Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Advertentie
Oud 31-08-2006, 13:32
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Pff, te lui om goed te quoten, maar Urm weet vast nog wel wat in d'r eigen post stond

Kijk, als je niet wist dat er goedkope tunnels/plugs bestaan, dan ben je dus niet automatisch een krent. Dat snap jij ook wel.
Ik snap ook dat als je een setje wilt dragen dat je liever geen 2x 15 euro uitgeeft en zo goedkoop mogelijk uit wilt zijn.

Maar dan zijn er betere oplossingen dan een lollystokje. Teflontape ofzo. Is ook nog eens prettig stretchen, zo het schijnt (geen persoonlijke ervaring, nog).

Make-up, peuken, joints, autorijden, boodschappen, huur, mij een biet Het binnengekomen geld moet ergens naartoe gaan, anders komt het niet op, toch?
Maar feit (nou ja) is wel dat ik zeer veel mensen op internet tegen kom en zelfs in mijn shoppie die willen afdingen op de prijs. "Nee, dat is te duur, ik heb maar 20 euro"
En dan heb ik zoiets van; waarom? Waarom zou je dáár op wíllen afdingen?! Het is je lichaam hoor, dat is toch wel een BEETJE geld waard? Zo niet, dan vind ik persoonlijk dat je het niet moet doen. OF je wilt dolgraag het risico lopen dat er iets gebeurd met je lijf.

Hoe mensen het willen hebben, moeten ze echt zelf weten. Zolang mijn lijf maar ongeschonden blijft.

Neemt niet weg dat ik best mogelijke advies wil geven, omdat ik mensen graag voor een fout wil behoeden. het mes snijdt aan twee kanten, een medaille heeft twee kanten, jada jada.

Vandaar.
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Oud 31-08-2006, 13:35
Verwijderd
*plak*
Oud 31-08-2006, 14:04
Verwijderd
Nou, uiteindelijk komen we dan dus toch wel uit op dezelfde mening

Citaat:
Qamra schreef op 31-08-2006 @ 14:32 :

Hoe mensen het willen hebben, moeten ze echt zelf weten. Zolang mijn lijf maar ongeschonden blijft.


nu ben ik nog benieuwd in wat voor winkel je werkt dat mensen proberen af te dingen.
Oud 31-08-2006, 14:08
Tinkerbellina
Avatar van Tinkerbellina
Tinkerbellina is offline
ik wil echt super graag n tattoo,
maar ben nog niet 100% zeker over de afbeelding...
volgende week word k 18,
en ben k eindelijk mn eigen baas
__________________
Prinses der Ethiopiërs
Oud 31-08-2006, 14:09
Magic1
Magic1 is offline
Je hebt ook al de eerste tunnels van 1,2mm - 1,6mm - 2mm - 2,4mm en de meeste beginnen wel vanaf 3,2mm. Maar daarvoor heb je ook gerust staafjes van 2mm en 2,4mm als vervanging voor een tunnel. Stretchers beginnen vanaf een normaal oorgaatje al, zodat je zelfs niet een dikke of dubbele oorbel moet indoen... Gewoon als je een beetje zoekt en rond vraagd, vind je het wel. En of het duur moet zijn voor goed te zijn? neen, zeker niet. Iedereen is erg verschillend van prijs, maar als je gewoon materiaal chirurgisch staal als voorbeeld neemt, zijn het juiste dezelfde overal. Ook al betaal je bv bij een piercing shop 25 euro (ja, ze vragen soms echt veel) maar koop je hem bv bij een online piercing shop voor 7 euro. Is het juist hetzelfde. (Je hebt wel soorten materiaal wat beter en duurder is dat wel, maar even terzijden) Dusja... prijs is niet altijd belangrijk, als je maar ziet dat je "netjes" stretcht! Dat is het belangrijkste!
__________________
www.the-magic-piercing.com - Voor al je piercings, stretchers, .... !!
Oud 31-08-2006, 14:12
Magic1
Magic1 is offline
Citaat:
Urm schreef op 31-08-2006 @ 15:04 :
Nou, uiteindelijk komen we dan dus toch wel uit op dezelfde mening

Nou, ik ben er NIET van overtuigd, omdat ik ervaring heb in die wereld, en weet dat er nog veel van mensjes die het zelf "doen" erna spijt van hebben of bij ons om vragen/oplossingen komen vragen... Er gebeuren nog TE veel fouten voor te kunnen zeggen dat het zeggen dat ze het zelf maar moeten weten. Soms gebeuren er ook wel ernstige dingen/fouten dat je echt denkt; hoe is dit mogelijk! En zeker zonder enige kennis is het echt dom! En dat gebeurt vaker als dat je denkt
__________________
www.the-magic-piercing.com - Voor al je piercings, stretchers, .... !!
Oud 31-08-2006, 14:52
hellebel
Avatar van hellebel
hellebel is offline
Citaat:
Tinkerbellina schreef op 31-08-2006 @ 15:08 :
ik wil echt super graag n tattoo,
maar ben nog niet 100% zeker over de afbeelding...
volgende week word k 18,
en ben k eindelijk mn eigen baas
ik zou eerst maar eens zeker weten wat je wilt. neem t niet om t hebben van een plakplaatje plz.

ontopic: ik heb geen piercings meer hoera
__________________
HEY DIKKE TIETEN
Oud 31-08-2006, 15:42
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Urm schreef op 31-08-2006 @ 15:04 :
Nou, uiteindelijk komen we dan dus toch wel uit op dezelfde mening





nu ben ik nog benieuwd in wat voor winkel je werkt dat mensen proberen af te dingen.
Uiteindelijk wel

Oh en ik werk niet in een shop hoor, maar ik noem de plaats waar ik me laat piercen ook "mijn" shop. Lekker egoďstisch en bezitterig
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Oud 31-08-2006, 15:45
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Magic1 schreef op 31-08-2006 @ 15:12 :
Nou, ik ben er NIET van overtuigd, omdat ik ervaring heb in die wereld, en weet dat er nog veel van mensjes die het zelf "doen" erna spijt van hebben of bij ons om vragen/oplossingen komen vragen... Er gebeuren nog TE veel fouten voor te kunnen zeggen dat het zeggen dat ze het zelf maar moeten weten. Soms gebeuren er ook wel ernstige dingen/fouten dat je echt denkt; hoe is dit mogelijk! En zeker zonder enige kennis is het echt dom! En dat gebeurt vaker als dat je denkt
Ze bedoelt dat we eigenlijk allemaal niet de verantwoordelijkheid over iemand anders willen hebben en dat iedereen eigenlijk maar zelf moet doen wat ze willen ookal kan dat kwaad. Gewoon, omdat mensen hun eigen keuzes moeten maken.

Via internet heb ik het dan over he. Als vrienden van me zulke stunts uithalen kunnen ze een schup onder hun hol krijgen. Letterlijk.

Maar verder ben ik het wel met je eens hoor Er gebeurd echt té weinig research.... Vind wel, dat als je je lichaam iets aandoet, dat je op z'n minst moet weten WAT!
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Oud 31-08-2006, 19:26
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Aangezien ik in de vorige geen enkel commentaar kreeg:

Citaat:
Trimm Trabb schreef op 23-08-2006 @ 21:19 :
Ik wil iets in deze stylo, maar dan wat mooier/beter uitgewerkt etc. Ik weet alleen nog niet precies hoe. *zucht*
Meningen en tips zijn altijd welkom.

__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 31-08-2006, 23:11
mandi
Avatar van mandi
mandi is offline
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 31-08-2006 @ 20:26 :
Aangezien ik in de vorige geen enkel commentaar kreeg:
het is wel heet. maar zou het niet mooier zijn als de pixels van eht hart en de muzieknoot dezelfde grootte hebben?
__________________
pics or it didn't happen
Oud 31-08-2006, 23:20
innogen
Avatar van innogen
innogen is offline
@ Qamra; thnx ik had het al gelezen, en het was meer dat ik een soort van bevestiging wilde ofzo. Ik zou ook niet voor elke mm een nieuwe tunnel gekocht hebben, heb gewoon een plastic strecher erin gedaan en daarna pas een 'echte' tunnel. Van black steel van het waterlooplein voor 10 euro per stuk volgens mij. Nergens last van gehad verder, dus het kan wel .
Ik zou in ieder geval geen 25 euro voor een plug betalen, maar ik zou ook geen fimoklei () in mijn oorgaatjes doen. Beetje ertussen in ofzo.

@ TrimmTrabb; ik vind het echt gaaf staan, volgens mij had ik dat toen ook al gepost? Of in ieder geval de bedoeling om dat te posten :z Maar ik heb er zelf weinig verstand van, dus weinig professionele tips Het zou inderdaad mooier zijn als de pixels van de muzieknoot even groot waren als die van het hartje, dan lijkt het echter.
__________________
good luck exploring the infinite abyss
Oud 01-09-2006, 02:02
Gwen.
Avatar van Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 31-08-2006 @ 20:26 :
Aangezien ik in de vorige geen enkel commentaar kreeg:
ja ik wou mijn mening niet geven maar ik vind het echt vet lelijk om dat te laten tattoeren. hou persoonlijk dan ook meer van de schetstattoo stijl dus echt getekend met dunne lijnen.
vind op zich het "thema" van de tat niet stom hoor
maar is dus niet mijn ding
__________________
.
Oud 01-09-2006, 02:11
Verwijderd
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 31-08-2006 @ 20:26 :
Aangezien ik in de vorige geen enkel commentaar kreeg:
Ik zag een keer een kaalgeschoren kerel met héél groot een muzieknoot op zijn achterhoofd. Dat was gaaf.

Wat jij post is op zích wel gaaf, maar wat al eerder gezegd is, de pixels van de noot en de pixels van het hart moeten even groot zijn. Verder zou ik 'm in het zwart doen, in pixels de outlines van het hart en in het midden de noot. Volgens mij heeft het dan meer eenheid. Daarbij is een rode tattoo zonder outlines vaak lelijk, voor zo ver ik weet, zeker als 'ie niet zo groot is. Dan lijkt het meer op een rode vlek met iets zwarts er in, dan op een tattoo.
Oud 01-09-2006, 02:38
Verwijderd
Even een random rode tattoo:



Volgens mij ziet het er echt lelijk uit als de tattoo ook nog eens klein is. Hoewel dat op zich ook wel een beetje afhangt van hoe bleek je bent, bij heel bleke mensen kan het denk ik wel.. Maar dan nog lijkt 'ie raar als 'ie klein is, denk ik.

En ik heb even een plaatje gemaakt van wat ik bedoel als alternatief:



Zoiets dus, maar dan zeg maar niet scheef.
Oud 01-09-2006, 07:00
woezel
Avatar van woezel
woezel is offline
vandaag of morgen, of volgende week ergens mn anti-tragus laten zetten
__________________
if you think you're too small to make a difference,try sleeping in a room with a mosquito.
Oud 01-09-2006, 08:26
mandi
Avatar van mandi
mandi is offline
waps, vandaag om half 5 weer aan de beurt.
__________________
pics or it didn't happen
Ads door Google
Oud 01-09-2006, 10:08
drezzz
Avatar van drezzz
drezzz is offline
die muzieknoot vind ik er persoonlijk niet uitzien zo! Ik vind die pixel style gaaf als je een videogame thema neemt, of zo'n hart <3, maar anders eigenlijk niet.
__________________
www.doubledtattoo.nl
Oud 01-09-2006, 13:18
Verwijderd
ben geen krent, alleen vind ik t ook wel fijn als ik nog kan eten, en bovendien vin dik het echt compleet zonde van mn geld om 800 dingen te gaan kopen die enkel fungeren als tussenstappen. blijf erbij dat als je dingen goed schoonmaakt, t prima gaat... tuurlijk doen mensen mongole dingen, er zijn er genoeg (sommige fotoos in vorige topics bewijzen dit al), maar voor t stretchen voor elke maat een nieuw ding kopen... pffff

btw, ik heb niet graag dat mensen me verbeteren, ben ik te arrogant voor, al weet ik dat ik er achteraf wel van heb geleerd, maar het gaat om dat fucking betweterige toontje waarop... niemand is alwetend, ook de verbeteraar niet, dus doe niet zo uit te hoogte please

en korstjes... ik had ze niet, maar weet zeker dat mensen ze zullen krijgen die zelf gaan kutten, vandaar de info erbij. ook over die tijd wachten. je bent verbaasd hoeveel mensen in 1 dag proberen zn stretcher van 4 mm. erdoor te duwen


iemand nog aanvullingen over of je een bepaalde kant op kan stretchen???
Oud 01-09-2006, 13:34
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
*pixie* schreef op 01-09-2006 @ 14:18 :

btw, ik heb niet graag dat mensen me verbeteren, ben ik te arrogant voor, al weet ik dat ik er achteraf wel van heb geleerd, maar het gaat om dat fucking betweterige toontje waarop... niemand is alwetend, ook de verbeteraar niet, dus doe niet zo uit te hoogte please
Ik zeg niet dat ik alwetend ben, ik geef alleen mijn variatie op jouw adviezen.
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Oud 01-09-2006, 14:03
Verwijderd
Citaat:
drezzz schreef op 01-09-2006 @ 11:08 :
die muzieknoot vind ik er persoonlijk niet uitzien zo! Ik vind die pixel style gaaf als je een videogame thema neemt, of zo'n hart <3, maar anders eigenlijk niet.
behalve echt hele ouwe games vind ik pixels eigenlijk helemaal niks.. nou kan je geweldig mooie en fijne tattoos laten zetten, gaan mensen doen alsof ze dr met een stuk hout ofzo zijn ingehamerd.

wel oldskool
Oud 01-09-2006, 14:50
100%hallal
Avatar van 100%hallal
100%hallal is offline
Ik vind pixels wel gaaf!

Er heeft ooit in dit topic een link gestaan naar een franse site (dacht ik) met een jongetje dat zn vader ging tattoeren. Anyone?
Oud 01-09-2006, 15:06
Redhair
Redhair is offline
Citaat:
100%hallal schreef op 01-09-2006 @ 15:50 :
Ik vind pixels wel gaaf!

Er heeft ooit in dit topic een link gestaan naar een franse site (dacht ik) met een jongetje dat zn vader ging tattoeren. Anyone?
Was waarschijnlijk van Your meat is mine
__________________
Digital ash in a digital urn.
Oud 01-09-2006, 17:48
mandi
Avatar van mandi
mandi is offline
zo, terug. Tattoo's zijn verslavend
__________________
pics or it didn't happen
Advertentie
Oud 01-09-2006, 18:04
Magic1
Magic1 is offline
Citaat:
mandi schreef op 01-09-2006 @ 18:48 :
zo, terug. Tattoo's zijn verslavend
Hoeveelste tattoo is het dan?
__________________
www.the-magic-piercing.com - Voor al je piercings, stretchers, .... !!
Oud 01-09-2006, 18:18
mandi
Avatar van mandi
mandi is offline
Citaat:
Magic1 schreef op 01-09-2006 @ 19:04 :
Hoeveelste tattoo is het dan?
de derde zichtbare.
__________________
pics or it didn't happen
Oud 01-09-2006, 21:24
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
@ Iedereen:
Het muzieknootje is idd in een andere grootte, maar dat is omdat ik zelf even wat knip/plakwerk had verricht, gewoon om een idee te krijgen. In het zwart zou 'ie idd mooier zijn denk ik, maar dan nog weet ik niet precies hoe ik het zou willen hebben.
En het commentaar over dat het er grof en lomp uit ziet: Is waar. Maar ik ben zelf ook grof en lomp en ik ben een ontzettende nerd, dus ik vond het wel toepasselijk.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 01-09-2006, 23:33
Adrenaline
Adrenaline is offline
laat 2 f-vormige galmgaten onder aan mijn nek plaatsen.
__________________
.
Oud 02-09-2006, 00:15
BJöRN13
Avatar van BJöRN13
BJöRN13 is offline
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 01-09-2006 @ 22:24 :
@ Iedereen:
Het muzieknootje is idd in een andere grootte, maar dat is omdat ik zelf even wat knip/plakwerk had verricht, gewoon om een idee te krijgen. In het zwart zou 'ie idd mooier zijn denk ik, maar dan nog weet ik niet precies hoe ik het zou willen hebben.
En het commentaar over dat het er grof en lomp uit ziet: Is waar. Maar ik ben zelf ook grof en lomp en ik ben een ontzettende nerd, dus ik vond het wel toepasselijk.
waar heb je dat ontwerp van dat hartje vandaan? Heb je die ook zonder muzieknoot?
Oud 02-09-2006, 00:37
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ja, ik heb 'm ook zonder. Ik heb beiden (hartje en muzieknootje) ooit uit een Dieselsweeties stripje gehaald.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 02-09-2006, 00:57
Verwijderd
Citaat:
BJöRN13 schreef op 02-09-2006 @ 01:15 :
waar heb je dat ontwerp van dat hartje vandaan? Heb je die ook zonder muzieknoot?
Je kan toch ook gewoon dat plaatje pakken en in photoshop of paint ofzo de eyedropper er overheen en dan over die noot heen schilderen?
Oud 02-09-2006, 01:00
BJöRN13
Avatar van BJöRN13
BJöRN13 is offline
die kwam ik dus net ook tegen. Ben al tijden opzoek naar een geschikt design, maar kan niets moois vinden. Heb het ook al zelf geprobeerd, maar niets komt in de buurt van wat ik wil.
Oud 02-09-2006, 01:01
BJöRN13
Avatar van BJöRN13
BJöRN13 is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 02-09-2006 @ 01:57 :
Je kan toch ook gewoon dat plaatje pakken en in photoshop of paint ofzo de eyedropper er overheen en dan over die noot heen schilderen?
klopt, maar klopt het hele pixel beeld dan nog wel. Zie het niet zitten met een tattoo rond te lopen die niet klopt (been there done that)
Oud 02-09-2006, 08:23
mandi
Avatar van mandi
mandi is offline
Rockin' Ink Tattoo Festival
Zondag 17 september, Rotterdam

Tattoo's, piercings & Rock 'n Roll!


Zondag 17 september 2006 is het zo ver!
Van 12:00 tot 24:00, een volle dag Tattoos, Piercings en
Rock & Roll! Wat kun je verwachten:

Tattoo Artists van heinde en verre, de beste in hun vak!

Tattoo Contests:
Met o.a. beste van de dag, best Old School Tattoo en meer!

Rock & Roll:
Batmobile, Bang Bang Bazooka, Powerdog en 69beavershot

Strippers:
Verzorgt door Patricia van Extravagantie!

Wet T-Shirt Contest:
Meedoen en een leuke prijs winnen?
Geef je op aan de deur!

Van 10:30 tot 24:00. Entree: € 17,50

Muziek:

Batmobile
Still going strong! Opgericht begin jaren 90 en hebben al een aardig aantal cd's op hun naam staan.
Succesvol door heel Europa getourd en wereldberoemd in Japan.

Bang Bang Bazooka
Een heel gelikt goed gestoomde Rock 'n Roll band die het in Europa heel goed doet.

Powerdog
Een band die sinds een aantal maanden weer op de planken staat. De zanger/gitarist Wim staat garant voor solide goed geschreven Rockabilly en het swingt de pan uit!

69 beavershot
Te vergelijken met de oude Stray Cats van Brian Setzer.
Stevig, duidelijk en ruwe gepolijste Rockabilly, ook wel 'Maximum Rockabilly' genoemd. Met bijvoorbeeld het nummer: 'Eat your pussy'.



Klinkt interessant. Sorry voor de grote post.
__________________
pics or it didn't happen
Oud 02-09-2006, 08:54
Gwen.
Avatar van Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
mandi schreef op 02-09-2006 @ 09:23 :
Rockin' Ink Tattoo Festival
Zondag 17 september, Rotterdam

Tattoo's, piercings & Rock 'n Roll!
Will be there,
al blijf ik ws toch tattooloos (ik ben weer aan het twijfelen nu ik eindelijk het geld heb, en twijfel is voor mij een reden om het niet te doen).
Ben binnenkort ook weer piercingloos. Ik heb mijn Christina eruit gehaald, bleef maar ontsteken & mijn vertical labr. irriteert me mateloos, ook omdat hij scheef is gepiercet.
Wil natuurlijk nog steeds 100 piercings die ws ook allemaal de 4 maanden grens niet gaan overleven, hozza.
__________________
.
Ads door Google
Oud 02-09-2006, 12:37
Magic1
Magic1 is offline
Citaat:
mandi schreef op 01-09-2006 @ 19:18 :
de derde zichtbare.
Zichtbaar met 'nek - hoofd - hand' of meer gewoon meer de normale zichtbare tattoo's?

Trouwens, zichtbare tattoo's heersen gewoon!
__________________
www.the-magic-piercing.com - Voor al je piercings, stretchers, .... !!
Oud 02-09-2006, 14:04
drezzz
Avatar van drezzz
drezzz is offline
Citaat:
mandi schreef op 02-09-2006 @ 09:23 :
Tattoo Artists van heinde en verre, de beste in hun vak!
Fucken recognize bitches!
__________________
www.doubledtattoo.nl
Oud 02-09-2006, 14:34
mandi
Avatar van mandi
mandi is offline
Citaat:
Magic1 schreef op 02-09-2006 @ 13:37 :
Zichtbaar met 'nek - hoofd - hand' of meer gewoon meer de normale zichtbare tattoo's?

Trouwens, zichtbare tattoo's heersen gewoon!
De normale plekken.

@drezzz,
jajaja we weten dat je goed bent.
__________________
pics or it didn't happen
Oud 02-09-2006, 14:38
drezzz
Avatar van drezzz
drezzz is offline
ja maar ik hoor het zelf zo graag!
__________________
www.doubledtattoo.nl
Oud 02-09-2006, 15:13
Dith
Avatar van Dith
Dith is offline
Ik heb net een rookpiercing laten zetten en ik ben er nu al helemaal verliefd op (en mijn mama ook).
__________________
wat een heerlijkheid
Oud 02-09-2006, 17:07
mandi
Avatar van mandi
mandi is offline
Citaat:
drezzz schreef op 02-09-2006 @ 15:38 :
ja maar ik hoor het zelf zo graag!
Oh trouwens, dat wou ik nog vragen. Een tat op je ass, vervaagt dat snel?
__________________
pics or it didn't happen
Oud 02-09-2006, 17:20
drezzz
Avatar van drezzz
drezzz is offline
Citaat:
mandi schreef op 02-09-2006 @ 18:07 :
Oh trouwens, dat wou ik nog vragen. Een tat op je ass, vervaagt dat snel?
niet als je er de eerste 2 weken voorzichtig mee doet
__________________
www.doubledtattoo.nl
Oud 02-09-2006, 17:44
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
drezzz schreef op 02-09-2006 @ 15:04 :
Fucken recognize bitches!
All hail drezzz!!!!
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Oud 02-09-2006, 17:53
mandi
Avatar van mandi
mandi is offline
Citaat:
drezzz schreef op 02-09-2006 @ 18:20 :
niet als je er de eerste 2 weken voorzichtig mee doet
dus niet zitten?
__________________
pics or it didn't happen
Oud 02-09-2006, 18:04
drezzz
Avatar van drezzz
drezzz is offline
Citaat:
Qamra schreef op 02-09-2006 @ 18:44 :
All hail drezzz!!!!
hehehe, als iedereen er nou eens zo over dacht!

Citaat:
mandi schreef op 02-09-2006 @ 18:53 :
dus niet zitten?
nah dat kan je slecht voorkomen he, maar de eerste 2/3 uur na het zetten iig niet!
__________________
www.doubledtattoo.nl
Oud 02-09-2006, 18:19
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
drezzz schreef op 02-09-2006 @ 19:04 :
hehehe, als iedereen er nou eens zo over dacht!

Haha, heerser van de aarde.. Ik wil niet weten hoe hij er dan uitziet
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Oud 02-09-2006, 18:21
drezzz
Avatar van drezzz
drezzz is offline
hoe ik er dan uitzie?

Nou ik blijf gewoon muselluf hoor!
__________________
www.doubledtattoo.nl
Oud 02-09-2006, 18:50
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
De aarde
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Oud 02-09-2006, 18:57
drezzz
Avatar van drezzz
drezzz is offline
ow dat ding, ja daar heb ik wel wat op en aanmerking op.

Maar jij mag blijven hoor!
__________________
www.doubledtattoo.nl
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Zelfmoord en pijn...
Jaymes
12 20-08-2013 00:28
Films, TV & Radio Buffy-topic #2
x-spekkie-x
500 14-07-2003 13:37


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:43.