Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-06-2013, 18:21
Hazel
Hazel is offline
Pip ik wil details!
Advertentie
Oud 21-06-2013, 18:33
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik heb een beetje gemengde gevoelens bij Pips vieze spelletjes, aan de ene kant vind ik het zo lief en leuk voor haar en aan de andere kant zegt het kleine meisje in mij 'iiiiieeeeew' Oja, en er komt ook een beetje fascinatie om de hoek kijken, misschien omdat ik zelf nog niet echt heb uitgezocht wat mijn eigen voorkeuren zijn (hoewel ik ernstig betwijfel dat ze die kant op gaan ).
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 21-06-2013, 18:35
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Oh godverdegodver, ik heb dus sinds kort een smartphone, maar zonder databundel. Ik dacht in het begin dat ik op gratis netwerken zat, maar dat bleek niet zo te zijn. Ik krijg net mijn rekening en kutterdekut, ruim 90 euro datagebruik
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 21-06-2013, 18:37
Verwijderd
Citaat:
Pip ik wil details!
ik pm je!
Citaat:
Ik heb een beetje gemengde gevoelens bij Pips vieze spelletjes, aan de ene kant vind ik het zo lief en leuk voor haar en aan de andere kant zegt het kleine meisje in mij 'iiiiieeeeew' Oja, en er komt ook een beetje fascinatie om de hoek kijken, misschien omdat ik zelf nog niet echt heb uitgezocht wat mijn eigen voorkeuren zijn (hoewel ik ernstig betwijfel dat ze die kant op gaan ).
ja alles in mij schreeuwt ook IEEWWW en GATVERDAMMEEEE maar dat maakt het nou juist extra leuk het is viesgeil. Hoewel ik niet alles vies vind.
en de meeste mensen zijn niet into Vieze Dingen.
Oud 21-06-2013, 18:39
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik vermoed dat ik het niet viesgeil zou vinden, maar viesvies
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 21-06-2013, 18:41
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Hoi! Ik heb rupsen in een potje
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 21-06-2013, 18:50
Verwijderd
rupsen <3
Oud 21-06-2013, 19:01
Verwijderd
Er zit een jongen naast me in de trein die al slapend steeds verder mijn kant op komt. Ik verwacht elk moment een hoofd op mijn schouder. Spanning en sensatie!
Oud 21-06-2013, 19:45
Verwijderd
Ik ga nu echt de kat niet meer op mijn arm pakken. Ik heb 4 truitjes met een heleboel gaten van haar nagels.
Oud 21-06-2013, 19:54
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Er zit een jongen naast me in de trein die al slapend steeds verder mijn kant op komt. Ik verwacht elk moment een hoofd op mijn schouder. Spanning en sensatie!
En en en???
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 21-06-2013, 19:59
Verwijderd
Citaat:
En en en???
misschien is ze wel geplet inmiddels
Oud 21-06-2013, 21:31
Verwijderd
Je hebt mensen die doen van 'hihi haha ik hang niet elk weekend ondersteboven in de touwen, hoor'. En je hebt mensen die dat wél graag letterlijk zo willen. Als die mensen in Nederland wonen gaan ze vervolgens op les bij de man waar ik overmorgen een date mee heb.
Oud 21-06-2013, 21:32
Verwijderd
Ik denk overigens dat MargotTenenbaum weet wie ik bedoel, maar ze mag z'n naam niet posten want googlebaar.
Oud 21-06-2013, 22:04
Verwijderd
Citaat:
En en en???
Citaat:
misschien is ze wel geplet inmiddels
zijn hoofd belandde op mijn schouder, jaja! Hij heeft een minuut of tien zo gelegen en toen moest ik eruit. Hij verontschuldigde zich wel zestig keer. Best schattig
Oud 21-06-2013, 22:08
Verwijderd
Ahhhw.

In de bus naar Rome zat ik naast de grootste straatmocro van school, en toen ik ergens midden in de nacht wakker werd was hij ook met zijn hoofd op mijn schouder in slaap gevallen. En hij murmelde een beetje in zijn slaap.
Oud 21-06-2013, 22:14
Verwijderd
Deze jongen murmelde niet. De man in de trein daarvoor wel. Klein, dikkig, vettige te lang haren, een heel slecht gebit en hij kon niet stilzitten. Hij at turks brood uit een plastic tasje dat hij in een oude grote laptoptas had zitten. En mariekoekjes die in een ander plastic tasje zaten. En hij draaide constant de hengsels van zijn tas om elkaar heen. En hij had dus hele gesprekken met zichzelf. Duidelijk iemand met een verhaal, stiekem vind ik dat soort mensen altijd wel interessant hij deed me denken aan de enige echte alcoholist die ik ooit gekend heb en die was lief.
Oud 21-06-2013, 22:20
Verwijderd
Citaat:
Ik heb een beetje gemengde gevoelens bij Pips vieze spelletjes, aan de ene kant vind ik het zo lief en leuk voor haar en aan de andere kant zegt het kleine meisje in mij 'iiiiieeeeew' Oja, en er komt ook een beetje fascinatie om de hoek kijken, misschien omdat ik zelf nog niet echt heb uitgezocht wat mijn eigen voorkeuren zijn (hoewel ik ernstig betwijfel dat ze die kant op gaan ).
Ik vind het vooral niet nodig om er telkens over te posten. Als wij hier posten dat we zo lekker klaargebeft zijn oid, dan zit men daar ook niet op te wachten lijkt me.
Hoewel ze (gelukkig ) geen details deelt, en ik haar uiteraard haar dingen gun, voordat er daar gedoe over komt, maar toch.
Oud 21-06-2013, 22:34
Verwijderd
Tsja, sommige mensen houden van vuige details over obscure perversiteiten en andere mensen hebben het liever over Heel Holland Bakt. Mag allebei, hoor.
Oud 21-06-2013, 22:40
Verwijderd
De houding van Chick Rock vind ik overigens begrijpelijk en logisch, daar val ik verder niet over. Maar 'niet nodig' en 'zit men niet op te wachten' vind ik flauwigheden. Al is het omdat we juist met smart zitten te wachten op het verhaal over wanneer je voor 't laatst lekker klaargebeft bent, Steffernoot.
Oud 21-06-2013, 22:40
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
haha mijn jong heeft net wim lex en maxima een hand gegeven want die liepen hier blijkbaar in de buurt 'ik ga mijn handen nooit meer wassen ' zei hij
Hij neemt jouw ideeën over liefde en hygiëne al over <3
Oud 21-06-2013, 22:41
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
De houding van Chick Rock vind ik overigens begrijpelijk en logisch, daar val ik verder niet over. Maar 'niet nodig' en 'zit men niet op te wachten' vind ik flauwigheden. Al is het omdat we juist met smart zitten te wachten op het verhaal over wanneer je voor 't laatst lekker klaargebeft bent, Steffernoot.
ja vertel vertel
Oud 21-06-2013, 22:49
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik speel even psychotherapeutje op psychologie. Hier is toch niemand en anders moet ik naar bed
Oud 22-06-2013, 01:09
Verwijderd
para

Ik ontmoet zelden mensen met dezelfde interesses en als ik ze dan tegenkom dan praat ik daar graag over ja. zal vanzelf minder worden, laat me lekker.
Oud 22-06-2013, 01:28
Verwijderd
Ben je wel saai bij je hoofd?
http://www.youtube.com/watch?v=MfuRPP_L3jU
Oud 22-06-2013, 03:23
Verwijderd
WAAROM GA IK NU PAS SLAPEN

De wekker gaat over minder dan 3 uur.
Oud 22-06-2013, 06:11
Verwijderd
Mijn innerlijke wekker heeft schijt aan ziek zijn. Stug door blijven gaan. Structuur moet er zijn. Dan slaap je maar wat overdag, maar half 7 is half 7!
Oud 22-06-2013, 06:43
Verwijderd
Citaat:
WAAROM GA IK NU PAS SLAPEN

De wekker gaat over minder dan 3 uur.
Oud 22-06-2013, 08:30
Verwijderd
Ik heb gisteren man of steel gezien. Het was vermakelijk maar duurde wel wat te lang. Russell Crowe zat erin.
Oud 22-06-2013, 08:36
Verwijderd
Doet bij jullie de zoekfunctie het ook niet?

Ik heb net de vaatwasser ingeruimd en taartdeeg gemaakt en nu ga ik het konijnenhok schoonmaken en daarna ga ik Theodoor wakker maken. Ik heb ook ontbeten en gelezen.

Laatst gewijzigd op 22-06-2013 om 08:41.
Oud 22-06-2013, 08:57
Verwijderd
Citaat:
Doet bij jullie de zoekfunctie het ook niet?
Ja.
Oud 22-06-2013, 09:00
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Doet bij jullie de zoekfunctie het ook niet?
Nee, bij mij doet ie het ook niet.

(en ik snap nooit wat mensen bedoelen als ze 'ja' antwoorden op zo'n vraag )
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 22-06-2013, 09:21
Verwijderd
'Ja' betekent 'ja, hij doet het ook niet'.
Oud 22-06-2013, 09:30
Verwijderd
Hoe heten ook weer van die dingen die de datum en dag aangeven? Alsin, een soort van klok, en als je dan een piefjes draait, kan je bovenin de dag veranderen, daaronder de datum en daaronder de dag. Dat moet je dan elke ochtend doen, is het idee.
Oud 22-06-2013, 09:33
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Doet bij jullie de zoekfunctie het ook niet?

Ik heb net de vaatwasser ingeruimd en taartdeeg gemaakt en nu ga ik het konijnenhok schoonmaken en daarna ga ik Theodoor wakker maken. Ik heb ook ontbeten en gelezen.
Wat huiselijk. Huisvrouwenpunten voor jou!

Citaat:
Hoe heten ook weer van die dingen die de datum en dag aangeven? Alsin, een soort van klok, en als je dan een piefjes draait, kan je bovenin de dag veranderen, daaronder de datum en daaronder de dag. Dat moet je dan elke ochtend doen, is het idee.
Ik had er volgensmij vroeger een en dan moest je klikken en dan flipte hij automatisch over naar de volgende datum! Super jarenzestig.
Oud 22-06-2013, 09:35
Verwijderd
Citaat:
Ik had er volgensmij vroeger een en dan moest je klikken en dan flipte hij automatisch over naar de volgende datum! Super jarenzestig.
Ja hè.

Ik wil een meikever.
Oud 22-06-2013, 09:39
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
De dochter van Kanye West heet North. North West.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 22-06-2013, 09:41
Verwijderd
Frans Duijts is er niets bij.
Oud 22-06-2013, 09:41
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ja hè.

Ik wil een meikever.
Ja! Dan zit zo'n keurige man met zijn aktetasje om stipt zeven uur aan zijn bureau in zijn kantoor aan huis want hij is tekstschrijver en dan KLIK vandaag is het vrijdag HOERA de tekstschrijver drinkt zijn koffie!

Waarom?
Oud 22-06-2013, 09:42
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
De dochter van Kanye West heet North. North West.
Citaat:
Frans Duijts is er niets bij.

Nu heb ik oogkanker.
Ik ga maar meth koken en verkopen
nu nog even een leuke jesse vinden ok doei ik ga breaking bad kijken
Oud 22-06-2013, 09:43
Verwijderd
Citaat:
Ja! Dan zit zo'n keurige man met zijn aktetasje om stipt zeven uur aan zijn bureau in zijn kantoor aan huis want hij is tekstschrijver en dan KLIK vandaag is het vrijdag HOERA de tekstschrijver drinkt zijn koffie!
<3

Citaat:
Waarom?
Omdat ze zacht zijn en groot en kleurig, en omdat ze zachtjes kgk kgk kgk doen, en omdat ze voor het begin van de zomer staan.
Oud 22-06-2013, 09:43
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline

Ze zien er wel heel tof uit ja *google*
käfers sowieso <3
Oud 22-06-2013, 09:44
Verwijderd
Citaat:

Nu heb ik oogkanker.
Ik ga maar meth koken en verkopen
nu nog even een leuke jesse vinden ok doei ik ga breaking bad kijken
Huh, kende je Frans Duijts niet? Die van 'jij denkt maar dat jij alles mag van mij, maar dat is vanaf nu voorgoed voorbijhij'?

Succes met je meth
Oud 22-06-2013, 09:46
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Huh, kende je Frans Duijts niet? Die van 'jij denkt maar dat jij alles mag van mij, maar dat is vanaf nu voorgoed voorbijhij'?

Succes met je meth
Ik kende de naam wel, maar die twee namen zo bij elkaar, noord west frans duits... ajajajaj de ojojoj

Dankjewel! Meth is de nieuwe heroïne. <3
Oud 22-06-2013, 09:48
Verwijderd
Citaat:
Ik kende de naam wel, maar die twee namen zo bij elkaar, noord west frans duits... ajajajaj de ojojoj

Dankjewel! Meth is de nieuwe heroïne. <3
Ja, niet zelf gebruiken hoor, gaten in je gezicht doen je operacarrière geen goed.

ik zit nu op Opera
Oud 22-06-2013, 09:50
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ja, niet zelf gebruiken hoor, gaten in je gezicht doen je operacarrière geen goed.

ik zit nu op Opera
Als het over zelfdestructief gedrag gaat, daar heb ik geen meth voor nodig hoor
Jesse is zo lekker teringdepering hallo libido ben je terug
wat is opera?
Oud 22-06-2013, 09:56
Verwijderd
Citaat:
Als het over zelfdestructief gedrag gaat, daar heb ik geen meth voor nodig hoor
Jesse is zo lekker teringdepering hallo libido ben je terug
wat is opera?
Nee, van meth krijg je gewoon gaten in je gezicht.
Opera is mijn browser.
Bedoel je Qandy?
Oud 22-06-2013, 09:58
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Nee, van meth krijg je gewoon gaten in je gezicht.
Opera is mijn browser.
Bedoel je Qandy?
Ja maar die krab je daar zelf in he, en dat doe ik sowieso al sinds ik vier ben compulsivedisorder alles
Oh ik zie je ik hoor je
Nee ik bedoel Jesse Pinkman uit de serie die ik kijk! Sorry Qandy
Oud 22-06-2013, 10:30
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Je hebt mensen die doen van 'hihi haha ik hang niet elk weekend ondersteboven in de touwen, hoor'. En je hebt mensen die dat wél graag letterlijk zo willen. Als die mensen in Nederland wonen gaan ze vervolgens op les bij de man waar ik overmorgen een date mee heb.
Oud 22-06-2013, 10:30
Verwijderd
Ik heb Theodoor wakker gemaakt, gedoucht en taart gemaakt! Intussen heeft Theodoor de vaatwasser uitgeruimd en ik allemaal dingen vies gemaakt, dus nu ga ik de vaatwasser weer inruimen.
Oud 22-06-2013, 10:34
Verwijderd
En nu ga ik m'n nagels lakken.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:17.