier achter moet komen, dan laat maar.
Please hoor meisje, je lijkt mijn moeder wel als je zo doet.

Ik ga je even PMen trouwens. Over iets heel anders, don't worry
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 21-05-2013, 17:11
Verwijderd
Citaat:
Please hoor meisje, je lijkt mijn moeder wel als je zo doet.

Ik ga je even PMen trouwens. Over iets heel anders, don't worry
Doe maar. Ik wou jou ook net PM'en.
Oud 21-05-2013, 17:15
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Oh spannend
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 21-05-2013, 17:18
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
"Seafood crèpe? Seafood CRAP."

Oh hahaha Gordon.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 21-05-2013, 17:20
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Doe maar. Ik wou jou ook net PM'en.
Btw, als je een vogelspin hebt gepmd, praat ik nooit meer tegen je, dat je dat weet
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 21-05-2013, 17:26
pixie
Avatar van pixie
pixie is offline
Citaat:
Oh, alle mensen die vinden dat ik een hater ben: ik kan er niks aan doen, het zit in m'n genen!

M'n zus en moeder postten net op m'n fb:
Zus: "Jezus Christus wat een fuckin uitschot!" "Walgelijk pleuris volk! Geen wonder dat ik steeds meer een hekel aan mensen krijg.."
Ma: "r wonen nu eenmaal een stel nageboortes in dit land waarvan ze blijkbaar het kind hebben weggegooid. Verplicht steriliseren dit tuig!"

Maar goed dat m'n vader niet op facebook zit. De tering.
__________________
we may not enjoy living together, but dying together isn't going to solve anything...
Oud 21-05-2013, 17:28
Verwijderd
Ik zou wel kunnen opschieten met Trimm en haar familie denk ik

Overigens Trimm, kun je dit ook:


Ik zou er spontaan koffie van gaan drinken
Oud 21-05-2013, 17:32
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik zou wel kunnen opschieten met Trimm en haar familie denk ik
Ik betwijfel 't.

Citaat:
Overigens Trimm, kun je dit ook:
[afbeelding]


Ik zou er spontaan koffie van gaan drinken
Als ik dat zou kunnen werkte ik niet bij de fucking starbucks.
Ik kan soms een hartje. Of een stervend dier. Verder niets.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 21-05-2013, 17:34
pixie
Avatar van pixie
pixie is offline
Een stervend dier, hahahaha.
__________________
we may not enjoy living together, but dying together isn't going to solve anything...
Oud 21-05-2013, 17:37
Verwijderd
waarom heb ik liedjes van the sound of music in mijn hoofd. ik heb die film al jaren in de kast liggen weg te rotten.
Oud 21-05-2013, 17:38
Verwijderd
Ik ga bij vriendinnen eten en heb gezegd dat ik t toetje zou maken en ze willen chocola maar niet iets heel zwaars. En taart. Iemand een idee?
Oud 21-05-2013, 17:41
Verwijderd
Citaat:
Ik betwijfel 't.
Nou ja, ze roepen wel wat ik denk ^^ Maar ik weet natuurlijk niet waar het over gaat. Of bedoelde je dat zij misschien niet met mij zouden kunnen opschieten, dat is wel heel goed mogelijk

Citaat:
Als ik dat zou kunnen werkte ik niet bij de fucking starbucks.
Ik kan soms een hartje. Of een stervend dier. Verder niets.
Een stervend dier

Maar heb je nu ook een echte opleiding gekregen tot barista?
Oud 21-05-2013, 17:42
Verwijderd
Citaat:
Ik ga bij vriendinnen eten en heb gezegd dat ik t toetje zou maken en ze willen chocola maar niet iets heel zwaars. En taart. Iemand een idee?
chocolademousse? of duurt dat lang om te maken.
Oud 21-05-2013, 17:42
Verwijderd
Citaat:
Ik ga bij vriendinnen eten en heb gezegd dat ik t toetje zou maken en ze willen chocola maar niet iets heel zwaars. En taart. Iemand een idee?
Ze willen chocolade en taart maar iets dat niet zwaar is? Chocomoussetaart? Al vind ik chocomousse vaak machtig, maar dat hangt af van hoe het gemaakt is.
Oud 21-05-2013, 17:44
Verwijderd
Ik vind chocomousse ook te zwaar denk ik...
Oud 21-05-2013, 17:46
Verwijderd
Verdomme nu heb ik zin in chocolademousse
Oud 21-05-2013, 17:47
Verwijderd
ik ook. ik heb het lang niet meer gehad. al 2 jaar
ik weet wat ik ga maken deze week als toetje.
Oud 21-05-2013, 17:48
Verwijderd
Meringues of hoe heten die dingen in het Nederlands? Moelleux (wacht, Phoebe heeft de naam gezegd... lavacakejes!), brownies, mudpie?
Oud 21-05-2013, 17:48
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Nou ja, ze roepen wel wat ik denk ^^ Maar ik weet natuurlijk niet waar het over gaat. Of bedoelde je dat zij misschien niet met mij zouden kunnen opschieten, dat is wel heel goed mogelijk
Het ging over een 'incidentje' in de supermarkt vandaag. Maar verder roepen ze dat soort dingen over iedereen. Zelfs ik zit regelmatig zo van en 'aaaargh' en ik ben een van hun. Ik hou van ze, maar als ik ooit weer met ze in een huis zou moeten wonen spring ik wrs van 't dak.


Citaat:
Een stervend dier
Maar heb je nu ook een echte opleiding gekregen tot barista?
Jongeh, ik heb een diploma en alles!
3 weken training voordat de winkel openging (recepten, regeltjes en technieken enzo) en daarna in de winkel zelf nog oefenen. De latte art moet sinds iets van 1,5/2 jaar en ik weet het principe, maar echt heel mooi kan ik 't gewoon niet. Sommigen van m'n collega's kunnen wel blaadjes aka 'rosetta's' maken enzo, maar dat lukt mij maar heel af en toe.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 21-05-2013, 17:49
Verwijderd
Negerinnentetten (negerzoenen)?
Oud 21-05-2013, 17:49
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Meringues of hoe heten die dingen in het Nederlands? Moelleux (wacht, Phoebe heeft de naam gezegd... lavacakejes!), brownies, mudpie?
eh, schuimpies?

Negerzoenen zijn met chocola en zijn zachter. Dat zijn geen meringues.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 21-05-2013, 17:51
Verwijderd
Citaat:
Jongeh, ik heb een diploma en alles!
3 weken training voordat de winkel openging (recepten, regeltjes en technieken enzo) en daarna in de winkel zelf nog oefenen. De latte art moet sinds iets van 1,5/2 jaar en ik weet het principe, maar echt heel mooi kan ik 't gewoon niet. Sommigen van m'n collega's kunnen wel blaadjes aka 'rosetta's' maken enzo, maar dat lukt mij maar heel af en toe.
Ah ok, toch wel. Ik dacht dat het gewoon een titel was die werknemers van Starbucks zich waren beginnen toe-eigenen, want ik wist wel dat barista zijn echt een vak apart is.

Maar het is dan ook ingewikkelder dan op wat knoppen duwen waarna die machine vanzelf mixt (misschien een heel stomme vraag, maar ik ben nog nooit in een Starbucks geweest)?
Oud 21-05-2013, 17:52
Verwijderd
Citaat:
eh, schuimpies?

Negerzoenen zijn met chocola en zijn zachter. Dat zijn geen meringues.
Schuimpjes ja!

De rest van de dingen die ik zei waren nieuwe ideeën, dus de negerinnentetten stonden los van de meringues
Oud 21-05-2013, 17:55
Verwijderd
Citaat:
Meringues of hoe heten die dingen in het Nederlands? Moelleux (wacht, Phoebe heeft de naam gezegd... lavacakejes!), brownies, mudpie?
Ik zal eens kijken voor t recept daarvan!
lijkt me lekker, maar daar heb ik geen tijd voor.
Oud 21-05-2013, 17:56
Verwijderd
Is het voor vanavond of morgen?
Oud 21-05-2013, 17:57
Verwijderd
Of gewoon geen tijd voor negerinnentetten in het algemeen, want dat kan ik me ook wel voorstellen
Oud 21-05-2013, 17:58
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Er zijn schijnbaar ook kampioenschappen in koffie schenken. En die mensen kunnen 3D hartjes ín de koffie maken enzo
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 21-05-2013, 17:59
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ah ok, toch wel. Ik dacht dat het gewoon een titel was die werknemers van Starbucks zich waren beginnen toe-eigenen, want ik wist wel dat barista zijn echt een vak apart is.

Maar het is dan ook ingewikkelder dan op wat knoppen duwen waarna die machine vanzelf mixt (misschien een heel stomme vraag, maar ik ben nog nooit in een Starbucks geweest)?
Nou ja, ik heb een Bux Barista diploma, ik weet niet wat dat in't echt waard is. De basis heb ik iig.

De espresso loopt bij ons vanzelf (we moeten wel checken of de tijd klopt, een shotje espresso moet er tussen de 18 en 24 seconden over doen), maar de melk stomen we zelf. Voor cappuccino's moet dat op een andere manier dan bij lattes en je moet zo kunnen timen dat je melk niet teveel lucht heeft en dat je melk en koffie tegelijk klaar zijn (want een shotje espresso is na 10 seconden 'dood' en bitter). En we leren over koffiesoorten en malingen en dat soort shit, dus ik weet wel wat, maar ik denk dat je het een beetje moet zien als een vergelijking tussen een chef die echte hamburgers maakt en een McDonalds medewerker.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 21-05-2013, 18:06
Verwijderd
Oh, daar had ik echt geen idee van. Nou ja, als je zelf amper koffie drinkt (het meeste dat ik heb gedronken was toen ik op internaat -kostschool geen instelling- zat en dat was best wel slootwater, maar ja, thee dronk ik niet, melk kreeg je niet en water bij brood is toen ik wist waar de melk gestald werd en ik het keukenpersoneel had overtuigd om achter de rug van de non melk te leveren aan onze tafel, was het snel gedaan met de koffie ^^), dan gaan koffiesoorten wel ernstig aan je voorbij. Ik weet dat koffie verkeerd melk met koffie is en cappucino met veel schuim en espresso is extra sterk dus daarom gaat het in van die minikopjes en dan heb je het ook wel gehad Ik heb een senseo staan zodat de enkele koffieverslaafde die over de vloer komt geen afkickverschijnselen hoeft te krijgen, maar dat ding is meer gebruikt om een kopje lauwwarm water te leveren voor mijn cup à soup.
Oud 21-05-2013, 18:17
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Trimm maakt hele lekkere koffie helaas kom ik alleen in die Bux als zij er niet is, maar gelukkig hebben we koffie aan huis als tegenprestatie
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 21-05-2013, 18:22
Verwijderd
Citaat:
Is het voor vanavond of morgen?
zaterdag pas, dus ik heb nog even!

Citaat:
Of gewoon geen tijd voor negerinnentetten in het algemeen, want dat kan ik me ook wel voorstellen
Geen tijd in t algemeen! Daar ben ik ongeveer de hele zaterdag mee bezig en dat gaat 'm niet worden!
Oud 21-05-2013, 18:38
Verwijderd
Heb je een cakepopmachine toevallig?
Oud 21-05-2013, 18:41
Verwijderd
mobielinternet ligt er weer eens uit.
Oud 21-05-2013, 18:43
Verwijderd
Citaat:
Nou ja, ik heb een Bux Barista diploma, ik weet niet wat dat in't echt waard is. De basis heb ik iig.

De espresso loopt bij ons vanzelf (we moeten wel checken of de tijd klopt, een shotje espresso moet er tussen de 18 en 24 seconden over doen), maar de melk stomen we zelf. Voor cappuccino's moet dat op een andere manier dan bij lattes en je moet zo kunnen timen dat je melk niet teveel lucht heeft en dat je melk en koffie tegelijk klaar zijn (want een shotje espresso is na 10 seconden 'dood' en bitter). En we leren over koffiesoorten en malingen en dat soort shit, dus ik weet wel wat, maar ik denk dat je het een beetje moet zien als een vergelijking tussen een chef die echte hamburgers maakt en een McDonalds medewerker.
Ik denk dat jullie gemiddeld wel wat meer leren dan de gemiddelde McDonalds medewerker hoor .

En Ingegerd; brownies zijn toch niet zo zwaar? Wel heel lekker, makkelijk en snel te maken.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:36.