Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-10-2013, 15:44
Jesse.K
Jesse.K is offline
Hallo, op internet staat overal dat er in 2014 weer landmacht dagen zij, alleen elke site zegt weer een andere datum en plaats.
Weet een van jullie toevallig waar ik wanneer moet wezen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-10-2013, 08:07
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Welkom, ik ga je topic even verplaatsen. Twijfel zelf een beetje waar het toebehoort, maar aangezien het om werk gaat verplaats ik je naar wonen en werken.

Ik weet niet wanneer die dagen zijn, wat ik op google kon vinden was ergens in mei. En sommige sites vermelden dat het nog niet bekend is voor 2014.
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2013, 08:32
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Ze zijn enorm aan het bezuinigen bij defensie dus misschien gaat het wel niet door. Beetje lullig als je eerst de halve infanterie ontslaat en dan vervolgens verse jongens aanneemt.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 12-10-2013, 11:03
icetea296
Avatar van icetea296
icetea296 is offline
zelf zit ik nu in de VEVA opleiding ( vooropleiding voor het leger ) en ik ben gister terug gekomen van 5 dagen bivak en toevallig hebben wij het over dit onderwerp een keertje gehad met de Overste. ze weten zelf de datum nog niet maar hij komt er wel, zelfs op 2 locatie's eentje op Oirschot bij het 17e en 42e pantserinfanterie bataljon. hier ben ik zelf vorig jaar ook geweest en het is een erg goede aanrader.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2013, 19:43
Jesse.K
Jesse.K is offline
Citaat:
zelf zit ik nu in de VEVA opleiding ( vooropleiding voor het leger ) en ik ben gister terug gekomen van 5 dagen bivak en toevallig hebben wij het over dit onderwerp een keertje gehad met de Overste. ze weten zelf de datum nog niet maar hij komt er wel, zelfs op 2 locatie's eentje op Oirschot bij het 17e en 42e pantserinfanterie bataljon. hier ben ik zelf vorig jaar ook geweest en het is een erg goede aanrader.
ok, dank maar doet de (11de) luchtmobiele brigade ook mee? want dat is toch wel mijn favoriete onderdeel.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:15.