Oud 24-01-2016, 16:11
Pancakelover
Avatar van Pancakelover
Pancakelover is offline
Hoi Mensen

Na een tijdje weer op dit forum kort gezegt eergisteren iets doms gedaan en das niet goed afgelopen

Ik had met mijn goede verstand voor het eerst een joint gerookt (meerdere), we waren met veel mensen dus daarna een 2e opgestoken en ook die met zijn alle opgerookt, eerste half uur ging hardstikke goed lekker lacherig en vrolijk MAAR
Na dat half uur begon het alles werd anders beetje eng, iedereen werd groter en kleiner en alles stond scheef, harstlag ontiegeluk hoog, verschrikkelijk trillen en mijn hart leek wel ongeveer uit zijn borstkast te springen (trippen/paniekaanval).
Later bleek dat hij verkeerde wiet had gehaald die VEEL sterker was dan wat die gozer normaal gebruikt, ikzelf nog nooit eerder gebruikt en NOG NOOIT gerookt, zat tabak bij
Soms werd hartslag en alles veel meer soms minder, inmiddels gisteren naar de dokter geweest omdat ik de hele nacht hartkloppingen had, gelukkig niks aan de hand kwa rare dingen met lichaam gewoon gezond

Na een nacht goed slapen pijn is weg MAAR nog wel een dizzie, traag en alles, vroeg me af komt dit gewoon omdat die shit nog steeds in je lichaam zit? en gaat dit vanzelf over?, voorderest is alles nu gewoon goed geen pijn meer enzo, niet echt last gehad van waanbeelden maar voelde me wel niet lekker eergisten en gisteren
Iniedergeval stop ik met wiet niks voor mij lol

F

Laatst gewijzigd op 24-01-2016 om 16:27.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-01-2016, 16:53
blaches
blaches is offline
Aan je symptomen te zien ben je gewoon bad gegaan. Is nu gewoon weg en komt niet terug. Voortaan een blowtje minder roken en een beetje wennen aan het gevoel van stoned zijn.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2016, 17:04
Pancakelover
Avatar van Pancakelover
Pancakelover is offline
Yo dankje voor je reactie!
Ik zelf dacht ook zoiets was best eng maar tja, na 2 dagen nu dus overgegaan van pijn naar duizelig en hoofdpijn (dus nog steeds last van), hoort het dat het zo lang volhoud?
Met citaat reageren
Oud 24-01-2016, 17:21
SacredRose
Avatar van SacredRose
SacredRose is offline
Citaat:
Yo dankje voor je reactie!
Ik zelf dacht ook zoiets was best eng maar tja, na 2 dagen nu dus overgegaan van pijn naar duizelig en hoofdpijn (dus nog steeds last van), hoort het dat het zo lang volhoud?
ik denk dat het meer een paniekaanval was. ik heb het zelf met ritalin gehad en daar heb ik toen ook een aantal dagen last van gehad ook al werkt dat spul maar 3-4 uur.

ik denk dat je gewoon iets teveel geblowed hebt en omdat het je eerste keer was (oook voor het roken van tabak) denk ik dat het gewoon iets teveel was en te hard aan sloeg.

de volgende keer gewoon rustiger aan doen. En niet meteen aan de 2de beginnen. Als het goed is duurt het ongeveer een kwartier tot een half uur voor dat je lichaam alle thc opgenomen heeft. Dus ook al gaat het wel meteen na de eerste moet je het soms even afwachten.
__________________
|| wees lief tegen mijn spelfouten of ze vallen je aan || [QUOTE=spawn again;31169639]Ja hij wil daten, ik wil je gewoon beffen. (y)[/QUOTE]
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Eetstoornis Anorexia Nervosa - Boulimia Nervosa
e-hazeleger
12 18-05-2011 17:09
Drugs & Alcohol BNN laat verslaggevers zelf 'spuiten & slikken'
Verwijderd
419 11-03-2006 12:10
Verhalen & Gedichten Weten jullie nog...
Vlooienband
146 02-12-2004 13:50
Verhalen & Gedichten Dreamland, deel 1
Verwijderd
28 23-05-2004 18:35
Verhalen & Gedichten Dagboek Janne
Margriet
2 06-07-2003 19:33
Liefde & Relatie Te Jong ( Lees dit please ik zit er heel erg mee!!!!!!!!!!!)
miss_sexy
72 21-05-2002 23:03


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:37.