Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-07-2013, 11:00
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ok, deze dag is echt het toppunt van luiheid Ik zit nog steeds in nachtkleding, op de luchtbedden, te lezen en naar de vogels te kijken. Er kwam net een ooievaar voorbij vliegen Ik ben benieuwd waar hij zijn kindje gaat brengen.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Advertentie
Oud 21-07-2013, 11:07
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Nu ga ik met mijn zus Monopoly City spelen. Het geld begint bij 10k.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 21-07-2013, 11:41
Verwijderd
Ik voel me vandaag een heel geslaagde oost-west-synergie.
Oud 21-07-2013, 12:41
Verwijderd
De installatie-wizard van een nieuwe versie van Opera heet 'installeerder'.

Oud 21-07-2013, 13:05
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Klinkt gezellig!

Nee, olympiade. Ik heb zelfs een oranje shirtje met mijn naam en op de achterkant NEDERLAND.


Citaat:
Is het jullie wel eens opgevallen dat het getal 60 twaalf delers heeft?
Ik denk aan niets anders.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 21-07-2013, 13:06
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Het is schijnbaar erg mooi weer buiten, maar zoals gewoonlijk zit ik binnen, want niemand kan/wil met mij op een terrasje zitten en ik moet om 6 uur werken, dus ik kan ook niet in m'n uppie aan de drank. Hmpfff.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 21-07-2013, 13:10
Verwijderd
Citaat:
Ik denk aan niets anders.
Toen ik dat ontdekte moest ik even slikken, zo briljant vond ik het.

Citaat:
Het is schijnbaar erg mooi weer buiten, maar zoals gewoonlijk zit ik binnen, want niemand kan/wil met mij op een terrasje zitten en ik moet om 6 uur werken, dus ik kan ook niet in m'n uppie aan de drank. Hmpfff.
Je kan een wandelingetje maken!
Oud 21-07-2013, 13:18
Verwijderd
Jongens, het is nu echt geen weer voor op een terrasje zitten of een wandelingetje maken hoor. Het is extreem warm en benauwd. Zwemmen, oke.
Oud 21-07-2013, 13:26
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Ja zwemmen! Ga zo ook lekker. Al kan ik ws niet meer doen dan wat drijven maar wel even lekker afkoelen
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 21-07-2013, 13:27
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
We zijn gestopt met monopoly spelen, zo heet is het /aanstelmodus. Nu heb ik mijn voeten in een teiltje water
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 21-07-2013, 13:32
Verwijderd
Citaat:
Jongens, het is nu echt geen weer voor op een terrasje zitten of een wandelingetje maken hoor. Het is extreem warm en benauwd. Zwemmen, oke.
Ik ben ook in gevecht met mijn kleding. Het enige dat nog aanvaardbaar is, is mijn tankini, maar er zijn allemaal verjaardagen en feestjes en ook nog bij mijn grootouders ook, ffs zeg
Ik weet niet meer wat ik nog kan aandoen zonder dood te gaan en dat geen ophef gaat veroorzaken...
Oud 21-07-2013, 13:35
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik ben wel blij dat het in mijn kamer altijd wel een aangename temperatuur is, maar ik vind het wel jammer dat ik niet zoals anderen van het weer kan genieten. De laatste 2 keer dat ik buiten was in de warmte kreeg ik een mini-zonnesteek en ging ik bijna van m'n stokkie.
's avonds vind ik de temperatuur wel fijn, maar dan zit ik dus ook binnen. Hopelijk is het volgend weekend nog lekker, want dan ga ik naar een tuinfeestje.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 21-07-2013, 13:40
Verwijderd
de enige twee dagen in het jaar dat ik profijt heb van m'n koude huis is nu
heerlijk geslapen. Nog één nachtdienst en dan vrij
Oud 21-07-2013, 13:40
Verwijderd
Gelukkig moet ik komende week veel werken, en zit ik daar in de koelte.
Oud 21-07-2013, 13:43
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
de enige twee dagen in het jaar dat ik profijt heb van m'n koude huis is nu
Ik ook ja!
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 21-07-2013, 13:45
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik mis nu wel de schaduwrijke tuin van m'n ouders.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 21-07-2013, 14:50
Verwijderd
anne heeft een 'auto' in elkaar zitten knutselen en ik krijg van haar (van een rijschool) 1 rijles cadeau voor m'n verjaardag
Oud 21-07-2013, 15:47
Verwijderd
Heeft iemand hier ervaring met AbiWord en/of Apache OpenOffice Writer? Bevalt dat?
Oud 21-07-2013, 16:11
Verwijderd
Hoezo geen mooi weer voor een terrasje?! Het was fan-tas-tisch!! Witbiertjes op het terras
Oud 21-07-2013, 16:28
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
In het park in de wind en in de schaduw was het uitstekend uit te houden
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 21-07-2013, 16:34
ßuerp
Avatar van ßuerp
ßuerp is offline
Hollanders. Klagen over te warm weer. ;x
Oud 21-07-2013, 17:06
Verwijderd
Lekker gezwommen <3 Van mij mag het nog wel even dit weer blijven
Oud 21-07-2013, 18:35
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
anne heeft een 'auto' in elkaar zitten knutselen en ik krijg van haar (van een rijschool) 1 rijles cadeau voor m'n verjaardag
Laat me even weten wanneer, dan blijf ik uit Den Haag
Citaat:
Hollanders. Klagen over te warm weer. ;x
Ja echt. Hoewel, ik moest vandaag werken en de airco's zijn daar niet helemaal goed (alleen als je eronder staat, voel je wat koude lucht), dus dat was wel weer even echt warm. Zweet droop aan alle kanten van me af. Maar ja, 200% en volgende week regent het weer en is het ook weer niet goed
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 21-07-2013, 18:44
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Nerds naamzoek. Mijn laptop maakt geen verbinding met de draadloze verbinding thuis. Mijn vaders laptop wel, dus de verbinding is goed. Bij mijn zus thuis maakt mijn laptop wel contact met háár draadloze verbinding Waar kan dat aan liggen? Hij connect wel, maar dan zegt hij 'geen internettoegang'. Uit het problemen oplossen-ding komt niks. Halp! Quintianto computernerd naamzoek.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 21-07-2013, 18:45
ßuerp
Avatar van ßuerp
ßuerp is offline
Zodra t heeft geregend zijn de vliegende mieren er weer, dus dan is t sowieso niet goed.
Oud 21-07-2013, 18:45
ßuerp
Avatar van ßuerp
ßuerp is offline
Oud 21-07-2013, 18:57
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Zodra t heeft geregend zijn de vliegende mieren er weer, dus dan is t sowieso niet goed.
Ze zijn er nu al hoor
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 21-07-2013, 19:22
Verwijderd
grappig ben je hoor schwessi

Citaat:
Zodra t heeft geregend zijn de vliegende mieren er weer, dus dan is t sowieso niet goed.
nu al overal!!! Ik ging net rennen met m'n sandalen aan, wil zulke dingen niet op m'n tenen!!!

Van de week zaten er HONDERDEN in ons portiek, kropen allemaal uit een gaatje. zo goorrrrr ;x
Oud 21-07-2013, 19:53
Verwijderd
Citaat:
Hollanders. Klagen over te warm weer. ;x
Ik klaag niet over kou en regen (enkel over dat de wisselvalligheid op dezelfde dag maakte dat ik een halve kleerkast moest meeslepen). Ik was in februari in Gran Canaria en wist dat ik zou gaan afzien als het hier zomer zou worden. Heb zoveel mogelijk op mijn tong gebeten omdat ik wel snapte dat iedereen naar zon snakte, maar ik heb het opgegeven. Ik trek geen warm weer (meer). Ik verlang naar fris weer.
Oud 21-07-2013, 20:09
Verwijderd
Zomer
Oud 21-07-2013, 20:57
Verwijderd
Citaat:
Zomer
Dit ja
Oud 21-07-2013, 21:01
Verwijderd
Citaat:
Zomer


Vandaag de halve dag gewandeld met kind op m'n rug, zo fijn! De andere helft met m'n voeten in een zwembadje gezeten
Oud 21-07-2013, 21:18
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Zolang het weer bij het seizoen past hoor je mij niet klagen
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 21-07-2013, 21:43
Verwijderd
Citaat:
Jongens, het is nu echt geen weer voor op een terrasje zitten of een wandelingetje maken hoor. Het is extreem warm en benauwd. Zwemmen, oke.
Prima bierzuipweer in de zon hoor.
Oud 21-07-2013, 21:49
Verwijderd
Citaat:
Prima bierzuipweer in de zon hoor.
Oud 21-07-2013, 21:54
Verwijderd
Ik had vandaag een Twisterijsje gehaald bij het zwembad en het was echt een eeuwigheid geleden dat ik een waterijsje at, en ik geloof niet dat ik er ooit zo enorm van genoten heb als vandaag <3
Oud 21-07-2013, 21:56
Verwijderd
Ik word helemaal van dit weer. Morgen wil ik weer zwemmen. Wie gaat er mee?
Oud 21-07-2013, 21:57
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Hmm waterijs!
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 21-07-2013, 22:01
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik heb af en toe een hoofdpijnflash, maar dat is gewoon omdat het benauwd is. Ik vind dat het enige nadeel aan warm weer. Verder vind ik het dikke prima en zet ik gewoon mijn ventilatortje harder als ik niet kan slapen en ik denk dat ik oververhit ga raken.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 21-07-2013, 22:45
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
genoeg drinken en niet zo aanstellen, dan overleef je de zomer wel .
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 21-07-2013, 22:47
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Eens. Ik klaag verder ook niet, ik roep juist altijd dat het niet warm genoeg kan worden.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 21-07-2013, 22:47
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
ik ben ook geen held met (super)warm weer; maar zolang ik niet uren in de zon zit gaat het allemaal prima.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 21-07-2013, 22:52
Verwijderd
Citaat:
Precies. Maar als iemand me onverwacht belt en zegt: "kun jij dan en dan?" ben ik altijd zo van "hm buh wie ben ik ben ik Turk oh ja oke dan kan ik wel ja hoor prima morgen om vijf uur 's ochtends in Uttemerbroek, ja, dat kan ik wel vinden, prima!!!!!!!!!!!!!!!!1'
Oud 21-07-2013, 22:55
ßuerp
Avatar van ßuerp
ßuerp is offline
Citaat:
Ze zijn er nu al hoor
Citaat:
grappig ben je hoor schwessi



nu al overal!!! Ik ging net rennen met m'n sandalen aan, wil zulke dingen niet op m'n tenen!!!

Van de week zaten er HONDERDEN in ons portiek, kropen allemaal uit een gaatje. zo goorrrrr ;x
Oh, hiero nog niet.
Oud 21-07-2013, 22:56
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik fietste rond half 6 naar m'n werk en zweette me echt dood. Op m'n werk is geen airco en bij de kassa heb je een oven en een koelkast staan die heel veel hitte afgeven. Pfoe, het zweet liep me door de naad!
Tussen de 20 en 24 graden vind ik heerlijk, maar deze warmte trek ik gewoon heel slecht. Morgen een shift van 3 tot 11, dus dat wordt weer lekkah zweten. Gelukkig heb ik perongeluk een mannendeo gekocht, dus m'n okseltjes blijven lekker fris.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 21-07-2013, 22:59
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik heb overigens ook een hoop mierennesten voor de deur. De halve straat ligt overhoop door die beesten. Ik heb er eergisteren maar flink wat kokend water doorheen gemieterd en nu valt het mee.
Het is wel echt een bende van zandhopen bij mij voor de deur hoor. en heel veel planten/onkruid enzo. Raar, want 2 huizen verderop is alles netjes en vroegah had ik ook nergens last van.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 21-07-2013, 23:03
Verwijderd
Ik vind dit weer tof zolang ik niet (buiten) hoef te werken. Dat is wel echt tamelijk verrot.
Oud 21-07-2013, 23:07
Verwijderd
Citaat:
Is het jullie wel eens opgevallen dat het getal 60 twaalf delers heeft?
Waarom is dat bijzonder? Afgezien van 'twaalf is op zich best veel'?
Oud 21-07-2013, 23:43
Verwijderd
bejaarden zijn zo raar he, met dit weer liggen ze allemaal met ramen en deuren dicht (anders vatten ze kou zeggen ze) dikke dekens en een pyjama aan. Ik krijg het al benauwd als ik er naar kijk.
Oud 22-07-2013, 00:51
Verwijderd
Citaat:
genoeg drinken en niet zo aanstellen, dan overleef je de zomer wel .
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:45.