Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Scholieren.com / Beleidszaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-04-2004, 17:41
Enlightenment
Avatar van Enlightenment
Enlightenment is offline
Hallo S&M-ers,

Bij deze het langverwachte topic waarbij jullie je ervaringen kunnen melden met de Centrale Topics op S&M. Dit idee is nu grofweg een maand ingevoerd, maar is pas recentelijk afgerond.

Er zijn op dit moment 3 centrale topics (HTML, Instant Messaging en Sitecheck topic). Dat aantal zal de komende tijd gaan stijgen, ik streef naar ongeveer 20 centrale topics op de lange termijn. Over veel onderwerpen is het handig om een centrale discussie te houden, waarin in de "first post" (de eerste reaktie van de topicstarter) veel informatie over het onderwerp te vinden is. Zie bijvoorbeeld het Centrale Instant Messaging topic.

Er zijn drie dingen die duidelijk moeten worden in dit topic:
  • Wat vinden jullie van het idee van Centrale Topics in het algemeen?
  • Wat kan er verbeterd worden in de praktijk?
  • Zijn de Centrale Topics toegankelijk genoeg?
Met dat laatste bedoel ik bijvoorbeeld of mensen die vroeger gemakkelijk het MSN topic konden vinden, nu even makkelijk het Instant Messaging topic kunnen vinden. Wellicht is het voor sommige S&M bezoekers iets 'moeilijker' geworden. Hoe ervaren jullie dat en op welke manier kunnen we dat verbeteren?

Jullie opmerkingen en ideeën zijn welkom!

- Manuzhai, Ekki en Enlightenment
__________________
Per undas adversas (tegen de stroom in)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-04-2004, 17:53
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Dit is een stuk onduidelijker, zeker voor newbies. Eerst kon je nog direct bovenaan zien welke topics er 'belangrijk' (lees: gecentraliseerd) waren. Nu moet je eerst op een nietszeggende titel klikken met 'belangrijk' ( ) ervoor.

Neh, niet goed
Met citaat reageren
Oud 18-04-2004, 18:03
Enlightenment
Avatar van Enlightenment
Enlightenment is offline
Het verhoogt wel de drempel ja. Maar je bent het wel met me eens dat we geen 20 sticky topics konden plaatsen. Dus er was hooguit plaats voor 3 sticky (centrale) topics.

Tot het Centrale Topics-beleid is gekomen zodat:
  • Er meer centrale topics konden komen
  • Centrale topics veel herkenbaarder waren
  • S&M veel netter oogde (al die sticky topics oogde niet netjes)
  • Leden zelf ook Centrale Topics konden voorstellen

Houd verder in je achterhoofd dat dit idee niet iets is van vandaag of morgen, het heeft tijd nodig voor de leden om er aan te wennen. Maar zoals je al zegt wordt het er onduidelijker op voor sommige leden, veelal nieuwe leden die gemakkelijk het MSN topic konden vinden, bijvoorbeeld. De vraag is hoe dat verbeterd kan worden, zonder nieuwe nadelen te creëren.
__________________
Per undas adversas (tegen de stroom in)
Met citaat reageren
Oud 18-04-2004, 20:26
Verwijderd
Ik ben er erg tevreden mee,
ze zijn misschien iets moeilijker te vinden..
Maar de newbies kijken toch nooit verder dan hun neus lang is, dus de sticky topics zullen ze ook niet zien..

Op deze manier hebben alleen de sticky topics wel meer waarde.

Ik ben er in ieder geval voor om ermee door te gaan.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2004, 22:20
Enlightenment
Avatar van Enlightenment
Enlightenment is offline
Ik vind het alleen wel jammer dat nog niet veel mensen suggesties hebben gedaan voor centrale topics. ********** heeft dat wel gedaan op Hardware (Periodieke Winkel Aanbiedingen), en nu staat 'ie er!

Dus mensen zie het als een uitnodiging: weet je een mooi onderwerp voor een centraal topic of wil je misschien zelf wel de first post maken; stuur een van de FBs een privebericht of email.

Nog een ding **********, je zegt dat newbies toch niet de moeite namen om naar de Stickies te kijken. Dat is waar voor sommigen, maar zéker niet allemaal! Genoeg mensen die wel even kijken hoe of wat, ook al zijn ze nieuw en weten ze geeneens of een harddisk hardware of software is.

Veel newbies die vroeger wel hun weg wisten op S&M, kunnen dat nu moeilijker. Ik zou het jammer vinden als deze groep daarom minder of helemaal niet op S&M post, want ook voor niet computerfreaks/nerds is het leuk om een sitecheck te doen, of handig om een vraagje te stellen over MSN.

De vraag is hoe we deze mensen misschien tegemoed kunnen komen. Ik noem bijvoorbeeld: in het sticky topic bij Instant Messaging tussen haakjes (ICQ, MSN vragen) te zetten ofzo, zodat ze weten dat dat topic voor hun MSN vragen is. Misschien is het wel handig om voor elk topic een kleine regel met uitleg te geven. Is dat een idee?
__________________
Per undas adversas (tegen de stroom in)
Met citaat reageren
Oud 18-04-2004, 22:44
Rob
Avatar van Rob
Rob is offline
20 sticky threads is ongeveer net zo efficiënt als de threads gewoon in het forum hebben, want er is geen overzicht. Wat dacht je van één sticky thread die naar die andere centrale threads linkt? Dat zou wel lukken als je er niet 20 wilt stickyen.
__________________
Bad spelling and grammar make me [sic].
Met citaat reageren
Oud 18-04-2004, 23:27
TIGEK
TIGEK is offline
Citaat:
Rob schreef op 18-04-2004 @ 23:44 :
20 sticky threads is ongeveer net zo efficiënt als de threads gewoon in het forum hebben, want er is geen overzicht. Wat dacht je van één sticky thread die naar die andere centrale threads linkt? Dat zou wel lukken als je er niet 20 wilt stickyen.
Jij bent geen vaste [S&M] bezoeker kijk maar boven aan

Idee is leuk maar nog niet helemaal uit de verf gekomen.

Misschien is het handig om de tag [Centraal] vet/iets anders te maken. en Enlightenment kan dat
Dit vergoot in iedergeval de duidelijkheid en zorgt dat het op valt.

Misschien helpt het niet maar daar ga ik niet over

Ook zijn er "hellaas" nog een paar onderwerpen die niet zijn uit gewerkt, Webhosting, Browsers. Eigelijk ook jammer dat niemand het doet (Ik wijs naar iedereen dus ook naar me zelf )
__________________
Laptops zijn net vrouwen. Je moet er voor zichtig mee omgaan als je iets fout doet is het heel gevaarlijk.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2004, 00:22
Enlightenment
Avatar van Enlightenment
Enlightenment is offline
Citaat:
Rob schreef op 18-04-2004 @ 23:44 :
20 sticky threads is ongeveer net zo efficiënt als de threads gewoon in het forum hebben, want er is geen overzicht. Wat dacht je van één sticky thread die naar die andere centrale threads linkt? Dat zou wel lukken als je er niet 20 wilt stickyen.
Dat is nu dus het geval.
__________________
Per undas adversas (tegen de stroom in)
Met citaat reageren
Oud 19-04-2004, 01:13
JUH
Avatar van JUH
JUH is offline
De sticky roept idd niet echt... maar goed dat doen ze eigk allemaal niet
wat mss wel mooi zou zijn is om de centrale topics op een of andere manier toch in de index eruit laten springen... door of bold of een kleur...
want naast dat het buiten de sticky om even zoeken is... springt ie ook voor de mensen die onbekend zijn met het begrip 'centrale topic' eerder geneigd zijn daar te kijken als ze verschillen van die elle lange lijst van andere topics...

maar goed mss zal dat weer iets te veel aanpassingen vragen in 't forumgedoe
__________________
† R.I.P. JUH † Vandaag ben ik gaan lopen, en waar ik loop is van nu af aan een weg
Met citaat reageren
Oud 19-04-2004, 02:11
Enlightenment
Avatar van Enlightenment
Enlightenment is offline
Zal kijken wat er mogelijk is. Misschien [Centraal] Als bold, net als [Belangrijk].
__________________
Per undas adversas (tegen de stroom in)
Met citaat reageren
Oud 19-04-2004, 08:54
Verwijderd
Citaat:
Enlightenment schreef op 19-04-2004 @ 03:11 :
Zal kijken wat er mogelijk is. Misschien [Centraal] Als bold, net als [Belangrijk].
Ik denk dat als je centraa dikgedrukt maakt (als dat kan) dat het dan een heel stuk duidelijker word.

En bij het IM topic even MSN,ICQ etc vermelden lijkt me handig..
De meeste weten niet wat IM is..
Of van mij part ICQ enzo
Met citaat reageren
Oud 19-04-2004, 12:52
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Als je op S&M klikt, eerst dat sticky topic laten zien en dan een button/link met 'ga verder naar het gewone forum'
Met citaat reageren
Oud 19-04-2004, 13:01
dafelix
Avatar van dafelix
dafelix is offline
vroeger keek men met een grote boog om de sticky's heen, dus dat ze nu 'rondzweven' vindt ik prima hoor

Ik heb al een [Belangrijk] topic gemaakt, maar die heb je nu verbreed (het onderwerp dan)

ik weet niet waar nog vraag is, maar ik wil best wel wat centrale-topics willen maken
__________________
$karma++;
Met citaat reageren
Oud 19-04-2004, 13:44
Krekker
Krekker is offline
Ik had nog de suggestie gedaan om een centraal filesharing topic te maken, maar dan niet door mij (ik heb weinig ervaring). Daarvoor zoek ik nu ook iemand voor een first post.

Mensen die dat wel zouden willen kunnen reageren in het topic waarnaar gelinkt is.

Overigens ben ik wel blij met het idee van de centrale topics. En als in de titel ook nog eens centraal vetgedrukt wordt is het erg duidelijk IMO.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2004, 18:47
Verwijderd
Wat dachten jullie van een centraal topic spyware, adware&spam?
Met citaat reageren
Oud 19-04-2004, 18:50
Verwijderd
Citaat:
superduck schreef op 19-04-2004 @ 19:47 :
Wat dachten jullie van een centraal topic spyware, adware&spam?
Voor

Edit:
Ik heb nu een startpost, maar nu nog een FB die online wil komen..

Edit2:
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=814106

Laatst gewijzigd op 19-04-2004 om 19:25.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2004, 22:45
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
als die er nog niet is, sticky dan meteen dat topic:
Wat te doen/installen etc na een format. Dat was een verdraaid hendig topic, ook al wordt die niet wekelijks aangevuld
Met citaat reageren
Oud 20-04-2004, 09:51
Verwijderd
kan het html-topic niet uitgebreid worden met dingen als php ed.? of misschien in een ander topic?
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 20-04-2004, 09:58
Verwijderd
Citaat:
maria schreef op 20-04-2004 @ 10:51 :
kan het html-topic niet uitgebreid worden met dingen als php ed.? of misschien in een ander topic?
Nee..
PHP is een stuk uitgebreider en ingewikkelder..
Met citaat reageren
Oud 20-04-2004, 10:11
Verwijderd
dus zullen er best vragen over zijn...?
Met citaat reageren
Oud 20-04-2004, 11:17
TIGEK
TIGEK is offline
Klopt maar PHP is geeen vraag van 1 regel

het kan zelfs heel ingewikkeld zijn dus daarom niet.
__________________
Laptops zijn net vrouwen. Je moet er voor zichtig mee omgaan als je iets fout doet is het heel gevaarlijk.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2004, 12:00
Enlightenment
Avatar van Enlightenment
Enlightenment is offline
Citaat:
maria schreef op 20-04-2004 @ 11:11 :
dus zullen er best vragen over zijn...?
Zoals gezegd is PHP een stuk ingewikkelder dan 'kleine' HTML vraagjes. Het wordt erg onoverzichtelijk als PHP vragen door elkaar heen lopen. Daarom kun je het beste een topic openen met de juiste tag, zoals [PHP] UBB Parser maken?
__________________
Per undas adversas (tegen de stroom in)
Met citaat reageren
Oud 21-04-2004, 18:59
deathz0rz
deathz0rz is offline
ik vind het een goed idee, misschien kan er in de forumsoftware ingebouwd worden dat die topics gehighlight worden op een één of andere manier?

over PHP: dat loopt idd te ver uiteen
__________________
Ooit. Dan.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2004, 19:19
RayMania
Avatar van RayMania
RayMania is offline
Ik vind een centraal topic heel lastig voor html etc...
En waarom?
Omdat bijna niemand eerder in dit topic kijkt dan in een apart topic over bijv. een apart html-onderwerp.

In een apart topic zie je aan de titel of je het interesseert of hulp kan bieden. In een centraal topic moet je (als je daar zin in hebt) nog een keer klikken en dat doen mensen gewoon minder vaak.

Ook het zoeken naar een topic is minder effectief. Als je bijvoorbeeld zoekt op een onderwerp krijg je als resultaat de centrale topic als het daar al is in voorgekomen. Maar je beland altijd bij pagina 1, dus als een topic 10 pagina's is moet de zoeker nog zoeken.

Als er aparte topics zijn over html-onderwerpen krijg je dus ook betere resultaten (kleinere topics, dus overzichtelijker) en de zoeker hoeft dus waarschijnlijk geen nieuw topic te openen.
__________________
http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ !!!
Met citaat reageren
Oud 21-04-2004, 20:35
Verwijderd
Citaat:
RayMania schreef op 21-04-2004 @ 20:19 :
Ik vind een centraal topic heel lastig voor html etc...
En waarom?
Omdat bijna niemand eerder in dit topic kijkt dan in een apart topic over bijv. een apart html-onderwerp.
Mensen op het S&M forum die verstand hebben van html zien zo'n centraal topic eerder dan een gewoon topic heb ik het idee...
En ze reageren er zowiezo in..

Mensen die er geen verstand van hebben zullen er inderdaad mindervlug aan reageren, maar wat heb je aan die mensen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-04-2004, 09:08
Verwijderd
Citaat:
Enlightenment schreef op 20-04-2004 @ 13:00 :
Zoals gezegd is PHP een stuk ingewikkelder dan 'kleine' HTML vraagjes. Het wordt erg onoverzichtelijk als PHP vragen door elkaar heen lopen. Daarom kun je het beste een topic openen met de juiste tag, zoals [PHP] UBB Parser maken?
daar heb je wel gelijk in ja...
Met citaat reageren
Oud 25-04-2004, 09:37
Dr HenDre
Avatar van Dr HenDre
Dr HenDre is offline
ik vind het allemaal té geordend. Je hebt nu voor zo ongeveer alles een catogorie. Voor audio/video voor IM voor html voor ad-/spyware en ga zo maar door. Ik vind dat juist helemaal niet fijn.

Daarnaast is - voor mn gevoel - het niveau redelijk omlaag gegaan. Het kan ook aan mij liggen dat mn interesses zijn veranderd ofzo, maar toch. 9 van de 10 topics zijn standaardvragen. Terwijl in mijn ogen ong een half jaartje geleden het nog redelijk gevarieerd was. Er kwamen bijvoorbeeld veel netwerkproblemen, wat mij persoonlijk intereseert, er kwamen php/mysql en andere programmeer problemen aan de orde. Nu zijn zowat alle topics over msn, spyware en over wat nou de beste p2p netwerk is.

Mede dankzij kom ik nu veel minder vaak op S&M. En dat heeft dan vrij weinig met de centrale topics te maken, maar ik denk ik zeg het effe als suggestie/opmerking
Met citaat reageren
Oud 25-04-2004, 13:07
deathz0rz
deathz0rz is offline
Citaat:
Dr HenDre schreef op 25-04-2004 @ 10:37 :
Daarnaast is - voor mn gevoel - het niveau redelijk omlaag gegaan. Het kan ook aan mij liggen dat mn interesses zijn veranderd ofzo, maar toch. 9 van de 10 topics zijn standaardvragen. Terwijl in mijn ogen ong een half jaartje geleden het nog redelijk gevarieerd was. Er kwamen bijvoorbeeld veel netwerkproblemen, wat mij persoonlijk intereseert, er kwamen php/mysql en andere programmeer problemen aan de orde. Nu zijn zowat alle topics over msn, spyware en over wat nou de beste p2p netwerk is.

Mede dankzij kom ik nu veel minder vaak op S&M. En dat heeft dan vrij weinig met de centrale topics te maken, maar ik denk ik zeg het effe als suggestie/opmerking
dat merk ik ook idd. komt omdat er veel meer n00bs posten op S&M, waardoor 1337e gastjes weggaan, met als gevolg dat er weer meer n00bs komen etc. dat noemen we een vicieuze cirkel.
__________________
Ooit. Dan.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2004, 16:06
Enlightenment
Avatar van Enlightenment
Enlightenment is offline
Dat S&M populairder wordt bij minder toegelegde computergebruikers vind ik alleen maar positief. En 1337 is sowieso niet welkom, een hoog niveau wel.

Het is vooral aan jullie om er iets leuks van te maken, nu alles georganiseerd is en veel standaardvragen in de centrale topics komen, lijkt me het me juist makkelijker om te zoeken naar vragen/topics die je interesseren.

Maar niets let je om zelf discussies te starten over onderwerpen als PHP vs ASP, Webdevelopment in het algemeen, of welke browser het beste is. Wij kunnen de juiste omstandigheden creëren, maar jullie moeten er uiteindelijk wat leuks van maken.
__________________
Per undas adversas (tegen de stroom in)
Met citaat reageren
Oud 25-04-2004, 18:49
Manuzhai
Avatar van Manuzhai
Manuzhai is offline
Realiseer je wel dat er ook mensen rondlopen die wel iets kunnen. Ik zal mijn PHP-problemen ook eerder op GoT posten dan hier, omdat mijn problemen wel redelijk lastig zijn (de laatste keer dat ik een probleem had met PHP kan ik me niet echt herinneren, de manual is geniaal), en dat speelt misschien ook wel in het algemene geval.

Door te doen alsof het niveau niet zo hoog is komen er dan geen mensen met hoog niveau, een beetje een self-fulfilling prophecy.
__________________
Slechts beschikbaar via naamzoek/privebericht.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2004, 18:55
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
De meeste mensen die wat meer verstand van php hebben, zoeken hun shit zelf op. Vooral n00bs gaan meteen schreeuwend hun vragen verkondigen, vorodat ze zelf kijken of omdat ze de manual niet snappen.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2004, 21:11
deathz0rz
deathz0rz is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 25-04-2004 @ 19:55 :
of omdat ze de manual niet snappen.
terwijl die ook in het nl is uitgevoerd . nou ja, we zien wel, ik kom sowieso niet zo veel meer op s.com.
__________________
Ooit. Dan.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2004, 21:27
Manuzhai
Avatar van Manuzhai
Manuzhai is offline
Citaat:
deathz0rz schreef op 27-04-2004 @ 22:11 :
terwijl die ook in het nl is uitgevoerd .
Maar hele beperkte gedeelten. Heb er zelf ook een stuk van gedaan, maar dat wat wel vertaald is is vaak outdated.
__________________
Slechts beschikbaar via naamzoek/privebericht.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2004, 21:09
freyk
Avatar van freyk
freyk is offline
Geef mij geen centrale topic's meer.
Maak gewoon van een populaire centrale topic een sub forum!

Dit schept meer duidelijkheid!
__________________
"Typefouten zijn gratis" | "Daar is vast wel een knopje voor" | "Ik weet, want ik zoek" | Powered by Firefox, Chromium, Mac OS X, OpenSuse, and Google.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2004, 11:39
Dr HenDre
Avatar van Dr HenDre
Dr HenDre is offline
Citaat:
freyk schreef op 29-04-2004 @ 22:09 :
Geef mij geen centrale topic's meer.
Maak gewoon van een populaire centrale topic een sub forum!

Dit schept meer duidelijkheid!
vind ik ook.

waarom geen poll om te kijken hoeveel menser er tegen zijn en hoeveel voor
Met citaat reageren
Oud 01-05-2004, 14:08
Enlightenment
Avatar van Enlightenment
Enlightenment is offline
Citaat:
Dr HenDre schreef op 01-05-2004 @ 12:39 :
vind ik ook.

waarom geen poll om te kijken hoeveel menser er tegen zijn en hoeveel voor
Omdat het niet gaat gebeuren, 20 subfora is not gonna happen. Niet zolang ik er FB ben.

Bovendien is het weinig praktisch en je gaat juist groepen scheiden in S&M, wat nu juist niet het de bedoeling is.
__________________
Per undas adversas (tegen de stroom in)
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 05-05-2004, 11:14
freyk
Avatar van freyk
freyk is offline
Citaat:
Enlightenment schreef op 01-05-2004 @ 15:08 :
Omdat het niet gaat gebeuren, 20 subfora is not gonna happen. Niet zolang ik er FB ben.

Bovendien is het weinig praktisch en je gaat juist groepen scheiden in S&M, wat nu juist niet het de bedoeling is.
Doe aub niet zo moeilijk!
Er zijn al sub-fora op dit forum.

Dus het zou handig zijn om hier ook een paar subfora's te plaatsen.
En als je problemen dan hebt met het overzicht houden daarop,
zet er dan ook een paar sub-fora bazen bij!
__________________
"Typefouten zijn gratis" | "Daar is vast wel een knopje voor" | "Ik weet, want ik zoek" | Powered by Firefox, Chromium, Mac OS X, OpenSuse, and Google.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2004, 11:22
Krekker
Krekker is offline
Citaat:
freyk schreef op 05-05-2004 @ 12:14 :
Doe aub niet zo moeilijk!
Er zijn al sub-fora op dit forum.

Dus het zou handig zijn om hier ook een paar subfora's te plaatsen.
En als je problemen dan hebt met het overzicht houden daarop,
zet er dan ook een paar sub-fora bazen bij!
Enlightenment heeft gelijk over het feit dat er dan teveel subgroeperingen ontstaan binnen S&M. Dan krijg je dus twee subfora waar iedereen forumt die met een eigen website bezig is (html en sitecheck), één subforum waar iedereen forumt die veel met audio en videobewerking doet, één subforum waar breezah sletjes het alsmaar over msn hebben etc. Je snapt denk ik wel wat ik bedoel. En het is niet makkelijk om zomaar even een paar sub-forum bazen te vinden die dan gaan modereren op die subfora. Dat is net zo moeilijk als het vinden van een gewone fb of fb+. Ik vind het heel goed zoals het nu is.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2004, 13:00
Verwijderd
Ik vind subfora er niet uitzien als die er bovenaan bij staan, en daaronder nog eens topics..
Met citaat reageren
Oud 05-05-2004, 20:22
Dr HenDre
Avatar van Dr HenDre
Dr HenDre is offline
er zijn zat subfora hier op scholieren, en daar werkt het allemaal fijn. En dat het er niet uitziet is een kwestie van wennen. En dat je groepering hebt, maak toch niet uit. Wat moet een breezerslet in een html topic, die komen sowieso alleen maar voor de vragen, dus wat maakt het uit.

Er zijn nu toch al geroeperingen, ik bedoel ik kom nooit in een van de centrale topics en ook niet in fotobewerking topics, ik open alleen de topics die me intereseren, of ze nou wel of net in aparte sub fora staan. Dus het is allemaal een beetje gezeik dit vind ik
Met citaat reageren
Oud 06-05-2004, 12:19
Krekker
Krekker is offline
Offtopic: Wanneer komt nou eindelijk dat webhosting topic?
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 15:45
Chaucus
Avatar van Chaucus
Chaucus is offline
Wat mij soms opvalt is dat er mensen komen met een probleem dat ze niet kunnen verklaren.
Dan blijkt vrij vlot (na 2/3 posts) dat het aan bijv. spyware ligt.
Op dat moment is het dan wachten op de opmerking "Dit hoort in het adware/spyware topic".
Maar ja dat wist TS ook niet toen ie t topic opende.....
Dan vind ik eigenlijk zo'n opmerking wel flauw
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 15:56
Manuzhai
Avatar van Manuzhai
Manuzhai is offline
Klopt. Toch is het dan verstandiger om de discussie voort te zetten in het centrale topic, zodat we alles bij elkaar hebben. De centrale topics worden dan zeer waardevol door de hoeveelheid kennis in het hele topic.
__________________
Slechts beschikbaar via naamzoek/privebericht.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 16:11
Chaucus
Avatar van Chaucus
Chaucus is offline
Citaat:
Manuzhai schreef op 17-05-2004 @ 16:56 :
Klopt. Toch is het dan verstandiger om de discussie voort te zetten in het centrale topic, zodat we alles bij elkaar hebben. De centrale topics worden dan zeer waardevol door de hoeveelheid kennis in het hele topic.
Dat snap ik, maar hoe moet ik dat evrvolg voor me zien? verwacht je dat TS zn probleem daar opnieuw gaat plaatsen? (veel werk en vaak is t probleem al een eind opgelost) Of gaan FB's die dingen samenvoegen? (daar wordt t ook niet duidelijker op in t centrale topic)

Nogmaals ik snap t wel dat jullie t zo doen. Maar hoe zie je dat vervolg dan ongeveer voor je?
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 17:06
Enlightenment
Avatar van Enlightenment
Enlightenment is offline
Mergen zou ook kunnen, mits het daardoor niet onoverzichtelijk wordt. En de user dient een PM te krijgen met een direkte link naar het centrale topic waar zijn/haar posts nu staat.

Maar beetje dilemma soms. Soms doe ik ook dingen aan een topic terwijl die eigenlijk al is afgelopen. Tja :/
__________________
Per undas adversas (tegen de stroom in)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Software & Hardware Evaluatie S&M beleid
Enlightenment
1 05-05-2004 02:23
Beleidszaken [S&M]Evaluatie Centrale Topic's
TIGEK
2 15-04-2004 08:34


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:51.