Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-09-2003, 11:09
Verwijderd
We hebben nu al een hele tijd onze nieuwe forumbazinnen, die volgens mij de smaak van het sluiten en verwijderen aardig te pakken hebben, dus het leek me wel nuttig als er een nieuw evaluatietopic zou komen waarin iedereen een beetje mee kan praten over de gang van zaken op lifestyle. Als we afspreken dat er geen flames ontstaan a.d.h.v. dit topic, lijkt me dat dat moet kunnen, toch?

Om te beginnen vraag ik me af waarom het Camptopic gesloten is. Het is ontzettend grappig, en het heeft (voor veel forummers) zeker met lifestyle te maken. Als er een 'wat heb je aan'-topic vol is, mag er op dezelfde dag nog een nieuwe geopend worden.

Overigens snap ik het nut van '1 fototopic per maand' ook niet, maar dat maakt mij niet zoveel uit. Alleen is het voor bepaalde mensen niet leuk, want je merkt dat ze hun foto's dan maar ergens anders neerzetten (in andere fototopics).

Als je 't mij vraagt gaat het de laatste tijd prima op het forum.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-09-2003, 11:12
~Sjeherazade~
Avatar van ~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Ja het camptopic vind ik zeer te pruimen.
Dus ik vraag me ook af waarom het gesloten is.
Niet àlles moet saai zijn, nietwaar?
Het is hier geen school of iets dergelijks.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2003, 11:15
Verwijderd
Ik vind er niks meer aan onder het bewind van Wishful en Avelon, er is echt 'n zerotolerance beleid en niks wordt door de vingers gezien, 't is gewoon te saai, nooit meer flames nooit meer ruzies. Niet lekker stoken. En bovendien heb ik zo niet het gevoel dat ik mezelf kan zijn... *snik* *snik* en nou gaat 't regenen ook
Met citaat reageren
Oud 01-09-2003, 11:18
Verwijderd
Ik vind dat Wishfuldreaming te veel naar haar eigen smaak kijkt, dat zij toevallig niet van een kitch topic houd hoeft toch niet te betekenen dat er geen kitchtopic mag zijn..? Want 'dat er al genoeg van zijn geweest' is de rijnste bullshit en dat weet ze zelf ook.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2003, 11:21
Verwijderd
Dat wansmaak-topic had open moeten blijven, voor de rest heb ik eigenlijk weinig commentaar.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2003, 11:24
Verwijderd
Eens!

En verder ben ik benieuwd waarom mijn afkoelban 3 dagen heeft geduurd ipv 2, en ik niet op de hoogte ben gesteld via mail.
En Wishful, je commentaar op M&M gaat niet op, want mijn email adres in mijn profiel kijk ik nog regelmatig, en mijn nieuwe heb je zelfs in msn, dus niet zo snugger he?
Met citaat reageren
Oud 01-09-2003, 11:28
Skald
Skald is offline
Ik heb weinig commentaar. Ze doen prima hun werk.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2003, 11:29
Verwijderd
Oh, maar niet persoonlijk over Liekje en Brittje gaan praten, want dan kom je aan mij he
Met citaat reageren
Oud 01-09-2003, 13:39
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
als jullie dat andere wansmaak topic niet zo snel hadden volgepropt had ie nog langer kunnen blijven bestaan.
onzin bestaat ook nog

valt me weer op dat de mensen die het meeste flamen en chatten weer het hardste zeuren .

Maargoed, ik zal maar even een keer lief doen en reageren.

Hermione: 'als we afspreken dat er geen flames komen in een topic'. Hahaha niet lullig bedoeld hoor maar dat werkt echt niet.. maarja misschien, britt is er nog niet en anders gooien we em misschien wel weer open. maar wees dan zelf ook wat efficienter, en ga niet alleen op mij lopen zeuren.

eXo: Flamen en ruzies mogen niet, dat weet je best, is alleen maar vervelend. ik snap dat het voor jullie heel lollig is maar ga dat dan ergens anders doen ofzo en niet hier. chatbox ofzo

Bliksem: Al was het een kakker/alto/normaal/gothic weet ik veel whatever ding, wat heb je in godsnaam aan zo'n topic? zie hermione verder

nare man: hm. misschien zie hermione maar weer. enne, zeg maar voornamelijk liekje die wordt aangesproken

Noé: ik heb het mailtje verstuurd, geen idee waarom het niet aangekomen is.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2003, 13:43
Verwijderd
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 01-09-2003 @ 14:39:


Hermione: 'als we afspreken dat er geen flames komen in een topic'. Hahaha niet lullig bedoeld hoor maar dat werkt echt niet.. maarja misschien, britt is er nog niet en anders gooien we em misschien wel weer open. maar wees dan zelf ook wat efficienter, en ga niet alleen op mij lopen zeuren.

Jij bent ook degene die alles sluit, dus moeten we op Avelon gaan zeuren om wat jij doet? Lijkt me niet he?
Met citaat reageren
Oud 01-09-2003, 13:44
Muizzz
Avatar van Muizzz
Muizzz is offline
vorige maand was het fototopic in een week vol
waarom maar 1 per maand?
__________________
conclusie :
Met citaat reageren
Oud 01-09-2003, 13:48
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
Muizzz schreef op 01-09-2003 @ 14:44:
vorige maand was het fototopic in een week vol
waarom maar 1 per maand?
we moeten iets bedenken om het chatten te beperken.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2003, 13:49
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
Noé schreef op 01-09-2003 @ 14:43:
Jij bent ook degene die alles sluit, dus moeten we op Avelon gaan zeuren om wat jij doet? Lijkt me niet he?
Ik bedoel met 'niet alleen maar op mij zeuren' niet dat je op britt moet zeuren, maar ook es aan jezelf moet denken.

Ik sluit bijna alles omdat ik vaker online ben.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2003, 14:21
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
trouwens..

als we toch aan het evalueren zijn..

Ik wil best wel wat liever zijn hoor, maar als ik terugkom van een weekend lowlands en ik krijg te horen dat men ontzettend heeft lopen spammen, ik moet een hele bladzijde uit een topic halen omdat dat nutteloos gechat is tussen 3 forummers, noobs worden uitgescholden en te horen krijgen dat ze hun 'bek moeten houden', mensen openen domme topics 'omdat de forumbazen er toch niet zijn', geef me dan 1 goede reden waarom wij liever zouden moeten worden.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2003, 14:42
Verwijderd
Omdat jullie diep in jullie hart toch stiekem heel veel van ons houden

Met citaat reageren
Oud 01-09-2003, 14:45
Verwijderd
Ben ik de enige dan die vind dat WD niet teveel sluit??
Ik vind dat ze het goed doet .
Met citaat reageren
Oud 01-09-2003, 14:55
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
eXo schreef op 01-09-2003 @ 15:42:
Omdat jullie diep in jullie hart toch stiekem heel veel van ons houden

[afbeelding]
Is ook zo, maar je moeder is ook streng en houdt toch van je
Met citaat reageren
Oud 01-09-2003, 15:03
Pan Am
Avatar van Pan Am
Pan Am is offline
Het spijt me WD, maar afgezaagde topics als 'Wat heb je aan' en 'Wat is je laatste aanwinst' blijven maar komen. En dan het camptopic dichtgooien. Iedereen vond het juist een geweldig topic, was een van de weinige topics (buiten eerdergenoemde topics plus fototopics) die 500 reply's haalde.
Ik vind ook wel een beetje dat je topics sluit die jou niet aanstaan. Not to be rude or offensive. Er zijn nu eenmaal een aantal mensen (waaronder ik, ik geef het toe ) die zero tolerance juist als uitdaging zien om de limit een beetje te pushen.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 01-09-2003, 15:08
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
ja als jij de limit pushed gaan wij ook de limit weer een beetje pushen en zo krijg je alleen maar meer gezeik

en ik vind wat heb je aan en wat is je laatste aanwinst heeeel andere topics dan fototopics met dingen die jullie belachelijk vinden, en voordat ik zelfs op lifestyle was, waren die er al.

Maargoed, als we dat ding weer opengooien moet daar echt tegenoverstaan dat jullie niet meer zoveel spammen.......en helemaal kappen met flamen.. en of dat gaat lukken.. want op msn zei jij ook al dat je je een beetje zou gedragen en daar heb ik inderdaad ook veeeel van gemerkt
Met citaat reageren
Oud 01-09-2003, 15:09
Pan Am
Avatar van Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 01-09-2003 @ 15:21:
trouwens..

als we toch aan het evalueren zijn..

Ik wil best wel wat liever zijn hoor, maar als ik terugkom van een weekend lowlands en ik krijg te horen dat men ontzettend heeft lopen spammen, ik moet een hele bladzijde uit een topic halen omdat dat nutteloos gechat is tussen 3 forummers, noobs worden uitgescholden en te horen krijgen dat ze hun 'bek moeten houden', mensen openen domme topics 'omdat de forumbazen er toch niet zijn', geef me dan 1 goede reden waarom wij liever zouden moeten worden.
Ja, hallo? Lees dit dan eens:

Citaat:
Ik ga niet op details in aan merken, dat maakt niet zoveel uit, we stralen toch wel stjil uit, haha
Ik ga niet in op details en namen, want we weten toch wel wie dit is En we weten nu ook wel wat hij uitstraalt.

Maar goed, als je dit soort dingen post dan kun je rekenen op negatieve reacties. Zo werkt het forum nou eenmaal. Ik heb er later nog met de desbetreffende persoon over proberen te praten op MSN, maar er werden steeds meer mensen bij het gesprek gehaald. Mensen die niet eens van het forum wisten, en alleen zaten te flamen. OK, dat gebeurt buiten het forum, maar het getuigt wel van goodwill van onze kant. Maar dat wordt dan helaas niet gewaardeerd. Jammer maar helaas
Met citaat reageren
Oud 01-09-2003, 15:12
Pan Am
Avatar van Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 01-09-2003 @ 16:08:
ja als jij de limit pushed gaan wij ook de limit weer een beetje pushen en zo krijg je alleen maar meer gezeik

en ik vind wat heb je aan en wat is je laatste aanwinst heeeel andere topics dan fototopics met dingen die jullie belachelijk vinden, en voordat ik zelfs op lifestyle was, waren die er al.

Maargoed, als we dat ding weer opengooien moet daar echt tegenoverstaan dat jullie niet meer zoveel spammen.......en helemaal kappen met flamen.. en of dat gaat lukken.. want op msn zei jij ook al dat je je een beetje zou gedragen en daar heb ik inderdaad ook veeeel van gemerkt
Zo werkt het niet, WD. Kijk als ik me misdraag is dat mijn probleem. Ban gehad, OK. Gestraft ben ik al. Maar als je dan ook nog eens al mijn topics gaat lopen sluiten omdat ik eerder in een ander topic flame vind ik dat wel erg flauw. Dan probeer je me gewoon de mond te snoeren.

Laatst gewijzigd op 01-09-2003 om 15:15.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2003, 15:15
Verwijderd
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 01-09-2003 @ 14:39:

Hermione: 'als we afspreken dat er geen flames komen in een topic'. Hahaha niet lullig bedoeld hoor maar dat werkt echt niet.. maarja misschien, britt is er nog niet en anders gooien we em misschien wel weer open. maar wees dan zelf ook wat efficienter, en ga niet alleen op mij lopen zeuren.

Ik bedoelde: geen flames in DIT topic. Dat lijkt me niet onmogelijk. En inderdaad, onzin is er ook. Maar ik kom niet op onzin, simpelweg omdat ik het een kutforum vind. Camp en wansmaak hebben wel degelijk te maken met lifestyle. Zoals ADHD al zegt, het is een populair topic, mensen vinden het dus leuk. Het is geen spam.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2003, 15:24
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
ADHD schreef op 01-09-2003 @ 16:12:
Zo werkt het niet, WD. Kijk als ik me misdraag is dat mijn probleem. Ban gehad, OK. Gestraft ben ik al. Maar als je dan ook nog eens al mijn topics gaat lopen sluiten omdat ik eerder in een ander topic flame vind ik dat wel erg flauw. Dan probeer je me gewoon de mond te snoeren.
Als je topics enige waarde hadden, had ik ze niet gesloten.

Ik sluit geen topics omdat ze van bepaalde personen zijn , maar omdat ze onzinnig zijn .
Met citaat reageren
Oud 01-09-2003, 15:28
~Sjeherazade~
Avatar van ~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 01-09-2003 @ 16:24:
Als je topics enige waarde hadden, had ik ze niet gesloten.

Ik sluit geen topics omdat ze van bepaalde personen zijn , maar omdat ze onzinnig zijn .
Hmm en dingen als "wat heb je aan vandaag" en "wat heb je het laatst gekocht" zijn wel heel zinnig ja.
Beetje willekeur hé.

Verder had ik al geen zin meer om erop in te gaan, maar jouw argumenten vond ik nogal euhm vreemd.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2003, 15:29
Pan Am
Avatar van Pan Am
Pan Am is offline
Niet waar wat je zegt, je zegt namelijk dat je het alleen open gooit als ik me gedraag. Nou, dat vind ik plat gezged gewoon een kutreden. De meeste mensen willen juist dat het weer open gaat. En dat zou niks te maken moeten hebben met mijn gedrag.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-09-2003, 15:34
Pan Am
Avatar van Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 01-09-2003 @ 16:24:
Als je topics enige waarde hadden, had ik ze niet gesloten.

Ik sluit geen topics omdat ze van bepaalde personen zijn , maar omdat ze onzinnig zijn .
Trouwens, jij beslist niet of topics waarde hebben. Dat beslissen de forummers. Zie dit niet als een aanval, maar forumbazen moeten toch wel een beetje in de gaten houden wat er leeft op het forum. Beetje maf om een populair topic te sluiten lijkt mij. En als een topic geen waarde heeft zakt het toch weg, lijkt mij. Als men er op is uitgekeken. Maar om het dan te sluiten....?
Met citaat reageren
Oud 01-09-2003, 15:34
Verwijderd
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 01-09-2003 @ 16:24:
Als je topics enige waarde hadden, had ik ze niet gesloten.

Ik sluit geen topics omdat ze van bepaalde personen zijn , maar omdat ze onzinnig zijn .
Voor jou heeft dat topic misschien geen waarde, maar er zijn genoeg mensen die zich er prima mee vermaken.
Ik kan me ook herinneren dat je topics over mode ontwerpers etc. niet leuk vond, maar er is meer dan alleen jou voorkeur!
Met citaat reageren
Oud 01-09-2003, 15:37
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
ADHD schreef op 01-09-2003 @ 16:29:
Niet waar wat je zegt, je zegt namelijk dat je het alleen open gooit als ik me gedraag. Nou, dat vind ik plat gezged gewoon een kutreden. De meeste mensen willen juist dat het weer open gaat. En dat zou niks te maken moeten hebben met mijn gedrag.
Tis niet alleen jouw gedrag, ik word er gewoon ziek van dat mensen gaan spammen flamen, domme topics gaan openen, commentaar hebben en ook nog van me gaan verwachten dat dit soort topics open blijven.

het kan me echt niet interesseren dat jullie onzin een kutforum vinden, het hoort daar en als je zo'n topic wil zet je het maar daar, hier hoort zoiets niet. Dit is nog erger dan de 'wat heb je aan'' en 'wat is je laatste aanwinst' topics.

als je daar nog iets aan wilt veranderen moet je komen klagen over die topics, dan kunnen we misschien ervoor zorgen dat die weggaan, maar die zijn inmiddels zo vastgeroest hier dat dat moeilijk gaat worden.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2003, 15:41
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
Noé schreef op 01-09-2003 @ 16:34:
Voor jou heeft dat topic misschien geen waarde, maar er zijn genoeg mensen die zich er prima mee vermaken.
Ik kan me ook herinneren dat je topics over mode ontwerpers etc. niet leuk vond, maar er is meer dan alleen jou voorkeur!
verkeerde herinneringen heb jij.
het gaat niet alleen om mij. Echt niet. Op de eerste pagina.. topics als 'vacant' 'merkkleding' 'creme en lotion' en de britian om maar een voorbeeld te noemen interesseren me ook niet maar daar zit nog waarde aan . daarom blijven die gewoon open.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2003, 15:42
Pan Am
Avatar van Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 01-09-2003 @ 16:41:
verkeerde herinneringen heb jij.
het gaat niet alleen om mij. Echt niet. Op de eerste pagina.. topics als 'vacant' 'merkkleding' 'creme en lotion' en de britian om maar een voorbeeld te noemen interesseren me ook niet maar daar zit nog waarde aan . daarom blijven die gewoon open.
En waarom zit er dan geen waarde aan een wansmaak topic?? Het gaat altijd maar om wat we LEUK en MOOI vinden, dus daarom eens een topic over dingen die NIET LEUK of LELIJK zijn. Denk je eens origineel te zijn...
Met citaat reageren
Oud 01-09-2003, 15:44
Verwijderd
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 01-09-2003 @ 16:41:
verkeerde herinneringen heb jij.
het gaat niet alleen om mij. Echt niet. Op de eerste pagina.. topics als 'vacant' 'merkkleding' 'creme en lotion' en de britian om maar een voorbeeld te noemen interesseren me ook niet maar daar zit nog waarde aan . daarom blijven die gewoon open.
Geen verkeerde herinneringen, dat heb je zelf gezegd op msn, dus doe nou niet alsof ik achterlijk ben.
En weer kom je met je waarde, maar dat is JOUW mening, en het lijkt me niet de bedoeling dat je hier dictatortje gaat spelen.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2003, 15:44
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
ADHD schreef op 01-09-2003 @ 16:42:
En waarom zit er dan geen waarde aan een wansmaak topic?? Het gaat altijd maar om wat we LEUK en MOOI vinden, dus daarom eens een topic over dingen die NIET LEUK of LELIJK zijn. Denk je eens origineel te zijn...
foto's ervan hebben geen waarde.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2003, 15:45
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
Noé schreef op 01-09-2003 @ 16:44:
Geen verkeerde herinneringen, dat heb je zelf gezegd op msn, dus doe nou niet alsof ik achterlijk ben.
En weer kom je met je waarde, maar dat is JOUW mening, en het lijkt me niet de bedoeling dat je hier dictatortje gaat spelen.
Daarom reageer ik ook in die designer topics

En kom nou es met goede argumenten ipv tig keer te zeggen dat ik dictatortje speel. ik weet inmiddels wel dat je dat vindt maar daar bereik je niet echt veel mee
Met citaat reageren
Oud 01-09-2003, 15:46
Pan Am
Avatar van Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 01-09-2003 @ 16:44:
foto's ervan hebben geen waarde.
Ja, sluit dan ook meteen ff het fototopic September!
Met citaat reageren
Oud 01-09-2003, 15:48
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
ADHD schreef op 01-09-2003 @ 16:46:
Ja, sluit dan ook meteen ff het fototopic September!
fototopics van jezelf staan op elk forumdeel, doe even niet zo achterlijk ajb.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2003, 15:48
Verwijderd
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 01-09-2003 @ 16:45:
Daarom reageer ik ook in die designer topics
Ow gawd, ik geef het toe, ik heb het verzonnen!!!

Citaat:
En kom nou es met goede argumenten ipv tig keer te zeggen dat ik dictatortje speel. ik weet inmiddels wel dat je dat vindt maar daar bereik je niet echt veel mee
Ik heb nog nooit gezegd dat je dictatortje speelt, dat was een nieuwe ingeving die ik net had! En dat ik daar niks mee bereik had ik al door, omdat je toch nooit naar leden luisterd.
Hotjee sluit gewoon alle topics gelijk!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 01-09-2003, 15:50
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
Noé schreef op 01-09-2003 @ 16:48:
Ik heb nog nooit gezegd dat je dictatortje speelt, dat was een nieuwe ingeving die ik net had! En dat ik daar niks mee bereik had ik al door, omdat je toch nooit naar leden luisterd.
Hotjee sluit gewoon alle topics gelijk!
Ik luister wel, als ze met goede argumenten komen.

ik bedoel, ik hoor heus wel dat jullie dat ene topic zo geweldig vinden maar het hoort hier nou eenmaal niet en zo kunnen we verder blijven gaan met dingen die hier niet horen.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2003, 15:51
Verwijderd
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 01-09-2003 @ 16:50:
Ik luister wel, als ze met goede argumenten komen.

ik bedoel, ik hoor heus wel dat jullie dat ene topic zo geweldig vinden maar het hoort hier nou eenmaal niet en zo kunnen we verder blijven gaan met dingen die hier niet horen.
Laten we beginnen met jou!
Met citaat reageren
Oud 01-09-2003, 15:51
Verwijderd
En zo, lieve kindertjes, kwam het forum weer enigszins tot leven.


Met citaat reageren
Oud 01-09-2003, 15:52
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
Noé schreef op 01-09-2003 @ 16:51:
Laten we beginnen met jou!
dit bedoel ik dus.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2003, 15:53
Pan Am
Avatar van Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 01-09-2003 @ 16:48:
fototopics van jezelf staan op elk forumdeel, doe even niet zo achterlijk ajb.
En waarom mag het dan niet van mensen, meubels, voorwerpen etc. Als je het goed en wel beschouwt hebben fototopics met foto's van jezelf ook een waarde van 0,0. Iedereen pleurt foto's neer en probeert elkaar de hemel in te prijzen. Maar o wee als iemand eens een opmerking maakt die wat minder vriendelijk is! Laten we lekker met zijn allen in elkaars kont kruipen en het altijd met elkaar eens zijn, dan ontstaan er nog eens goede discussies op het forum!
Met citaat reageren
Oud 01-09-2003, 15:55
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
ADHD schreef op 01-09-2003 @ 16:53:
En waarom mag het dan niet van mensen, meubels, voorwerpen etc. Als je het goed en wel beschouwt hebben fototopics met foto's van jezelf ook een waarde van 0,0. Iedereen pleurt foto's neer en probeert elkaar de hemel in te prijzen. Maar o wee als iemand eens een opmerking maakt die wat minder vriendelijk is! Laten we lekker met zijn allen in elkaars kont kruipen en het altijd met elkaar eens zijn, dan ontstaan er nog eens goede discussies op het forum!
daar heb je gelijk in, maar zoals ik al zei staan deze op elk forumdeel waar ook discussies zijn dus ik vind dat geen reden waarom dat hier niet mag.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2003, 15:56
Mysterons
Mysterons is offline
Het valt me op dat een aantal forummers enorm op WishfulDreaming zitten te gallen, zij is streng bezig omdat er mensen zijn (zoals jullie) die het in elk topic weten te verknallen, ook in het camptopic. Als er niet zo in gechat was, was hij nu zeker nog open geweest. Als je gewoon zowiezo wat tegen WishfulDreaming hebt is dat jouw probleem niet die van haar, want zij is forumbaas en daar kunnen jullie niks aan veranderen.
__________________
_love is gonna save us
Met citaat reageren
Oud 01-09-2003, 15:57
~Sjeherazade~
Avatar van ~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:
ADHD schreef op 01-09-2003 @ 16:53:
En waarom mag het dan niet van mensen, meubels, voorwerpen etc. Als je het goed en wel beschouwt hebben fototopics met foto's van jezelf ook een waarde van 0,0. Iedereen pleurt foto's neer en probeert elkaar de hemel in te prijzen. Maar o wee als iemand eens een opmerking maakt die wat minder vriendelijk is! Laten we lekker met zijn allen in elkaars kont kruipen en het altijd met elkaar eens zijn, dan ontstaan er nog eens goede discussies op het forum!
amen
Met citaat reageren
Oud 01-09-2003, 16:00
~Sjeherazade~
Avatar van ~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:
Mysterons schreef op 01-09-2003 @ 16:56:
Het valt me op dat een aantal forummers enorm op WishfulDreaming zitten te gallen, zij is streng bezig omdat er mensen zijn (zoals jullie) die het in elk topic weten te verknallen, ook in het camptopic. Als er niet zo in gechat was, was hij nu zeker nog open geweest. Als je gewoon zowiezo wat tegen WishfulDreaming hebt is dat jouw probleem niet die van haar, want zij is forumbaas en daar kunnen jullie niks aan veranderen.
No way, dat meisje leek me net leuk. Dus absoluut geen belediging aan haar persoon gericht.

Maar ze mag wel eens gaan begrijpen dat niet iedereen zin heeft in een humorloos kneusjesforum, ik bedoel: op muziek en andere subfora wordt er toch ook niet met dreigende blik te pas en te onpas naar eigen willekeur met slotjes gegooid.

En leer eens kritiek te verdragen aub.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2003, 16:01
Verwijderd
Citaat:
Mysterons schreef op 01-09-2003 @ 16:56:
Het valt me op dat een aantal forummers enorm op WishfulDreaming zitten te gallen, zij is streng bezig omdat er mensen zijn (zoals jullie) die het in elk topic weten te verknallen, ook in het camptopic. Als er niet zo in gechat was, was hij nu zeker nog open geweest. Als je gewoon zowiezo wat tegen WishfulDreaming hebt is dat jouw probleem niet die van haar, want zij is forumbaas en daar kunnen jullie niks aan veranderen.
Niemand galt op WD, het is het beleid dat een beetje te ver gaat. Er werd niet gechat in het camptopic. Het is een lifestyle topic, het is leuk, punt.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2003, 16:02
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
op muziek en andere subfora heeft men zich ook nog niet tig keer afgevraagd of ze het zouden sluiten of niet vanwege de sfeer.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2003, 16:03
Pan Am
Avatar van Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
Mysterons schreef op 01-09-2003 @ 16:56:
Het valt me op dat een aantal forummers enorm op WishfulDreaming zitten te gallen, zij is streng bezig omdat er mensen zijn (zoals jullie) die het in elk topic weten te verknallen, ook in het camptopic. Als er niet zo in gechat was, was hij nu zeker nog open geweest. Als je gewoon zowiezo wat tegen WishfulDreaming hebt is dat jouw probleem niet die van haar, want zij is forumbaas en daar kunnen jullie niks aan veranderen.
En waar zie jij dan gechat in het camptopic? Lees het topic eerst maar eens door, er staan alleen foto's in.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2003, 16:04
Verwijderd
Muziek is echt vreselijk! Iedereen wordt afgekraakt, voor elk nieuw altoliedje wordt een nieuw topic geopend, en dat wordt allemaal geaccepteerd. Vergelijk dat eens met een camptopic (dat is toch het beste voorbeeld in het geheel).
Met citaat reageren
Oud 01-09-2003, 16:05
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
en vertel mij gewoon even serieus wat frans bauer en angela anaconda met lifestyle te maken hebben
als jullie me kunnen overtuigen gooi ik em open
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Evaluatietopic De Kantine.
Missy
248 01-04-2011 17:13
Lifestyle Evaluatietopic
*oma*
46 02-05-2006 12:01
Muziek Evaluatietopic
Verwijderd
29 09-02-2006 09:07
Lifestyle evaluatie-topic
Verwijderd
500 18-03-2005 16:54
Lifestyle fototopic augustus deel 3
STP
498 12-08-2004 19:40
Lifestyle lifestyle evaluatie topic 2
Verwijderd
500 01-07-2004 14:07


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:29.