Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-06-2013, 20:41
Verwijderd
Sowieso, zwemmen, ahh, daar word je helemaal nat van, zo irritant.
Advertentie
Oud 09-06-2013, 20:42
Verwijderd
Hermen Finkers is er niet grappiger op geworden zeg.
Oud 09-06-2013, 20:42
Verwijderd
En sleutelbeenderen zijn fantastisch! Maar ook ik ben bang dan ze breken, hoewel ik dat ook wel heb als ik m'n polsen zie.
Oud 09-06-2013, 20:43
Verwijderd
Citaat:
Hermen Finkers is er niet grappiger op geworden zeg.
Kijk je z'n nieuwe show? Ik vind die juist goed. Hij is harder geworden, bitterder.
Oud 09-06-2013, 20:44
Verwijderd
Citaat:
Kijk je z'n nieuwe show? Ik vind die juist goed. Hij is harder geworden, bitterder.
Ja. En ik bedacht na mijn post dat het misschien eerder mijn smaak is, die veranderd is, en niet zozeer zijn grappigheid.
Oud 09-06-2013, 20:47
Verwijderd
Citaat:
Sowieso, zwemmen, ahh, daar word je helemaal nat van, zo irritant.
-1

Zwemmen is cool.
Oud 09-06-2013, 20:48
Verwijderd
Ik heb op die grote clitten geklikt en nu voel ik me naar.
Oud 09-06-2013, 20:50
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ja! Maar waar? Bij Zeeman zeker.
Ik heb er net een badpak gekocht voor 8,99. Dikke prima.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 09-06-2013, 20:50
Verwijderd
Citaat:
Ik heb op die grote clitten geklikt en nu voel ik me naar.
Maar als je nu iemand uitscheldt voor grote clit dan weet je wel precies hoe dat eruitziet. Da's toch weer winst.
Oud 09-06-2013, 20:51
Verwijderd
Ik stel me voor dat iemand in dit topic een heel grote clit heeft en zachtjes in zichzelf huilt.
Oud 09-06-2013, 20:52
Verwijderd
Citaat:
Ik stel me voor dat iemand in dit topic een heel grote clit heeft en zachtjes in zichzelf huilt.
Ik hoop Stefenootje.
Oud 09-06-2013, 20:52
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Ik stel me voor dat iemand in dit topic een heel grote clit heeft en zachtjes in zichzelf huilt.
Zo'n grote clit lijkt me wel cool om te hebben eigenlijk.
Oud 09-06-2013, 20:53
Verwijderd
Citaat:
Ik hoop Stefenootje.
Daar moet je makkelijk achter kunnen komen, lijkt me.
Oud 09-06-2013, 20:53
Verwijderd
Citaat:
Ik heb er net een badpak gekocht voor 8,99. Dikke prima.
Ik een bikini voor 6 of 7 euro. Leuk dingetje om te zien, maar waardeloze kwaliteit (goh), dus die doe ik nooit meer aan
Citaat:
Ik stel me voor dat iemand in dit topic een heel grote clit heeft en zachtjes in zichzelf huilt.
ik ook
Oud 09-06-2013, 20:53
Verwijderd
Citaat:
Zo'n grote clit lijkt me wel cool om te hebben eigenlijk.
Dan draag je een bikini en ziet iedereen een bobbel. Zo onhandig.
Oud 09-06-2013, 20:54
Verwijderd
Niet vanwege het huilen maar vanwege het hebben, overigens. Ook omdat ze er dan vast over zou komen posten. Stefenoot naamzoek.
Oud 09-06-2013, 20:55
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Dan draag je een bikini en ziet iedereen een bobbel. Zo onhandig.
Dat valt denk ik alles mee.
Oud 09-06-2013, 20:56
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik een bikini voor 6 of 7 euro. Leuk dingetje om te zien, maar waardeloze kwaliteit (goh), dus die doe ik nooit meer aan
Ach, ik ga toch bijna nooit zwemmen, de laatste keer was denk ik twee jaar geleden :') dus voor die paar keer lijkt het me prima. Een paar jaar geleden heb ik een bikini bij de DA gekocht en die houdt het ook nog prima vol.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 09-06-2013, 20:56
Verwijderd
Ik heb geen zwembroek. Ook geen passende bikini trouwens. Want ja:

Citaat:
Sowieso, zwemmen, ahh, daar word je helemaal nat van, zo irritant.
Oud 09-06-2013, 20:56
Verwijderd
Citaat:
Maar als je nu iemand uitscheldt voor grote clit dan weet je wel precies hoe dat eruitziet. Da's toch weer winst.
grote clit = micropenis.

En jongens hallo Zeeman, hebben we dan helemaal niets geleerd van die ingestorte fabriek in Bangladesh? Koop toch niet van die troep man.
Oud 09-06-2013, 20:57
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Dan draag je een bikini en ziet iedereen een bobbel. Zo onhandig.
Citaat:
Niet vanwege het huilen maar vanwege het hebben, overigens. Ook omdat ze er dan vast over zou komen posten. Stefenoot naamzoek.
In alle eerlijkheid: dan waarschijnlijk ook vanwege het huilen.
Oud 09-06-2013, 20:58
Verwijderd
Citaat:
Ach, ik ga toch bijna nooit zwemmen, de laatste keer was denk ik twee jaar geleden :') dus voor die paar keer lijkt het me prima. Een paar jaar geleden heb ik een bikini bij de DA gekocht en die houdt het ook nog prima vol.
Hm nou ja, alles valt er uit zeg maar hoewel dat gevaar bij een badpak minder dreigt dan bij een bikini.
Oud 09-06-2013, 21:00
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
En jongens hallo Zeeman, hebben we dan helemaal niets geleerd van die ingestorte fabriek in Bangladesh? Koop toch niet van die troep man.
Daar heb je eigenlijk natuurlijk gelijk in (hoewel in nou ook weer niet de luxe heb om duurdere merken te kopen).

Citaat:
Hm nou ja, alles valt er uit zeg maar hoewel dat gevaar bij een badpak minder dreigt dan bij een bikini.
Ik heb niet de maat tetten die makkelijk ergens uit valt
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 09-06-2013, 21:01
Verwijderd
Wat gaat het hard hier!
Oud 09-06-2013, 21:02
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Ik heb er net een badpak gekocht voor 8,99. Dikke prima.
Ik ga toch geen badpak kopen joh, ik ben clown Bassie niet.

Nee, ik koop wel gewoon een zwembroekie.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 09-06-2013, 21:02
Verwijderd
Citaat:
Daar heb je eigenlijk natuurlijk gelijk in (hoewel in nou ook weer niet de luxe heb om duurdere merken te kopen).



Ik heb niet de maat tetten die makkelijk ergens uit valt
Ik heb ook bepaald geen formaat Pamela heur.

En ik weet dus echt helemaal niks van dat Bangladeshverhaal net opgezocht, maar dat is dus helemaal langs me heen gegaan ;x
Oud 09-06-2013, 21:02
Verwijderd
Groepsgenoten die niet op hun mailtjes reageren. De deadline is dan ook pas morgen om tien uur
Oud 09-06-2013, 21:03
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
grote clit = micropenis.

En jongens hallo Zeeman, hebben we dan helemaal niets geleerd van die ingestorte fabriek in Bangladesh? Koop toch niet van die troep man.
Oh, die fabriek was voor mij niet echt een eye opener; ik vermijd dat soort zaken sowieso liever. Ik zei dan ook maar wat met mijn Zeeman.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 09-06-2013, 21:03
Verwijderd
Oh, en ik vind sleutelbeenderen mooi En Keira Knightley een eng mager wijfke. En een vervelende actrice ook trouwens
Oud 09-06-2013, 21:04
Verwijderd
Citaat:
Ik hoop Stefenootje.


Ik heb zulks allesbehalve. Meer wil ik niet kwijt over mijn geslachtsdeel.
Oud 09-06-2013, 21:04
Verwijderd
Oud 09-06-2013, 21:04
Verwijderd
<3
Oud 09-06-2013, 21:05
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik ga toch geen badpak kopen joh, ik ben clown Bassie niet.

Nee, ik koop wel gewoon een zwembroekie.
Joh, superseksie toch, zo'n gebreide met pijpjes!
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 09-06-2013, 21:05
Verwijderd
Muh. Ik voel me sinds een paar uur zo intens droevig, en ik heb geen idee waarom. Niet de baaldag- of PMS-variant, maar domweg droevig alsof ik net een kat heb zien doodgaan. En het gaat maar niet weg en vriendlief neemt niet op.
Oud 09-06-2013, 21:05
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Ik heb ook bepaald geen formaat Pamela heur.

En ik weet dus echt helemaal niks van dat Bangladeshverhaal net opgezocht, maar dat is dus helemaal langs me heen gegaan ;x
Ha! Normaal ben ik altijd degene die ervan wordt beschuldigd het nieuws niet te volgen, omdat ik niet weet wie er allemaal in een rioolbuis verstopt zitten of wie er het voetballen heeft gewonnen, maar nu kan ik een keer degene zijn die lacht.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 09-06-2013, 21:05
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Dan draag je een bikini en ziet iedereen een bobbel. Zo onhandig.
Citaat:
Ik ga toch geen badpak kopen joh, ik ben clown Bassie niet.

Nee, ik koop wel gewoon een zwembroekie.
Goed zo. Het is de 21e. Zet maar in je agenda.
Oud 09-06-2013, 21:06
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Joh, superseksie toch, zo'n gebreide met pijpjes!
Neenee, neenee. Gewoon een fijne strakke speedo voor mij!
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 09-06-2013, 21:06
Verwijderd
Daarnaast heb ik geen mening over mijn sleutelbeenderen.
Oud 09-06-2013, 21:07
Verwijderd
Over die bobbel trouwens. Ik neem aan dat die megaclitten alleen in opgewonden toestand zo enorm zijn. Dat werkt toch gewoon net als een piemel, met bloed en alles? Dus als het goed is hoef je je geen zorgen te maken over een BOBBEL IN JE BROEKJE.
Oud 09-06-2013, 21:07
Verwijderd
Citaat:
Muh. Ik voel me sinds een paar uur zo intens droevig, en ik heb geen idee waarom. Niet de baaldag- of PMS-variant, maar domweg droevig alsof ik net een kat heb zien doodgaan. En het gaat maar niet weg en vriendlief neemt niet op.
Aww Niet goed. Is het het droeverig gevoel waar ze bij Kinderen voor kinderen over zongen? PM'en mag natuurlijk, als er iets aan de hand is. En anders ook natuurlijk!
Oud 09-06-2013, 21:08
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Over die bobbel trouwens. Ik neem aan dat die megaclitten alleen in opgewonden toestand zo enorm zijn. Dat werkt toch gewoon net als een piemel, met bloed en alles? Dus als het goed is hoef je je geen zorgen te maken over een BOBBEL IN JE BROEKJE.
Tenzij je opgewonden raakt. Dan denkt iedereen opeens dat je een olijf baart.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 09-06-2013, 21:09
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Kennen jullie het liedje 'Mind is blown'?
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 09-06-2013, 21:09
Verwijderd
Citaat:
Tenzij je opgewonden raakt. Dan denkt iedereen opeens dat je een olijf baart.
Uit je plasbuis.
Oud 09-06-2013, 21:09
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Aww Niet goed. Is het het droeverig gevoel waar ze bij Kinderen voor kinderen over zongen? PM'en mag natuurlijk, als er iets aan de hand is. En anders ook natuurlijk!
Ja! PM'en! Ik heb het gevoel dat ik jullie verwaarloos
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 09-06-2013, 21:09
Verwijderd
Citaat:
Kennen jullie het liedje 'Mind is blown'?
Neen.
Oud 09-06-2013, 21:09
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Neenee, neenee. Gewoon een fijne strakke speedo voor mij!
Deze dan maar?

__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 09-06-2013, 21:09
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]


Ik heb zulks allesbehalve. Meer wil ik niet kwijt over mijn geslachtsdeel.


Citaat:
Over die bobbel trouwens. Ik neem aan dat die megaclitten alleen in opgewonden toestand zo enorm zijn. Dat werkt toch gewoon net als een piemel, met bloed en alles? Dus als het goed is hoef je je geen zorgen te maken over een BOBBEL IN JE BROEKJE.
Hangt van de badmeester af.
Oud 09-06-2013, 21:10
Verwijderd
Citaat:
Tenzij je opgewonden raakt. Dan denkt iedereen opeens dat je een olijf baart.
Baart? Bewaart?
Oud 09-06-2013, 21:10
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Uit je plasbuis.
Nou ja, dat zien ze dan niet meteen, denk ik.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 09-06-2013, 21:10
Verwijderd
Citaat:
Baart? Bewaart?
Baren, alsin, op de wereld zetten?
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:56.