Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-06-2013, 21:07
Verwijderd
Op mijn basisschool zat een tweeling, en het meisje had dezelfde naam als de jongen, maar dan met een -e er achter.
Advertentie
Oud 12-06-2013, 21:07
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
René en Renée?
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 12-06-2013, 21:08
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ach ja, een van Theodoors docenten heeft ook ouders die niet hebben nagedacht over hoe haar voorletters bij haar achternaam zouden passen. Maar ze ownt het keihard en gebruikt op haar boeken gewoon allebei de voorletters!
Ouch.

Citaat:
Op mijn basisschool zat een tweeling, en het meisje had dezelfde naam als de jongen, maar dan met een -e er achter.
Rene(e)?
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 12-06-2013, 21:08
Verwijderd
dat zou nog net een tandje erger zijn geweest nee het was iets als Arjan en Arjane.
Oud 12-06-2013, 21:08
Verwijderd
Citaat:
Nee, het is juist gaaf omdat het een verwijzing is!
ja

alleen is een Khaleesi van nu wel echt zoals een Arwen die straks naar de brugklas gaat.

Of nee, naar groep acht natuurlijk, de films kwamen aan het eind van het jaar uit. Nouja je snapt m'n punmt.
Oud 12-06-2013, 21:10
Verwijderd
Citaat:
ja

alleen is een Khaleesi van nu wel echt zoals een Arwen die straks naar de brugklas gaat.
Mja dat is wel zo.
Best interessante materie, trendnamen.
Oud 12-06-2013, 21:10
Verwijderd
Tweelingen met dezelfde voorletters zijn zo lastig als een van de twee een positieve uitslag op de SOA test heeft en je weet niet wie je moet bellen
Oud 12-06-2013, 21:11
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Ja, de Mika's en Alicia's zijn nu ongeveer tien/elf, dat was toen ook zo hip.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 12-06-2013, 21:12
Verwijderd
Ik vind Wrong van Depeche Mode best een gaaf nummer maar de clip heeft zo'n nare sfeer. Ik vind het een zowel fascinerende als nare/enge clip, geloof ik
Oud 12-06-2013, 21:13
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik geloof dat ik toch wel blij ben dat ik geen modenaam heb
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 12-06-2013, 21:17
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik ook ja Hoewel ik ook niet echt een niet-modieuze naam heb. Behoorlijk normale naam voor de jaren '80/'90.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 12-06-2013, 21:19
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Ik heb zelfs een eigen feestdag.
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 12-06-2013, 21:19
Verwijderd
Ik heb ook geen mode-naam. Mijn naam is sowieso wel vrij gebruikelijk in alle talen en daar ben ik ook wel blij mee. Mijn schoonbroer heet Dingetje en dat is echt nergens anders dan in Limburg gebruikelijk. In Frankrijk werkte een Nederlands meisje dat Flippie heette en daar werd Flappie van gemaakt. Niet quoten, gaat zo weer weg! Mijn naam is heel makkelijk

Laatst gewijzigd op 12-06-2013 om 21:26. Reden: T-t-t-te laat!
Oud 12-06-2013, 21:19
Verwijderd
mijn naam is nu driedubbel in de mode. Overal baby's, peuters en kleuters met mijn naam.
Oud 12-06-2013, 21:21
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
@Ingegerd

Wat me doet denken, wil je ook nog even je naam pmmen? 'Aan Ingegerd' staat zo apart op een brief.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?

Laatst gewijzigd op 12-06-2013 om 21:28.
Oud 12-06-2013, 21:21
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Ik heb nooit in een klas gezeten zonder naamgenoot
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 12-06-2013, 21:22
Verwijderd
Niemand had mijn naam.

ik heb een Engelse naam.

Laatst gewijzigd op 12-06-2013 om 21:27.
Oud 12-06-2013, 21:25
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik heb nooit in een klas gezeten zonder naamgenoot
Ik ook niet. Wel dat het eindigde op dezelfde lettergreep, en dan haalden de docenten ons weleens door elkaar.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 12-06-2013, 21:26
Verwijderd
Miekje, pm is verstuurd! Wil je je quote even aanpassen?
Oud 12-06-2013, 21:27
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik heb geloof ik één jaar met een naamgenoot gezeten, maar haar naam schreef je wel net anders.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 12-06-2013, 21:27
Verwijderd
Een ex klasgenootje heette Fauve.
Oud 12-06-2013, 21:28
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik ook niet. Wel dat het eindigde op dezelfde lettergreep, en dan haalden de docenten ons weleens door elkaar.
Qimm bedoelt het juist andersom
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 12-06-2013, 21:29
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Miekje, pm is verstuurd! Wil je je quote even aanpassen?
Ohja, grapje!
Citaat:
Qimm bedoelt het juist andersom
Ook grapje, beter lezen, Miekje. Het wordt laat.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 12-06-2013, 21:29
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Nu zit er een liedje in mijn hoofd, Ingegerd, dat komt door jouw naam
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 12-06-2013, 21:40
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Mijn nieuwe koffie/theebeker is zo goed, dat ik mijn thee nóg niet kan drinken. En ik heb het al een halfuur geleden gezet.

__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 12-06-2013, 21:44
Verwijderd
Citaat:
Ach ja, een van Theodoors docenten heeft ook ouders die niet hebben nagedacht over hoe haar voorletters bij haar achternaam zouden passen. Maar ze ownt het keihard en gebruikt op haar boeken gewoon allebei de voorletters!
OMG geniaal dit
Oud 12-06-2013, 21:45
Verwijderd
Citaat:
Nu zit er een liedje in mijn hoofd, Ingegerd, dat komt door jouw naam
Ik denk dat ik wel weet welk liedje Als ik met de blaaskapel van mijn vriend/zus/zusje/whateverikkeniedereendaar meega, spelen ze dat nummer ook en dan moet ik altijd in het midden van de groep dansjes gaan doen enzo. Een heel nummer voor mij alleen
Oud 12-06-2013, 21:46
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik denk dat ik wel weet welk liedje Als ik met de blaaskapel van mijn vriend/zus/zusje/whateverikkeniedereendaar meega, spelen ze dat nummer ook en dan moet ik altijd in het midden van de groep dansjes gaan doen enzo. Een heel nummer voor mij alleen
<3
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 12-06-2013, 21:47
Verwijderd
Citaat:
Tweelingen met dezelfde voorletters zijn zo lastig als een van de twee een positieve uitslag op de SOA test heeft en je weet niet wie je moet bellen
Wat een heerlijk specifiek sociaal nadeel.
Oud 12-06-2013, 21:48
Verwijderd
Citaat:
Ik heb zojuist een tabel in Word gemaakt met de planten die ik nu heb. In gewone potten, that is. Dan kan ik bijhouden wanneer ik ze verpot heb en gemest En waar ze vandaan komen. En hoe ze heten.
OMG
Oud 12-06-2013, 21:52
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Héé Para. Is het nog gelukt met de pillen?
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 12-06-2013, 21:53
Verwijderd
Sinds wanneer schrijf je Brabant met een D
Oud 12-06-2013, 21:53
Verwijderd
Ik heb voor mijn doen extreme hoofdpijn, en ik heb nooit hoofdpijn.
I think I'm gonna die!!!11
Oud 12-06-2013, 21:54
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Dat zal wel meevallen.
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 12-06-2013, 21:54
Verwijderd
Miekje, hebben je planten alleen hun wetenschappelijke namen of heb je ze ook andere namen gegeven? Patrick, Rietje, Kelly, Patricia, Martijn?
Oud 12-06-2013, 21:55
Verwijderd
Citaat:
Ik heb voor mijn doen extreme hoofdpijn, en ik heb nooit hoofdpijn.
I think I'm gonna die!!!11
Gewoon gaan slapen
Dat helpt bij mij als ik hoofdpijn heb, en dat komt bijna nooit voor.
Oud 12-06-2013, 21:57
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Miekje, hebben je planten alleen hun wetenschappelijke namen of heb je ze ook andere namen gegeven? Patrick, Rietje, Kelly, Patricia, Martijn?
Beiden Bob heette al Bob, die had mijn vriend bedacht. Zijn soortgenoot heet nu Bep (ook een vleesetend plantje). De ene graslelie heb ik Curl genoemd, want haar blaadjes buigen mooi om. De kleine graslelie heet Speedy, omdat die zo hard groeit, en de hedera heet nu Freddie. De dracaena heet Janet, want het is een 'dracaena 'Janet Craig', en Craig vond ik stom, dus nu heet 'ie Janet.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 12-06-2013, 21:58
Verwijderd
Citaat:
Héé Para. Is het nog gelukt met de pillen?
Ja, ik was net een naamzoek aan 't typen voor jou en de andere helpers! We hebben uiteindelijk de medicijnen gemixt met kattenmelk en in een injectiespuit (zonder naald) gedaan, zodat je een lip/wang omhoog kunt duwen en de hele handel zo tussen haar tanden door in 'r bek kunt spuiten. Met een beetje gecondenseerde melk op de spuit zelf zodat ze eerder slikt. Het ging heel goed.

Ik heb 'r overigens wel vaker medicijnen gegeven, maar toen was ze jonger en minder fragiel. En toen lustte ze meer eten dan nu, dus gingen verstoptruukjes makkelijker. En die andere medicijnen hoefden nooit 4x per dag. En nog steeds was het altijd drama, dus ik ben zeer te spreken over de nieuwe methode

Nogmaals dank.
Oud 12-06-2013, 21:58
Verwijderd
Mijn basilicum heet Basilicum.
Oud 12-06-2013, 21:59
Verwijderd
Citaat:
Beiden Bob heette al Bob, die had mijn vriend bedacht. Zijn soortgenoot heet nu Bep (ook een vleesetend plantje). De ene graslelie heb ik Curl genoemd, want haar blaadjes buigen mooi om. De kleine graslelie heet Speedy, omdat die zo hard groeit, en de hedera heet nu Freddie. De dracaena heet Janet, want het is een 'dracaena 'Janet Craig', en Craig vond ik stom, dus nu heet 'ie Janet.


Ik ga slapen. Ik wilde eigenlijk op tijd naar bed. Missie mislukt. Vrijdag kan ik uitslapen en zaterdag ook
Oud 12-06-2013, 22:00
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ja, ik was net een naamzoek aan 't typen voor jou en de andere helpers! We hebben uiteindelijk de medicijnen gemixt met kattenmelk en in een injectiespuit (zonder naald) gedaan, zodat je een lip/wang omhoog kunt duwen en de hele handel zo tussen haar tanden door in 'r bek kunt spuiten. Met een beetje gecondenseerde melk op de spuit zelf zodat ze eerder slikt. Het ging heel goed.

Ik heb 'r overigens wel vaker medicijnen gegeven, maar toen was ze jonger en minder fragiel. En toen lustte ze meer eten dan nu, dus gingen verstoptruukjes makkelijker. En die andere medicijnen hoefden nooit 4x per dag. En nog steeds was het altijd drama, dus ik ben zeer te spreken over de nieuwe methode

Nogmaals dank.
Oh, wat een idee Die ga ik onthouden. Goed dat het zo lukt
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 12-06-2013, 22:02
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik heb buiten ook planten, maar die hebben geen naam. Het zijn groeiende kruiden, zonnebloemen, mosjes, een ministruikje en twee miniboompjes. Het overgrote deel gaat dood in de winter, dus daar heb ik geen namen voor bedacht.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 12-06-2013, 22:06
Verwijderd
Mijn broertje heet Bob.
Oud 12-06-2013, 22:07
Verwijderd
Citaat:
Oh, wat een idee Die ga ik onthouden. Goed dat het zo lukt
Ja, het scheelt echt ENORM, want ze moet dus 4 tabletjes per dag, maar Ecuphar en Metrazol mogen samen van de dierenarts, dus kunnen we ze verpulveren en gewoon samen in de spuit doen. Waardoor het 4x medicijnen alsnog 2x wordt.

Oh, en ik wilde ook nog zeggen dat ze wel een pijnstiller heeft gehad hoor, maar die werkt meerdere dagen dus wij hoeven daar zelf verder niks meer mee.
Oud 12-06-2013, 22:09
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ja, het scheelt echt ENORM, want ze moet dus 4 tabletjes per dag, maar Ecuphar en Metrazol mogen samen van de dierenarts, dus kunnen we ze verpulveren en gewoon samen in de spuit doen. Waardoor het 4x medicijnen alsnog 2x wordt.

Oh, en ik wilde ook nog zeggen dat ze wel een pijnstiller heeft gehad hoor, maar die werkt meerdere dagen dus wij hoeven daar zelf verder niks meer mee.
Oh, fijn Ik had al medelijden met het arme beest.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 12-06-2013, 22:19
Verwijderd
Ze is inmiddels best vrolijk, hoor! Ze spint ook al en geeft kopjes. We hebben de volle 48 uur na de operatie non-stop bij haar gewaakt om te voorkomen dat ze zich zou bezeren tijdens het uitwerken van de narcose.



Lieve chagrijnige dweil <3
Oud 12-06-2013, 22:20
Verwijderd
Ze is nu wel veel magerder, je voelt haar ribben als je haar aait.
Oud 12-06-2013, 22:23
Verwijderd
Mooie kat
Oud 12-06-2013, 22:27
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ze is inmiddels best vrolijk, hoor! Ze spint ook al en geeft kopjes. We hebben de volle 48 uur na de operatie non-stop bij haar gewaakt om te voorkomen dat ze zich zou bezeren tijdens het uitwerken van de narcose.

[afbeelding]


Lieve chagrijnige dweil <3
Wat een pluizenbol >3
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 12-06-2013, 22:27
Verwijderd
Ha, goed dat 't zo elegant opgelost is Para En mooie kat.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:07.