Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-05-2003, 15:06
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Waarom is uiterlijk belangrijk?

En zeg nou niet "omdat ik niet wil schrikken als ik naast hem/haar wakker word" want dat is bullshit. Ik wil goede redenen horen. Waarom discrimineren jullie wat betreft aangeboren onbelangrijkheden?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-05-2003, 15:14
faith666
faith666 is offline
Aangeboren afwijkingen vind ik geen probleem...het enige wat voor mij bij je uiterlijk belangrijk is, is dat je uiterlijk voor een deel je karakter laat zien...bijvoorbeeld de manier waarop je je verzorgt. Ik zou nooit verlieft kunnen worden op een onverzorgde jongen...

Maare wat voor aangeboren afwijkig bedoel je dan?
__________________
Such a shame, my defenses have become my own restrictions....
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 15:16
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Citaat:
faith666 schreef op 11-05-2003 @ 16:14:
Aangeboren afwijkingen vind ik geen probleem...het enige wat voor mij bij je uiterlijk belangrijk is, is dat je uiterlijk voor een deel je karakter laat zien...bijvoorbeeld de manier waarop je je verzorgt. Ik zou nooit verlieft kunnen worden op een onverzorgde jongen...

Maare wat voor aangeboren afwijkig bedoel je dan?
Het uiterlijk zelf. Ik had het echter niet over een afwijking maar over een onbelangrijkheid.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 15:42
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Logisch toch? Zou jij op iemand afgaan die ontzettend lelijk is, omdat hij of zij wel eens leuk kan zijn??
Maar goed, het gaat niet echt om het uiterlijk, meestal eerder om de uitstraling.
Als ik een arrogante jongen zie lopen die nog zo knap is, ik vind hem al niet knap meer, omdat hij zo'n foute uitstraling heeft...
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 15:43
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Citaat:
Loezzel schreef op 11-05-2003 @ 16:42:
Logisch toch? Zou jij op iemand afgaan die ontzettend lelijk is, omdat hij of zij wel eens leuk kan zijn??
Maar goed, het gaat niet echt om het uiterlijk, meestal eerder om de uitstraling.
Als ik een arrogante jongen zie lopen die nog zo knap is, ik vind hem al niet knap meer, omdat hij zo'n foute uitstraling heeft...
Ik vroeg om argumenten waarom je niet op iemand afstapt die lelijk is! WAAROM?
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 15:48
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Om een goede eerste indruk te maken?

Als je iemand niet kent kan je moeilijk op het innerlijk afgaan...
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 15:50
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Citaat:
Evil-Cherry schreef op 11-05-2003 @ 16:48:
Om een goede eerste indruk te maken?

Als je iemand niet kent kan je moeilijk op het innerlijk afgaan...
Waarom maakt een knap iemand een goede indruk? WAAROM is dat zo? Waarom is het belangrijk?
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 15:51
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Zoals ik al zei: ik stap niet op iemand af als hij lelijk is, omdat hij lelijk is. Je eerste indruk van iemand is altijd het uiterlijk... Klinkt misschien cru, maar bij de meeste mensen toch wel de waarheid. Je wil iemand leren kennen die jou leuk lijkt, en dat is meestal niet een lelijk iemand als je diegene nog niet kent...
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 15:53
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Er is een bepaalde aantrekkingskracht nodig om verliefd op iemand te worden en die aantrekkingskracht heb ik minder snel bij mensen die ik lelijk vind. Ik moet hem aantrekkelijk vinden, dus door hem aangetrokken worden.

Bij een lelijke jongen mis ik meestal die (lichamelijke) aantrekkingskracht, die wil ik niet de kleren van zijn lijf scheuren. In een vriendschap is dat geen probleem en vind ik geestelijke aantrekkingskracht genoeg, in een liefdesrelatie niet.

Aantrekkelijk is wel iets anders dan knap; ook een objectief gezien lelijkere jongen kan door bepaalde dingen heel aantrekkelijk zijn.. maar voor een knappe jongen is het wel héél veel makkelijker . Oneerlijk, ja.

Uiterlijk is niet perse aangeboren, zeker niet als het om verzorging ed gaat. Dit vind ik belangrijk omdat het ook laat zien hoe een persoon over zichzelf en over zichzelf ten opzichte van andere mensen denkt. Dingen als iemands houding, gezichtsuitdrukking en hoe iemand uit zijn ogen kijkt, zeggen veel over een persoon.

Maar 'aantrekkingskracht' is dus het sleutelwoord.
__________________
All that is solid melts into air.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 15:53
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Citaat:
Loezzel schreef op 11-05-2003 @ 16:51:
Zoals ik al zei: ik stap niet op iemand af als hij lelijk is, omdat hij lelijk is. Je eerste indruk van iemand is altijd het uiterlijk... Klinkt misschien cru, maar bij de meeste mensen toch wel de waarheid. Je wil iemand leren kennen die jou leuk lijkt, en dat is meestal niet een lelijk iemand als je diegene nog niet kent...
Nee maar ik vroeg waarom je dan niet op een lelijk iemand afstapt. Waarom laat jij uiterlijk belangrijk zijn?
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 15:54
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Jezus man, lees dan de berichten!
Je stapt op iemands uiterlijk af, omdat dat de eerste indruk is van iemand die je nog niet kent!!!
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 15:54
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Evito schreef op 11-05-2003 @ 16:53:
Nee maar ik vroeg waarom je dan niet op een lelijk iemand afstapt. Waarom laat jij uiterlijk belangrijk zijn?
Omdat lelijke mensen niet aantrekkelijk zijn (dus niet aan trekken).. Daarom??



Ksnap niet wat je punt nou precies is?
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 15:57
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Citaat:
Loezzel schreef op 11-05-2003 @ 16:54:
Jezus man, lees dan de berichten!
Je stapt op iemands uiterlijk af, omdat dat de eerste indruk is van iemand die je nog niet kent!!!
Jij zegt: Ik stap niet op een lelijke jongen af, omdat hij lelijk is.

Hij vraagt: waarom dan niet?

Wáárom stap je niet op iemand af omdat hij lelijk is ?

Dat wil hij weten en die vraag heb je nog niet beantwoord. Ik weet het zelf ook niet precies (hoewel het me wel boeit) maar dat je zijn vraag niet begrijpt, is nog geen reden om zo onaardig te reageren.
__________________
All that is solid melts into air.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 15:58
)Vampje(
)Vampje( is offline
Nou, ik vind uiterlijk -en met name uitstraling- best belangrijk omdat ik graag met plezier tegen iemand aankijk. Dat is eigenlijk de voornaamste reden.

Ik val niet op mannen die algemeen als 'knap' of 'aantrekkelijk' worden gezien, maar op mannen waar ik iets moois in zie. Ik wil me trots voelen als ik naast hem loop, ook al vinden veel anderen hem misschien niks.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 16:03
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Evito vraagt: waarom stap je niet af op iemand die lelijk is?
Ik zeg : omdat hij lelijk is, uitstraling en uiterlijk is belangrijk voor een eerste indruk!

Welk antwoord heb ik nu nog niet gegeven dan??
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 16:08
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Oeh laten we dan maar even de mens als dier zien;
we willen allemaal dat we ons voortplanten, anders sterven we uit. Nou wil je ook dat je nakomelingen "goed" zijn en daar wil je een knappe meneer/mevrouw voor hebben. Zodat je gegarandeert bent van goeie kindertjes.


Ofzo?
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 16:09
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Citaat:
Loezzel schreef op 11-05-2003 @ 17:03:
Evito vraagt: waarom stap je niet af op iemand die lelijk is?
Ik zeg : omdat hij lelijk is, uitstraling en uiterlijk is belangrijk voor een eerste indruk!

Welk antwoord heb ik nu nog niet gegeven dan??
waarom uitstraling en uiterlijk belangrijk is voor een eerste indruk? waarom vind jij dat dat belangrijk moet zijn?
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 16:10
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Citaat:
Evil-Cherry schreef op 11-05-2003 @ 17:08:
Oeh laten we dan maar even de mens als dier zien;
we willen allemaal dat we ons voortplanten, anders sterven we uit. Nou wil je ook dat je nakomelingen "goed" zijn en daar wil je een knappe meneer/mevrouw voor hebben. Zodat je gegarandeert bent van goeie kindertjes.


Ofzo?
Niet als iedereen ook op lelijke mensen zou vallen. Uiterlijk doet niets voor de overlevingskansen van de namekomelingen, mits we uiterlijk loslaten.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 11-05-2003, 16:14
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Citaat:
Evito schreef op 11-05-2003 @ 17:10:
Niet als iedereen ook op lelijke mensen zou vallen. Uiterlijk doet niets voor de overlevingskansen van de namekomelingen, mits we uiterlijk loslaten.
Maar wat mensen over het algemeen mooi vinden zijn wel oorspronkelijke kenmerken van vruchtbaarheid en kracht toch?

Ik weet hiet niet zo veel van, maar daar ben ik toch vrij zeker van.
__________________
All that is solid melts into air.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 16:17
never mind
Avatar van never mind
never mind is offline
uiterlijk is het eerste waar je naar kijkt (zelfs ik die verliefd wordt nadat ik iemand minstens 4 maand goed ken let op het uiterlijk)... Mijn verliefdsheidsschema zit er ongeveer zo uit:

Issie knap?
-- als hij knap is wil ik hem verder leren kennen --
Is hij aardig?
-- als hij aardig is wil ik vrienden worden --
Is hij nogsteeds aardig als we vrienden zijn?
-- zo ja bestaat de kans dat ik verliefd word --

Kijk, als hij niet knap was zou de kans tot vrienden worden kleiner zijn... Het is nature... dat knap vinden...

Ohja aaqngeboren onbelangrijkheden let ik niet op, mijn vriendje heeft zelf diabetis en hoewel je dat qua uiterlijk haast niet kan zien is het toch wel een aangeboren onbelangrijkheid... een beetje en ohja... de-grens-van-knap ligt niet erg hoog, ik vind mensen snel knap
__________________
*engeltjuh* fliefd!

Laatst gewijzigd op 11-05-2003 om 16:19.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 16:18
miro
Avatar van miro
miro is offline
Uiterlijk zegt alles over een persoon en dan heb ik het over uitraling, kleding, uiterlijke verzorgin. Het zegt wij hij is en soms zelfs hoe hij over bepaalde dingen denkt. Vind ik dan. Knapheid o.i.d. zegt helemaal niks over een persoon.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 16:53
Verwijderd
Citaat:
Evito schreef op 11-05-2003 @ 16:50:
Waarom maakt een knap iemand een goede indruk? WAAROM is dat zo? Waarom is het belangrijk?
Omdat je het innerlijk eerst niet ziet.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 16:57
Ireentje
Avatar van Ireentje
Ireentje is offline
Evito: als jij tussen 2 mensen moest kiezen een redelijk knap persoon die heel aardig leek, of een heel lelijk persoon die heel aardig leek. Welke zou je kiezen?
WAAROM?? WAAROM?
is precies hetzelfde als je hier nu vraagt
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 16:57
Verwijderd
Citaat:
Evito schreef op 11-05-2003 @ 16:53:
Nee maar ik vroeg waarom je dan niet op een lelijk iemand afstapt. Waarom laat jij uiterlijk belangrijk zijn?
Omdat aantrekkingskracht zo belangrijk is. Je moet sex willen, want daar draait het allemaal om. En als je op iemand afstapt met het idee van een eventuele relatie of gewoon meteen sex, kijk je dus ook naar hoe aantrekkelijk die persoon is. Als dat soort dingen je niet uitmaken of als je gewoon vriendschappelijk met elkaar wilt omgaan, dan is het innerlijk natuurlijk het belangrijkst.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 17:08
poesiefox
poesiefox is offline
Het is een kwestie van de survival of the fittest. Wij zoeken allemaal een partner met sterk, niet gemuteerd genetisch materiaal. Symmetrie en verhouding is daar een belangrijke factor in.

Dat gaat zelfs dwars door cultureel bepaalde voorkeuren en modegrillen of tijdsverloop heen.

Brigitte Bardo, Elizabeth Taylor, Alain Delon, Rutger Hauer. Allemaal knappe mensen, al is de mode nu heel anders.

Onze genen zijn zo sterk op zoek naar andere goede genen, dat we foute genen afstotend vinden, en goede genen aantrekkelijk.

Kwestie van natuurlijke selectie. De juiste genen kunnen een partner vinden en zich voortplanten. De foute niet, dus die mutatie sterft uit.

Mensen zijn gewoon beesten hoor, Evito. Lees Desmond Morris maar eens( The naked ape)
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-05-2003, 18:12
king112
Avatar van king112
king112 is offline
Citaat:
Evito schreef op 11-05-2003 @ 16:06:
Waarom is uiterlijk belangrijk?

En zeg nou niet "omdat ik niet wil schrikken als ik naast hem/haar wakker word" want dat is bullshit. Ik wil goede redenen horen. Waarom discrimineren jullie wat betreft aangeboren onbelangrijkheden?
Je partner moet aantrekkelijk zijn.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 18:19
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Citaat:
king112 schreef op 11-05-2003 @ 19:12:
Je partner moet aantrekkelijk zijn.
Dat vraag ik niet. Ik vraag WAAROM.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 18:22
Verwijderd
Citaat:
Evito schreef op 11-05-2003 @ 16:06:
Waarom is uiterlijk belangrijk?
Ik wil goede redenen horen. Waarom discrimineren jullie wat betreft aangeboren onbelangrijkheden?
Sommige uiterlijke imperfecties geven een signaal af.

Ze vertellen mij dat als ik gemeenschap zou hebben met deze persoon, er geen gezonde en sterke kinderen uit voort zouden komen of dat deze persoon niet voor mij en mijn kinderen zou kunnen zorgen.

zo. de oervrouw in mij heeft gesproken. oegaboega.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 18:27
Verwijderd
Het is redelijk simpel en ik vraag me af waarom je er zelf niet bent opgekomen.

Een aantrekkelijk iemand wordt naar natuurlijke en evolutionaire, onderbewuste normen gezien als gezond, geschikt voor voortplanting. Een gave huid duidt op afwezigheid van ziektes, brede heupen en een mooie bolle kont duiden ook op een goede gezondheid, brede schouders en gespierde armen doen dat bij de man. Dat triggert bij de ander verliefdheid, wat in feite niets meer is dan een chemisch-hormonale reactie om de voortplantingsdrang te bevorderen.

Het is algemeen bekend psychologisch inzicht dat mensen met een mooi uiterlijk ook aardiger en leuker worden gevonden, zonder dat ze nog met de waarnemer in contact zijn getreden. De verklaring daarvoor is niet echt duidelijk te geven, maar het is zo. Dat is een natuurlijke reflex.

En zo is het met een hele hoop dingen: wij, als mensen, zijn nu eenmaal zo. We kunnen onze best doen om, middels de samenleving, normen en waarden, geconditioneerde reflexen, etcetera, onze natuur te miskennen, maar dat lukt niet altijd. Uiteindelijk blijven we toch een diersoort,.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 19:02
Parlaatje
Avatar van Parlaatje
Parlaatje is offline
Citaat:
Evito schreef op 11-05-2003 @ 19:19:
Dat vraag ik niet. Ik vraag WAAROM.
WAAROM is dit zo belangrijk voor jou?!?!
vind je jezelf lelijk en denk je daarom geen kans te maken ofzo
het antwoord is namelijk pas 100000x gegeve, we willen een aantrekkelijke partner, omdat het volgens de natuur gaat om nakomelingen maken, en geef toe met een onwijz lelijke vrouw wil jij ook geen kindjes maken!
Kijk per persoon verschild het wel wat je knap en wat je niet knap vind. Iemand die ik heel lelijk vind kan bij een vriendin een bepaalde uitstraling hebben.
Maar ik vidn dat je nou wel f fkan stoppen met je waarom
je lijkt wel een kleuter! (srry ik erger me)

je antwoord waarom kunnen wij dus eigenlijk helemaal neit geven wij kunnen alleen zeggen omdat het de natuur is
en als je wil weten waarom het de natuur is moet je het aan moedertje natuur vragen
__________________
Love is Love, Love is You, I Love Love So I Love You
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 19:18
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Citaat:
Parlaatje schreef op 11-05-2003 @ 20:02:
WAAROM is dit zo belangrijk voor jou?!?!
vind je jezelf lelijk en denk je daarom geen kans te maken ofzo
het antwoord is namelijk pas 100000x gegeve, we willen een aantrekkelijke partner, omdat het volgens de natuur gaat om nakomelingen maken, en geef toe met een onwijz lelijke vrouw wil jij ook geen kindjes maken!
Kijk per persoon verschild het wel wat je knap en wat je niet knap vind. Iemand die ik heel lelijk vind kan bij een vriendin een bepaalde uitstraling hebben.
Maar ik vidn dat je nou wel f fkan stoppen met je waarom
je lijkt wel een kleuter! (srry ik erger me)

je antwoord waarom kunnen wij dus eigenlijk helemaal neit geven wij kunnen alleen zeggen omdat het de natuur is
en als je wil weten waarom het de natuur is moet je het aan moedertje natuur vragen
Dat moet jij nodig zeggen. Jouw opa is ook je vader.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 19:24
Verwijderd
hmz.. nou voor mij is uiterlijk helemaal niet zo belangrijk hoor, ik heb liever een onwijs lieve en trouwe vriend die er dan maar niet uitziet als brad pitt, josh hartnett of wie ook dan iemand die er wel onwijs goed uitziet maar gewoon een eikel is!!!!!
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 19:26
Poohbear
Avatar van Poohbear
Poohbear is offline
Citaat:
Evito schreef op 11-05-2003 @ 16:50:
Waarom maakt een knap iemand een goede indruk? WAAROM is dat zo? Waarom is het belangrijk?
Dan wil ik wel eens van Evito weten wie er dan bepaald wat knap is... hoe kan je nou een vraag stellen als 'waarom maakt een knap iemand een goed indruk' als er geen allesomvattende omschrijving van 'knap' is???
__________________
Home is where the heart is...
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 19:30
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Citaat:
Poohbear schreef op 11-05-2003 @ 20:26:
Dan wil ik wel eens van Evito weten wie er dan bepaald wat knap is... hoe kan je nou een vraag stellen als 'waarom maakt een knap iemand een goed indruk' als er geen allesomvattende omschrijving van 'knap' is???
Die definitie ligt net als de indruk zelf bij de persoon. Ik vraag me dus af waarom iemand een positieve indruk van iemand krijgt als die persoon er naar zijn standaard knap uitziet. Maar goed, hier wordt gezegd dat dat in de natuur van de mens zat. Vinden jullie het dan negatief of positief? "Its mother nature" klinkt nogal negatief, het klinkt als een verklaring van "ja het is nou eenmaal zo, ik kan er ook niets aan doen (wat bullshit is btw)", maar aangezien ik geloof dat de mens door haar hersencapiciteit haar eigen natuur kan scheppen, moeten jullie het zien als iets positiefs?
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 19:35
L1
Avatar van L1
L1 is offline
Ik heb een reden waarom uiterlijk belangrijk is (of ik heb niet goed gelezen) nog niet gezien. Het maakt ook indruk een knappe vriend(in) te hebben. Het voelt nu eenmaal lekker als mensen tegen je opkijken, als ze zeggen: kijk eens wie hij/zij heeft gescoord.
__________________
No intensity, no victory
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 19:38
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Citaat:
Parlaatje schreef op 11-05-2003 @ 20:02:
WAAROM is dit zo belangrijk voor jou?!?!
vind je jezelf lelijk en denk je daarom geen kans te maken ofzo
het antwoord is namelijk pas 100000x gegeve, we willen een aantrekkelijke partner, omdat het volgens de natuur gaat om nakomelingen maken, en geef toe met een onwijz lelijke vrouw wil jij ook geen kindjes maken!
Kijk per persoon verschild het wel wat je knap en wat je niet knap vind. Iemand die ik heel lelijk vind kan bij een vriendin een bepaalde uitstraling hebben.
Maar ik vidn dat je nou wel f fkan stoppen met je waarom
je lijkt wel een kleuter! (srry ik erger me)

je antwoord waarom kunnen wij dus eigenlijk helemaal neit geven wij kunnen alleen zeggen omdat het de natuur is
en als je wil weten waarom het de natuur is moet je het aan moedertje natuur vragen
Ok, dan zal ik op jou, *censuur*, ook maar even netjes antwoorden. Waarom dit belangrijk voor mij is, is niet de vraag. Ik vraag mij af waarom mensen de vraag niet kunnen beantwoorden. Wellicht begrijpen ze hem niet goed. Wat ik van mijn uiterlijk vind, is ook niet van belang, juist omdat ik vind dat uiterlijk niet van belang is. Ik ben me er heus wel van bewust dat het antwoord dat men gangbaar acht gegeven is, maar dan mijn 'waarom' was in reactie op king112, die zegt dat de partner aantrekkelijk moet zijn. In welk opzicht is dat een antwoord op mijn vraag? Nou? Kun jij me vertellen op welk klein detail van mijn vraag dat een antwoord is? Ik vraag waarom men uiterlijk belangrijk vindt, met andere woorden, waarom men vindt dat hun partner aantrekkelijk moet zijn, en dan geeft hij als antwoord een parafrasering van mijn vraag? Is hij niet goed wijs? Ben ik niet goed bij mijn hoofd? En jij niet dat je mij voor kleuter uitmaakt terwijl ik king112 alleen maar richting een meer op de vraag aansluitend antwoord wil sturen?
En nu moet ik van jou toegeven dat ik met een onwijs lelijke vrouw geen kindjes wil maken? Als iedereen dat dacht, was jij er goddomme ook niet geweest! Natuurlijk wil ik dat wel. Wie zegt dat je voor mij kunt spreken en dat je als je voor mij spreekt je walgelijke spelfouten kunt maken? Waarom zou ik met een lelijke vrouw geen kinderen willen maken? Omdat ik dan lelijke kinderen krijg? Wat the fuck boeit dat nou, al zijn ze dan oeronooglijk, ik en mijn zeer lelijke maar lieve vrouw zullen hen dan opvoeden met de meeste liefde en wijsheid. Alsjeblieft zeg. Donder op met je moedertje natuur.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 11-05-2003, 19:39
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Citaat:
L1 schreef op 11-05-2003 @ 20:35:
Ik heb een reden waarom uiterlijk belangrijk is (of ik heb niet goed gelezen) nog niet gezien. Het maakt ook indruk een knappe vriend(in) te hebben. Het voelt nu eenmaal lekker als mensen tegen je opkijken, als ze zeggen: kijk eens wie hij/zij heeft gescoord.
Maar mensen die dat belangrijk vinden, nemen A hun relatie niet serieus, zijn B onzeker en hebben C angst om verlaten te worden.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 19:48
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Evito schreef op 11-05-2003 @ 20:38:
Ok, dan zal ik op jou, *censuur*, ook maar even netjes antwoorden. Waarom dit belangrijk voor mij is, is niet de vraag. Ik vraag mij af waarom mensen de vraag niet kunnen beantwoorden. Wellicht begrijpen ze hem niet goed. Wat ik van mijn uiterlijk vind, is ook niet van belang, juist omdat ik vind dat uiterlijk niet van belang is. Ik ben me er heus wel van bewust dat het antwoord dat men gangbaar acht gegeven is, maar dan mijn 'waarom' was in reactie op king112, die zegt dat de partner aantrekkelijk moet zijn. In welk opzicht is dat een antwoord op mijn vraag? Nou? Kun jij me vertellen op welk klein detail van mijn vraag dat een antwoord is? Ik vraag waarom men uiterlijk belangrijk vindt, met andere woorden, waarom men vindt dat hun partner aantrekkelijk moet zijn, en dan geeft hij als antwoord een parafrasering van mijn vraag? Is hij niet goed wijs? Ben ik niet goed bij mijn hoofd? En jij niet dat je mij voor kleuter uitmaakt terwijl ik king112 alleen maar richting een meer op de vraag aansluitend antwoord wil sturen?
En nu moet ik van jou toegeven dat ik met een onwijs lelijke vrouw geen kindjes wil maken? Als iedereen dat dacht, was jij er goddomme ook niet geweest! Natuurlijk wil ik dat wel. Wie zegt dat je voor mij kunt spreken en dat je als je voor mij spreekt je walgelijke spelfouten kunt maken? Waarom zou ik met een lelijke vrouw geen kinderen willen maken? Omdat ik dan lelijke kinderen krijg? Wat the fuck boeit dat nou, al zijn ze dan oeronooglijk, ik en mijn zeer lelijke maar lieve vrouw zullen hen dan opvoeden met de meeste liefde en wijsheid. Alsjeblieft zeg. Donder op met je moedertje natuur.
Moedertje natuur is niet alleszeggend, daar heb jij gelijk in. We zijn niet alleen beesten, maar we hebben ook behoorlijk ontwikkelde frontale hersenlobben, waarin ons verstand zetelt.

Degenen met meer verstand, kunnen hun natuurlijke instincten beter overrulen, en letten niet alleen of primair op uiterlijk, zoals de gemiddelede breezerdoos/player.

Er is in onze gecompliceerde maatschappij namelijk meer van belang dan alleen de voortplanting op genetisch niveau. Je moet ze ook nog maar eens op zien te voeden tot verstandige mensen. Daar heb je een verstandige partner voor nodig. Die kan dan best geen stuk zijn.

Evito, ook jij zal heus wel je grenzen hebben: duidelijke genetische mutaties, zul jij ook niet aantrekkelijk vinden. Ik bedoel, stap het eerste de beste gekkengesticht maar eens binnen. Daar wordt je niet blij van.

Sorry, maar ik ga ook niet met een dwerg naar bed. Of met een ware Lombroso-tronie.
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 19:52
Angeles
Angeles is offline
Citaat:
Evito schreef op 11-05-2003 @ 20:18:
Dat moet jij nodig zeggen. Jouw opa is ook je vader.
__________________
Susan
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 20:35
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Citaat:
Angeles schreef op 11-05-2003 @ 20:52:
Hij bedoelt dat ze een inteeltproduct is.
__________________
All that is solid melts into air.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 20:42
Angeles
Angeles is offline
Citaat:
stout! schreef op 11-05-2003 @ 21:35:
Hij bedoelt dat ze een inteeltproduct is.
Beetje zwak om dat erbij te halen dan.
__________________
Susan
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 20:44
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Citaat:
Angeles schreef op 11-05-2003 @ 21:42:
Beetje zwak om dat erbij te halen dan.
Vandaar die , maar ik geloof niet dat het echt zo is hoor.
__________________
All that is solid melts into air.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 20:45
Ireentje
Avatar van Ireentje
Ireentje is offline
Citaat:
Parlaatje schreef op 11-05-2003 @ 20:02:
WAAROM is dit zo belangrijk voor jou?!?!
vind je jezelf lelijk en denk je daarom geen kans te maken ofzo
het antwoord is namelijk pas 100000x gegeve, we willen een aantrekkelijke partner, omdat het volgens de natuur gaat om nakomelingen maken, en geef toe met een onwijz lelijke vrouw wil jij ook geen kindjes maken!
Kijk per persoon verschild het wel wat je knap en wat je niet knap vind. Iemand die ik heel lelijk vind kan bij een vriendin een bepaalde uitstraling hebben.
Maar ik vidn dat je nou wel f fkan stoppen met je waarom
je lijkt wel een kleuter! (srry ik erger me)

je antwoord waarom kunnen wij dus eigenlijk helemaal neit geven wij kunnen alleen zeggen omdat het de natuur is
en als je wil weten waarom het de natuur is moet je het aan moedertje natuur vragen
helemaal mee eens
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 20:46
Angeles
Angeles is offline
Citaat:
stout! schreef op 11-05-2003 @ 21:44:
Vandaar die , maar ik geloof niet dat het echt zo is hoor.
Nee, ik ook niet. Ik weet overigens wel wat er wordt bedoeld met een vader die tegelijk je opa is, maar ik snap niet hoe Evito er überhaupt bij komt en als het zo is, waarom hij het dan aanhaalt in deze discussie.

Vandaar die
__________________
Susan
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 20:49
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Citaat:
stout! schreef op 11-05-2003 @ 21:44:
Vandaar die , maar ik geloof niet dat het echt zo is hoor.
Ik geloof het ook niet. Maar als het wel zo is, dan wordt het opeens wel een behoorlijk erge opmerking.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 23:48
king112
Avatar van king112
king112 is offline
Citaat:
Evito schreef op 11-05-2003 @ 19:19:
Dat vraag ik niet. Ik vraag WAAROM.
Als je verliefd bent vindt je die persoon standaard aantrekkelijk!
En iemand aantrekkelijk vinden heeft toch wel wat te maken met het uiterlijk!
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 23:53
Super-Eefjuh
Avatar van Super-Eefjuh
Super-Eefjuh is offline
Omdat je iemand ziet en dan zie je het uiterlijk voordat je het innerlijk kent..... en als jij in de stad loopt zul je niet naar de minder mooie jonges/meisjes gaan kijken maar gaan je ogen eerst uit naar de voor jou aantrekkelijke jongens/meisjes....

Maar lang leve dat smaken verschillen en iedereen dus uiteindelijk iemand zal vinden die voor diegene zelf mooi is
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 00:07
Verwijderd
ik kan me niet voorstellen dat er iemand is die zijn/haar vriend(in) niet mooi vind eigenlijk... dan klopt er toch iets niet helemaal
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 00:14
Super-Eefjuh
Avatar van Super-Eefjuh
Super-Eefjuh is offline
mja.. ik heb t gehad toen ik met iemand ging.. en ik begon me mateloos te ergeren aan zijn jaloersheid en andere dingen.. en toen werd ie in mijn ogen dr steeds lelijker op... ik heb nu ook nog steeds exen waarvan ik denk: wauw hoe kan ik ooit met hem gehad hebben?!

Niet dat ze superlelijk zijn... maar gewoon totaal niet emer aantrekkelijk....
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 00:27
Verwijderd
Citaat:
Disasterpiece schreef op 12-05-2003 @ 01:07:
ik kan me niet voorstellen dat er iemand is die zijn/haar vriend(in) niet mooi vind eigenlijk... dan klopt er toch iets niet helemaal
Dat vind ik ook nogal kort door de bocht...je kunt je best bewust zijn van iemands 'lichamelijke tekortkomingen' en toch enorm veel van die persoon houden en/of als vriendin hebben...niet iedereen is blind als hij/zij een relatie aangaat.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie wat vinden jongens leuk?
Hachina
208 27-11-2011 13:42
Liefde & Relatie Overal tussenin en uiterlijk te belangrijk vinden.
krentenbol
13 26-01-2010 21:21
Levensbeschouwing & Filosofie Wetenschappers bevestigen de Tekenen van God.
Iqra
94 30-07-2003 21:36
Levensbeschouwing & Filosofie Zijn materiele en uiterlijke dingen belangrijk tegenwoordig??
niceman1984
53 29-06-2003 00:15
Lifestyle wat is geil, mooi, cool, populair, belangrijk in dit leven?
japannertje
42 04-03-2003 16:28
Liefde & Relatie Liefdesverdriet verwerken
AnoniemIemand
20 27-10-2002 10:39


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:24.