Oud 31-08-2003, 23:53
devilcat
devilcat is offline
k was gisteren bij muus ,
we hadden om 1600 afgesproken, ik ging daar barbequen met de hele meute.
Dus ik zit in de bus naar marken, en ik denk nou ben bijna op de dijk laat ik muus ff een smsje sturen dat ik erbijna ben dat i dan op de bushalte kan wachten.
maar ik krijg geen gehoor. [ later bleek dat de sms van hem naar mij te laat aankwam hij smsde mij dus "kom maar naar mij " maar toch luister maar :..] ik stap vervolgens uit, en er staat niemand, nou leuk dan, eerste teleurstelling, dus ik loop naar de boerderij, zie ik daar die ooms werken aan de stal, timmeren enzo, kom ik aanlopen komt muus ineens de stal uit, en loop teromheen om verder tegaan met timmere, helemaal geen hartelijk onthaal ofzo nee beetje mondelings "hoi" verder niks, toen ging ie weer gelijk door met timmeren, en ze zaten zo met elkaar te lullen, dus ik dacht echt wat doe ik hier in godsnaam. het leek wel alsof ze me negeerde.
Dus IK maarr weer gesprekken openen die snel werden afgebroken, muus lulde helemaaaaal niks tegen me vroeg niks , helemaal niks, dus na een tijde stond ik daar maar voor pampus, toen zei ik maa rtegen muus van " ik leg me tas wel ff binnen " dus ik liep weg naar het huis, toen zag ik daar de oom staan van muus daar heb ik dan maar een beetj emee gelult, ik was al erg teleurgesteld.
nou, na een tijdje was muus klaar met timmeren, en hij komt zo aanlopen, en ik lach naar hem enzo en probeer een beetje contact te maken, maar van hem kant kwam er niks, helemaal geen zoen ofzo van Hey schat hoessie, nee niks.
Dus op een gegeven moment pakt ie EEN stoel voor zichzelfen gaat zitten en trekt een flesje bier open en gaat lopen lullen met de andere mensen, ik dacht echt HALLO IKBEN ER OOK NOG??. Toen kwam zijn moeder langs en die zei van Hey muus moet je ook neit een stoel voorolga pakken,?! nou muus beetje mompelen.
later ging ik maar ergens anders zitten want muus lut och niet met me tenzij ik weer een gesprek open, dus ik ging in de tent zitten bij zijn zusjes.
Later LATER kwam ie ff een kijkje nemen en hij ging naast zijn zusje zitten.
toen was het wel redelijk REDELIJk leuk, ik was allang erg teleurgesteld.
later toen ie dronknen werd ja , toen werd ie wel gezellig ja.. nou leuk dan alsie nuchter is ziet i me neit staan en als ie dronken is wel zeker.
maar die mensen die er waren deden ook een beetje lullig, dan vroeg ik om een biertje en dan zei een man van "in een bekertje??? " op een lullige toon en toen begon iedereen te lachen, muus nam het niet voor me op ofzo. OOk met sate dat ik weigerde "Ja maa rji j meot nog groeien" of dan zat ik in het "doorgeefpad" ofzo, en dan stond er iemand achter me biertjes te geven maar ik zag het niet , en dan gelijk "JA OLG A WEL WAKKER BLIJVUH HE !?" en dan zo'n blik van "klein nieuwkomertje" of what ever.
nou , later gingen we nog naar de Zonnewijzer, was wel ok, muus was dronken, en ja dan gaat ie me ineens wel voorstellen aan mensen, was ook een of ander meisje Nynke , en muus vertelde at dat ZO een goei vriendin was, 19 jr. het leek wel alsof ze lekaar leuk vonden , zij om hem leunen en muus soms om haar. En ik zat zo op te letten en ik zag muus dus gewoon van die knipoogjes geven aan haar. ik had al gelijk zo iets oh doe je zo? op een gegeven moment ging de tent bijna sluiten en ineens grijpt die nynke muus om zijn nek en die sleurt muus mee naar buiten, dus ik blijf binnen met neeltje en maritje,komen we buiten zijn ze weg, muus was gaan pinnen en die nynke kwam er later aan.
Toen gingen we nog naar de flying sailor, daar was het ook wel gezellig maar toch, me avond was best verpest.
Toen we thuis kwamen hadden we het nog gedaan...Zucht..
De volgende ochtend werd ik wakker, het was al zo'n 1300 muus was ook wel redelijk wakker, ik lag pal nast muus 1 persoonsbedje, zat die muus gewoon scheten te laten, dat is wel errug boeren gedrag hoor.en daarna weer en daarna weer, dus ik voelde me best vernederd. hij zat ook tekens met zijn rug naar me toe, en niet ff een arm om me heen, Later ging ie me ineen swel knuffelen, maar wat bleek hij wou gewon seks want hij zat tegen me aan te rijen,typisch laurens,deed dat ook lekkerlief doen alleen maar om te zorgen dat ik dan sekswil.nou ik zei dat het nog al pijndeed etc van gisteravond. NA lang Lief gedrag van hem zat ie me voor de "grap"naar beneden te trekken naar zijn lul. Hijmaakte gewoon het gebaar van "pijp me dan als je niet kan neuken" nah, dat deed ik dan maar, en ik zei "zeg wanner je komt dan haal ik heme ruit" zegt ie zo brutaal "waarom niet ?" nou later later later,zat ik zo ff met hem te praten, had ik ht er zo over, wat ie nou deed met die nynke, en ik zei zo van "jullie zaten toch neit stiekm te zoenen he?" zegt ie van " nee dat deden we niet ja ik had het wel gewild hoor maar nee dat deden we niet " nou euk om te horen.
later vroeg ik of ie zoenen als vreemdgaan ziet "Nee dat vind ik geen vreemdgaan" vroeg ik nog of ie op gr can nog gezoend heeft "ja , met 1 meisje van 25 ze kam uit brabant, ze had bruin haar en klein " goh , dus hij heeft dus toch wel wat gedaan, en ik zie zoenen wel als vreemdgaan. Maar dat liet ik maar nit merken.
blijkbar was ie niet echt dronken want hij kan der nog goed onthouden.
blijkbaar ging ie dus niet voor mij, blijkbaar zat i niet in zijn gedachten.
Voor mijn gevoel is ie wel vreemdgegaan, klaar.
nou , later hebben we het toch nog maa rgedaan.
toen ginge we ons omkleden en we gingen anar benden, wat gegeten en hij ging weer de krant lezen, hij negeerde me weer half, zei niks vroeg niks. Ik interesseer hem niet ofzo?
toen vroeg ie maar of ie me maar naar huis zou brengen , ik zei dat dat goed was,
Ik zei dat ik mijn fiets op centraal had staan. we zaten in de auto, weer niks aan me vragen helemaal niks, terwijl het wel een prater is. Dus ikmaar weer de gesprekken openen dus ik maar weerinteresse in hem tonen.
hij zette me af in noord, daar giing ik met het pondje , het duur de nog 9 minuten voor die kwam, maar muus zei neit even van "blijf maar in de auto owachten ofzo" ik ging er maar uit.
toen ie wegreed kreeg ik wel de tranen in me ogen, weer de verkeerde...
ik merk ok gewoon aan hem dat ie zich niet voor me uitslooft,ik zit me helemaal op te doffen met mooie keren en me haar leuk en alles goed voor hem, en hij heeft lange nagels met een lange stoppelbaard.
HOEZO? ben ik zo weinig voor je ,
ik reed naar huis ik moest constant bijna huilen...waarom was ie zo ffocking bot en boere gedrag.
waarom vraagt ie me alleen mee naar dingen als ie dronken is, niet als ie nuchter is ?
en serieus, het zu heus niet bij dat ene meisje geblven zijn, heus wel meer en vast wel een wip erbij.
toen ik thuis kwam heb ik het er met rudi en ankie overgehad, ze zeiden dat ik er maar een puntachte rmet zetten, ook omdat ik helemaal moest huilen hoe die tegen me deed.dus ik hem smsen, dat ik er geen vertrouwen meer in hem enzo en dat ik het jammer vind van alles, en dat ik zoenen wel als vreemdgaan zie,\
hier zijnnog zijn reactie s:

"het was op vakantie allemaal een beetje vreemd we hadden toen nog niks vasts maar ik hou alleen van jou"
"maar nu ik jou ken hem ik alleen nog maar met jou gezoend" [ bullshit wan thij vertelde me dat ie op gr can ha dgezoend..]
"je wilde dat toch neit toen ik op vkanatie was schat" [ dat het vast was]
"laten we erover ophouden en eerst rustig gaan slaapen bel je morgen avond"
"zou het nu niet meer kunnen omdat ik zoo van je hou "[zoeen met iemand anders]

ik vind het jammer dat hij het geval van vakantie en dat ik zei voor de vakantie dat ik het allemaal nog niet weet hoe en wat, we zouden het na de vakantie wel zien, maar toen hij op vakantie was ging het wel beter hij beld eme vaak en ik ging hem ophalen van schiphol we smsde veel et miissen en houden van en schatje etc, dus het leek allemaal wel bij getrokkken te zijn, en ik had het gevoel dat ie wel voor me wou gaan.
Nu neemt ie zo'n kutexcuus om zijn"" misdaad"" te verontschuldigen.
dan vind ik het dubbel moet ie niet tegen mij lopen vertellen dat ie me mist en dat ik de enige ben voo rhem en dat hij niet vreemd zou gaan etc, geeft ie mij lekker valse hoop, en dan lekker een escae van "oooh het is toch nog niet vast dus ik ga lekker megang"en ondertussen mij aan het lijntje hhouden.
Dat klpt niet.
Sowieso vond ik zijn houdeing niet leuk, lief doen en dan seks willen, en dan vraag ie niet eens van als je me neit wilt pijpen hoeft het niet ..
hij zegt ook wel erg snel houden van, waarom kwam ie dan niet leuk enthousiast me opwachten op de bushalte, tering 5 minten die hamer neerleggen..
maar ja
ik maak er een eind aan.
Advertentie
Oud 01-09-2003, 08:14
[D0RIEN]
[D0RIEN] is offline
ok, dat was een heel verhaal, maar je wil weten wie er fout zit?
nou jij...omdat je toch nog met hem naar bed gaat terwijl je je aan hem irriteert, hij zo lullig doet en je het niet naar je zin hebt. Dat hij niet bij de bushalte op je stond te wachten, ok, dat kan, vanwege het probleem met smsjes die te laat aankomen enzo, maar voor de ret vind ik hem - uit jouw verhaal opmakend - maar een boerenlul en verdien je veel beter. Ik heb als ik jou verhaal lees namelijk het idee dat hij helemaal niet zo gek op je is. dumpen die hap en op zoek naar een betere, want dit is echt 10 keer niks.
Oud 01-09-2003, 09:51
Scatterheart
Avatar van Scatterheart
Scatterheart is offline
Is dit serieus?
__________________
Scatterheart heeft chronisch fernwee.
Oud 01-09-2003, 09:59
Verwijderd
Is dit nu die jongen van 23 waar je zo dol op was? Of iemand anders?

Als hij het wel is: I told you so
Oud 01-09-2003, 10:34
marlies
Avatar van marlies
marlies is offline
Dit weet je zelf ook wel: hij heeft je alleen voor de seks en zelfs daarvoor doet ie nauwelijks moeite.
Maar dat is ook niet nodig, want ondanks dat hij zo lullig deed, ging je wel met hem.
Dat snap ik ook wel een klein beetje, want je vindt hem leuk dus je wilt het ook zelf wel.

Maar denk aan jezelf en maak hier een einde aan, want het gaat nergens over (voor hem dan)
__________________
Als ik later groot ben, trouw ik met kermit de kikker :p | Tel wat je hebt, niet wat je mist
Oud 01-09-2003, 10:50
Dotcom
Avatar van Dotcom
Dotcom is offline
Waarom vind je hem zo leuk als hij zo doet dan? Dan moet het toch echt enkel zijn uiterlijk zijn. Het gaat hem enkel om de seks, jij hebt wel beter verdiend.

Zoek een jongen op die wel aardig tegen je is en dump deze gast, er zijn echt honderduizenden jongens die WEL jou kunnen geven wat je nodig hebt, werkelijk jij hebt zeker beter verdiend.

Je bent wel verliefd, en dat is heel vervelend maar je zult je er over heen moeten zetten, en je zult hem duidelijk moeten maken dat je niet van dat gedrag gediend bent.
Oud 01-09-2003, 12:01
*mystery*
Avatar van *mystery*
*mystery* is offline
ja... ik weet hoe het is...
met hem naar bed gaan doe je eigenlijk alleen om die aandacht nog te krijgen en hopen dat hij daarmee een beetje laat zien dat hij toch nog van je houdt...
heb hiervoor ook zo'n relatie gehad en jij zit echt niet fout hoor!!!
geef jezelf niet de schuld voor zijn stomme gedrag. je bent meer waard dan hem! maak het uit met hem en leer ervan, laat je nooit meer zo behandelen door iemand!!!
__________________
Als U ze allemaal op een rijtje heeft, kijk dan uit voor het domino-effect
Oud 01-09-2003, 13:59
pyres74
Avatar van pyres74
pyres74 is offline
dat hij vreemd is gegaan dat is kut ja
maar jij hebt alsnog seks met hem terwijl hij "dat boerengedrag" toont dat vind ik nog veel fouter eigenlijk

ik zou met hem gaan praten
echt praten to the point en niet er om heen draaien
zeg dat je zn gedrag van laatst niet vind kunnen en dat als het niet veranderd dat je hem dan verlaat

en met praten bedoel ik niet neuken
Oud 01-09-2003, 14:08
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
devilcat schreef op 31-08-2003 @ 23:53:
NA lang Lief gedrag van hem zat ie me voor de "grap"naar beneden te trekken naar zijn lul. Hijmaakte gewoon het gebaar van "pijp me dan als je niet kan neuken" nah, dat deed ik dan maar, en ik zei "zeg wanner je komt dan haal ik heme ruit" zegt ie zo brutaal "waarom niet ?"
Euh, sorry hoor, maar ik snap dat dus echt niet he. Die gozer gebruikt je gewoon voor de sex, en jij laat hem dat doen.

Meiden, please! Als een jongen NIET lief tegen je doet, krijgt 'ie GEEN sex. Klaar. Punt uit. Als 'ie dat niet accepteert, kan 'ie opzouten. Als 'ie blijft zeuren, wordt je boos. Wordt hij lastig, krijgt hij een knietje. Gesnopen?

Oh, mocht het uitgaan, en hij gaat dingen als "Olga is slecht in bed" rondbazuinen, dan zeg jij gewoon dat je er niks aan vond omdat 'ie zo'n klein pikkie heeft. Probleem opgelost.
Oud 01-09-2003, 14:10
pyres74
Avatar van pyres74
pyres74 is offline
Citaat:
Chimera schreef op 01-09-2003 @ 14:08:


Oh, mocht het uitgaan, en hij gaat dingen als "Olga is slecht in bed" rondbazuinen, dan zeg jij gewoon dat je er niks aan vond omdat 'ie zo'n klein pikkie heeft. Probleem opgelost.
Oud 01-09-2003, 15:47
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
Citaat:
devilcat schreef op 31-08-2003 @ 23:53:
ik maak er een eind aan.
Uitmaken bedoel je hopelijk?

Hele verstandige beslissing !
Tja, iemand uit marken, dan weet je dat het fout gaat natuurlijk.
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Oud 01-09-2003, 15:49
In_stilte
Avatar van In_stilte
In_stilte is offline
Ik moet zeggen dat je wel een beetje raar bezig bent geweest; je was kwaad op hem, je vertrouwde hem zoieso niet en toch liet je jezelf gebruiken... Waarom begin je een realatie met iemand die jou niet behandeld als je wilt..?

Ik denk dat je wel goed besluit hebt genomen en er is vast iemand die veel beter bij je past. Iemand die wel echt om JOU geeft.
Oud 01-09-2003, 17:56
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Onbegrijpelijk dat je nog sex met hem hebt terwijl ie je zo behandelt! wat een loser.
Hij zit fout door jou te gebruiken, jij zit fout door je te laten gebruiken...
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 01-09-2003, 17:58
Dotcom
Avatar van Dotcom
Dotcom is offline
Je hoeft niet bang te zijn dat je alleen blijft, want ik heb je foto gezien en je bent echt een knap meisje.

Maak het uit! Heel erg naar gevoel, maar het is echt het beste, en je hebt er van geleerd.
Oud 01-09-2003, 19:27
devilcat
devilcat is offline
het ging zeg maar zo, ik had hem die smsjes gestuurd dat ik erbijna aankwam, die smsjes heeft ie ontvangen en toen bleek dus dat ie mij een sms had gestuurd met " kom maar naar mij" en dat smsje van HEM kwam pas later aan bij mij, .
Ik vond het sowieso raar dat je dan weinig aandacht aan die kleine dingen besteed.

maar iig, toen kwam dus dat gebeuren met half negeren , en pas alsie dronken is schijn ik te bestaan kwam ik wel achter.
toen hadden we die avond nog wel seks. pas die volgende ochtend kwam ik erachter dat ie was vreemdgegaan [ ik weet heus wel dat ie meer heeft egdaan dan zoenen , ben niet achtelijk..., ] op gran canaria.

[ trouwens het is een bouwvakker, en ja dit was die jongen waar iik zo dol op was en niet wist hoe ik hem moest bereiken, ik had hem bereikt via de icq, dus ik heb hem opgezocht neit andersom, later vroeg ik ook nog is van " vond je me nou leuk toen je een ajar lang naast me werkte?" en toen zei hij niet veel toen zei ik " of was het gewoon een flauwe grap ?" toen moest ie lachen , dat was het dus, ]


gisteren had ik hem zitten smsen dat het neit lukt en dat me vertrouwen gewoon weg is ,
ook mede door mijn ex die later ook constant bleek vreemdtegaan, na een aantal smsjes zei hij " laten we eerst ff slapen en dan bel ik je morgen wel"
nou straks moet ie dus bellen, dan zal ik het wel ff afhandelen.

Jammer dat hij dat vreemdgaan verontschuldigt met " ja maar we hadden toen nog neit echt iets vast" het was namelijk zo , ikhad 3 dagen met hem afgesproken voor dat ie wegging op vakantie, en toen zei ik dus " ik weet neit of ik er wel klaar voor ben voor een verkering met vertrouwen etc " dus hij zei " laten we rustig aan doen en we zien wel na de vakantie " dus ik dach tok, maar toen gingen we de laatste dag dat ie wegging nog naar de film, en toen werd ie emotioneel dat hij 3 weken wegging van mij, en het was eigenlijk wel een leuke avond, dus het leek voor mij wel weer vast , en ik kreeg van hem ook wel de indruk dat het wel vast weer was.
Op vakantie heeft ie me ook vaak gebeld, dat ie me mist etc, en dat ie van me houd [ ja al na een 2 weken... ] en telkens smsjes van hem naar mij die eindigen op "...Kussjes JE VRIEND" dus dan kreeg ik wel erg de indruk dat ie met MIJ wou, dus ik blij wezen wan tik kreeg het vertrouwen wel terug.
nou veel gesmst etc blablabla, ik haal hem nog op schiphol af etc. na de vakantie was het ook wel even leuk 1 dag ofzo.[ daarna takelde het al snel af..]

Maar vinden jullie het ook niet stom dat ie dan nu zegt ineens van " ja maar op de vakantie was alles vreemd en we hadden nog niks vasts" vindiklullig dat ie dan mij probeert in te pakken en odnertussen jan en allemaal loopt te versieren en zoenen en, waaarschijnlijk 99% neukt..
[ sorry ben te onzeker wil het wel aan de hele wereld vragen ik waardeer het enorm dat jullie de tijd nemen om mijn gezeik aan te horen]

mijn ouders vinden dat ik er ook een punt achter moet zetten, me moeder zeg took , eerst pakt ie me in, en dan denkt ie dat ie me heeft en dan denkt ie dat ie zijn ouwe leventje weer kan opppakken en dat ik wel blijf.]

BEDANKT voor de reactie hierop straks!

=greetz=
Oud 01-09-2003, 22:15
suikerprinses
Avatar van suikerprinses
suikerprinses is offline
Wow, heb ook even het hele verhaal gelezen...
Snap eigenlijk niet dat je met zown klootzak om wil gaan, ik bedoel alleen al het feit hoe ie tegen je doet!? Ik zou daar sowieso onwijs onzeker van worden, maar goed. En over dat vreemdgaan... Het gaat erom dat je hem NU vertrouwt.. En het is ook belangrijk dat je in ieder geval voor jezelf weet of je met hem door wil gaan als je alleen even naar vertrouwen kijkt. Want het kan zijn dat je dat gewoon niet trekt, omdat je gek wordt van onzekerheid. Maar ik zou echt kappen met die handel. Ook mede door dat verhaal over die Nynke.. Das tog raar?
Oud 01-09-2003, 22:31
Verwijderd
Nu heb je weer zo'n eikel

Er klopt echt iets niet.. waarom doe je dat nou steeds? Ik bedoel.. damn.. ik zoek ook altijd de eikels uit, maar ik laat me iig nooit voor de sex gebruiken.
Als ik zoiets mee zou maken wat jij nu meemaakt dan zou ik echt helemaal kapot gaan.

Waarom.. waarom ga je niet gewoon een tijdje aan jezelf werken.. hou je toch iets minder met jongens bezig!
Nou ja en over die ehm.. Muus.. het lijkt me duidelijk dat je je laat gebruiken waar je bij staat als je bij hem blijft.
Alsjeblieft, ga bij 'm weg. Doe het dan voor mij ofzo

En waarom die sex? Als een jongen je niet meer wil als je niet meteen sex met 'm wil, dan is het een sukkel. Dan moet je gewoon denken: "oh, is het er zo een.. weg met hem."
En dan bewaar je dat voor een lieve jongen die echt van je houdt.
En in de tussentijd ga je gewoon leuke dingen doen.. met vriendinnen uit enzo. Je kunt echtwel zonder jongens.
Oud 01-09-2003, 22:47
devilcat
devilcat is offline
klotezooi.
had alles voorbreid vanavond dat ie zou bellen en dat ik het zou afkappen.
Bel ik hem zo, probeer ik te vertellen hoe ik me voelenzo, dat het niet lukt etc...terign begint ie me toch te huilen aan de telefoon en zeggen dat ie me zo lief meisje vond en dat ie het echt stom vond dat ie met iemand anders stond te zoenen in gran canaria teriwjl ie ondertussen met mij "bezig"was verkering te hebben.

we hebben zo'n 40 minuten gepraat, en hij zat telkens te snikken hoorde ik , ik kreeg gewoon schuldgevoelens...Dat haat ik..


hij en ik hadden het er nog wel over vertrouwen enzo, hij wil graag mij die vertrouwen teruggeven etc, hij zegt dat ie niet meer met andere meiden gaat zoenen enzo, en dat ie nou is wat serieus wilt met mij, ipv al die korte verkerings die die gehad heeft.

tering ik laat me weer te veel meeslepen met me gevoel.
Ik zei dat ik hem morgen wel zal spreken en dat ik nu niet weet wat ik moet doen.
Hij vond het iig heel erg jamemr als het uit was, hij was ook telkens aan het huilen.

het lijkt wel alsof ik geen nee KAN zeggen..

aan de ene kant heb ik ook soms wel leuke dingen meegemaakt, hij neemt me wel overal naartoe mee, en stelt me aan iedereen voor, als ie op vakantie gaat wilt ie me ook meenemen naar alles..
maar toch...

Ads door Google
Oud 01-09-2003, 22:53
Verwijderd


Volgens mij spoort hij niet helemaal..
jouw verhaal + hij gaat om jou huilen =

1 ding: als je bij 'm blijft geef je 'm voorlopig geen sex meer he..
Oud 01-09-2003, 23:02
marlies
Avatar van marlies
marlies is offline
Citaat:
devilcat schreef op 01-09-2003 @ 22:47:
klotezooi.
had alles voorbreid vanavond dat ie zou bellen en dat ik het zou afkappen.
Bel ik hem zo, probeer ik te vertellen hoe ik me voelenzo, dat het niet lukt etc...terign begint ie me toch te huilen aan de telefoon en zeggen dat ie me zo lief meisje vond en dat ie het echt stom vond dat ie met iemand anders stond te zoenen in gran canaria teriwjl ie ondertussen met mij "bezig"was verkering te hebben.

we hebben zo'n 40 minuten gepraat, en hij zat telkens te snikken hoorde ik , ik kreeg gewoon schuldgevoelens...Dat haat ik..


hij en ik hadden het er nog wel over vertrouwen enzo, hij wil graag mij die vertrouwen teruggeven etc, hij zegt dat ie niet meer met andere meiden gaat zoenen enzo, en dat ie nou is wat serieus wilt met mij, ipv al die korte verkerings die die gehad heeft.

tering ik laat me weer te veel meeslepen met me gevoel.
Ik zei dat ik hem morgen wel zal spreken en dat ik nu niet weet wat ik moet doen.
Hij vond het iig heel erg jamemr als het uit was, hij was ook telkens aan het huilen.

het lijkt wel alsof ik geen nee KAN zeggen..

aan de ene kant heb ik ook soms wel leuke dingen meegemaakt, hij neemt me wel overal naartoe mee, en stelt me aan iedereen voor, als ie op vakantie gaat wilt ie me ook meenemen naar alles..
maar toch...

hij kan wel erg goed toneelspelen. Nu opeens wel gevoelens . Je bent vast goed in bed

(sorry als dit te hard is)
__________________
Als ik later groot ben, trouw ik met kermit de kikker :p | Tel wat je hebt, niet wat je mist
Oud 01-09-2003, 23:22
devilcat
devilcat is offline
ik zit dus gigantisch te twijfelen..

Speelt hij toneel of niet...

Als ie me zo mag, waarom probeert ie dan niet meer voor me..
Oud 01-09-2003, 23:24
devilcat
devilcat is offline
hij begon erg te snotteren , kreeg verstopte neus , kan iemand wel zo erg huilen faken??
Oud 01-09-2003, 23:25
marlies
Avatar van marlies
marlies is offline
Citaat:
devilcat schreef op 01-09-2003 @ 23:22:

Als ie me zo mag, waarom probeert ie dan niet meer voor me..
Daarom was ik net zo hard ja.

Maar net wat Alicia zegt: geef hem een tijdje geen seks en als hij dan nog steeds blijft dan weet je dat het hem niet alleen om de seks gaat.

sterkte meis
__________________
Als ik later groot ben, trouw ik met kermit de kikker :p | Tel wat je hebt, niet wat je mist
Oud 01-09-2003, 23:42
devilcat
devilcat is offline
maar , dan ga ik me wel afvragen, wat voor een verkering heb je dan....als je telkens iemand moet testen en ... na ik zi ehet wel,

ik wil weten of ie toneel speelt met dat huilen maar dat zal ik wel noit weten
Oud 02-09-2003, 01:39
oneMen
Avatar van oneMen
oneMen is offline
Wie er fout zit? Je zou kunnen zeggen dat hij fout is, wat voor de hand ligt. Hij is wel degelijk fout, door gebruik te maken van jou. Maar goed, als jij maar blijft sexen en pijpen, dan is dat voor hem misschien toch genoeg reden om je aan het lijntje te houden.

Zo komt het een beetje op mij over.
__________________
oneMen can make a difference | Maar dat is mijn mening... |
Advertentie
Oud 02-09-2003, 11:16
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Citaat:
marlies schreef op 01-09-2003 @ 23:25:

Maar net wat Alicia zegt: geef hem een tijdje geen seks en als hij dan nog steeds blijft dan weet je dat het hem niet alleen om de seks gaat.
Dit is denk ik de enige manier om uit te zoeken of hij het om de sex doet. Ik zou hem zeggen dat ie eerst maar eens moet leren hoe hij met zn vriendin om moet gaan en daarna pas weer sex krijgt.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 02-09-2003, 11:18
Verwijderd
Ja en trouwens.. doe je eigenlijk weleens iets leuks met hem? Behalve dan uitgaan als hij teveel bier op heeft en sex hebben enzo.
Doen jullie weleens leuke dingen samen? Gewoon overdag ergens heen gaan of wat dan ook..
Oud 02-09-2003, 11:20
Verwijderd
Citaat:
devilcat schreef op 01-09-2003 @ 19:27:

[ trouwens het is een bouwvakker, en ja dit was die jongen waar iik zo dol op was en niet wist hoe ik hem moest bereiken, ik had hem bereikt via de icq, dus ik heb hem opgezocht neit andersom, later vroeg ik ook nog is van " vond je me nou leuk toen je een ajar lang naast me werkte?" en toen zei hij niet veel toen zei ik " of was het gewoon een flauwe grap ?" toen moest ie lachen , dat was het dus, ]
wtf?

Ach dit meen je toch niet.. niet die jongen...
Oud 02-09-2003, 14:08
devilcat
devilcat is offline
die ja...
Oud 02-09-2003, 14:18
devilcat
devilcat is offline
we zijn in het begin naar de film geweest, we hadden gepooled, en we zijn naar het strand geweest.

Was wel erg leuk.

Alleen het takelt erg snel af.

Ik word wel voor dingen uitgenodgt enzo dat ik mee mag, alleen jammer dat ie altijd dronken is als ie dat doet, lijkt het wel.

Want als ie nuchter is is ie veeeeeel minder geinteresserrd in me, bijna niet, hij vraagt helemaal niks naar mIJ, wie ik ben wat hoe alles.
Ik moet er zelf over beginnen dat vind ik erg jammer.

Vanavond spreek ik hem weer, want gisteren zei ik dat ik neit wist wat ik nou moest doen.
Ik vind het jammer dat HIJ nu in de aandacht staat dat ik hem kwets ofzo met het uitmaken omdat ie zo moest huilen,
alleen er word dus helemaal vergeten dat hij lekker heeft lopen kleffen met andere meisjes van dik in de 20 daar op gran canaria en daar word dan niet meer over gesproken.
Hij wekt medelijden bij mij op notabene. Terwijl het eigenlijk om mij gaat, dat vind ik erg kut.

Ik heb het er met me ouders over gehad, die ziden dat ik er een punt achter moest zetten, me moeder zei ook "hij heeft het heus in 3 weken niet bij dat ene meisje met zoenen gelaten "
wip heeft ie vast gemaakt maar dat ontkent ie .

Als ik vraag waarom ie vreemding zegt ie " we hadde nog niet echt iets vast [ terwijl hij mij dat wel duidelijk maakte, O.K ik zei voor de vakantie dat ik nog neit helemaal precies wist wat ik wou doen, maar toen gienen we naar de film en toen was het toch wel leuk geworden, ik smsde hem lief en hij mij, dus ik dacht het zit toch wel goed, en ik heb hem ook gewoon duidelijk gemaakt dat ik HEM MAG, en dat ik toch wel verkering wil , hij stuurde me ook telkens smsjes uit gran canaria met ".....JE VRIEND" dus ..wat is het voor een smoes "we hadden nog nniet vast" ook zegt ie dat HIJ versiert werd en niet andersom, wat een reden...Zucht..

Als ik dan zeg van misschien passen we niet bij elkaar , omdat ie toch een flirter is , en dat ie fluit naar meisjes etc , zegt ie : ja maar dat deot iedereen "///

Nou ik spreek hem vanavond hoop dat ik dit keer sterker ben om het af te kappen,
IK WEET GEWOONIT OF HIJ MIJ WEL OF NIET LEUK VIND...
ik vind het wel erg jamemr omdat ik moeite heb gedaan om hem op te sporen.

maar volgens mij ziet hij mij gewoon als "een meisje erbij"
Hij zei dat ie iets serieus wou, ipv altijd die losse dingen.
MAar ik haat het want hijs tuurt me dan een sms met "ik voel me zwaar klote, school ging ook neit door en ik ben ook nog is mijn lieveling kwijt" damn dan krijg ik zo erg de schuldgevoelens.

Me moeder zei "had ie maar beter zijn best moeten doen en op zijn minst mij ophalen van de bushalte."
maa rja
please reageer
Oud 02-09-2003, 14:24
Verwijderd
Dumpen die gast! ik denk dat ie je alleen maar leuk vind voor de seks.. tenminste dat is overduidelijk.. heb geen medelijden met hem als hij gaat huilen.. hij is niet dom (al lijkt het door zijn gedrag wel zo.. maar goed) en weet heus wel dat je medelijden krijgt.. je moet niet om zo'n eikel geven.. hij behandelt je als vuilnis en dat verdien je niet.. wees sterk en loos hem.. dat is echt veel beter voor je..
Oud 02-09-2003, 14:30
Rutger
Rutger is offline
echt huilen of niet, als ie toevallig beetje verkouden is , is dat zo te faken, sorry.
Oud 02-09-2003, 14:33
MissMorena
Avatar van MissMorena
MissMorena is offline
Ik heb alles zo gelezen en ik vindt het dom dat je nog bij hem blijft..en dat je toen nog met hem naar bed ging al helemaal dom..
meis hij is niet de enigste jongen hier op aarde hoor er zijn er zat.
En je weet niet helemaal zeker wat hij met die meisje heeft gedaan toen ze SAMEN weg waren, wel heel verdacht maar goed je moet doen wat JOUW het beste lijkt..

suc-6
Oud 02-09-2003, 14:42
devilcat
devilcat is offline
na een paar keer had ik het zonder condoom gedaan.
Ik was er nog voorzichti gmee van kan dat wel, na lang uitgehoord zei die dat ik hem kon vertrouwen en dat hij nog nooit zonder condoom heeft gevreeen met een meisjes.

Als ik straks een soa test doe en ik heb wat is ie dood.

Ok , ook dom van mij, maar om de sfeer neit te verpesten , ik vertrouwde hem wel..
hoop ik.
Oud 02-09-2003, 14:49
MissMorena
Avatar van MissMorena
MissMorena is offline
Ja maar je kan toch best nee zeggen tegen een jongen??
ookal verpest je de sfeer ermee,hij verdiend die sex niet eens..
en ja als ik jou was zou ik een test gaan doen
Oud 02-09-2003, 16:06
oneMen
Avatar van oneMen
oneMen is offline
Laat ik het zo zeggen:
Een relatie is toch vooral om je beter te voelen, en niet juist sléchter. Natuurlijk moet je aan een relatie werken, maar dit is meer een fundamenteel probleem. Zelfs al houd ie jou niet aan het lijntje, dan past zijn karakter duidelijk niet bij wat jij zoekt. Er zijn zat jongens bij wie je je veel gelukkiger zal voelen, dus ga gewoon op zoek naar een van die jongens...
__________________
oneMen can make a difference | Maar dat is mijn mening... |
Ads door Google
Oud 02-09-2003, 16:13
AuForm
AuForm is offline
Je moet wel een erg laag zelfbeeld hebben, om je zo te laten behandelen.

Er is geen twijfel dat hij je gebruikt, en dat hij geen beetje respect voor u heeft. Dat word ook niet geholpen door het leeftijdverschil. In zijn ogen ben jij niet meer dan dom meisje dat zich aan zijn voeten heeft geworpen.

Iemand met weinig zelfvertrouwen is gemakkelijk te manupileren. Telkens als je dreigt hem te dumpen, komt hij af met traantjes in zijn ogen, als een kleuter die zijn speelgoed niet krijgt. Je voelt je dan schuldig, omdat het eigenlijk allemaal uw schuld is (ironie), en hij heeft zijn matras terug. Om het grof te stellen.

Hij is een reetkever, en je hebt absolut geen reden om bij hem te blijven.
Oud 02-09-2003, 16:35
devilcat
devilcat is offline
jullie hebben allemaal zo erg gelijk, ik weet het.
toen we nog in de zonnewijzer stonden en die nynke kwam eraan en dat mijn vriend dus haar zoende op de wang 3 x dat vond ik wel normaal, maar dat hij zei van "oh je moet er niet op letten hoor, ik zoen mijn vriendinnetjes altijd, soms ook op de mond.

dat kwam echt playerig over...

maar dan hoor ik weer zo'n "stemmetje "in me hoofd van "olga stel je neit zo aan .." ik ben bang dat ik me aanstel en dat ik het dan om zogenaamd NIKS uitmaak, en dat ik dan de kwaje pier ben waar ze over gaan lullen van "nou zeg wat een onzin dat olga het uitmaakt, je hebt helemaal niks verkeerds gedaan muus" k haat het als ik ten onrechte word beschuldigt...

dat is ook precies mijn probleem met dat hele uitmaken, dan heb ik hem zogenaamd gekwets, en dan ben ik dan de kwaje pier, terwijjl het g*dverdomme word vereten dat hij in de fout is gegaan, en hij zei neit eens sorry, alleen maar dingen als "ik kon er niks aan doen en ik dacht neit na en devolgende dag sloeg ik mezelf voor me kop" babla

ja de kater komtlater...
Oud 02-09-2003, 19:07
skeleton
Avatar van skeleton
skeleton is offline
Sjeez

dit is nu echt een voorbeeld van een DOMME BOERELUL...
__________________
's avonds een vent, 's ochtends absent
Oud 02-09-2003, 22:02
devilcat
devilcat is offline
had hem net gesproken.
Ik had het over dingetjes, Ik vroeg nog "vind je me nu een betje zeuren?" toen zei die "mwjah, je zeurt wel een klein beetje nu " oh...

ook met dat ie vreemdging, hij zei dat ik het possitief moest zien en vooruit kijken hetverleden achter me moet laten, en het neit zo negatief zien.

ik zei dat ik er nog een dagje over wil nadenken..
volgens mij had ie zoiets van "godsamme..."
hij geeft erg toe dat ie wel een flirter is , en dat het zoenen met andere meisjes niet meer voor zal komen, omdat ik oortaan met hem samen zal zijn, uitgaan, vakantie, etc en anders zou zijn vrienden hem wel tegenhouden als ze het zouden zien..

hij vond dat ik er wat te langover doorbleef gaan [ ik vroeg dat aan hem of ik er te lang over doorging] want hij zei dat ie anders emoties krijgt, huilen etc.

wat ik wel raar vond, hij was 3 weken weg op vakantie, met 6 mensen ofzo, en de tweede week zouden er 5 weggaan, dus bleef ie de laatste week met 1 iemand over, nu vertelde hij mij dat hij vreemding eind van de eerste week. dus toen die 6 mensen er nog waren, maar nu zei ik van "toen je vreemdging waren er toen geen vrienden die je voor je kop sloegen?"toen zei hij "nee want die waren al weg, ik was alleen nog maar met J. en die was inzijn app. en ik was dus alleen gegaan"

ik kom er nu achter dat dat dan helemaal niet klopt, want pas de tweede week[ eind tweede week] zou hij met 1 iemand zijn..
Oud 02-09-2003, 22:09
Verwijderd
heb maar helft van het verhaal gelezen, maar gewoon dumpen die gast!
Oud 02-09-2003, 22:36
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
devilcat schreef op 02-09-2003 @ 22:02:
hij geeft erg toe dat ie wel een flirter is , en dat het zoenen met andere meisjes niet meer voor zal komen, omdat ik oortaan met hem samen zal zijn, uitgaan, vakantie, etc en anders zou zijn vrienden hem wel tegenhouden als ze het zouden zien..
Dat je hem niet meteen gedumpt hebt. Je doet het jezelf aan meid, heb geen medelijden met je.
Oud 03-09-2003, 00:46
Verwijderd
Ik snap uberhaupt niet dat jeje laat gebruiken? Dat je je nog afvraagt of ie je leuk vind? Dat je er nog maar íets om geeft.

Echt ónbegrijpelijk. Waarom dump je m niet gewoon, en hard ook. Als je dit zo voortzet, vind ik dat echt heel dom. Wat kan er nu nog moeilijk aan zijn om het uit te maken, als ie je zo behandelt?
Oud 03-09-2003, 10:16
Verwijderd
Ik kan dit echt niet meer aanzien.. dit is nu al de 2e jongen door wie je je laat gebruiken. Word nou wakker.. hou er nou alsjeblieft eens mee op.
En met leuke dingen doen bedoelde ik dus niet dat jij ook eens "mee mag" met zijn vriendengroep. Ik bedoelde jullie samen.. met z'n tweeen.
Oud 03-09-2003, 12:13
devilcat
devilcat is offline
ik weet het...
Had hem gisteren aan de phone, ik ppraate wat over dingen die me wel een beetj dwarszaten, ik had het niet over zijn boeregedrag, maar over dat vreemdgaan, later vroeg ik "vind je me een beetje zeuren ofzo?" hij : "ja wel een beetje "

later zei die dat ik het niet zo negatief moest zien maar positief en gewoon het verleden vergeten [ dat vreemdgaan]
damn,

Ik haat het dat ik gewoo nniet ZIE en niet goed BESEF dat ik gebruikt word, ik geloof te snel dingen van jongens, hun woorden hun alles, ik denk te snel "hij geeft echt om me " daarom wacht ik ook zo lang met uitmaken enzo,

daaarom zet ik altijd die verhalen op scholieren, omdat andere mensen het beter zien, die zijn niet blind.

Hij zegt wel dat hij straks samen op vakantie wil etc, zodat vreemdgaan niet meer gebeurd...Yea right
Hij toonde erg weinig begrip aan de telefoon, hij vond me volgens mij een beetje aanstellen/zeuren..
het liefste hoort ie natuurlijk "ja ik wil bij je blijven en ik vergeete alles"

Maar ik ben niet dom, ik weet heus wel dat ie een wip heeft gemaakt daar.

Dingen als dat jongens alles doen voor sex , wist ik niet, ik wist /wil niet weten dat jongen szo in elkaar zitten, ik kan het gweoon niet geloven.
ik wil gewoon weten of ie me "terug" wilt omdat ie mij echt leuk vind, of omdat ie het wel makkelijk vind een meisje erbij die die ook nog is kan neuken..
Ik denk, helaas het laatste, maar ik kan gewoon niet geloven dat sommige jongens zo verrot in elkaar zitten.
Ook me ex, ik dacht dat ik water zag branden zo versteld stond ik.
Oud 03-09-2003, 15:20
Commondude
Avatar van Commondude
Commondude is offline
No offence, maar wat ben jij naïef zeg. Sorry, maar ik kan gewoon geen medelijden met jou hebben.

Het is trouwens niet dat alle jongens alles doen voor de seks, maar die boerenpummels wel.

Ik heb wel advies, luister niet naar hem en maak het uit.
Oud 03-09-2003, 22:06
devilcat
devilcat is offline
heb hem smsen gestuurd at t over was.
omdat ik het niet via praten kan want dan word ik weer omgelult.

smst ie terug :

krijg het nu al moeilijk Wat doe je me aan .

zit bijn ate janken omdat ik zoveel van je hou , zou niet willen dat het zo zou eindigen.

[ iig veel houden van etc..]

ik ben bang dat ik toch weer aan maak.
Oud 03-09-2003, 22:19
DEChengst
Avatar van DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
devilcat schreef op 03-09-2003 @ 22:06:
ik ben bang dat ik toch weer aan maak.
Daar heb je geloof ik ervaring mee ? Als je na vorige relatie weer dezelfde fout maakt dan begint het er op te lijken dat je het stiekem lekker vind om je te laten gebruiken.
__________________
PDP, VAX en Alpha fanaat ; HP-Compaq is de Satan! ; Bidt u allen dagelijks richting Maynard! ; Ernie==lief ; Het leven begint bij 150 km/u ; aka Desje
Oud 03-09-2003, 22:27
devilcat
devilcat is offline
tuurlijk vind ik het niet lekker om me te laten gebruiken, ik haat het alleen dat ik zogenaamd hem iets verschrikkelijks aandoe, en dat kan ik niet hebben dat ik in een kwaad daglicht wrd gesteld terwijl HIJ vreemdging, dus zou ik het bijvoorbeeld maar aanmaken omdat ik dan niet meer in dat kwade daglicht sta, ik heb gewoon zon probleem dat ik het niet kan hebben als mensen me beschuldigen voor iets of what ever als ik dat niet gedaan heb en dan doe ik er alles voor om het recht te zetten..
Oud 03-09-2003, 22:31
DEChengst
Avatar van DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
devilcat schreef op 03-09-2003 @ 22:27:
tuurlijk vind ik het niet lekker om me te laten gebruiken
Als je het niet lekker vindt, waarom laat je het dan wel toe ?

Citaat:

ik haat het alleen dat ik zogenaamd hem iets verschrikkelijks aandoe, en dat kan ik niet hebben dat ik in een kwaad daglicht wrd gesteld terwijl HIJ vreemdging
Dat hij vreemd gaat en je vervolgens een schuld gevoel probeert aan te smeren is alleen maar reden te meer om dat figuur snoeihard te laten vallen.
__________________
PDP, VAX en Alpha fanaat ; HP-Compaq is de Satan! ; Bidt u allen dagelijks richting Maynard! ; Ernie==lief ; Het leven begint bij 150 km/u ; aka Desje
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:14.