Oud 04-03-2003, 18:49
Verwijderd
Beste mensen,

Ik vroeg me af of ik gekopierde ps2 games zou kunnen spelen op mijn ps2, zonder dat ik hem hoef te laten ombouwen met een chip. Bijv. dat dat zou kunnen met een boot-cd. Zou iemand mij dit kunnen vertellen?

Groetjes Aaron.
Advertentie
Oud 04-03-2003, 18:56
||_()_|_|
Avatar van ||_()_|_|
||_()_|_| is offline
Nope , dacht het niet
__________________
I ownage ^_^
Oud 04-03-2003, 19:06
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Tja, helaas wordt dat beschouwd als illegaal en is het enige dat we je mogen vertellen dat je een slotje gaat krijgen op dit topic
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Oud 04-03-2003, 19:18
Octopus
Avatar van Octopus
Octopus is offline
Citaat:
MazeMouse schreef:
Tja, helaas wordt dat beschouwd als illegaal en is het enige dat we je mogen vertellen dat je een slotje gaat krijgen op dit topic
Ehm hoezo illegaal? Hij zegt er niet bij dat ze gedownload ofzo zijn

Dat zal vast wel het geval zijn maar toch..
__________________
Danoontje Powerrr!! Voor als je zelf ook een beetje dorst hebt.
Oud 04-03-2003, 19:23
Verwijderd
Ik zie niet in waarom het wel of niet hebben van zo'n modchip het spelen van een gekopiëerd spel wel legaal zou maken.

Het ombouwen van zo'n PS2 is niet strafbaar. Het kopiëren van zo'n spel wel. Of je dat nu wel of niet met een modchip speelt maakt geen zak uit.
Oud 04-03-2003, 19:48
Octopus
Avatar van Octopus
Octopus is offline
Citaat:
nare man schreef:
Ik zie niet in waarom het wel of niet hebben van zo'n modchip het spelen van een gekopiëerd spel wel legaal zou maken.

Het ombouwen van zo'n PS2 is niet strafbaar. Het kopiëren van zo'n spel wel. Of je dat nu wel of niet met een modchip speelt maakt geen zak uit.
Het kopiëren is zeker niet strafbaar! Mits het maar voor eigen gebruik is (als je je originelen bijvoorbeeld onbeschadigd wilt houden).
__________________
Danoontje Powerrr!! Voor als je zelf ook een beetje dorst hebt.
Oud 04-03-2003, 20:23
reuffneck32
Avatar van reuffneck32
reuffneck32 is offline
nee kan nie
hoezo zou je anders zoon chip er in laten zetten als het ook alleen met cd ken?:
Oud 04-03-2003, 20:28
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Octopus schreef:
Het kopiëren is zeker niet strafbaar! Mits het maar voor eigen gebruik is (als je je originelen bijvoorbeeld onbeschadigd wilt houden).
Dan moet je de originelen in bezit hebben.
En ik neem even niet aan dat mensen die gekopieerde spellen willen spelen het een kopie maken van een spel waarvoor ze geld hebben betaald in de winkel.
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Oud 04-03-2003, 21:06
Talon
Avatar van Talon
Talon is offline
Beste aaron,

je mág backups maken van spellen.
en nee, het is niet mogelijk om zonder een modchip een ps2 spel te spelen.

tip: koop de messiah(2?) en je bent overal vanaf.
je dvd is regiovrij, je kan elk (gekopieerd) spel spelen, of het nou nog van de psx is of voor de ps2.

en ga niet lopen klooien met bootdiscs, dat werkt toch niet.
__________________
Napoleon, don't be jealous that I've been chatting online with babes all day | Ugh! Gross! Freakin' idiot!
Oud 04-03-2003, 21:18
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
Citaat:
Talon schreef:
Beste aaron,

tip: koop de messiah(2?) en je bent overal vanaf.
je dvd is regiovrij, je kan elk (gekopieerd) spel spelen, of het nou nog van de psx is of voor de ps2.
*BEEP!!* Fout. De Messiah 2 maakt je DVD niet regiovrij (dat zeggen álle sites die de specs laten zien, en zelfs gebruikers) je kan wel alles zonder boot afspelen ja...maar voor DVDs heb je een Action replay nodig...

Als je de ultieme chip wilt, moet je de DMS3 nemen...die kan álles, en zelfs de firmware kan je 100% veilig upgraden (gratis)...www.dms3.com (ff zoeken, maar ergens links onder staat et knoppie 'enter'...heeft mij 3 minuten gekost )
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Oud 04-03-2003, 21:29
Talon
Avatar van Talon
Talon is offline
Citaat:
D@mien schreef:
*BEEP!!* Fout. De Messiah 2 maakt je DVD niet regiovrij (dat zeggen álle sites die de specs laten zien, en zelfs gebruikers) je kan wel alles zonder boot afspelen ja...maar voor DVDs heb je een Action replay nodig...
hm, regio vrij heb ik wel gezien met een regio 1 dvd.. vreemd dan.
een action replay is hoe dan ook al niet nodig.
daar kan je wél een bootdisc voor gebruiken.

en met de messiah heb je ook meteen de rgb fix
__________________
Napoleon, don't be jealous that I've been chatting online with babes all day | Ugh! Gross! Freakin' idiot!
Oud 04-03-2003, 22:37
S
Avatar van S
S is offline
Citaat:
Talon schreef:
hm, regio vrij heb ik wel gezien met een regio 1 dvd.. vreemd dan.
een action replay is hoe dan ook al niet nodig.
daar kan je wél een bootdisc voor gebruiken.

en met de messiah heb je ook meteen de rgb fix
En MP3 playback toch?
Oud 05-03-2003, 01:02
Verwijderd
Citaat:
Octopus schreef:
Het kopiëren is zeker niet strafbaar! Mits het maar voor eigen gebruik is (als je je originelen bijvoorbeeld onbeschadigd wilt houden).
Haha, ja, en dat doen ook echt veel mensen, ik snap heel goed dat CD's erg snel kapot gaan en dat iedereen daarom alles maar voor de zekerheid alvast kopiëert
Oud 05-03-2003, 06:16
Talon
Avatar van Talon
Talon is offline
Citaat:
S schreef:
En MP3 playback toch?
dat geloof ik niet.. maar weet ik niet zeker..
__________________
Napoleon, don't be jealous that I've been chatting online with babes all day | Ugh! Gross! Freakin' idiot!
Oud 05-03-2003, 06:16
Talon
Avatar van Talon
Talon is offline
Citaat:
nare man schreef:
Haha, ja, en dat doen ook echt veel mensen, ik snap heel goed dat CD's erg snel kapot gaan en dat iedereen daarom alles maar voor de zekerheid alvast kopiëert
ja dat slijt toch heel erg, vooral tijdens het terugspoelen..
__________________
Napoleon, don't be jealous that I've been chatting online with babes all day | Ugh! Gross! Freakin' idiot!
Oud 05-03-2003, 10:23
`CrazY G
Avatar van `CrazY G
`CrazY G is offline
topicstarter

nee het is niet mogelijk om zonder chip kopieen af te spelen

en nu een slotje en billekoek
__________________
het heeft 52 tanden en houd een enorm monster tegen: mijn gulp
Oud 07-03-2003, 18:03
Stevill
Avatar van Stevill
Stevill is offline
hoe wil je die boot cd overigens draaien???

of denk je dat die origineel zijn?
__________________
We went to a fight and a football game broke out.
Oud 07-03-2003, 18:18
reuffneck32
Avatar van reuffneck32
reuffneck32 is offline
daar heb je dus die chip voor
Ads door Google
Oud 12-03-2003, 10:29
Hadelas
Hadelas is offline
Je hebt wel boot cd's op bepaalde sites maar of ze werken weten alleen de mensen die ze testen. Er staat untested bij.

Als je de link wil om ze te testen moet je me ff mailen!!!
Met ond. Boot CD
Oud 12-03-2003, 15:42
.Mpje Dual
.Mpje Dual is offline
Citaat:
D@mien schreef op 04-03-2003 @ 22:18:
*BEEP!!* Fout. De Messiah 2 maakt je DVD niet regiovrij (dat zeggen álle sites die de specs laten zien, en zelfs gebruikers) je kan wel alles zonder boot afspelen ja...maar voor DVDs heb je een Action replay nodig...

Als je de ultieme chip wilt, moet je de DMS3 nemen...die kan álles, en zelfs de firmware kan je 100% veilig upgraden (gratis)...www.dms3.com (ff zoeken, maar ergens links onder staat et knoppie 'enter'...heeft mij 3 minuten gekost )
En hoe kom je er dan aan?
__________________
piemel
Oud 12-03-2003, 19:45
Wasp
Avatar van Wasp
Wasp is offline
Hrm. Dus.
Beetje laat, maar ok.
Mod-chips zijn voornamelijk om 'backups' te spelen, oftewel, gekopieerde CD's, wat weer illegaal is. Vandaar het slotje.
__________________
Ex fb-er van Drugs & Alcohol. Dajjetffweet!
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:30.