Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-07-2013, 16:19
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:

hahahahaa daar gaan de eierstokkies rammeleeeeeeeeee
Neeeeeee joh, ik vind dudebro gewoon zo lief dat ik er ziek van wordt. Hij zei op een gegeven moment 'soms denk ik ineens aan een monty python sketch en dan moet ik ineens lachen'... En dan is hij ook ineens heel lief met kindjes...Godverdomme, hij maakt het steeds moeilijker voor me om niet van 'm te houden.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Advertentie
Oud 30-07-2013, 16:20
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
En bam, weer bovenaan!
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 30-07-2013, 16:20
Slome Kameel
Avatar van Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Citaat:
Neeeeeee joh, ik vind dudebro gewoon zo lief dat ik er ziek van wordt. Hij zei op een gegeven moment 'soms denk ik ineens aan een monty python sketch en dan moet ik ineens lachen'... En dan is hij ook ineens heel lief met kindjes...Godverdomme, hij maakt het steeds moeilijker voor me om niet van 'm te houden.
Awww. Misschien zijn jullie wel VOORBESTEMD
__________________
Yeezy taught me
Oud 30-07-2013, 16:20
Verwijderd
Citaat:
Neeeeeee joh, ik vind dudebro gewoon zo lief dat ik er ziek van wordt. Hij zei op een gegeven moment 'soms denk ik ineens aan een monty python sketch en dan moet ik ineens lachen'... En dan is hij ook ineens heel lief met kindjes...Godverdomme, hij maakt het steeds moeilijker voor me om niet van 'm te houden.
Weet hij wel dat je zo gek op 'm bent?
Oud 30-07-2013, 16:22
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Weet hij wel dat je zo gek op 'm bent?
Oh hell no!
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 30-07-2013, 16:22
Verwijderd
Citaat:
Ja dat bedoelde ik dan ook. Meer bezwangerkansen. Geen idee of een korte cyclus je kansen per eisprong wellicht laat dalen, maar ach he.
ik las laatst ergens dat die kans er pas is als je cyclus korter is dan 21 dagen of langer dan 40 nogwat dagen!
Oud 30-07-2013, 16:23
Verwijderd
Citaat:
Oh hell no!
Je martelt jezelf een beetje op lange termijn maar dat weet je vast en ik houd wel weer mijn mond
Oud 30-07-2013, 16:24
Verwijderd
Citaat:
ik las laatst ergens dat die kans er pas is als je cyclus korter is dan 21 dagen of langer dan 40 nogwat dagen!
Per eisprong een andere kans? Nouja, ik maak een eisprongetje in de lucht als ik nooit meer hoef na te denken over vrouwendingen.
Oud 30-07-2013, 16:25
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Awww. Misschien zijn jullie wel VOORBESTEMD
We zijn in veel dingen hetzelfde, maar dus ook in de awkwarde 'laten we vooral niet over gevoelens praten of elkaar perongeluk aanraken'-dingen.
Je had onze muilen moeten zien toen een vriendin voorstelde dat we met z'n 2en op de slaapbank zouden slapen. ' nou euh...'
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 30-07-2013, 16:28
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Je martelt jezelf een beetje op lange termijn maar dat weet je vast en ik houd wel weer mijn mond
Normaal werkt de tactiek van 'wachten tot het weggaat' wel, maar het is nu na 5 jaar nog niet weg. Maar ik kwel liever mezelf dan dat ik geen vriendschap meer heb of dat ik hem kwel. Ik zie gewoon geen positieve kant van 't hem vertellen.
Maar goed, hier heb ik 't al vaker over gehaf, dus laten we weer verdergaan over rooie klatsen.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 30-07-2013, 16:31
Verwijderd
Oh ik wil tegen iemand kunnen zeggen nu 'krijg de klats '
Oud 30-07-2013, 16:33
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Citaat:
ik las laatst ergens dat die kans er pas is als je cyclus korter is dan 21 dagen of langer dan 40 nogwat dagen!
Korter dan 21 dagen is de tijd na de eisprong nogal kort om een embry te laten innestelen en dus minder kans op goede bevruchting. Of zoiets. Verder duidt vooral een regelmatige cyclus op een goede vruchtbaarheid.

Heb ik mij ooit eens laten vertellen.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 30-07-2013, 16:34
Slome Kameel
Avatar van Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Citaat:
We zijn in veel dingen hetzelfde, maar dus ook in de awkwarde 'laten we vooral niet over gevoelens praten of elkaar perongeluk aanraken'-dingen.
Je had onze muilen moeten zien toen een vriendin voorstelde dat we met z'n 2en op de slaapbank zouden slapen. ' nou euh...'
Haha, aww. Misschien wil hij dan juist wel?

Citaat:
Normaal werkt de tactiek van 'wachten tot het weggaat' wel, maar het is nu na 5 jaar nog niet weg. Maar ik kwel liever mezelf dan dat ik geen vriendschap meer heb of dat ik hem kwel. Ik zie gewoon geen positieve kant van 't hem vertellen.
Maar goed, hier heb ik 't al vaker over gehaf, dus laten we weer verdergaan over rooie klatsen.
5 JAAR?! Ik heb het wel eens anderhalf jaar gehad en toen werd ik al helemaal LOCO. Verteld en we zijn nog steeds goede vrienden, ook al was de manier waarop ik het verteld heb echt afschuwelijk en was het niet wederzijds. Hoe houd je het vol...
__________________
Yeezy taught me
Oud 30-07-2013, 16:35
Verwijderd
Mijn god -.-. 'Zullen we X of Y gaan eten?' Vervolgens vertel ik dat ik Y niet lust, gaan we het alsnog eten . Oke, dan eet ik toch lekker niet mee
Oud 30-07-2013, 16:35
Verwijderd
Citaat:
Neeeeeee joh, ik vind dudebro gewoon zo lief dat ik er ziek van wordt. Hij zei op een gegeven moment 'soms denk ik ineens aan een monty python sketch en dan moet ik ineens lachen'... En dan is hij ook ineens heel lief met kindjes...Godverdomme, hij maakt het steeds moeilijker voor me om niet van 'm te houden.
bij ons thuis heet dat gewoon rammelende eierstokken hoor.
Citaat:
Per eisprong een andere kans? Nouja, ik maak een eisprongetje in de lucht als ik nooit meer hoef na te denken over vrouwendingen.
nee geen andere kans, maar dan is de kans dat er geen eisprong plaatsvindt groter.
Oud 30-07-2013, 16:37
Verwijderd
Ik vind het wel lief van god dat ie me zo vruchtbaar heeft gemaakt en me zo vaak ongesteld laat zijn gezien mijn fetisj en smerige voorkeuren alleen jammer voor hem dat ik geen kindjes maak.
Oud 30-07-2013, 16:37
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Mijn zus heeft een gameboy color gekocht En nu speel ik Mario.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 30-07-2013, 16:38
Verwijderd
Ik kan dat soort dingen echt twee maanden volhouden.
Oud 30-07-2013, 16:39
Verwijderd
Citaat:
Verder duidt vooral een regelmatige cyclus op een goede vruchtbaarheid.
Joah en een geode gezondheid in het algemeen.
Oud 30-07-2013, 16:41
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Joah en een geode gezondheid in het algemeen.
Ook dat. Zo zei de gyneacoloog ooit toen ik net ongesteld werd en dergelijke dat mijn cyclus van 5 weken geen invloed zou moeten hebben op zwanger worden. Zeker weten zal ik het alleen nooit.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 30-07-2013, 16:43
Verwijderd
Ja. Grapjeslichamen.
Oud 30-07-2013, 16:50
Verwijderd
Gynaecologen zijn per definitie vreemde mensen.
Oud 30-07-2013, 16:50
Verwijderd
Misschien omdat je de hele tijd denkt 'dus jij vindt kutjes leuk'.
Oud 30-07-2013, 16:54
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Misschien omdat je de hele tijd denkt 'dus jij vindt kutjes leuk'.
Nu kan ik dus nooit meer naar de gynaecoloog heen.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 30-07-2013, 16:58
Verwijderd
En Patrick, wat had je gepost en weer weggehaald
Oud 30-07-2013, 16:59
Verwijderd
Citaat:
Nu kan ik dus nooit meer naar de gynaecoloog heen.
Oud 30-07-2013, 17:00
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
En Patrick, wat had je gepost en weer weggehaald
Iets dat een reactie was op de laatste post van de vorige pagina en dat ik had gepost omdat ik de nieuwe pagina nog niet had gezien.
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 30-07-2013, 17:03
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Haha, aww. Misschien wil hij dan juist wel?



5 JAAR?! Ik heb het wel eens anderhalf jaar gehad en toen werd ik al helemaal LOCO. Verteld en we zijn nog steeds goede vrienden, ook al was de manier waarop ik het verteld heb echt afschuwelijk en was het niet wederzijds. Hoe houd je het vol...
Tsja, ik heb altijd al gezwolgen in zelfmedelijden. Hij is denk ik ook een panda, dus we houden niet van fysieke dingen. Hij durfde zelfs het kindje geen zoen te geven. Maar we hebben wel een soort band waarin blikken genoeg zijn en we tegelijkertijd dezelfde grapjes maken. Dat vind ik al fijn.
Citaat:
bij ons thuis heet dat gewoon rammelende eierstokken
Ja, maar ik wil geen kindjes maken.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 30-07-2013, 17:34
Verwijderd
Citaat:


Ja, maar ik wil geen kindjes maken.
ja dat zeggen ze allemaal.
Oud 30-07-2013, 17:40
Verwijderd
Citaat:
ik moest laatst aan je denken bij sand&mercury, die ene keer dat wij dat noot voor noot gingen mee'zingen' inclusief drummoves
Good times
Oud 30-07-2013, 17:44
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
ja dat zeggen ze allemaal.
Ik ben geen allemaaaaaal!
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 30-07-2013, 17:45
Verwijderd
Pip zegt dat zelf ook
Oud 30-07-2013, 18:21
Verwijderd
Citaat:
Pip zegt dat zelf ook
ik heb me al voortgeplant! Maar ja, als ik een baby zie kan ik ook alleen maar denken IK WIL OOOOOK totdat het gaat janken meestal.
Oud 30-07-2013, 18:23
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
En nu ben ik het zat. Doe normaal, lijf!
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 30-07-2013, 18:24
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
TT kan ook verwijzen naar twilight
Dit dacht ik ook
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 30-07-2013, 18:51
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ohja, logisch. Moet ik morgenochtend tussen 9 en half 10 naar mijn werk bellen om te zeggen of ik donderdag wel of niet kan werken Dat weet ik dan ook echt al, 24 uur van tevoren.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 30-07-2013, 18:53
Verwijderd
Citaat:
Ohja, logisch. Moet ik morgenochtend tussen 9 en half 10 naar mijn werk bellen om te zeggen of ik donderdag wel of niet kan werken Dat weet ik dan ook echt al, 24 uur van tevoren.
Dan zeg je toch 'nee'? Ik zie geen probleem. Tenzij je in geldnood en met een nul urencontract zit.
Oud 30-07-2013, 18:54
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Dan zeg je toch 'nee'? Ik zie geen probleem. Tenzij je in geldnood en met een nul urencontract zit.
Ik heb een 20-uurscontract. En die loopt aanstaande vrijdag af. Maar ik vind het ook weer zo doelloos om 'nee' te zeggen als ik me een paar uur daarna weer kiplekker voel en de volgende dag eigenlijk wel kan werken Maarja, dat weet ik ook niet van tevoren natuurlijk.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 30-07-2013, 18:58
Verwijderd
Citaat:
Ik heb een 20-uurscontract. En die loopt aanstaande vrijdag af. Maar ik vind het ook weer zo doelloos om 'nee' te zeggen als ik me een paar uur daarna weer kiplekker voel en de volgende dag eigenlijk wel kan werken Maarja, dat weet ik ook niet van tevoren natuurlijk.
Nou, dan wacht je af tot het Belmoment en beslis je op basis van dat moment. Lijkt me niet meer dan fair. Of je legt uit dat 't lastig in te schatten is en vraagt of het goed is dat je 't de dag zélf laat weten. Hoewel ik niet weet of dat planninggewijs te doen is voor jouw opperhoofd.
Oud 30-07-2013, 19:00
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Nou, dan wacht je af tot het Belmoment en beslis je op basis van dat moment. Lijkt me niet meer dan fair.
Lijkt mij ook, ja
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 30-07-2013, 19:01
Verwijderd
Zie de edit
Oud 30-07-2013, 19:03
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ikzou gewoon lekker uitzieken hoor Miek. Tenzij je je morgenochtend weer helemaal ok voelt.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 30-07-2013, 19:13
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ja, uitzieken ga ik zeker doen. Als ik nou kantoorwerk deed, was het niet zo boeiend geweest. En het had inderdaad vooral te maken met de planning.

Bedankt voor jullie hulp en mening enzo
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 30-07-2013, 19:41
Verwijderd
Oud 30-07-2013, 19:42
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
<3
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 30-07-2013, 20:13
Verwijderd


omg
Oud 30-07-2013, 20:19
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Freaky... Onze kip zat net (perongeluk) bij ons in bad, hij miste de rand...
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 30-07-2013, 20:22
Verwijderd
Citaat:
Freaky... Onze kip zat net (perongeluk) bij ons in bad, hij miste de rand...
zag hij er uit als een soort verbaasde eend?
Oud 30-07-2013, 20:33
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:17.