Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-07-2013, 15:52
ßuerp
Avatar van ßuerp
ßuerp is offline
Citaat:
Hallo ik ging net met mijn blote voeten in een kinderdrol staan
Bah.
Advertentie
Oud 24-07-2013, 15:55
Verwijderd
Citaat:
Wel van je eigen kind? En whut?


Ik kan me niet herinneren ooit foto's van jou te hebben gezien, dus in mijn hoofd ben je gewoon kleine Wayne.
Ja er staat een badje in de tuin dus ze lopen bloot rond.
het kind in kwestie had ook nog, heel goedbedoeld, geprobeerd de boel schoon te maken met een vaatdoek
Oud 24-07-2013, 15:57
Verwijderd
Citaat:
Naja volgens mij lijk ik wel op de foto's die ik hier vroeger postte dat zal t niet zijn ze zit te stangen of ze bedoelt dat ik rustiger ben dan hier of slungeliger/klungeliger of zo.

Slungeliger klungeliger dat ziet er niet uit

Wat bedoel je dan, Lieve beest?
Je was langer dan ik verwacht had, en je had een heel andere lach dan ik me voorgesteld had.

Nu lijkt het uiteraard net alsof ik vooraf al een uitgebreide analyse had gedaan van de mogelijke lach van Ertur, maar dat valt alleszins mee. Het was meer dat je lachte en ik dacht: hee, dat is anders dan gedacht.

En nu mag je dit ook meteen weer negatief gaan interpreteren, leef je uit
Oud 24-07-2013, 15:57
Verwijderd
Citaat:
Ja er staat een badje in de tuin dus ze lopen bloot rond.
het kind in kwestie had ook nog, heel goedbedoeld, geprobeerd de boel schoon te maken met een vaatdoek
Ieuw
Oud 24-07-2013, 16:01
Verwijderd
Belachelijk.
Oud 24-07-2013, 16:02
Verwijderd
Wat nu weer?
Oud 24-07-2013, 16:02
Verwijderd
Hahahaha godallemachtig Ertur
Oud 24-07-2013, 16:04
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
GODVER, krijg net bericht dat ik geen toestemming krijg om mijn opleiding af te maken met behoud van bijstand. Nou weet ik het allemaal echt even niet meer hoor
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 24-07-2013, 16:08
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Ik vond Ertur er ook anders uitzien dan verwacht
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 24-07-2013, 16:08
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
GODVER, krijg net bericht dat ik geen toestemming krijg om mijn opleiding af te maken met behoud van bijstand. Nou weet ik het allemaal echt even niet meer hoor
Hm. Wat is nou precies jouw situatie dan?
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 24-07-2013, 16:10
Verwijderd
Ik moest een toekomstige supervisor bellen om een afspraak te maken voor een kennismakingsgesprek. Ik dus helemaal in spanning want ik hou niet van eerste indrukken over de telefoon . Vraagt-ie me om even een paar mogelijkheden te emailen zodat hij rustig kan kijken wat het beste uitkomt volgens mij mag ik 'm wel.
Oud 24-07-2013, 16:11
Verwijderd
Citaat:
GODVER, krijg net bericht dat ik geen toestemming krijg om mijn opleiding af te maken met behoud van bijstand. Nou weet ik het allemaal echt even niet meer hoor
:knuffel:
Oud 24-07-2013, 16:11
Verwijderd
Citaat:
Ik vond Ertur er ook anders uitzien dan verwacht
Oud 24-07-2013, 16:12
Verwijderd
Lorelei je hebt me nooit gezien

Ik vind het lastig in te schatten of lievebeest nu denkt dat ik serieus ben of niet. ik vind het uiteraard wel grappig om te lezen of ik anders was dan verwacht maar ik lees het allemaal met een grote glimlach. Dat mijn reactie op een verhaal over mijn lach belachelijk is, is een hint
Oud 24-07-2013, 16:13
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Lorelei je hebt me nooit gezien
Dat denk jij
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 24-07-2013, 16:15
Verwijderd
Jij zou de aardige moeten zijn
Oud 24-07-2013, 16:16
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Jij zou de aardige moeten zijn
Ben ik ook, daarom heb ik het je nooit eerder verteld..
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 24-07-2013, 16:17
Verwijderd
Oud 24-07-2013, 16:17
Verwijderd
Citaat:
Hallo ik ging net met mijn blote voeten in een kinderdrol staan
Citaat:
Ja er staat een badje in de tuin dus ze lopen bloot rond.
het kind in kwestie had ook nog, heel goedbedoeld, geprobeerd de boel schoon te maken met een vaatdoek
Oud 24-07-2013, 16:19
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Hm. Wat is nou precies jouw situatie dan?
Spoiler, want voor sommigen wel bekende info.

Spoiler


Citaat:
:knuffel:
Dankje
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 24-07-2013, 16:22
Verwijderd
Ik ben boodschappen aan het doen met de zelfscan.IkIk leg hem ergens neer om een whatsappje te typen. Resultaat: zelfscan weg.

Waar heb ik dat ding gelaten?
Oud 24-07-2013, 16:23
Verwijderd
Citaat:
Spoiler, want voor sommigen wel bekende info.

Spoiler




Dankje
Op de UU konden mensen met gezondheidsproblemen volgens mij uit een speciaal potje financiele hulp krijgen, heb je zoiets al geprobeerd?

Citaat:
Ik ben boodschappen aan het doen met de zelfscan.IkIk leg hem ergens neer om een whatsappje te typen. Resultaat: zelfscan weg.

Waar heb ik dat ding gelaten?
Oud 24-07-2013, 16:25
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Op de UU konden mensen met gezondheidsproblemen volgens mij uit een speciaal potje financiele hulp krijgen, heb je zoiets al geprobeerd?
Ja, ik heb al geld uit het afstudeerfonds gekregen. Dat kan 4 jaar en dat heb ik al gehad aan het begin van m'n studie.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 24-07-2013, 16:28
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Spoiler, want voor sommigen wel bekende info.

Spoiler




Dankje
Ok. Ja, ik kende een deel van dat verhaal wel maar ik wist niet precies wat je nou allemaal wel en niet had geprobeerd en zo. Wat een kuttig gedoe zeg
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 24-07-2013, 16:29
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Nah, ik reageerde uiteraard op je dramatische tv-optreden
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 24-07-2013, 16:32
Verwijderd
Op tv lijk je altijd dikker
Oud 24-07-2013, 16:38
Verwijderd
Ik had zo'n leuke dag met anne d'r zus naar het westbroekpark geweest, alwaar ik ben getrakteerd op een lunch daarna nog een ijsje gegeten bij onze nieuwe favoriete ijswinkel. Echt, wat een goddelijk ijs ik had tompoesijs. En dat is niet vaag een vermoeden van tompoes zoals bij het meeste ijs, maar écht tompoes. Met mini stukjes bladerdeeg en roze glazuur ook.
En bij je koffie krijg je een mini ijsje met de smaak die je wil! Dus als je naar Den Haag gaat is BitterKoud de place to be

Oud 24-07-2013, 16:41
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Wat tof Pip Dat mini-ijsje, leuk!
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 24-07-2013, 16:42
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik vind het echt heel kut dat m'n ouders op vakantie zijn en ik niet even kan janken aan de telefoon met m'n moeder
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 24-07-2013, 16:47
Verwijderd
Wat kak, Chick Rock
Oud 24-07-2013, 16:50
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ja ik was al moedeloos na de uitspraak van de rechter, maar nu helemaal.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 24-07-2013, 16:51
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
GODVER, krijg net bericht dat ik geen toestemming krijg om mijn opleiding af te maken met behoud van bijstand. Nou weet ik het allemaal echt even niet meer hoor


Hebben ze daar ook een reden bij gegeven?
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 24-07-2013, 16:52
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:


Hebben ze daar ook een reden bij gegeven?
Citaat:
Op grond van artikel 9 lid 1 WWB is een ieder die algemene bijstand aanvraagt vanaf de dag van melding als bedoeld in artikel 44 lid 2 WWB verplicht om naar vermogen algemeen geaccepteerde arbeid te verkrijgen en te aanvaarden en om gebruik te maken van door het college aangeboden voorzieningen (zie ook W1). Dit geldt ook voor de persoon die (niet door het college bij wijze van voorziening aangeboden) onderwijs of een (niet door het college bij wijze van voorziening aangeboden) beroepsopleiding volgt.
hebben op grond van de informatie die wij van u hebben besloten om u geen toestemming te verlenen om met behoud van uitkering een opleiding te volgen.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 24-07-2013, 17:00
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Ugh, ik heb zo'n zin in seks
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 24-07-2013, 17:02
Verwijderd
Hoi
Oud 24-07-2013, 17:02
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
hoi
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 24-07-2013, 17:03
Verwijderd
bij deze

zie ik de 'domheid' niet? ja 't zal geen intellectueel zijn, maar de enige fouten zijn 'is' en 'me' en het gebrek aan interpunctie, en als dat al bij de domste statussen van Nederland hoort dan is Nederland slimmer dan ik dacht. Ze denken toch niet dat 'barbeknoeien' of 'schootbapjes' onbedoelde fouten zijn?
Oud 24-07-2013, 17:04
Verwijderd
Nou eh, m'n ramen een beurt geven en vanavond me mannetje is niet iets wat ik op facebook zou zetten Sowieso, het hele bericht :ril:
Oud 24-07-2013, 17:05
Verwijderd
ja, ik zei al, het is geen intellectueel, maar het is niet van het niveau "bye bye Nederland, Texel here we come" of "AFGESTUDEERT aan de faculteit letteren"
Oud 24-07-2013, 17:05
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Knuffels aan CR en likjes aan Lorelei.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 24-07-2013, 17:06
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
ja, ik zei al, het is geen intellectueel, maar het is niet van het niveau "bye bye Nederland, Texel here we come"
Oh, ik dacht dat er Texas stond! Ik snapte 'm al niet.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 24-07-2013, 17:07
Verwijderd
Citaat:
ja, ik zei al, het is geen intellectueel, maar het is niet van het niveau "bye bye Nederland, Texel here we come"
Als ie in mijn feed voorbij was gekomen had ik 'm wel genomineerd denk ik
Oud 24-07-2013, 17:07
Verwijderd
Citaat:
Oh, ik dacht dat er Texas stond! Ik snapte 'm al niet.
Oud 24-07-2013, 17:10
Verwijderd
Citaat:
hoi
Ik laat me niet weer door jou verleiden, heks
Oud 24-07-2013, 17:28
Verwijderd
CR wat kut
Oud 24-07-2013, 17:31
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Ronduit merkwaardig dat je geen opleiding mag volgen als je in de bijstand zit; je zou toch denken dat de verantwoordelijke instantie ook wel ziet dat dat eventueel een weg zou kunnen zijn naar (aangepast) betaald werk.

Dat hele Wajong-verhaal klinkt me, op basis van wat ik hier gelezen heb, trouwens ook nogal raar in de oren, tenminste wat het handelen van de instanties betreft.
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 24-07-2013, 17:43
Verwijderd
Nog even terugkomend op het vraagstuk "wie wilde je vroeger graag zijn?"
... De buurjongetjes van m'n moeder maken, al rondracend op hun loopfietsjes, ruzie over wie Pippi Langkous mag zijn. "Nee, ík ben Pippi! Jij mag Mollema zijn."
Oud 24-07-2013, 17:48
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ik laat me niet weer door jou verleiden, heks
Tuttut, ik deed niets, jij kwam met je ertur-smiley
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 24-07-2013, 17:52
Verwijderd
Citaat:
GODVER, krijg net bericht dat ik geen toestemming krijg om mijn opleiding af te maken met behoud van bijstand. Nou weet ik het allemaal echt even niet meer hoor
Awh wat ontzettend naar! *knuffel*
Oud 24-07-2013, 17:54
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Knuffels aan CR en likjes aan Lorelei.
<3 Dankje.

Citaat:
CR wat kut
Uhuh

Citaat:
Ronduit merkwaardig dat je geen opleiding mag volgen als je in de bijstand zit; je zou toch denken dat de verantwoordelijke instantie ook wel ziet dat dat eventueel een weg zou kunnen zijn naar (aangepast) betaald werk.

Dat hele Wajong-verhaal klinkt me, op basis van wat ik hier gelezen heb, trouwens ook nogal raar in de oren, tenminste wat het handelen van de instanties betreft.
Er gelden twee regels: je mag geen bijstand ontvangen en tegelijkertijd een opleiding volgen als je nog recht hebt op studiefinanciering dan wel studielening (waar ik uiteraard geen recht meer op heb). Als je daar geen recht meer op hebt mag je best een opleiding volgen, op voorwaarde dat je ook gewoon kan en gaat werken. Dat je die opleiding doet is dan dus je eigen verantwoordelijkheid en staat eigenlijk los van die bijstand. Bij mij is dus deze regel het probleem: ik kan niet tegelijkertijd werken en een opleiding volgen.

Ik begrijp het ook niet zo goed. Ik heb nu dan wel een bachelor, maar met de huidige markt krijg ik echt geen baan met een bachelor alleen. Met de master zou ik in ieder geval wat meer kans maken tussen alle andere sollicitanten.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:00.