Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-09-2010, 19:43
Ferlouse
Ferlouse is offline
Binnenkort ga ik samen met een vriendin een kant en klare joint proberen voor het eerst. Maar nou heb ik dus wel even nieuwsgierig hoeveel mg daar nu eigenlijk in zit? Iemand die het weet? En kan er ook echt iets ''ergs'' gebeuren bij de eerst keer blowen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-09-2010, 20:34
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Dat verschilt per shop waar je ze haalt. Er is voor zover ik weet niet echt een standaard hoeveelheid maar volgens mij houden de meeste mensen ongeveer 1/3 wiet en 2/3 tabak aan. Het beste kun je het gewoon even vragen als je hem haalt maar ik betwijfel wel of je ook echt een eerlijk antwoord krijgt. Als je zelf de hoeveelheid wilt bepalen kun je toch het beste een gram halen en zelf draaien of iemand zoeken die voor je wil draaien.

Er kan natuurlijk van alles gebeuren maar het ergste dat er ongeveer gebeurt is dat het verkeerd valt. Wat er dan precies gebeurt verschilt per persoon. De een wordt heel angstig (tegen het paranoïde aan) en de ander keert compleet in zichzelf. Zorg ervoor dat je een beetje goed in je vel zit. Geen zorgen over school of andere belangrijke zaken aan je kop voorkomt een heleboel. Ook is het het beste om ervoor te zorgen dat je iemand bij je hebt die je goed kent en die je vertrouwt. Het liefst iemand die nuchter blijft maar als je vriendin het al vaker gedaan heeft kan dat op zich ook wel. Zorg er verder voor dat je genoeg te drinken hebt zodat je niet een al te droge bek krijgt. Eten is ook een goed idee want je krijgt geheid een vreetkick.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 25-09-2010, 07:53
anoniempje16
anoniempje16 is offline
Citaat:
Binnenkort ga ik samen met een vriendin een kant en klare joint proberen voor het eerst. Maar nou heb ik dus wel even nieuwsgierig hoeveel mg daar nu eigenlijk in zit? Iemand die het weet? En kan er ook echt iets ''ergs'' gebeuren bij de eerst keer blowen?
Je gaat wel hartkloppingen krijgen kan ik je verzekeren .
Met citaat reageren
Oud 25-09-2010, 11:57
Toneless
Avatar van Toneless
Toneless is offline
@anoniempje16: dat verschilt per persoon want ik heb er nooit last van.

Gewoon met een goede mindset gaan, dan komt het wel goed. Gewoon relax plezier hebben. Eten en drinken is a must.

Veel plezier in ieder geval.
__________________
Good times we can't repeat.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2010, 16:55
justaddwater
justaddwater is offline
Citaat:
Binnenkort ga ik samen met een vriendin een kant en klare joint proberen voor het eerst. Maar nou heb ik dus wel even nieuwsgierig hoeveel mg daar nu eigenlijk in zit? Iemand die het weet? En kan er ook echt iets ''ergs'' gebeuren bij de eerst keer blowen?
er zal niks inzitten als hij van een bekende koffieshop komt.
ja wiet.
Neem 1 trekje als je normaal een sigaret rookt en daarna laat je de joint gewoon uitgaan.
Wacht 5 minuten minimaal en wees zeker dat je relaxed bent en dat de komende dag ook nog kunt zijn. Geen school, werk enz...
Heb je eten en drinken (zoet) bij je?
Ik vind sommige wiet erg sterk tegenwoordig. Dit is zo vanaf de tachtiger jaren, begin jaren negentig. Ik heb het toen vaak gerookt.
Ik ben zelf een gevoelig persoon ervoor. Ik kan er prima van genieten, maar heb niet zo veel nodig.
De meesten roken meer dan prettig is.
Als je gespannen bent kun je een alcoholische versnapering nemen.
Hou het bij 1 tot 2 glazen. Persoonlijk vind ik dat een ideale combi.

En... het blijft een tripmiddeltje zij het mild.


anyway. hav fun.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2010, 17:28
fractal-illusio
fractal-illusio is offline
Zolang je geen sterke wietsooort neemt (dus niet gelijk haze of white widow oid) denk ik dat voor de eerste keer blowen een voorgedraaide joint een goede hoeveelheid/verhouding heeft. Als je door een ervaren blower een joint laat draaien, heb je kans dat je joint een stuk sterker is. Draai je zelf een joint zonder ervaring, heb je kans dat je er misschien weer te weinig indoed en dat is ook jammer.

Je eerste keer blowen moet goed zijn, niet te sterk niet te zwak (of misschien eigenlijk juist wel, want dan is er minder kans dat je het vaker gaat doen )

[+gratis verhaaltje omdat het zaterdag is en ik er door dit topic aan moest denken]

Mijn eerste keer blowen was buiten in een parkje, met zijn 2en 1 voorgedraaide joint opgerookt. Eerst een tijdje in het parkje geblevne en daarna met zn 2en op 1 fiets naar de aldi gefietst. De eerste bosjes die we tegen kwamen, flikkerde ik al voorover in waardoor hij ook flikkerde. Ik heb toen echt bijna in m'n broek gezeken van het lachen hoe we daar in die tuin lagen en ondersteboven 2 oude mensen uit het raam kijken.
Eenmaal in de Aldi aangekomen zag en voelde ik mezelf de hele tijd door de vloer heen zakken (als je trainspotting hebt gezien, de trip op het zakkende tapijt). Na het bezoek aan de Aldi heb ik nog 3 kwartier achter op de fiets gezeten en heb de volle 3 kwartier een steeds groter wordende glimlach op mijn gezicht gekregen, zo erg dat ik zo'n kramp in mijn bek kreeg dat ik telkens probeerde boos te kijken, waarna mijn mond automatisch weer teurg omhoog bleef krullen.

En ook al heb ik sinds bovenstaande ervaring, 10 jaar geleden, heel veel andere drugs gebruikt en geprobeerd, het gevoel van mijn eerste keer blowen overtreft ze bijna allemaal.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2010, 18:51
Verwijderd
meestal zit er in voorgedraaide joints 0.2-0.3 gram wiet, duurdere/speciale soms 0.4 ofzo. in ieder geval wel genoeg om met z'n 2en de eerste keer blowen stoned van te worden

tips voor eerste keer blowen kun je ook wel vinden als je in dit subforum zoekt op "eerste keer blowen" of iets degelijks
Met citaat reageren
Oud 26-09-2010, 20:23
Verwijderd
Ik ben fan van de voorgedraaide Jack Herers van de Grass Company, Tegenwoordig hoef ik daar precies een halve van te roken en ik ben mooi van de kaart.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel # 65
Tink*
500 13-01-2010 21:00
Drugs & Alcohol Joint halen
pearl&shine
36 27-03-2005 13:23
Drugs & Alcohol joint kopen ?
punk freud
107 14-01-2005 19:30
Drugs & Alcohol Ik wil un joint
Love_Fulfilled
33 11-04-2004 16:58
Drugs & Alcohol spacecake
Ignis
35 07-03-2003 22:42
Psychologie clb
silketje
19 23-01-2003 18:14


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:32.