Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-07-2013, 01:22
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Jaaa, dat programmaatje ken ik wel. Jammer alleen dat mijn huisgenote zo'n router heeft waarbij je de mac-code van je apparaat moet invoeren voor je verbinding kunt maken, dus daar heb ik dan nog niks aan.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Advertentie
Oud 20-07-2013, 01:25
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Btw: Mijn lichaam is weer eens een bitch aan het zijn. Ik heb er nu nog een 'ongemakje' bij, maar ik vind naar de huisarts gaan niet leuk (en ik heb er hier ook nog steeds geen).
Stom lichaam, doe eens niet zo stom!
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 20-07-2013, 06:52
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Zo, ik heb kut geslapen eerst last van de warmte, en dat is nieuw, en toen had ik een of andere droom en ik wist dat het zou leiden naar mijn dood, ook niet echt gezellig. Nou goed, nu maar weer uit bed en zo werken.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 20-07-2013, 08:05
Verwijderd
Citaat:
Jaaa, dat programmaatje ken ik wel. Jammer alleen dat mijn huisgenote zo'n router heeft waarbij je de mac-code van je apparaat moet invoeren voor je verbinding kunt maken, dus daar heb ik dan nog niks aan.
MAC-adresjes zijn te spoofen hoor, maar dat gaat wel een stapje verder Een MAC-filter en 't """niet""" broadcasten van SSID zijn schijnveiligheden.
Oud 20-07-2013, 09:29
Verwijderd
Holy fuck, ik heb zojuist mijn aversie jegens Kanye West opzij geschoven omdat ik zag dat Rick Rubin aan Yeezus heeft meegewerkt. Na Metallica's Clipping Death Magnetic was ik benieuwd naar nieuwe Rubin-perversiteiten. En hij stelde niet teleur. Mijn god, wat een gedrocht voor den oortjens.

Laatst gewijzigd op 20-07-2013 om 09:38.
Oud 20-07-2013, 11:56
Verwijderd
Mijn moeder heeft mijn haar geknipt en het is zo lelijk dat ik heel de straat niet op durf.
Oud 20-07-2013, 11:57
Verwijderd
Was ik maar kaal.
Oud 20-07-2013, 11:58
Verwijderd
Dadelijk leest God dit en stuurt me kanker.
Oud 20-07-2013, 11:58
Verwijderd
Dat zou naar zijn.
Oud 20-07-2013, 12:04
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Zet een hoedje op of own het gewoon
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 20-07-2013, 12:06
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ja dat, gewoon pwnen. Het zal vast niet zo erg zijn. en als het dat wel is maak je een afspraak bij een echte kapper. erger dan mijn opgeschoren rattenstaart fiasco kan het vast niet zijn.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 20-07-2013, 12:07
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ook lekker handig, m´n collega belt ongeveer een uur voordat ik moet werken of ik eerder kan beginnen. Ja eh lul, bel dan eerder. Ik moet met de bus en die gaat nu maar 2 keer per uur.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 20-07-2013, 12:34
Verwijderd
Citaat:
Mijn moeder heeft mijn haar geknipt en het is zo lelijk dat ik heel de straat niet op durf.
Citaat:
Was ik maar kaal.
Citaat:
Dadelijk leest God dit en stuurt me kanker.
Citaat:
Dat zou naar zijn.
Ik moest hier vooral om 'en
Terwijl het natuurlijk superkut is. En kanker ook.
Oud 20-07-2013, 13:04
Verwijderd
Etmakas
Oud 20-07-2013, 13:05
Verwijderd
Oh en ik ben weer veilig in Utrecht. Nijmegen was fijn Amsterdam ook donderdag. Ik hou zoveel van de zomer
Oud 20-07-2013, 13:06
Verwijderd
Ik ook
Oud 20-07-2013, 13:07
Verwijderd
Jaaa zomer <333
Oud 20-07-2013, 13:12
Verwijderd
Hebben jullie elkaar uiteindelijk nog gespot gisteren of niet meer?
Oud 20-07-2013, 13:14
Verwijderd
Nee maar dat wist ik rond 21.30 al, maar dat heb ik schijnbaar alleen tegen Lorelei gezegd
Oud 20-07-2013, 13:14
Verwijderd
Binnenkort doen we een terras zodat het niet mis kan gaan
Oud 20-07-2013, 13:15
Verwijderd


Ik wil 'm
Oud 20-07-2013, 13:16
Verwijderd
Oud 20-07-2013, 13:40
Verwijderd
Check waar ik een halve avond naast heb gezeten Phoebe niet klikken!

Spoiler


En ik heb ook nog in dezelfde kamer geslapen! Ik ben trots op mezelf.
Oud 20-07-2013, 13:40
Verwijderd
Citaat:
Hebben jullie elkaar uiteindelijk nog gespot gisteren of niet meer?
Nee Ik was afhankelijk van een paar anderen, en die weigerden om weg te gaan van de St Anna Dus dat was uberschraal

Citaat:
Nee maar dat wist ik rond 21.30 al, maar dat heb ik schijnbaar alleen tegen Lorelei gezegd


Citaat:
Binnenkort doen we een terras zodat het niet mis kan gaan
Precies!!
Oud 20-07-2013, 13:50
Verwijderd
Citaat:
Nee maar dat wist ik rond 21.30 al, maar dat heb ik schijnbaar alleen tegen Lorelei gezegd
En ik maar zoeken naar een wit shirtje met zwarte kraag, ptss
Oud 20-07-2013, 13:53
Verwijderd
Ja kijk daar ging het al fout. Blauwe kraag, niet zwart
Oud 20-07-2013, 13:56
Verwijderd
Citaat:
En ik maar zoeken naar een wit shirtje met zwarte kraag, ptss

Citaat:
Ja kijk daar ging het al fout. Blauwe kraag, niet zwart
Ooooh maar dan hebben we je wel honderd keer gezien!
Oud 20-07-2013, 13:57
Verwijderd
Ik heb geen roze allstars gezien
Oud 20-07-2013, 14:05
Verwijderd
mijn huisgenoot organiseert voor haar werk elk jaar een kinderkamp. Mijn zoon gaat mee. Ze zijn net vertrokken en het is erg stil in huis
Oud 20-07-2013, 14:47
Verwijderd
ik had zo'n trek in vis. Nu heb ik 2 haringen en een portie kibbeling van simonis
Oud 20-07-2013, 16:52
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ik heb vandaag een klein beetje geshopt! Wat een fijnheid en maandag op vakantie en ik heb er zó ontzettend veel zin in! 5 dagen met drie superlieve vriendinnetjes. En we hebben een bad in het huisje dus we hebben badolie gekocht. Dat wordt waarschijnlijk een bad-schema maken aangezien we allevier geen bad thuis hebben
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 20-07-2013, 16:54
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
ik had zo'n trek in vis. Nu heb ik 2 haringen en een portie kibbeling van simonis
Ik heb vroegah wel eens vis gegeten, maar vond het toen al niet zo lekker. Haring heb ik nooit gehad maar dat lijkt me nog wel het vieste van allemaal Ik kan me er echt weinig bij voorstellen dat je zin hebt in vis Pannenkoeken daarentegen! (en wat krijg ik zo? )
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 20-07-2013, 17:30
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Citaat:
ik had zo'n trek in vis. Nu heb ik 2 haringen en een portie kibbeling van simonis
Vis.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 20-07-2013, 17:36
Verwijderd
Citaat:
Ik heb vroegah wel eens vis gegeten, maar vond het toen al niet zo lekker. Haring heb ik nooit gehad maar dat lijkt me nog wel het vieste van allemaal Ik kan me er echt weinig bij voorstellen dat je zin hebt in vis Pannenkoeken daarentegen! (en wat krijg ik zo? )
Wel eens vis gegeten... Maar er zitten opzich enorme verschillen tussen de soorten vis hoor.
Oud 20-07-2013, 17:37
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik wil ook pannenkoeken. En iemand die ze voor me bakt. Want ik heb een vreselijk bluhdag
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 20-07-2013, 17:50
Verwijderd
Citaat:
Wel eens vis gegeten... Maar er zitten opzich enorme verschillen tussen de soorten vis hoor.
Als vegetarier voel je denk ik niet zo de behoefte dat dan nu te gaan ontdekken
Oud 20-07-2013, 17:53
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik hou wel van bijna alle soorten vis nou heb ik nog nooit (gerookte) haring gegeten (dat trekt me helemaal niet, bleh). Paling hou ik ook niet van.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 20-07-2013, 17:56
Verwijderd
Paling durf ik niet te eten omdat ik dat een heel eng diertje vind. Ik heb het weleens gegeten maar dan moet ik bijna kotsen omdat ik dan constant denk aan dat ik op zo'n vies ding zit te kauwen /aansteller
Oud 20-07-2013, 17:58
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik heb maar één keer gerookte paling gegeten, maar ik vond de structuur vooral heel vies. Het 'mondgevoel' zeg maar (braakwoord).
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 20-07-2013, 18:00
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Paling durf ik niet te eten omdat ik dat een heel eng diertje vind. Ik heb het weleens gegeten maar dan moet ik bijna kotsen omdat ik dan constant denk aan dat ik op zo'n vies ding zit te kauwen /aansteller
:') priceless
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 20-07-2013, 18:02
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik vond het idee ook wel en beetje goor hoor Pip
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 20-07-2013, 18:06
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Haring vond ik vroegah heel lekker. Alle vis wel, overigens. Paling ook. Ik hou nog steeds van de geur van vis <3

Ik zit nu op het balkon van mijn zus te chillen En mijn zus is naar de bios met een vriendin, dus ik ben even helemaal alleen En ik heb een fles wijn, die ik zo even ga openmaken!
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 20-07-2013, 18:41
Verwijderd
Het idee van paling vind ik ook wat goor, dus dan vind ik het automatisch ook niet erg lekker. Vroeger lustte ik geen vis, maar nu eet ik het graag. Alleen dat gepruts met graatjes vind ik nog altijd verschrikkelijk.
Oud 20-07-2013, 18:45
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik heb ook maar pannenkoeken gebakken in de keramische pan die ik vanmiddag heb aangeschaft (en waar ik een tientje korting op kreeg omdat ik een verlepte oude koekenpan inleverde ). Pannenkoeken gebakken zonder vet, ik ben benieuwd!
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 20-07-2013, 18:55
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Plakt het echt niet, nee? Ik heb zo'n ding een keer gezien op tv, maar ik kon me er weinig bij voorstellen.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 20-07-2013, 18:55
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Koken met een keramische pan is vast het nieuwe koken!!!!1!1!one!1!1
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 20-07-2013, 18:57
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik had echt een kutdag joh, en het duurde godverdomme ook maar

Eigenlijk was vannacht gewoon intens kut, ik kon niet slapen van de warmte (en ik ben iemand die eigenlijk het hele jaar met een deken slaap), toen sliep ik bijna en deed mijn vader ineens het ganglicht aan, met mijn ogen dicht werd ik verblind, toen droomde ik dat ik steeds achterna gezeten werd en in mijn droom dacht ik bij mezelf dat dat ook niet echt mijn slaap zou bevorderen, omdat ik toch wel wist dat ik dood zou gaan. Oh, en mijn zus stuurde me ook nog een appje om 2 uur ofzo, en hoewel ik slim genoeg was mijn geluid uit te zetten, trilde het kreng toch en gaf het ook nog licht.
Heb echt maar iets van 3 uur geslapen uiteindelijk (het was zo erg dat ik op een bepaald punt dacht dat het misschien beter was om wakker te blijven) en zat de hele dag tussen high aan slaapgebrek en strontchagrijnig. Heb mijn collega ook gezegd dat hij me niet zo serieus moest nemen vandaag, omdat ik het idee had dat alles wat ik zei rot mijn bek uit kwam en ik dat dus niet zo bedoelde

En nu ga ik pizza in de oven flikkeren, want honger.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 20-07-2013, 19:01
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Plakt het echt niet, nee? Ik heb zo'n ding een keer gezien op tv, maar ik kon me er weinig bij voorstellen.
Het plakt ECHT NIET. Ik vind het ook bizar. Als je er beslag in druppelt ROLT het over de bodem Ik moest denken aan dat spul waarmee je allerlei stoffen (schoenen, bakstenen whatever) volledig waterafstotend kunt maken, zodat water er direct vanaf stroomt. Zo zag dit er ook uit. Daar is hier volgens mij een tijd geleden een filmpje van voorbij gekomen.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 20-07-2013, 19:01
Verwijderd
Ik heb een vakantie geboekt
Oud 20-07-2013, 19:03
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Tof! Waarheen?
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:00.