Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-11-2016, 12:16
Juliaxoxo
Juliaxoxo is offline
Hallo allemaal, vraagje,

Oke ik weet dat dit misschien een hele rare vraag is maar daarom is het juist fijn dat dit allemaal anoniem is haha. Aangezien ik regelmatig in mijn broek en bed plas en mijn ouders mij luiers om doen, heb ik niet heel veel kans om te mastruberen. Hoe kan ik dit nu het best doen terwijl ik een luier draag??

Het gaat niet in de douche aangezien mijn 3 zusjes en mama en papa constant binnenlopen daar. En ik draag ze nu 24/7 mijn doet ze aan en uit. Dus als ik wil mastruberen, zal het moeten met de luier om. Maar hoe??
Met citaat reageren
Oud 25-11-2016, 12:19
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Kun je die luier niet voor die tien minuten naar beneden trekken?
Met citaat reageren
Oud 25-11-2016, 12:22
Juliaxoxo
Juliaxoxo is offline
Nee ze zitten heel strak, en ook niet hersluitbaar, dus kan hem ook niet ff los maken..
Met citaat reageren
Oud 25-11-2016, 15:36
MalibuCassis
MalibuCassis is offline
Hoe oud ben je? Anders kun je een keer naar de huisarts gaan voor het in bed plassen, dan kan dat misschien wel opgelost worden en hoef je geen luier meer om, en kun je ook masturberen.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2016, 17:58
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
En waarom wissel je je luiers niet zelf?
Met citaat reageren
Oud 27-11-2016, 10:56
Jongen14 Y/O
Jongen14 Y/O is offline
Citaat:
Hallo allemaal, vraagje,

Oke ik weet dat dit misschien een hele rare vraag is maar daarom is het juist fijn dat dit allemaal anoniem is haha. Aangezien ik regelmatig in mijn broek en bed plas en mijn ouders mij luiers om doen, heb ik niet heel veel kans om te mastruberen. Hoe kan ik dit nu het best doen terwijl ik een luier draag??

Het gaat niet in de douche aangezien mijn 3 zusjes en mama en papa constant binnenlopen daar. En ik draag ze nu 24/7 mijn doet ze aan en uit. Dus als ik wil mastruberen, zal het moeten met de luier om. Maar hoe??
Ga voordat je gaat poepen mastuberen en laat daarna een poep achter zodat je ouders weten dat je niks anders hebt gedaan. Doe ik altijd
Met citaat reageren
Oud 27-11-2016, 13:56
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Citaat:
En waarom wissel je je luiers niet zelf?
inderdaad ja....
En er bestaan ook inco's als een soort instapbroekje, of met klittenbandplakkers. Het lijkt me niet dat iemand er op tegen zal zijn als je dat wil gebruiken en zelf wil doen?
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2016, 08:02
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
24/7??
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:13.