Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-03-2006, 18:01
Maradinus
Avatar van Maradinus
Maradinus is offline
om een lang verhaal kort te maken

Eerst downloade ik via 800kb/s en nu ben ik blij als hij 100 kb/s haal
mijn verbinden is chello classic.

Hoe kan het dat??

mvg Maradinus
__________________
Het is toch ons bier !?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-03-2006, 18:05
Verwijderd
Chello bellen.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2006, 18:07
Maradinus
Avatar van Maradinus
Maradinus is offline
Citaat:
Piloff schreef op 26-03-2006 @ 19:05 :
Chello bellen.
gedaan die homo's zeggen dat ik moet afw88
__________________
Het is toch ons bier !?
Met citaat reageren
Oud 26-03-2006, 18:18
Verwijderd
Citaat:
Maradinus schreef op 26-03-2006 @ 19:07 :
gedaan die homo's zeggen dat ik moet afw88
Ah, dat klinkt als de klantenservice van Chello.
Use the magic words: "Wilt u mij doorverbinden met uw afdelingschef?"
Met citaat reageren
Oud 26-03-2006, 18:33
dafelix
Avatar van dafelix
dafelix is offline
je moet gewoon niet blij zijn met 100 KiB/s

als je chello wilt bereiken, moet je dat heel erg vroeg doen (dan kom je er nog wel 'ns doorheen), en niet tevreden zijn met smoesjes (dus, doorvragen en voet bij stuk houden)
__________________
$karma++;
Met citaat reageren
Oud 26-03-2006, 20:05
Koning
Avatar van Koning
Koning is offline
Wat is dit voor prul?
__________________
"Bring me my monocle. I want to look rich."
Met citaat reageren
Oud 26-03-2006, 23:13
dafelix
Avatar van dafelix
dafelix is offline
Citaat:
Koning schreef op 26-03-2006 @ 21:05 :
Wat is dit voor prul?
wauw, zinnige toevoeging in dit topic
__________________
$karma++;
Met citaat reageren
Oud 26-03-2006, 23:16
Verwijderd
Toen ik nog bij UPC zat had ik ook altijd last van onverklaarbare teruggangen in snelheid. Ik heb mijn abo gewoon opgezegd omdat ik er ook nooit door kwam bij hun 'help'desk.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2006, 23:18
Verwijderd
Tegenwoordig komt het door het nieuwe load balancing systeem dat Chello gebruikt. Dat zijn ze nog aan het finetunen, dus idd; afwachten.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2006, 23:45
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Wat download je dan? Het is namelijk bekend dat ze bij chello het torrentverkeer afknijpen
Citaat:
vlep`un schreef op 27-03-2006 @ 00:18 :
Tegenwoordig komt het door het nieuwe load balancing systeem dat Chello gebruikt. Dat zijn ze nog aan het finetunen, dus idd; afwachten.
Belachelijk, wat een prutsers. Zoiets test je toch fatsoenlijk voordat je het op je betalende klanten loslaat?

Nou ja, dat het prutsers waren wist ik natuurlijk al, aangezien ik er zelf ook abonnee ben geweest. Twee jaar geleden opgezegd en mijn email + homepage werken nog steeds
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.

Laatst gewijzigd op 26-03-2006 om 23:48.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2006, 23:51
Verwijderd
Citaat:
M@rco schreef op 27-03-2006 @ 00:45 :
Wat download je dan? Het is namelijk bekend dat ze bij chello het torrentverkeer afknijpen Belachelijk, wat een prutsers. Zoiets test je toch fatsoenlijk voordat je het op je betalende klanten loslaat?

Nou ja, dat het prutsers waren wist ik natuurlijk al, aangezien ik er zelf ook abonnee ben geweest. Twee jaar geleden opgezegd en mijn email + homepage werken nog steeds
Het torrent/p2p verkeer wordt alleen (lees: zou alleen moeten worden) geknepen als het druk is.
Het systeem komt trouwens uit de VS waar het al wat langer in gebruik is. Het is dus wel getest.

Laatst gewijzigd op 27-03-2006 om 00:15.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2006, 23:57
Maradinus
Avatar van Maradinus
Maradinus is offline
ik kom altijd wel redelijk snel doorheen

Heb 3 x gebeld en ik moest dingen opsturen zei zo'n mokkel.
Cox kabel loshalen ze zei miss zit er wat stof in. Moest het ip adres renewen (ofzo start-uitvoeren-->inconfig \relaese en daarna ipconfig renew) of dat wat helpte

maar helpt geen hond

Citaat:
Piloff schreef op 26-03-2006 @ 19:18 :
Ah, dat klinkt als de klantenservice van Chello.
Use the magic words: "Wilt u mij doorverbinden met uw afdelingschef?"
helpt dat piloff??

Citaat:
M@rco schreef op 27-03-2006 @ 00:45 :
Wat download je dan? Het is namelijk bekend dat ze bij chello het torrentverkeer afknijpen Belachelijk, wat een prutsers.
oa torrents maar bij speedtest haal ik niet hoger dan 120,5 kb/s

Prutsers idd ook toen ze die snelhied gingen verhogen mijn internet ging daar zwaar van trippen en dat zegt die sprekende computer dat ze een storing hebben.

Ik heb ook het idee dat ik een verkeerde verbinding krijg doorgezonden oid
__________________
Het is toch ons bier !?
Met citaat reageren
Oud 27-03-2006, 00:16
Verwijderd
Nog 1x dan:

Citaat:
vlep`un schreef op 27-03-2006 @ 00:18 :
Tegenwoordig komt het door het nieuwe load balancing systeem dat Chello gebruikt. Dat zijn ze nog aan het finetunen, dus idd; afwachten.
Zelf ook klachten gehad met crappy verbinding, tegenwoordig ligt de gemiddelde downloadsnelheid tussen de 800kB/s - 1MB/s.
Geduld is het sleutelwoord.
Kijk het gewoon nog een weekje aan en als het dan nog steeds zo kut is, bellen en je niet af laten schepen.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2006, 00:20
Maradinus
Avatar van Maradinus
Maradinus is offline
Citaat:
vlep`un schreef op 27-03-2006 @ 01:16 :
Nog 1x dan:



Zelf ook klachten gehad met crappy verbinding, tegenwoordig ligt de gemiddelde downloadsnelheid tussen de 800kB/s - 1MB/s.
Geduld is het sleutelwoord.
Kijk het gewoon nog een weekje aan en als het dan nog steeds zo kut is, bellen en je niet af laten schepen.
btw weet je zekker dat ze met het nieuwe load balancing systeem bezig zij??

hoe weet je dat??
__________________
Het is toch ons bier !?
Met citaat reageren
Oud 27-03-2006, 00:22
Verwijderd
Heel veel lezen
En Chello internetverbindingen installeren helpt ook wel, je wilt niet weten hoe vaak ik met de helpdesk heb zitten kleppen
Met citaat reageren
Oud 27-03-2006, 00:49
Maradinus
Avatar van Maradinus
Maradinus is offline
Citaat:
vlep`un schreef op 27-03-2006 @ 01:22 :
Heel veel lezen
En Chello internetverbindingen installeren helpt ook wel, je wilt niet weten hoe vaak ik met de helpdesk heb zitten kleppen
hmmzzz ben niet zo'n lezer

welke internet provider kan aan de dezelfde eisen voldoen als chello en dat ook rond de 50 eurie ligt

Chello Classic 8192/1024

maar dan goede helpdesk die niet bij een hangen van leugens
waar je waar voor je geld krijgt.

Offtopic: toch zou graag die 20 mbit van wanadoo willen hebben maar dat kan je ons dorp niet krijgen
__________________
Het is toch ons bier !?

Laatst gewijzigd op 27-03-2006 om 00:53.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2006, 00:55
Verwijderd
Eigenlijk iedere ADSL provider wel.
Zelf laatst FiberWorld bekeken, 16-24Mbit down/1,3Mbit up €44,95 per maand.
Verder tja.. XS4ALL, is wat duurder maar wel écht een top ISP. Demon is ook wel goed (ff opletten: prijzen op de demon site zijn exclusief kpn abonnement, dus als je Priority Telecom hebt (hoop van niet voor jou ), moet je dat opzeggen en KPN nemen).

edit: zo te zien is de site van fiberworld ff down
Met citaat reageren
Oud 27-03-2006, 01:33
Maradinus
Avatar van Maradinus
Maradinus is offline
Citaat:
vlep`un schreef op 27-03-2006 @ 01:55 :
Eigenlijk iedere ADSL provider wel.
Zelf laatst FiberWorld bekeken, 16-24Mbit down/1,3Mbit up €44,95 per maand.
Verder tja.. XS4ALL, is wat duurder maar wel écht een top ISP. Demon is ook wel goed (ff opletten: prijzen op de demon site zijn exclusief kpn abonnement, dus als je Priority Telecom hebt (hoop van niet voor jou ), moet je dat opzeggen en KPN nemen).

edit: zo te zien is de site van fiberworld ff down
ISP??

ik heb gehoort als een virus hebt at dan XS4ALL je verbinding dicht knijpt tot dat die virus verwijdert is.
__________________
Het is toch ons bier !?
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 27-03-2006, 05:42
freyk
Avatar van freyk
freyk is offline
Offtopic:
Citaat:
Piloff schreef op 26-03-2006 @ 19:18 :
Ah, dat klinkt als de klantenservice van Chello.
Use the magic words: "Wilt u mij doorverbinden met uw afdelingschef?"
Citaat:
Maradinus schreef op 27-03-2006 @ 00:57 :
helpt dat piloff??
Voor een helpdesker helpt dat wel.
Ben je meteen, als helpdesker, van dat gelul/geklaag van de beller af
__________________
"Typefouten zijn gratis" | "Daar is vast wel een knopje voor" | "Ik weet, want ik zoek" | Powered by Firefox, Chromium, Mac OS X, OpenSuse, and Google.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2006, 09:22
Verwijderd
Citaat:
Maradinus schreef op 27-03-2006 @ 02:33 :
ISP??

ik heb gehoort als een virus hebt at dan XS4ALL je verbinding dicht knijpt tot dat die virus verwijdert is.
Internet Service Provider.
Zoals Chello, XS4ALL, Demon, KPN, 12Move etc etc.

Niks van gehoord. Lijkt me ook erg onwaarschijnlijk tenzij het een virus is die jouw pc omtovert tot spambot. (Dat je dus zonder dat je het weet (meestal dan) erg veel spammails verstuurd.)
Met citaat reageren
Oud 27-03-2006, 10:05
J-roenn
J-roenn is offline
idd en dan is het dus ook zeer begrijpelijk dat je ze afknijpen...
Met citaat reageren
Oud 27-03-2006, 11:15
Maradinus
Avatar van Maradinus
Maradinus is offline
Citaat:
vlep`un schreef op 27-03-2006 @ 01:55 :
Eigenlijk iedere ADSL provider wel.
Zelf laatst FiberWorld bekeken, 16-24Mbit down/1,3Mbit up €44,95 per maand.
Verder tja.. XS4ALL, is wat duurder maar wel écht een top ISP. Demon is ook wel goed (ff opletten: prijzen op de demon site zijn exclusief kpn abonnement, dus als je Priority Telecom hebt (hoop van niet voor jou ), moet je dat opzeggen en KPN nemen).

edit: zo te zien is de site van fiberworld ff down
12move komt ook wel aardig in de buurt 8064/1024 Kbit/s(8 mbit zelfde als chello) snelheid 30 eurie
__________________
Het is toch ons bier !?
Met citaat reageren
Oud 27-03-2006, 12:51
Verwijderd
Citaat:
Maradinus schreef op 27-03-2006 @ 02:33 :
ISP??

ik heb gehoort als een virus hebt at dan XS4ALL je verbinding dicht knijpt tot dat die virus verwijdert is.
Niet als je een virus hebt, wel als je PC gehacked is en er bijv. vanaf jouw systeem een DDoS uitgevoerd wordt. Dan komt er inderdaad een filter op je verbinding en je kunt alleen nog naar de support pages van XS4ALL. Als je het hebt opgelost kun je met ze bellen en dan wordt het filter eraf gehaald.

Dat lijkt drastisch en dat is het ook, maar het is ook logisch. Het is namelijk heel makkelijk om eventjes een goede firewall te installeren en níet als een totale oetlul over het internet te surfen, te roepen 'hier ben ik, ik ben wijd open, hack me maar'.

XS4ALL heeft een bepaalde customer base, die een stuk professioneler is dan die van andere providers (bijv. Wanadoo, Planet, toch meer 'huisvrouwenproviders'). Ze verwachten van hun klanten dat die internetveiligheid even serieus nemen als XS4ALL dat zelf doet, en dat is heel logisch.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2006, 15:07
dafelix
Avatar van dafelix
dafelix is offline
Citaat:
nare man schreef op 27-03-2006 @ 13:51 :
Niet als je een virus hebt, wel als je PC gehacked is (...)
er zijn ook virii (okay, virussen) die je PC openzetten voor gebruik van SPAM/DDoS, dus het maakt hun niet uit of je uberhaupt ge-infecteerd bent, maar gewoon als er vanaf jouw adres DDoS worden uitgevoerd of SPAM verstuurd word

natuurlijk is 't een oplossing die mensen dwingt tot het beveiligen van hun PC, maar niet echt klantvriendelijk imho (dat wil niet zeggen dat ik goede beveiliging belangrijker vind dan klangerichtheid!)
__________________
$karma++;
Met citaat reageren
Oud 27-03-2006, 16:07
Maradinus
Avatar van Maradinus
Maradinus is offline
Nog een vraagje wat is het verschil tussen adsl en kabel?

Kan ik dan mijn gewone netwerk kables gebruiken of moeten er ander kabels komen. En kan ik gewoon mijn router gebruiken??
__________________
Het is toch ons bier !?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-03-2006, 16:43
Verwijderd
Even puur binnen de muren van jouw huis bezien is het voornaamste verschil dat kabel (zoals de naam al doet vermoeden) via de kabel loopt, dat wil zeggen de televisiekabel. Coax-snoer dus in de meeste huizen. Die leg je tot aan het modem. Van het modem loopt vervolgens een ethernetdraad naar een computer of naar een router (als je met meerdere mensen aan dat modem hangt).

Heb je dus een losse router, dan kun je die zonder problemen blijven gebruiken. Ik weet niet of er ook multi-PC modems voor kabelinternet zijn. Wat betreft de bekabeling van ADSL, dat werkt als volgt. Het signaal wordt bij binnenkomst in het huis 'afgetapt' van het gewone telefoonsignaal. Dat gebeurt met een zgn. splitter. Die splitter hangt dus direct ná het punt waar de telefoonkabel het huis binnenkomt, en vanaf die splitter loopt er een kabel naar het modem.

Indien je dus meerdere mensen gebruik wilt laten maken van internet (bijv. studentenhuis) dan kun je het beste de modem/router zo dicht mogelijk bij het aansluitpunt zetten, en vanuit elke kamer een UTP-(netwerk)kabel laten lopen naar de router. Bij ADSL moet je namelijk zoveel mogelijk vermijden dat de kabel waarover het ADSL-signaal loopt te lang wordt (dwz. het snoer tussen splitter en modem). Daarvan gaat de signaalkwaliteit namelijk achteruit en dan kun je disconnects krijgen, of een tragere verbinding.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2006, 16:56
Maradinus
Avatar van Maradinus
Maradinus is offline
maar ik hoef dus niet een 2de lijn aan telaten leggen door kpn. Ik denk dat de modem gewoon zoals nu in de meterkast komt dan en is hooguit 5 meter tussen de telefoon en de meterkast

is dat veel 5 meter??
__________________
Het is toch ons bier !?
Met citaat reageren
Oud 27-03-2006, 17:20
Maradinus
Avatar van Maradinus
Maradinus is offline
OMFG

Mijn vader komt net aanzetten dat hij vrijdag naar chello heeft gebeld dat hij een goedkoper abonnement wou wij wou naar chello light maar hij heeft easy gezegt. Dus daarom haal ik maar 100 kb/s nu moet ik godverdomme 3 maanden w88 voordat het weer naar chello classic kan.(omdat je 1 x per 3 maanden mag wisselen van abonnement)

A. hij heeft er totaal geen verstand van
B. hij overlegt niet met de medemens van het huishouden
C. Aargg wat een kloot hommel
__________________
Het is toch ons bier !?
Met citaat reageren
Oud 27-03-2006, 18:09
dafelix
Avatar van dafelix
dafelix is offline
relaxz, denk aan je bloed-druk, en taalgebruik
__________________
$karma++;
Met citaat reageren
Oud 27-03-2006, 18:26
Maradinus
Avatar van Maradinus
Maradinus is offline
Citaat:
dafelix schreef op 27-03-2006 @ 19:09 :
relaxz, denk aan je bloed-druk, en taalgebruik
hij kom er nu mee aan kakken
__________________
Het is toch ons bier !?
Met citaat reageren
Oud 27-03-2006, 19:23
Verwijderd
Volgens mij mag je gewoon altijd naar een dúúrder abo overstappen hoor, maar niet naar een goedkoper abo.
Weet 't alleen niet zeker, bel anders de helpdesk ff, ik denk dat dat 1 van de dingen is die ze WEL weten
Met citaat reageren
Oud 27-03-2006, 19:55
Hydrogen
Hydrogen is offline
Citaat:
Maradinus schreef op 27-03-2006 @ 18:20 :
OMFG

Mijn vader komt net aanzetten dat hij vrijdag naar chello heeft gebeld dat hij een goedkoper abonnement wou wij wou naar chello light maar hij heeft easy gezegt. Dus daarom haal ik maar 100 kb/s nu moet ik godverdomme 3 maanden w88 voordat het weer naar chello classic kan.(omdat je 1 x per 3 maanden mag wisselen van abonnement)

A. hij heeft er totaal geen verstand van
B. hij overlegt niet met de medemens van het huishouden
C. Aargg wat een kloot hommel
Sorry, maar dit is hilarisch . Ik ben niets anders dan tevreden over chello. Ik hoef ze bijna nooit te bellen, maximale downloadsnelheid en de prijzen worden steeds beter. Ze zijn goed bezig de laatste tijd. Alleen idd, ze hebben een kut helpdesk.

Chelloo forum:
Chelloo

Erg handige forum waarop het laatste nieuws staat omtrent chello en alle problemen die er zijn met chello. De helpdesk gesprekken topic is hilarisch
__________________
http://www.khalifaat.tk
Met citaat reageren
Oud 27-03-2006, 19:57
Hydrogen
Hydrogen is offline
Citaat:
vlep`un schreef op 27-03-2006 @ 20:23 :
Volgens mij mag je gewoon altijd naar een dúúrder abo overstappen hoor, maar niet naar een goedkoper abo.
Weet 't alleen niet zeker, bel anders de helpdesk ff, ik denk dat dat 1 van de dingen is die ze WEL weten
Je mag upgraden of downgraden. Maar downgraden kost je natuurlijk geld. 30 euro! Anders zou elk idioot tijdelijk kunnen downgraden.
__________________
http://www.khalifaat.tk
Met citaat reageren
Oud 27-03-2006, 20:14
Verwijderd
Ja, ik zie niet in waarom ze je niet naar een sneller abonnement laten gaan? Dat is voor hun alleen maar voordelig, want die prijsverhoging laten ze natuurlijk per direct ingaan (en waarschijnlijk ook een hele maand indien je maar een halve maand die snelheid hebt ).

Downgraden kost trouwens wel altijd geld, en ik kan me goed voorstellen dat een provider niet wil dat jij meer dan eens per drie maanden een downgrade doet. Maar het lijkt me sterk dat je niet op korte termijn weer naar een hogere snelheid kunt, als jij gewoon zegt dat je wel betaalt. Het zijn ondernemers, die reageren op geld als bijen op honing
Met citaat reageren
Oud 27-03-2006, 21:17
Verwijderd
Citaat:
Maradinus schreef op 27-03-2006 @ 00:57 helpt dat piloff??
Ja, als je tactvol blijft kunnen ze er eens serieus naar kijken. Waarschijnlijk is het een blijvend technisch probleem en ben je beter af als je Chello een briefje schrijft, twee weken wacht op antwoord en daarna de consumentenbond/ombudsman/oid belt.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2006, 21:27
Hydrogen
Hydrogen is offline
Citaat:
Piloff schreef op 27-03-2006 @ 22:17 :
Ja, als je tactvol blijft kunnen ze er eens serieus naar kijken. Waarschijnlijk is het een blijvend technisch probleem en ben je beter af als je Chello een briefje schrijft, twee weken wacht op antwoord en daarna de consumentenbond/ombudsman/oid belt.
Chello's helpdesk is net gokken. Je moet het geluk hebben de juiste persoon te krijgen. Gekwalificeerde mensen hebben ze altijd, maar de nieuwelingen worden altijd slecht getraind. En daar onstaat het probleem. Wie een leuke avond wil hebben:

Chello helpdeskgesprekken

Voorbeelden:

"Heeft U Windows al opnieuw geïnstalleerd?"

"Uw virus scanner veroorzaakt het probleem.
Direct verwijderen."

HD: Heeft u sp2???
IK: Ja
HD: Verwijderen
IK: Waarom? Hij heeft het gedaan
HD: Ja euhhhh.. Hij moet weg, SP2 is het probleem.

Ehhh, dat kan ik u zo gauw niet zeggen, ik kijk even of er een andere collega in de buurt is die hier meer van weet, momentje graag............................................ ...................tuuttuuttuuttuuttuut
Wat zegt u, een newsserver, hebben wij die?, wat is dat dan?
De newsserver is erg incompleet?, ik zal doorgeven dat ze hem moeten repareren.
__________________
http://www.khalifaat.tk

Laatst gewijzigd op 27-03-2006 om 21:30.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 27-03-2006, 21:36
Verwijderd
Citaat:
Hydrogen schreef op 27-03-2006 @ 22:27 :
Chello's helpdesk is net gokken. Je moet het geluk hebben de juiste persoon te krijgen. Gekwalificeerde mensen hebben ze altijd, maar de nieuwelingen worden altijd slecht getraind. En daar onstaat het probleem. Wie een leuke avond wil hebben:

Chello helpdeskgesprekken

Voorbeelden:

"Heeft U Windows al opnieuw geïnstalleerd?"

"Uw virus scanner veroorzaakt het probleem.
Direct verwijderen."

HD: Heeft u sp2???
IK: Ja
HD: Verwijderen
IK: Waarom? Hij heeft het gedaan
HD: Ja euhhhh.. Hij moet weg, SP2 is het probleem.

Ehhh, dat kan ik u zo gauw niet zeggen, ik kijk even of er een andere collega in de buurt is die hier meer van weet, momentje graag............................................ ...................tuuttuuttuuttuuttuut
Wat zegt u, een newsserver, hebben wij die?, wat is dat dan?
De newsserver is erg incompleet?, ik zal doorgeven dat ze hem moeten repareren.
Ik heb ook chello gehad.
Op een gegeven moment zei eentje:
"Mevrouw, u gebruikt ook linux, vindt u het gek dat het niet werkt? Natuurlijk kan u dan niet op internet."
"Maar ik zit op een windows computer."
"Linux is slecht voor het netwerk."
"de linux computer staat uit en zit niet meer op het netwerk."
"Waarschijnlijk komt het toch door linux."
omfg
Met citaat reageren
Oud 27-03-2006, 22:02
Hydrogen
Hydrogen is offline
Citaat:
Piloff schreef op 27-03-2006 @ 22:36 :
Ik heb ook chello gehad.
Op een gegeven moment zei eentje:
"Mevrouw, u gebruikt ook linux, vindt u het gek dat het niet werkt? Natuurlijk kan u dan niet op internet."
"Maar ik zit op een windows computer."
"Linux is slecht voor het netwerk."
"de linux computer staat uit en zit niet meer op het netwerk."
"Waarschijnlijk komt het toch door linux."
omfg
__________________
http://www.khalifaat.tk
Met citaat reageren
Oud 28-03-2006, 09:28
phoxetis
Avatar van phoxetis
phoxetis is offline
Citaat:
Maradinus schreef op 27-03-2006 @ 18:20 :

Mijn vader komt net aanzetten dat hij vrijdag naar chello heeft gebeld dat hij een goedkoper abonnement wou wij wou naar chello light maar hij heeft easy gezegt. Dus daarom haal ik maar 100 kb/s nu moet ik godverdomme 3 maanden w88 voordat het weer naar chello classic kan.(omdat je 1 x per 3 maanden mag wisselen van abonnement)
en wie betaalt precies de internetverbinding bij jullie thuis?
mag ik stellen dat je een irritant zeurend kereltje bent als jij dat niet bent?
__________________
I never be late... I drive a V8 ...
Met citaat reageren
Oud 28-03-2006, 12:51
Verwijderd
Citaat:
Maradinus schreef op 27-03-2006 @ 18:20 :
OMFG

Mijn vader komt net aanzetten dat hij vrijdag naar chello heeft gebeld dat hij een goedkoper abonnement wou wij wou naar chello light maar hij heeft easy gezegt. Dus daarom haal ik maar 100 kb/s nu moet ik godverdomme 3 maanden w88 voordat het weer naar chello classic kan.(omdat je 1 x per 3 maanden mag wisselen van abonnement)

A. hij heeft er totaal geen verstand van
B. hij overlegt niet met de medemens van het huishouden
C. Aargg wat een kloot hommel
huhuhu, pwned! ;x

Je bent optie D vergeten:
D: mijn vader houdt rekening met diegene die de rekening betaalt.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2006, 12:55
Maradinus
Avatar van Maradinus
Maradinus is offline
Citaat:
Piloff schreef op 28-03-2006 @ 13:51 :
huhuhu, pwned! ;x

Je bent optie D vergeten:
D: mijn vader houdt rekening met diegene die de rekening betaalt.
heb vandaag weer ff gebeld omdat ik geen verbinding had

Maar heb gezcht dat er iets fout is gegaan en dat ik graag weer naar chello classic wou en dan kon gewoon helaam geen gezeik over 3 maanden w88 (vast een groentje) dus nu weer 800 kb/s sec
WEEEJOOOOOW
__________________
Het is toch ons bier !?
Met citaat reageren
Oud 28-03-2006, 13:47
dafelix
Avatar van dafelix
dafelix is offline
800 KiB/s met classic? dan krijg je nog steeds niet volledige speed, 1024 is de max en haal ik in elk geval ook geregeld
__________________
$karma++;
Met citaat reageren
Oud 28-03-2006, 14:29
Maradinus
Avatar van Maradinus
Maradinus is offline
Citaat:
dafelix schreef op 28-03-2006 @ 14:47 :
800 KiB/s met classic? dan krijg je nog steeds niet volledige speed, 1024 is de max en haal ik in elk geval ook geregeld
ik heb er een router tussen hangen
__________________
Het is toch ons bier !?
Met citaat reageren
Oud 28-03-2006, 18:08
dafelix
Avatar van dafelix
dafelix is offline
Citaat:
Maradinus schreef op 28-03-2006 @ 15:29 :
ik heb er een router tussen hangen
so? ik ook, maar dan haal ik nog de max
__________________
$karma++;
Met citaat reageren
Oud 28-03-2006, 18:17
Verwijderd
Citaat:
Maradinus schreef op 28-03-2006 @ 13:55 :
heb vandaag weer ff gebeld omdat ik geen verbinding had

Maar heb gezcht dat er iets fout is gegaan en dat ik graag weer naar chello classic wou en dan kon gewoon helaam geen gezeik over 3 maanden w88 (vast een groentje) dus nu weer 800 kb/s sec
WEEEJOOOOOW
Het leed dat Chello heet.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2006, 18:31
Verwijderd
Citaat:
Maradinus schreef op 28-03-2006 @ 15:29 :
ik heb er een router tussen hangen
En die router voldoet alleen aan een netwerkstandaard van tien jaar geleden? Als je niet met een 100 mbit router werkt zou ik die eerst maar eens upgraden, kost je bijna niets en je hebt een flinke dot extra snelheid.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2006, 22:56
Maradinus
Avatar van Maradinus
Maradinus is offline
Citaat:
nare man schreef op 28-03-2006 @ 19:31 :
En die router voldoet alleen aan een netwerkstandaard van tien jaar geleden? Als je niet met een 100 mbit router werkt zou ik die eerst maar eens upgraden, kost je bijna niets en je hebt een flinke dot extra snelheid.
Het is een sweex LB000021 4 port 10/100 switch

maar misschien moet er ook wel nieuwe driver op installeren

edit: nieuwe firmwire op de router geinstallerd maark werkt niet
(hoe kan je dan op inet? router ertusssen uit gehaald))
Morgen maar ff met sweex bellen miss kunnen ze me helpen
was achteraf ook niet zo'n goed plan op nieuwe firmwire te installeren, maar achter is alles makkelijk gezien
__________________
Het is toch ons bier !?

Laatst gewijzigd op 29-03-2006 om 00:06.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2006, 09:06
Verwijderd
Citaat:
Maradinus schreef op 28-03-2006 @ 13:55 :
heb vandaag weer ff gebeld omdat ik geen verbinding had

Maar heb gezcht dat er iets fout is gegaan en dat ik graag weer naar chello classic wou en dan kon gewoon helaam geen gezeik over 3 maanden w88 (vast een groentje) dus nu weer 800 kb/s sec
WEEEJOOOOOW
hehe... en je pa wist er van?
Met citaat reageren
Oud 29-03-2006, 11:13
Maradinus
Avatar van Maradinus
Maradinus is offline
Citaat:
vlep`un schreef op 29-03-2006 @ 10:06 :
hehe... en je pa wist er van?
jah
__________________
Het is toch ons bier !?
Met citaat reageren
Oud 29-03-2006, 11:26
Verwijderd
Gelukkig maar, wel raar trouwens dat jij gewoon het abonnementtype kon veranderen. Me dunkt dat alleen degene die het abo heeft afgesloten dat zou moeten kunnen, maar goed, blijft chello he
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Geestelijke gezondheidszorg voor jongeren gaat uit de zorgverzekering
PetitieJeugd
39 31-10-2013 13:01
Software & Hardware Download snelheid
Naimin
16 13-01-2010 15:57
Verhalen & Gedichten Afscheid [vernieuwd]
tiram
45 12-05-2004 15:02
Verhalen & Gedichten Mijn verhaal: Afscheid
tiram
71 20-12-2003 13:30
Games fps drops
dingokoning
15 12-05-2003 15:58
ARTistiek Diary Of A Hacker: nachie hackuh!
dystopia
16 06-07-2001 20:16


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:14.