Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-06-2013, 21:47
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Is dat Bill Cosby?
"As you've never seen him before," volgens de trailer.

Wat is jouw mening over Bill Cosby?
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Advertentie
Oud 30-06-2013, 21:48
Verwijderd
Beetlejuice.
Oud 30-06-2013, 21:49
Hazel
Hazel is offline
Ik vind Bill Cosby best wel kut.



Oud 30-06-2013, 21:52
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Ik vind Bill Cosby best wel kut.

[filmpje]

Ja, maar zo is Cosby normaal natuurlijk niet. Hij is of was echt een heel goede stand up comedian.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 30-06-2013, 21:54
Verwijderd
Citaat:
Vraag gewoon of je rustig kan gaan slapen. Daar zullen ze echt niet moeilijk over doen.
Ze zijn inmiddels weer weggereden. Ik heb ze niet eens een kat zien redden, het was waarschijnlijk loos alarm.

Trouwens, .sann naamzoek: mijn wangen en neus zijn verbrand, en niet zo'n beetje ook.

Truste iedereen.
Oud 30-06-2013, 21:55
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Ja, maar zo is Cosby normaal natuurlijk niet. Hij is of was echt een heel goede stand up comedian.
Vast, ik vind hem irritant. Is hij dood dan? Nee toch?
Oud 30-06-2013, 22:00
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Vast, ik vind hem irritant. Is hij dood dan? Nee toch?
Nee, maar hij doet volgens mij niet zo veel meer.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 30-06-2013, 22:03
Hazel
Hazel is offline
Ik moet hem niet
Oud 30-06-2013, 22:04
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Ik moet hem niet
Dan krijg je hem niet!

Wat wil je wel?
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 30-06-2013, 22:07
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Dan krijg je hem niet!

Wat wil je wel?
Louis C.K.
Oud 30-06-2013, 22:19
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Louis C.K.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 30-06-2013, 22:42
Hazel
Hazel is offline
Ik droomde dat ik met Louis C.K. aan het daten was.
Oud 30-06-2013, 23:10
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik zou ook wel met Louis willen daten. Hij heeft z'n hart op de goede plaats. <3
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 30-06-2013, 23:16
Verwijderd
Citaat:
Rozig, uitgewaaid en moe van een avondje aan het strand met .sann. Het was heerlijk <3.
Jaa <3

Citaat:
Oh jongens, ik ben helemaal op en de tentamens moeten nog beginnen.
:aai: Nog maar twee weekjes schatje!

Citaat:
Aladdin ;D;d


Citaat:
Dat is trouwens best een slechte film.
Niet

Citaat:
Ze zijn inmiddels weer weggereden. Ik heb ze niet eens een kat zien redden, het was waarschijnlijk loos alarm.

Trouwens, .sann naamzoek: mijn wangen en neus zijn verbrand, en niet zo'n beetje ook.

Truste iedereen.
Ik ben ook wel wat verkleurd geloof ik. We moeten dit echt zo veel vaker doen, ZO FIJN
Oud 30-06-2013, 23:17
Verwijderd
Het Speciaalbierfestival was fijn Ik hoop dat de kater morgen ook fijn of vooral niet aanwezig is Want morgen... Berlijn!
Oud 30-06-2013, 23:21
Verwijderd
Oh en ik vier vandaag het heugelijke feit dat ik VIJF jaar in dienst ben bij m'n werk Ik wist het zelf helemaal niet, maar ik heb een gigantische bos bloemen gekregen en een vrij royaal bedrag aan cadeaubonnen
Oud 30-06-2013, 23:26
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
ja
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 30-06-2013, 23:30
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Ik droomde dat ik met Louis C.K. aan het daten was.
Dan gaat het na afloop zo:

__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 30-06-2013, 23:39
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Dan gaat het na afloop zo:

[filmpje]
Oud 30-06-2013, 23:47
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik had gisteravond de ijskast nog uitgewassen, maar kan iemand bevestigen of dat mijn angst voor uitelkaarspattende glazen plankjes gegrond is? Ik ben altijd bang om ze in heet water te steken als ze ijskoud zijn, ergens in mijn hoofd zit dat glas dat niet kan hebben, al staat er wel op dat het safety glass is, maar beter kluis dan spijt?
Ik heb de groentela van een koelkast eens naar de tyfus geholpen met te warm water. Beter eerst op kamertemperatuur laten komen voor je ze afwast, die koelkasthandel! Safety Glass betekent niet dat het tegen temperatuursverschillen kan, maar dat er nette brokjes glas in je eten komen in plaats van scherpe scherven wanneer het glas onverhoopt kapot gaat.
Oud 01-07-2013, 06:34
Verwijderd
Afwassen met koud water kan ook prima.
Oud 01-07-2013, 06:42
Verwijderd
Citaat:
Het Speciaalbierfestival was fijn Ik hoop dat de kater morgen ook fijn of vooral niet aanwezig is Want morgen... Berlijn!
Heb je de coffeestout van Het Vliegende Paard geproefd?

Citaat:
Ik heb de groentela van een koelkast eens naar de tyfus geholpen met te warm water. Beter eerst op kamertemperatuur laten komen voor je ze afwast, die koelkasthandel! Safety Glass betekent niet dat het tegen temperatuursverschillen kan, maar dat er nette brokjes glas in je eten komen in plaats van scherpe scherven wanneer het glas onverhoopt kapot gaat.
Ok, dan is mijn vrees en voorzichtigheid terecht

Citaat:
Afwassen met koud water kan ook prima.
Zo doe ik het ook altijd, tenminste, nadat ik gemerkt heb dat er nog heet uit komt
Maar ik was vooral benieuwd of het een angst was die nergens op sloeg of dat het echt wel kan.
Oud 01-07-2013, 08:05
Verwijderd
Ik ga onverwacht morgen een dag naar Frankrijk
Oud 01-07-2013, 08:22
Verwijderd
Het is zo fijn wakker worden met koffie en een rat in je nek <3
Ik ga nu opzoeken hoe ik mijn knopenlamp moet ophangen. Ik hoop dat dat me lukt, ik heb echt geen idee van hoe 't moet
Oud 01-07-2013, 10:00
Verwijderd
waarom ben ik zo'n corky ik ben het papiertje kwijt van de hypotheker waar op staat wat we nog moeten doen :')
Oud 01-07-2013, 10:11
Verwijderd
god zij geprezen, het lag in m'n laatje.

helaas begrijp ik niks van mijn pensioenoverzicht site. Wat willen zou nou van me hebben dan?
Oud 01-07-2013, 10:14
Verwijderd
ik ben op mijn hypotheekmeneer. Hij weet echt alles
Oud 01-07-2013, 10:54
Verwijderd
Morgen naar Raubaix
Waarom niet naar Lille. Daar is meer te doen.
Oud 01-07-2013, 11:10
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik heb schaakles gehad op de lagere school en heb mijn piondiploma

Ik was er best goed in als kind zonder openingen en verdedigingen geleerd te hebben, maar hoe ouder ik werd, hoe vervelender ik het vond omdat ik te ver vooruit probeer te denken, alle zetten en alle zetten daarna en de mogelijkheden dan proberen in te calculeren en ik vind het niet prettig om zo intensief daarmee bezig te zijn en daardoor eigenlijk ook competitief te worden terwijl ik dat eigenlijk helemaal niet ben. En ik kan het ook niet echt uitschakelen om een luchtig potje te spelen. Dus ik doe het maar gewoon niet ^^
Herkenbaar, ik kan ook niet even een luchtig potje spelen.
Alleen met mijn vriend vind ik het wel altijd heel leuk, want hij denkt absoluut niet vooruit en is bij alles wat ik van hem sla heel verrast en wordt steeds driftiger en als ik hem schaak heb dan ben ik 'gemeen' en 'heeft hij geen zin meer'. Zo lief
Mensen zijn altijd heel verbaasd als ik van ze win met bordspelletjes, ik word meestal weinig intellectueel ingeschat geloof ik.
Oud 01-07-2013, 11:12
Verwijderd
Bordspelmeet
Oud 01-07-2013, 11:31
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
24000ste play op Last.fm

Nummer in kwestie: Rihanna - Bad Girl
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 01-07-2013, 11:38
Verwijderd
Citaat:
24000ste play op Last.fm

Nummer in kwestie: Rihanna - Bad Girl
Oei.
Oud 01-07-2013, 11:41
Verwijderd
Ik lees Russische berichtgeving over het recente verbod op homopropaganda (sic). Het is frappant dat daar enorm panisch wordt gedaan over 'de kinderen'. Zo van, 'we hebben niks tegen homo's, het gaat om de kinderen' en 'homopropaganda (sic) mag best, maar niet onder de kinderen'.

Het enige waar kinderen tegen beschermd zouden moeten worden is zulk soort politici.
Oud 01-07-2013, 11:46
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
24000ste play op Last.fm

Nummer in kwestie: Rihanna - Bad Girl
Oud 01-07-2013, 11:51
Verwijderd
Citaat:
Ik lees Russische berichtgeving over het recente verbod op homopropaganda (sic). Het is frappant dat daar enorm panisch wordt gedaan over 'de kinderen'. Zo van, 'we hebben niks tegen homo's, het gaat om de kinderen' en 'homopropaganda (sic) mag best, maar niet onder de kinderen'.

Het enige waar kinderen tegen beschermd zouden moeten worden is zulk soort politici.
Oud 01-07-2013, 11:55
Slome Kameel
Avatar van Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Citaat:
Ik lees Russische berichtgeving over het recente verbod op homopropaganda (sic). Het is frappant dat daar enorm panisch wordt gedaan over 'de kinderen'. Zo van, 'we hebben niks tegen homo's, het gaat om de kinderen' en 'homopropaganda (sic) mag best, maar niet onder de kinderen'.

Het enige waar kinderen tegen beschermd zouden moeten worden is zulk soort politici.
Kankerpoetin
__________________
Yeezy taught me
Oud 01-07-2013, 12:14
Verwijderd
Citaat:
Ja, maar zo is Cosby normaal natuurlijk niet. Hij is of was echt een heel goede stand up comedian.
Eddie Murphy doet een prima Bill Cosby
Oud 01-07-2013, 12:15
Verwijderd
Citaat:
24000ste play op Last.fm

Nummer in kwestie: Rihanna - Bad Girl
Oud 01-07-2013, 12:16
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Niet
Wel!
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 01-07-2013, 12:26
Verwijderd
De straffen hebben ze ook niet volledig vertaald, trouwens.

Handelingen worden minder zwaar bestraft dan erover schrijven op het internet. De maximale boete voor gewone burgers is 2325,-. De maximale boete voor mensen in belangrijke functies is 4651,-. De maximale boete voor juristen is 23255,- of een schorsing van 90 dagen.

Toeristen c.q. buitenlanders riskeren een gevangenisstraf van 15 dagen.
Oud 01-07-2013, 12:33
Verwijderd
Mweh, mijn buik is het zo te voelen niet helemaal eens met hetgeen ik gisteren gegeten heb.
Oud 01-07-2013, 12:35
Verwijderd
Citaat:
Kankerpoetin
Hij zat in april nog te zeggen dat hij wil opkomen voor de homorechten, he.
Oud 01-07-2013, 12:39
Verwijderd
Een vriend van een kennis van me is vorige week opgepakt en in elkaar geslagen omdat hij 'ALLE WOUTEN ZIJN GGAAYYYYY' over straat schreeuwde.
Oud 01-07-2013, 12:40
Slome Kameel
Avatar van Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Citaat:
Hij zat in april nog te zeggen dat hij wil opkomen voor de homorechten, he.
Hij zei toch dat anderen dat beleid willen, hij niet, en begon toen over pedofielen?
__________________
Yeezy taught me
Oud 01-07-2013, 12:48
Verwijderd
Citaat:
Hij zei toch dat anderen dat beleid willen, hij niet, en begon toen over pedofielen?
Dat weet ik niet, maar 't krantenartikel had het over april en opkomen voor homorechten. Er stond ook in dat toen 'ie in Finland was ze hun afkeuren tegenover de wet hadden geuit, en toen had hij gezegd dat Rusland zich niet met Finland bemoeit wat dit betreft, dus dat zij dat andersom ook niet moesten doen. Hij noemde het 'regulatie'.

Dat van de pedofilie geloof ik overigens ook best. Pedofielen zijn een handige zondebok en een lekker makkelijke afleidingsmanoeuvre.
Oud 01-07-2013, 12:49
Slome Kameel
Avatar van Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Ah ok. Dit is hoe hij het in Nederland had aangepakt, geloof ik.
__________________
Yeezy taught me
Oud 01-07-2013, 13:34
Verwijderd
Ik ga naar Parijs eind juli
Oud 01-07-2013, 14:10
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
GRAPJE.

Spoiler
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 01-07-2013, 14:17
Pierrot
Avatar van Pierrot
Pierrot is offline
Zo, het is vakantie.
__________________
Schmach.
Oud 01-07-2013, 14:20
Verwijderd
http://www.introversion.co.uk/prisonarchitect/ Haha, die video is wel grappig
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:04.