Oud 23-07-2002, 14:34
*bloemetje33*
*bloemetje33* is offline
weet je dit is echt zo vervelend ik bemoei me nog te veel met me ex. dan heb ik het niet echt over contact zoeken met hem.
maar ik bijv met een van ze vrienden aan het chatten ben of ik spreek ze en ik hoor vcan hun van, dat ie daar en daar is geweest met dat en dat meisje dat krijg ik van die jaloerse steken in me maag, terwijl ik weet dat het over is tussen ons en dat me dr niet meer mee mag bemoeien.
maarja al hoor ik bijv dat ie wat gdaan heeft met een meisje , ergens naar toe biiv samen uit geweest, dan word ik boos op hem en dan sms ik hem van waarom ga ju nu wel samen uit met een meisje terwijl er bij ons altijd een vriend of vriendin bij moest zijn, als ik t dr met dingen niet ee eens bemnt die die nu doet en nooit met mij deed , dan bemoei ik me echt nog met hem.

ik weet dat het fout is want ik wil hem vergeten en verbannen uit me gedachten , maar waarom terk ik het me dan toch zo aan als ik wat hoor over hem ik maak me dan ook wel eens zorgen over zaken die mij niks aan gaan, ik word er echt gek van

weten jullie ssoms hoe het komt/?..zou ik mischien nog teveel om hem geven?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-07-2002, 14:38
Verwijderd
Citaat:
*bloemetje33* schreef:
waarom ga ju nu wel samen uit met een meisje terwijl er bij ons altijd een vriend of vriendin bij moest zijn
Een soort van minderwaardigheid?

Het is maar een gokje hoor niet slecht bedoeld ofzo

Wat dit overigens je eerste vriend?
Met citaat reageren
Oud 23-07-2002, 14:54
*bloemetje33*
*bloemetje33* is offline
ja dit was me eerste vriend, ik claimde hem ook wel erg,
hij word dr gek van dat ik zo bemoei met hem hij heeft nu een beetje een hekel aan me gekregen, maarja ik weet oook niet waarom ik zo reageer kjheb al weer spijt achteraf al heb ik iets gestuurd

en ja ik ben erg onzeker
Met citaat reageren
Oud 23-07-2002, 14:57
Verwijderd
Citaat:
*bloemetje33* schreef:
- ja dit was me eerste vriend
- en ja ik ben erg onzeker
Ik denk dat het daardoor komt.

Probleem is wel dat ik niet weet wat je eraan kunt doen :/
Met citaat reageren
Oud 23-07-2002, 15:44
Verwijderd
Hoe lang is het al uit dan?
Toen het net uit was bij mij hield ik me contstant bezig met wat hij aan het doen was....maar dat ging vanzelf weer over.
Maar als ik hem nu ineens met een ander meisje zou zien zou ik ook wel steken in m'n maag krijgen hoor, t lijkt me best normaal.
Dat het uit is wil niet zeggen dat je ineens nix meer voor hem voelt ofzo. Het wordt geleidelijk aan minder, maar altijd zal er wel iets blijven hangen hoor.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2002, 15:56
20marianne12
20marianne12 is offline
Volgens mij zijn die gevoelens wel normaal, en of er iets aan te doen is... ik denk het niet. Teovallig sprak ik mijn zus vanmiddag en die was ook aan het vertellen dat ze jaloers op haar ex was, omdat hij een ander meisje leuk vindt... ik vind het wel een beetje stom van haar, want zij wil wel doen en laten wat ze wil en als hij het doet, is ze gelijk jaloers. Maar goed ik denk dat je je niet te druk over hem moet maken... en het jaloerse gevoel zal vast wel overgaan! Sterkte.
__________________
Als geduld een schone zaak is, heb je voor msn smetvrees nodig
Met citaat reageren
Oud 23-07-2002, 16:52
*bloemetje33*
*bloemetje33* is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:
Hoe lang is het al uit dan?
Toen het net uit was bij mij hield ik me contstant bezig met wat hij aan het doen was....maar dat ging vanzelf weer over.
Maar als ik hem nu ineens met een ander meisje zou zien zou ik ook wel steken in m'n maag krijgen hoor, t lijkt me best normaal.
Dat het uit is wil niet zeggen dat je ineens nix meer voor hem voelt ofzo. Het wordt geleidelijk aan minder, maar altijd zal er wel iets blijven hangen hoor.

hmja het is al drie weken uit, dus niet lang inderdaan en hij wil ze spullen nog nie komen halen teminste hij zegt dat komt nog wel een keertje duzzja dat maakt het klote om hem dan weer te zien.. dalijhk wordrt ik weer verliefd op hem
Met citaat reageren
Oud 23-07-2002, 16:53
*bloemetje33*
*bloemetje33* is offline
nouja ik ben nog gek op hem, maar ik bedoel dan wordt ik straks nofg gekker op hem
Met citaat reageren
Oud 27-07-2002, 20:38
cybergurlie17
Avatar van cybergurlie17
cybergurlie17 is offline
download pink - hell wit ya en ga mee krijsen.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2002, 11:26
Verwijderd
nja.. het lijkt me dan het beste als je ervoor zorgt dat je die dingen niet meer te horen krijgt..

Ik heb dit mijn mn ex ook wel gehad maar dan anders.. dingen die hij dan vertelde over hem en zn ex, dat dan anders was als bij ons.. dan werd ik daar kwaad over enz enz..

Maar ja.. ik denk dat je qua contact ff heel erg afstand van hem moet nemen, en jezelf de tijd moet geven om eroverheen te komen dat het over is.. Je maakt het jezelf op deze manier zo ontzettend moeilijk, terwijl dat helemaal niet nodig is.. Verbreek ff alle contact met hem, tot je er weer klaar voor bent en denkt dat je al die dingen van hem zult kunnen accepteren.. Het zou toch heel jammer zijn als je ruzie ofzow zou krijgen met hem door dit, en helemaal niet meer normaal met hem om zou kunnen gaan?
Met citaat reageren
Oud 28-07-2002, 21:09
highlight
Avatar van highlight
highlight is offline
had ik in het begin ook wel een beetje, toen had ik nog alle interesse in wat hij deed en met wie, maar dat ging vrij snel over nadat ik zelf een nieuwe vriend kreeg..
__________________
|| ==-- Met mijn gedachten ergens anders, ben ik altijd overal --== ||
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel #95.3
Dark Phoenix
261 12-12-2013 07:38
Liefde & Relatie Relatie is niet wat je er van dacht...
SimplyABoy19
5 01-04-2006 04:27
Liefde & Relatie verliefd op ex van me beste vriendin?? [heel lang:$]
Oktober
9 21-03-2004 14:54
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Antisemitisme in Nederland: enkele verhalen
Rabbi Daniel
179 13-08-2003 13:41
Verhalen & Gedichten Nina & Sara
Giles
18 24-07-2003 22:37


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:38.