Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-05-2013, 21:02
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Volgens mij kun je het ook nog een Brazilian noemen als je nog wel een streepje of een toefje laat staan het gaat er vooral om dat al het haar rond, op en tussen V en A weg is. Ik kan het mis hebben hoor, maar dacht dat het zo zat
Ja, volgens mij had je een Full Brazilian en een Brazilian Triangle enzo.
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Advertentie
Oud 30-05-2013, 21:04
Verwijderd
Eens hoor CR!
Oud 30-05-2013, 21:04
Verwijderd
Citaat:
Oh nee zeker niet. Het is mijn grootste hekel-aan-eigen-lichaam-ding. Bijna witte huid in combinatie met zwart haar op allerlei plekken waar ik het niet wil hebben. /confessie-topic.
Nou, bij dezen, precies dat heb ik ook. En naast mijn ballonkuiten en aanleg om dik te worden ook mijn grootste ergernis aan m'n lijf Ook pikzwart dus. En dik, en veel en snelgroeiend en op een witte huid.
Oud 30-05-2013, 21:05
Verwijderd
Ik ben zo content met met nagels, belachelijk.
Oud 30-05-2013, 21:06
Verwijderd
En dames, hoe zit 't met het haar op den tanden, hm?
Oud 30-05-2013, 21:06
Verwijderd
Citaat:
Nou, bij dezen, precies dat heb ik ook. En naast mijn ballonkuiten en aanleg om dik te worden ook mijn grootste ergernis aan m'n lijf Ook pikzwart dus. En dik, en veel en snelgroeiend en op een witte huid.
:Klapkuiten- en haargroeiboks:
Oud 30-05-2013, 21:07
Verwijderd
Citaat:
Nou, bij dezen, precies dat heb ik ook. En naast mijn ballonkuiten en aanleg om dik te worden ook mijn grootste ergernis aan m'n lijf Ook pikzwart dus. En dik, en veel en snelgroeiend en op een witte huid.
*skob* (dat is een reverse-boks, tot nu toe gereserveerd voor .sann ) Ik ga dus echt een keer sparen voor van dat gelaser, al is 't maar mn bikinilijn of zo dat scheelt al iets.
En dat je ballonkuiten zou hebben is werkelijk nog nooit in me opgekomen. Je hebt misschien een ''Nederlandse lichaamsbouw'' (als in: niet zoals Françaises of Italiaanse ''vrouwtjes") maar ballonkuiten?
Oud 30-05-2013, 21:07
Verwijderd
Citaat:
:Klapkuiten- en haargroeiboks:
Boks dan maar
Oud 30-05-2013, 21:08
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Hallo kutjes, alles goed?
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 30-05-2013, 21:09
Verwijderd
Citaat:
En dames, hoe zit 't met het haar op den tanden, hm?
Present!

Citaat:
:Klapkuiten- en haargroeiboks:
Jij hebt tenminste nog blond haar!
Oud 30-05-2013, 21:09
Verwijderd
Citaat:
*skob* (dat is een reverse-boks, tot nu toe gereserveerd voor .sann ) Ik ga dus echt een keer sparen voor van dat gelaser, al is 't maar mn bikinilijn of zo dat scheelt al iets.
En dat je ballonkuiten zou hebben is werkelijk nog nooit in me opgekomen. Je hebt misschien een ''Nederlandse lichaamsbouw'' (als in: niet zoals Françaises of Italiaanse ''vrouwtjes") maar ballonkuiten?
Jawel, echt! En dat ik zoveel loop helpt natuurlijk ook niet echt. Ik wil een Franse of Italiaanse bouw
Oud 30-05-2013, 21:09
Verwijderd
Citaat:
Present!

Jij hebt tenminste nog blond haar!
Ja op mijn hoofd ja. Mijn beenhaar denkt dat ik een Oostblokse ben.
Oud 30-05-2013, 21:10
Verwijderd
Citaat:
Jawel, echt! En dat ik zoveel loop helpt natuurlijk ook niet echt. Ik wil een Franse of Italiaanse bouw
Dan valt het gewoon niet zo op als je zelf misschien denkt.
Oud 30-05-2013, 21:10
Verwijderd
Citaat:
Present!

Jij hebt tenminste nog blond haar!
Ik vind Klaverhap knap, maar ik ben wel blij dat ik een brunette ben. Met m'n haarkleur ben ik dan net weer wél blij

Edit: oh jezus, je hebt het natuurlijk over beenhaar daar had ik graag blond haar gehad ja.
Oud 30-05-2013, 21:11
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Nou, bij dezen, precies dat heb ik ook. En naast mijn ballonkuiten en aanleg om dik te worden ook mijn grootste ergernis aan m'n lijf Ook pikzwart dus. En dik, en veel en snelgroeiend en op een witte huid.
Hier nog één Binnen een halve dag zie je de dikke zwarte stoppels alweer tevoorschijn komen

Spoiler
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 30-05-2013, 21:11
Verwijderd
Citaat:
Present!
Ik had van jou ook niet anders verwacht

// Motherfuck, scheur ik zojuist uit mijn jeans Ik zal nog eens een godsvermogen uitgeven aan G-Star. Lijers.
Oud 30-05-2013, 21:11
Verwijderd
Citaat:
Ja op mijn hoofd ja. Mijn beenhaar denkt dat ik een Oostblokse ben.
Ik geloof dat we een nieuwe club hebben. Niet de wwwww, maar de wmhb.
Oud 30-05-2013, 21:13
Verwijderd
Citaat:
Dan valt het gewoon niet zo op als je zelf misschien denkt.
Dat maakt het voor nu wat minder erg ja Maar op de academie kreeg ik het natuurlijk weer regelmatig te horen
Oud 30-05-2013, 21:13
Verwijderd
Citaat:
Ik geloof dat we een nieuwe club hebben. Niet de wwwww, maar de wmhb.
Oud 30-05-2013, 21:13
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Hier nog één Binnen een halve dag zie je de dikke zwarte stoppels alweer tevoorschijn komen

Spoiler
Wat stom
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 30-05-2013, 21:14
Verwijderd
Mijn mantra is "change what you cannot accept & accept what you cannot change" en dat lukt inmiddels aardig.
Oud 30-05-2013, 21:14
Verwijderd
Citaat:
Ik vind Klaverhap knap, maar ik ben wel blij dat ik een brunette ben. Met m'n haarkleur ben ik dan net weer wél blij

Edit: oh jezus, je hebt het natuurlijk over beenhaar daar had ik graag blond haar gehad ja.
Ja dat bedoel ik. Ik ben ook blij dat ik brunette ben hoor, maar behalve op mn hoofd kan 't me gestolen worden.

Citaat:
Hier nog één Binnen een halve dag zie je de dikke zwarte stoppels alweer tevoorschijn komen

Spoiler


Citaat:
Ik had van jou ook niet anders verwacht

// Motherfuck, scheur ik zojuist uit mijn jeans Ik zal nog eens een godsvermogen uitgeven aan G-Star. Lijers.
Ik zei 't ook alleen maar omdat ik weet dat ik hier die reputatie heb. In het echt ben ik feel liev&sagter, als ik mn omgeving mag geloven.
Oud 30-05-2013, 21:14
Verwijderd
Ohh ik zat laatst in de trein en tegenover me zat een soort van vrouwelijke variant van Maarten van Rossem. Ze had ook meer beenhaar dan ik.
Oud 30-05-2013, 21:15
Verwijderd
Citaat:
Hier nog één Binnen een halve dag zie je de dikke zwarte stoppels alweer tevoorschijn komen

Spoiler
Dat laatste heb ik nog net niet, maar wel al soms zo'n stom pikzwart haartje aan m'n kin Vijf jaar geleden al...
Oud 30-05-2013, 21:16
Verwijderd
Citaat:
Dat maakt het voor nu wat minder erg ja Maar op de academie kreeg ik het natuurlijk weer regelmatig te horen
Serieus? Wat is het belang van studiegenoten om je te vertellen over je kuiten?
Oud 30-05-2013, 21:17
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ohh ik zat laatst in de trein en tegenover me zat een soort van vrouwelijke variant van Maarten van Rossem. Ze had ook meer beenhaar dan ik.
en dan zeg je niet effe gedag?
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 30-05-2013, 21:17
Verwijderd
Citaat:
Dat laatste heb ik nog net niet, maar wel al soms zo'n stom pikzwart haartje aan m'n kin Vijf jaar geleden al...
Oh als we dan toch bezig zijn, dat heb ik ook.
Oud 30-05-2013, 21:19
Verwijderd
Citaat:
Ik zei 't ook alleen maar omdat ik weet dat ik hier die reputatie heb. In het echt ben ik feel liev&sagter, als ik mn omgeving mag geloven.
Mwah, ik vind 't allemaal wel meevallen hoor. Maar goed, ik geloof dat jij hetzelfde probleem hebt als ik; men leest dingen soms verkeerd. Qua intonatie, of zo

Citaat:
en dan zeg je niet effe gedag?
Nee, het contact beperkte zich tot een 'Sorry!' mijnerzijds, omdat ik haar per ongeluk aanstootte bij het gaan zitten
Oud 30-05-2013, 21:19
Verwijderd
Citaat:
Ohh ik zat laatst in de trein en tegenover me zat een soort van vrouwelijke variant van Maarten van Rossem. Ze had ook meer beenhaar dan ik.
Bromde ze ook?
Oud 30-05-2013, 21:19
Verwijderd
Citaat:
Serieus? Wat is het belang van studiegenoten om je te vertellen over je kuiten?
Vooral docenten eigenlijk
En geen idee, die hele opleiding is toch gewoon een behoorlijke vleeskeuring. Ik was sowieso ook te dik enzo.
Oud 30-05-2013, 21:20
Verwijderd
Citaat:
en dan zeg je niet effe gedag?
Oud 30-05-2013, 21:20
Verwijderd
Citaat:
Mwah, ik vind 't allemaal wel meevallen hoor. Maar goed, ik geloof dat jij hetzelfde probleem hebt als ik; men leest dingen soms verkeerd. Qua intonatie, of zo
Jup. De laatste keer dat ik echt bitchy was, was met de bijna-sluiting van de saai-reeks.
Oud 30-05-2013, 21:20
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Dat laatste heb ik nog net niet, maar wel al soms zo'n stom pikzwart haartje aan m'n kin Vijf jaar geleden al...
Mjuh, daar heb ik er dus, wat zal het zijn, een stuk of honderd van Oh en mijn hoofdhaar wordt al grijs. Hartstikke grijs, maar ik verf het toch al altijd, dus dat boeit niet zoveel. En als ik van deze pillen af ben en ik heb nog steeds last van die haren, dan ga ik lichtflitsgedoe laten doen.
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 30-05-2013, 21:21
Verwijderd
Citaat:
Mwah, ik vind 't allemaal wel meevallen hoor. Maar goed, ik geloof dat jij hetzelfde probleem hebt als ik; men leest dingen soms verkeerd. Qua intonatie, of zo



Nee, het contact beperkte zich tot een 'Sorry!' mijnerzijds, omdat ik haar per ongeluk aanstootte bij het gaan zitten
En toen moest ze haar beenhaar kammen omdat je het helemaal in de war had gebracht?
Oud 30-05-2013, 21:21
Verwijderd
Citaat:
Mjuh, daar heb ik er dus, wat zal het zijn, een stuk of honderd van Oh en mijn hoofdhaar wordt al grijs. Hartstikke grijs, maar ik verf het toch al altijd, dus dat boeit niet zoveel. En als ik van deze pillen af ben en ik heb nog steeds last van die haren, dan ga ik lichtflitsgedoe laten doen.
Aww
Oud 30-05-2013, 21:21
Verwijderd
Citaat:
Vooral docenten eigenlijk
En geen idee, die hele opleiding is toch gewoon een behoorlijke vleeskeuring. Ik was sowieso ook te dik enzo.
Ze willen graag allemaal van die Hanna Hoekstra's met slechts 3 % vet en 3 % talent?
Ik dacht dat ik in een raar vermoeiend wereldje zat, met al het gedoe rondom dat ons klasje zo briljant zou zijn/moet zijn, maar als ik dan aan dit soort fratsen denk valt het wel mee.
Oud 30-05-2013, 21:22
Hazel
Hazel is offline
Ik heb snorharen maar ik durf er niets aan te doen omdat ik bang ben dat ze groter/dikker/donkerder/hardnekkiger terugkomen
Oud 30-05-2013, 21:23
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ohh ik zat laatst in de trein en tegenover me zat een soort van vrouwelijke variant van Maarten van Rossem. Ze had ook meer beenhaar dan ik.
Spijtig dat je haar net trof op Rokjesdag
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 30-05-2013, 21:23
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Vooral docenten eigenlijk
En geen idee, die hele opleiding is toch gewoon een behoorlijke vleeskeuring. Ik was sowieso ook te dik enzo.
Nou zeg. Wat heeft dat ook in godsnaam te maken met je acteerprestaties.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 30-05-2013, 21:24
Verwijderd
Citaat:
Ze willen graag allemaal van die Hanna Hoekstra's met slechts 3 % vet en 3 % talent?
Ik dacht dat ik in een raar vermoeiend wereldje zat, met al het gedoe rondom dat ons klasje zo briljant zou zijn/moet zijn, maar als ik dan aan dit soort fratsen denk valt het wel mee.
Jep, en dan gaat het alleen nog maar over een docentenopleiding
Oud 30-05-2013, 21:24
Verwijderd
Citaat:
Ik heb snorharen maar ik durf er niets aan te doen omdat ik bang ben dat ze groter/dikker/donkerder/hardnekkiger terugkomen
Meh .. Zou het ja? Ik geloof dat nooit zo, maar ik snap dat je er bang voor bent.
Oud 30-05-2013, 21:25
Verwijderd
Citaat:
Vooral docenten eigenlijk
En geen idee, die hele opleiding is toch gewoon een behoorlijke vleeskeuring. Ik was sowieso ook te dik enzo.
Pfff hoe help je mensen aan een complex
Citaat:
Ik heb snorharen maar ik durf er niets aan te doen omdat ik bang ben dat ze groter/dikker/donkerder/hardnekkiger terugkomen
Gebeurt niet hoor als je epileert. Niet gaan scheren natuurlijk.
Oud 30-05-2013, 21:26
Verwijderd
Citaat:
Mjuh, daar heb ik er dus, wat zal het zijn, een stuk of honderd van Oh en mijn hoofdhaar wordt al grijs. Hartstikke grijs, maar ik verf het toch al altijd, dus dat boeit niet zoveel. En als ik van deze pillen af ben en ik heb nog steeds last van die haren, dan ga ik lichtflitsgedoe laten doen.
Wat stom
Oud 30-05-2013, 21:26
Verwijderd
Citaat:
Ik heb snorharen maar ik durf er niets aan te doen omdat ik bang ben dat ze groter/dikker/donkerder/hardnekkiger terugkomen
Gewoon met van die wasstrips en af en toe een pincetje gebruiken gaat prima

JA DAT HEB IK DUS OOK
Oud 30-05-2013, 21:26
Verwijderd
Citaat:
Jep, en dan gaat het alleen nog maar over een docentenopleiding
Ja daarom verbaasd het me zo. Van de opleidingen voor theater en toneel had ik het wel verwacht. Dan is het nog steeds onterecht overigens.
Ik ben blij dat ik voor mijn werk niet een bepaald uiterlijk nodig heb. Behalve dan iets van representativiteit, maar zelfs dat valt wel mee.
Oud 30-05-2013, 21:27
Verwijderd
Citaat:
Mjuh, daar heb ik er dus, wat zal het zijn, een stuk of honderd van Oh en mijn hoofdhaar wordt al grijs. Hartstikke grijs, maar ik verf het toch al altijd, dus dat boeit niet zoveel. En als ik van deze pillen af ben en ik heb nog steeds last van die haren, dan ga ik lichtflitsgedoe laten doen.
He bah. Het zit je ook echt niet mee hè. Pffft.
Oud 30-05-2013, 21:27
Verwijderd
Citaat:
Jup. De laatste keer dat ik echt bitchy was, was met de bijna-sluiting van de saai-reeks.
Forever misunderstood :boks:

Citaat:
En toen moest ze haar beenhaar kammen omdat je het helemaal in de war had gebracht?


On a related note; ik heb ooit eens een vrouw gezien met okselhaar en ze liet mijn nieuwsgierigheid lekker gaan. Fascinerend was dat, schattig zelfs. Superzacht, heel licht.

Citaat:
Spijtig dat je haar net trof op Rokjesdag
Nou het is erger; ze had geen rok aan maar zo'n mallotige 'pofbroek' op drie-kwart.
Oud 30-05-2013, 21:28
Verwijderd
Oh iemand wordt ook grijs . Bij mij zie je ook heel veel grijze haren al . Mijn zus heeft ze ook, maar die is blond, dus daar zie je het niet echt. Mijn vriendje vindt het leuk om ze uit te trekken . Maar goed, mijn moeder werd ongeveer grijs op haar 30e en is toen begonnen met verven, dus ik hoop dat ik het langer kan uithouden
Oud 30-05-2013, 21:28
Verwijderd
Citaat:
Ja daarom verbaasd het me zo. Van de opleidingen voor theater en toneel had ik het wel verwacht. Dan is het nog steeds onterecht overigens.
Ik ben blij dat ik voor mijn werk niet een bepaald uiterlijk nodig heb. Behalve dan iets van representativiteit, maar zelfs dat valt wel mee.
En dat is bovendien best begrijpelijk, zou ook best voor (alle) docenten mogen gelden.
Oud 30-05-2013, 21:29
Verwijderd
Mijn ergste complex is trouwens niet de haargroei maar een gevolg daarvan. Namelijk de hidradenitislittekens -waarvan de grootste acht cm lang is- door ingegroeide haren. Waardoor ik dus alleen nog maar bikini's met pijpjes kan dragen omdat het er anders superranzig en onverzorgd uitziet ;(
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:37.