Oud 26-08-2002, 01:08
GoodforNothing
Avatar van GoodforNothing
GoodforNothing is offline
klote.....

Alles wordt weerlegt... enneh... er zitten hier zowat alleen maar domme leden! of zoals ik altijd zeg.... "domme vragen bestaan niet, domme mensen wel!"

Ik kom op dit forum dus nooit weer!

Ik kijk wel of er een hoger IQ ligt op andere fora, zodat ik met andere gremia van scom respectievelijke gesprekken kan hebben.
__________________
http://www.pimmy.tk !!! Its not about the story you wrote, its about the pencil that wrote it!
Advertentie
Oud 26-08-2002, 01:31
Ce-El-Wan
Avatar van Ce-El-Wan
Ce-El-Wan is offline
Citaat:
GoodforNothing schreef:
klote.....

Alles wordt weerlegt... enneh... er zitten hier zowat alleen maar domme leden! of zoals ik altijd zeg.... "domme vragen bestaan niet, domme mensen wel!"

Ik kom op dit forum dus nooit weer!

Ik kijk wel of er een hoger IQ ligt op andere fora, zodat ik met andere gremia van scom respectievelijke gesprekken kan hebben.
kheb anders een behoorlijk hoog IQ naar het schijnt...
Maar om even op je klacht in te gaan; tuurlijk wordt alles weerlegd. Dit is een forum, en op een forum wordt gediscussieerd over bepaalde zaken. En als dat in dit geval over pittige zaken als levensbeschouwing gaat; dingen die vaak heel diep zitten dan kun je ook niet verwachten dat iedereen klakkeloos met je meelult. Het zou erg naïef van je zijn om dat te denken.
Ik ervaar het eigenlijk als een zwaktebod dat je nu weggaat en vervolgens zegt dat wij hier dom zijn, omdat we alleen maar een andere mening dan jij hebben. Het enige waar jij op hoopt is dat je gelijkgestemden tegenkomt die lekker met je meepraten en ook jouw geloof delen zodat dat iig niet ter discussie komt te staan, althans niet principieel. Dat is idd lekker makkelijk.
Als jij die kritiek niet aankunt dan is dat jammer want je bent dan waarschijnlijk toch niet zo heel zeker van jezelf en staat minder sterk in je schoenen dan je misschien zou denken.

Have a nice life!
__________________
Richtiger Manner
Oud 26-08-2002, 10:14
legatus
Avatar van legatus
legatus is offline
Citaat:
zodat ik met andere gremia van scom respectievelijke gesprekken kan hebben.


Ruw vertaald: "Waar anderen mij mening beamen en bejubelen. Ik duld geen tegenspraak".

Tot zover heb ik je ook nog niet echt zien mee discussieren in de topics die door jezelf zijn gestart.
__________________
"The schizophrenic is drowning in the same waters in which the mystic swims with delight" -- Joseph Campbell (Mintz, 1983)
Oud 26-08-2002, 10:22
Nomen-nescio
Nomen-nescio is offline
Zou ik zeker doen, adioz
__________________
"Een doel is slechts belangrijk als idee. Het gaat om het werk dat tot het doel leidt. Dat vervult het leven met zin."
Oud 26-08-2002, 10:29
Just Johan
Just Johan is offline
veel plezier met je heilige oorlog tegen de heidenen en de groeten aan Jezus waar je de weg voor vrij gaat maken. je hebt gelijk, sommige mensen zijn écht heel dom.
Oud 26-08-2002, 11:03
Joël
Avatar van Joël
Joël is offline
Ja, daaag, rot maar lekker weg!
__________________
There are only 10 kind of people in the world: those who understand binary and those who don't.
Oud 26-08-2002, 11:06
Joël
Avatar van Joël
Joël is offline
Citaat:
GoodforNothing schreef:
Ik kijk wel of er een hoger IQ ligt op andere fora
Je bedoelt waarschijnlijk: Ik kijk wel of het (gemiddelde) IQ op andere fora hoger ligt.
__________________
There are only 10 kind of people in the world: those who understand binary and those who don't.
Oud 26-08-2002, 11:09
Joël
Avatar van Joël
Joël is offline
Citaat:
GoodforNothing schreef:
of zoals ik altijd zeg.... "domme vragen bestaan niet, domme mensen wel!"
Wat voor vragen stellen die domme mensen dan?
__________________
There are only 10 kind of people in the world: those who understand binary and those who don't.
Oud 26-08-2002, 13:01
Verwijderd
Citaat:
GoodforNothing schreef:
klote.....

Alles wordt weerlegt... enneh... er zitten hier zowat alleen maar domme leden! of zoals ik altijd zeg.... "domme vragen bestaan niet, domme mensen wel!"

Ik kom op dit forum dus nooit weer!

Ik kijk wel of er een hoger IQ ligt op andere fora, zodat ik met andere gremia van scom respectievelijke gesprekken kan hebben.
heb jij vrienden?
Oud 26-08-2002, 13:38
lady_x
Avatar van lady_x
lady_x is offline
Ik kan er wel inkomen hoor in jouw reactie, maar zeggen dat mensen dom zijn, dat houdt geen steek, wat is dom, wat is slim?
Er wordt hier inderdaad veel gediscussieerd, mensen met enorm uiteenlopende meningen, maar dit forum noemt daarom ook filosofie & levensbeschouwing, het is dieper nadenken over het leven, en dieper dan op het forum van onzin bijvoorbeeld.
Nochtans je hebt zelf enkele topics geopend, met niet onverstandige vragen, dus waar ligt eigenlijk het probleem?
Is het niet omdat jij christen bent en er hier op dit forum nogal veel ongelovigen zijn? Daarom dat de meningen nogal uiteenlopend zijn naar mijn idee en je je moeilijk kan verdedigen aangezien ongelovigen de overhand hebben en zich makkelijker kunnen verdedigen dan wel-gelovigen.
En dat gaat niet samen uiteraard.
__________________
www.devizu.com
Oud 26-08-2002, 13:51
legatus
Avatar van legatus
legatus is offline
Citaat:
je moeilijk kan verdedigen aangezien ongelovigen de overhand hebben
Wat een argument.
__________________
"The schizophrenic is drowning in the same waters in which the mystic swims with delight" -- Joseph Campbell (Mintz, 1983)
Oud 26-08-2002, 13:54
lady_x
Avatar van lady_x
lady_x is offline
Citaat:
legatus schreef:


Wat een argument.
Heb ik jou wat gevraagd?
__________________
www.devizu.com
Oud 26-08-2002, 14:46
Verwijderd
Citaat:
GoodforNothing schreef:
klote.....

Alles wordt weerlegt... enneh... er zitten hier zowat alleen maar domme leden! of zoals ik altijd zeg.... "domme vragen bestaan niet, domme mensen wel!"

Ik kom op dit forum dus nooit weer!

Ik kijk wel of er een hoger IQ ligt op andere fora, zodat ik met andere gremia van scom respectievelijke gesprekken kan hebben.
Sinds wanneer is het de bedoeling van een discussie forum dat mensen een uitspraak doen en niemand daar tegen in mag gaan? Dan zou alles wel heel gemakkelijk worden!!

Aan je opmerking te zien lijkt jouw niveau nogal wat lager te liggen dan bij de meeste mensen hier...
Oud 26-08-2002, 14:48
legatus
Avatar van legatus
legatus is offline
Citaat:
Heb ik jou wat gevraagd?
Voel je je aangevallen?

Verhuis anders met hem mee. Iedereen mag commentaar geven, of moeten we eerst toestemming gaan vragen?
__________________
"The schizophrenic is drowning in the same waters in which the mystic swims with delight" -- Joseph Campbell (Mintz, 1983)
Oud 26-08-2002, 14:49
Verwijderd
Citaat:
GoodforNothing schreef:
respectievelijke gesprekken


res·pec·´tie·ve·lijk1 (bw.)

1 achtereenvolgens, onderscheidenlijk
res·pec·´tie·ve·lijk2 (vw.)

1 dan wel => c.q.
Oud 26-08-2002, 16:51
WijfMan
WijfMan is offline
Citaat:
GoodforNothing schreef:
klote.....

Alles wordt weerlegt... enneh... er zitten hier zowat alleen maar domme leden! of zoals ik altijd zeg.... "domme vragen bestaan niet, domme mensen wel!"

Ik kom op dit forum dus nooit weer!

Ik kijk wel of er een hoger IQ ligt op andere fora, zodat ik met andere gremia van scom respectievelijke gesprekken kan hebben.
Velen zouden hetzelfde zeggen over jou.
__________________
Im Not Here To Mingle. Im Here To Annoy.
Oud 26-08-2002, 16:52
WijfMan
WijfMan is offline
Citaat:
legatus schreef:


Ruw vertaald: "Waar anderen mij mening beamen en bejubelen. Ik duld geen tegenspraak".
Daar hoef je de vertaling niet voor te kennen
__________________
Im Not Here To Mingle. Im Here To Annoy.
Oud 26-08-2002, 16:53
WijfMan
WijfMan is offline
Citaat:
lady_x schreef:
Heb ik jou wat gevraagd?
De topicstarter heeft jou toch ook niet om een reactie gevraagd?
Of om jouw commentaar.

De pot verwijt de ketel (tot ie zwart ziet)... en je snapt het wel
__________________
Im Not Here To Mingle. Im Here To Annoy.
Ads door Google
Oud 26-08-2002, 16:55
PimpDude86
Avatar van PimpDude86
PimpDude86 is offline
Ik ga niet alles lezen maar ik mag dus ook iets op de puntjes invullen als ik het goed begrijp of moet ik op die knakker reageren?

In ieder geval...het forum is z'n naam niet waard. Het overgrote deel van de topics bstaat uit van die apenvragen als "wat geloven jullie?" en als er dan eens een interessant topic opduikt is het binnen de kortste keren doodgebloed vanwege de slappe reacties of een SLOT... http://forum.scholieren.com/showthre...light=westerse

Maarja het blijft te proberen...
__________________
Better a witty fool than a foolish wit.../Ik ben noch pimp, noch dude...en uuh ook geen 16, of 86 ofzo...
Oud 26-08-2002, 17:00
LittleLucille
LittleLucille is offline
Citaat:
hAckEr69 schreef:


heb jij vrienden?
precies dat zat ik me ook af te vragen...
__________________
Sometimes An Accident Is No Accident At All...
Oud 26-08-2002, 17:02
Ce-El-Wan
Avatar van Ce-El-Wan
Ce-El-Wan is offline
Citaat:
PimpDude86 schreef:
Ik ga niet alles lezen maar ik mag dus ook iets op de puntjes invullen als ik het goed begrijp of moet ik op die knakker reageren?

In ieder geval...het forum is z'n naam niet waard. Het overgrote deel van de topics bstaat uit van die apenvragen als "wat geloven jullie?" en als er dan eens een interessant topic opduikt is het binnen de kortste keren doodgebloed vanwege de slappe reacties of een SLOT... http://forum.scholieren.com/showthre...light=westerse

Maarja het blijft te proberen...
interessant topic? die text was compleet eenzijdig en niet echt realistisch, aangezien hij de eruitspringende gevallen noemt en die vervolgens als de dagelijkse gang van zaken beschouwt.
__________________
Richtiger Manner
Oud 26-08-2002, 17:07
PimpDude86
Avatar van PimpDude86
PimpDude86 is offline
Citaat:
Ce-El-Wan schreef:


interessant topic? die text was compleet eenzijdig en niet echt realistisch, aangezien hij de eruitspringende gevallen noemt en die vervolgens als de dagelijkse gang van zaken beschouwt.
Nee, hij snijdt gewoon een realistisch punt van discussie aan. Maar de discussie is gefaald, de te verwachten reacties zoals "dat zijn uitzonderingen" heeft verdere overpeinzing van de ware essentie van het stuk onmogelijk gemaakt.
__________________
Better a witty fool than a foolish wit.../Ik ben noch pimp, noch dude...en uuh ook geen 16, of 86 ofzo...
Oud 26-08-2002, 17:13
Ce-El-Wan
Avatar van Ce-El-Wan
Ce-El-Wan is offline
Citaat:
PimpDude86 schreef:


Nee, hij snijdt gewoon een realistisch punt van discussie aan. Maar de discussie is gefaald, de te verwachten reacties zoals "dat zijn uitzonderingen" heeft verdere overpeinzing van de ware essentie van het stuk onmogelijk gemaakt.
wat hadden mensen moeten doen dan? De ogen openen en het licht aanschouwen? "Verrek het is waar! De Islam wordt gedemoniseerd, op de barricades!!"... Het is een algemeen bekend feit dat als we iets over de Islam horen het meestal een negatief iets is. Het staat ver van ons af en als ze niks te melden hebben en dan boeit het ons westerlingen ook niet. Komen er daarentegen anti-Westerse geluiden uit het Oosten overwaaien dan heeft de media meteen weer wat om over te schrijven.. joepie. Dus wat moet je anders als journalist zijnde..
__________________
Richtiger Manner
Oud 26-08-2002, 17:14
WijfMan
WijfMan is offline
Het ligt aan de topicstarter en aan de mensen die hebben gereageerd.

De topicstarter vertelt iets en daar mee is de kous af, je kunt er verder niets mee.
Niet dat je iets met de reacties kunt, daar niet van.

Maar ach, het komt hier gewoon van 2 kanten.
Niet zo moeilijk hoor.

*Gaat er serieus op in*
*lacht in zichzelf*

__________________
Im Not Here To Mingle. Im Here To Annoy.
Oud 26-08-2002, 18:37
lady_x
Avatar van lady_x
lady_x is offline
Citaat:
legatus schreef:


Voel je je aangevallen?

Verhuis anders met hem mee. Iedereen mag commentaar geven, of moeten we eerst toestemming gaan vragen?
Nee hoor, geef maar zoveel commentaar als je zelf maar wenst!
Je schreef: wat een argument. Verklaar je dan nader.
__________________
www.devizu.com
Advertentie
Oud 26-08-2002, 18:42
AtHell
Avatar van AtHell
AtHell is offline
Citaat:
hAckEr69 schreef:


heb jij vrienden?
__________________
Subtiel
Oud 26-08-2002, 19:04
REIE
Avatar van REIE
REIE is offline
Citaat:
GoodforNothing schreef:


Alles wordt weerlegt ... enneh... er zitten hier zowat alleen maar domme leden! of zoals ik altijd zeg.... "domme vragen bestaan niet, domme mensen wel!"
"Hoe denk je dat mijn sociale omgeving daarop reageerde? Hoongelach viel mij ten deel. Allerlei kritische vragen als: "Ja euh, maar waarom dan?" werden, voorzien van cynische ondertoontje, op mijn persoontje afgevuurd." (Hans Teeuwen)

REIE
__________________
Nu zal ik doden u beide, Elegast u ende uw paard. Ten zi dat gi ter vaart, Nederbeet optie moude: Zo mag uw ors t lijf behouden.
Oud 26-08-2002, 19:50
legatus
Avatar van legatus
legatus is offline
Citaat:
Verklaar je dan nader.
"je moeilijk kan verdedigen aangezien ongelovigen de overhand hebben".

Ondanks dat ongelovigen (of mensen die bepaalde zaken ontkennen) de overhand hebben kun je met bewijs of goede argumenten mensen doen overtuigen van jouw geloof.

Maakt het aantal personen die je moet overtuigen iets uit?

Nee, je argumenten en/of bewijs.
__________________
"The schizophrenic is drowning in the same waters in which the mystic swims with delight" -- Joseph Campbell (Mintz, 1983)
Oud 26-08-2002, 22:10
GoodforNothing
Avatar van GoodforNothing
GoodforNothing is offline
Ik ben niet bang voor een beetje weerstand, anders zou ik niet op een forum komen... het gaat mij erom dat ik op dit forum veel reacties heb gekregen en gelezen die gewoon lomp zijn.... Er zitten hier mensen die heel intelligent lopen te doen over hun visie op de wereld en hoe ze de schijt overal aan hebben.... dat vindt ik dom...

Ik hoopte hier enige eerlijkheid te vinden, maar inplaats van dat worden groeperingen bang om hier iets te posten, vanwege het groffe weerwoord...
__________________
http://www.pimmy.tk !!! Its not about the story you wrote, its about the pencil that wrote it!
Oud 26-08-2002, 22:12
WijfMan
WijfMan is offline
Citaat:
GoodforNothing schreef:
Ik ben niet bang voor een beetje weerstand, anders zou ik niet op een forum komen... het gaat mij erom dat ik op dit forum veel reacties heb gekregen en gelezen die gewoon lomp zijn.... Er zitten hier mensen die heel intelligent lopen te doen over hun visie op de wereld en hoe ze de schijt overal aan hebben.... dat vindt ik dom...

Ik hoopte hier enige eerlijkheid te vinden, maar inplaats van dat worden groeperingen bang om hier iets te posten, vanwege het groffe weerwoord...
Nou, jij kunt ook aardig dom lullen hoor.
__________________
Im Not Here To Mingle. Im Here To Annoy.
Oud 26-08-2002, 22:20
Ce-El-Wan
Avatar van Ce-El-Wan
Ce-El-Wan is offline
Citaat:
GoodforNothing schreef:


Ik hoopte hier enige eerlijkheid te vinden, maar inplaats van dat worden groeperingen bang om hier iets te posten, vanwege het groffe weerwoord...
eerlijkheid? Iedereen hier is eerlijk. Heb je het vermoeden dat wij allemaal Christenen in de dop zijn die er alleen niet voor uit durven te komen?
__________________
Richtiger Manner
Oud 27-08-2002, 11:14
lady_x
Avatar van lady_x
lady_x is offline
Citaat:
legatus schreef:


"je moeilijk kan verdedigen aangezien ongelovigen de overhand hebben".

Ondanks dat ongelovigen (of mensen die bepaalde zaken ontkennen) de overhand hebben kun je met bewijs of goede argumenten mensen doen overtuigen van jouw geloof.

Maakt het aantal personen die je moet overtuigen iets uit?

Nee, je argumenten en/of bewijs.
Jij praat voor jezelf. Mij zou het ook niks uitmaken, als ik zeker ben van mijn standpunt dan verdedig ik me des te beter. Maar ik kan me voorstellen dat het niet leuk is als iedereen je op je donder geeft en zegt dat je ongelijk hebt. 't Is niet omdat jij 24 bent, alles beter aankunt (of denkt aan te kunnen) en een vast standpunt hebt (of denkt te hebben) dat een 15-jarige of zelfs een ouder iemand daar géen probleem mee heeft!
__________________
www.devizu.com
Oud 27-08-2002, 11:51
legatus
Avatar van legatus
legatus is offline
Citaat:
't Is niet omdat jij 24 bent, alles beter aankunt (of denkt aan te kunnen) en een vast standpunt hebt (of denkt te hebben) dat een 15-jarige of zelfs een ouder iemand daar géen probleem mee heeft!
Waar haal je dit nou weer vandaan dan? Plotseling leeftijd aanhalen.

Citaat:
Maar ik kan me voorstellen dat het niet leuk is als iedereen je op je donder geeft en zegt dat je ongelijk hebt.
Het is niet eens 'op je donder krijgen'. We halen hier niemand over de knie om ze eens een billekoek te geven als ze uit hun nek lullen.

Wijs me er op als ik ongelijk heb. Ik wil niet mijn gelijk krijgen, ik wil leren. Kennis opdoen.
__________________
"The schizophrenic is drowning in the same waters in which the mystic swims with delight" -- Joseph Campbell (Mintz, 1983)
Oud 27-08-2002, 18:46
EvilSmiley
EvilSmiley is offline
Citaat:
GoodforNothing schreef:
Ik ben niet bang voor een beetje weerstand, anders zou ik niet op een forum komen... het gaat mij erom dat ik op dit forum veel reacties heb gekregen en gelezen die gewoon lomp zijn.... Er zitten hier mensen die heel intelligent lopen te doen over hun visie op de wereld en hoe ze de schijt overal aan hebben.... dat vindt ik dom...

Ik hoopte hier enige eerlijkheid te vinden, maar inplaats van dat worden groeperingen bang om hier iets te posten, vanwege het groffe weerwoord...

Misschien als je in het eerste topic bericht iets vriendelijker en genuanceerder was geweest dan was er misschien niet zon stroom aan spot berichten gekomen. Wie wind zaait zal storm oogsten.
Oud 27-08-2002, 19:05
lady_x
Avatar van lady_x
lady_x is offline
Citaat:
GoodforNothing schreef:
het gaat mij erom dat ik op dit forum veel reacties heb gekregen en gelezen die gewoon lomp zijn.... Er zitten hier mensen die heel intelligent lopen te doen over hun visie op de wereld en hoe ze de schijt overal aan hebben....
Ben ik helemaal mee eens.
__________________
www.devizu.com
Oud 31-08-2002, 09:41
zkhbaldo
zkhbaldo is offline
Citaat:
GoodforNothing schreef:

Alles wordt weerlegt ...
dat vindt ik dom...
respectievelijke gesprekken

Ik kijk wel of er een hoger IQ ligt op andere fora


Ik verwachtte dat je snel tevreden zou zijn

Laatst gewijzigd op 31-08-2002 om 10:05.
Ads door Google
Oud 02-09-2002, 20:55
McCaine
Avatar van McCaine
McCaine is offline
Liever kwijt dan rijk. Overigens ben je zelf kennelijk toch niet intelligent genoeg om de forumregels door te lezen, dus ik zou maar niet zo'n hoge dunk van jezelf hebben, mr. Superchristen.
__________________
In Memoriam: Matthew Shepard(1976-1998)-Wake up, meet reality! mccaine.blogspot.com|geengodengeenmeesters.blogspot.com
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten kladblok
Verwijderd
67 09-11-2005 16:59
Beleidszaken Waarom mag er niet over gebande personen gepraat worden?
Verwijderd
150 26-04-2005 17:59
Verhalen & Gedichten Nieuwe Forumbaas op DoP!
Doc
10 26-04-2002 11:07


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:46.