Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-08-2004, 11:57
Verwijderd
Wat verwacht jij van je eigensportprestaties dit seizoen? Draai je mee in de top van jou competitie of zal je moeten knokken tegen degradatie? Vertel hier jouw doelstellingen en verwachtingen

Ik trap zelf dan wel af;

Dit seizoen verwacht ik weinig van het voetbal. Ik zal het drukker krijgen met studeren, omdat ik elke dag 3 uur moet reizen en dus weinig tijd over houd voor het voetballen, ook omdat ik nog wil werken.
Ik hoop toch zoveel mogelijk te trainen en te spelen, vooral omdat ik volgens de coaches 'één van de steunpilaren' moet worden van het team. Aankomende twee weken trainen we 3 maal per week en zaterdag een wedstrijd, dus het begint al goed zwaar We zullen gaan voor een plaatsje in de subtop, maar we hebben helaas geen echte keeper, dat kon nog wel eens een probleem worden...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-08-2004, 14:37
Krugdinho
Avatar van Krugdinho
Krugdinho is offline
volgend jaar B1 3e divisie landelijk soccerboys,zal moeilijk worden want we zijn zeer sterk ingedeeld met oa Sparta B1 maar de laatste 5 jaar is heeft de B1 zich steeds weten te handhaven in die competitie en ik denk dat we ook dit jaar een zeer sterk team hebben en ons dus moeten richten op een plek in de middenmoot,ik verwacht van mezelf eigenlijk gewoon lekker voetballen en belangrijk te worden... ik sta op de nr.10 positie dus hoop ik ook zo nu en dan m'n doelpuntje mee te pikken.
__________________
Guess who's back
Met citaat reageren
Oud 07-08-2004, 14:44
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Fitnessen... mja moet kijken of ik er nog tijd voor heb met die nieuwe studie. Ik zie het allemaal wel.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2004, 14:44
Mavie©2004
Avatar van Mavie©2004
Mavie©2004 is offline
Dit seizoen is voor mij in volle gang
Atletiek

maar door een blessure heb ik mijn goede wintervoorbereidingen en goede indoor seizoen niet door kunnen trekken
doelen waren:

100m: 11.8
200m: 24.30
400m: 55.00
800m: 2:06:00

gehaald tot nu toe
400m: 56.13 op NK
verder nog geen wedstrijden kunnen doen vanwege
blessure jammergenoeg...
nu al aan het voorbereiden op volgend zomerseizoen
__________________
\ooo/ MetallicA \ooo/ Love Is Rockin´In The Air Tonight
Met citaat reageren
Oud 07-08-2004, 15:50
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
B1 voor mij. Eerstejaars B. We spelen eerste klasse (geloof ik) en zijn daar in principe te slecht voor. Aangezien we maar 1 B hebben, zitten ook de op z'n zachts gezegt ''minder getalanteerde voetballers'' er bij. En al helemaal stom is dat de waarschijnlijk meest getalenteerde voetballer van de club in de C blijft, omdat hij dara qua leeftijd hoort. Maar goed, die kerel kan bijzonder goed voetballen en heeft al een aantal keren mee gedaan met NEC. Al gaat hij daar niet heen vanwege school. Ik zal waarschijnlijk centrale verdediger worden, al weet ik niet wat de voor mij nieuwe trainer met me van plan is. Al verwacht ik laatste man te worden. Ik ben een van de meest fysieke spelers van m'n team terwijl ik niet eens zo heel sterk ben. Maar ik kan me op gaan maken voor een seizoen vol met tegendoelpunten, maar individueel gezien zal dit een belangrijk leerjaar voor me worden.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2004, 17:16
boer
Avatar van boer
boer is offline
ik hoop belangrijker te worden in de A en tegen het einde van het seizoen wat vaker met het eerste mee te doen.
__________________
ik zeg maar wat
Met citaat reageren
Oud 07-08-2004, 21:42
gladiatorgirl
Avatar van gladiatorgirl
gladiatorgirl is offline
ik ga stoppen met dressuur en stap over op çowboystyle' en hoop het te leren. verder wil ik met springen de wedstrijd stress verminderen en er in groeien, want we kunnen meer dan we laten zien.

en ik wil meer gaan snowboarden en nu eindelijk een keer proberen wat trucks op mijn board te kunnen.

dat is het wel zon beetje.
__________________
krisje word cowgirl :D
Met citaat reageren
Oud 08-08-2004, 17:04
ParisPlage
Avatar van ParisPlage
ParisPlage is offline
Ik ga hard trainen en hoop in Maart ofzo een halve marathon te kunnen lopen. (Ik ga nog geen streeftijd ofzo opschrijven). Dan in Oktober volgend jaar (of is dat in November) met een vriend een marathon lopen, als het lukt die van New York.
Misschien ga ik dit jaar wel op badminton want ik heb dat weer een paar keer gedaan deze zomer en vin het heel leuk.
Maar goed, ik doe (nog) niks in teamverband dus ik kan ook niks melden over mijn verwachtingen.
__________________
getrouwd ©
Met citaat reageren
Oud 08-08-2004, 19:52
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
De Competitie:

1 SCP B1 0 0 0 0 0 0 0
2 SKV B1 0 0 0 0 0 0 0
3 Orion B1 0 0 0 0 0 0 0
4 Spero B1 0 0 0 0 0 0 0
5 Hatert B1 0 0 0 0 0 0 0
6 Leones B1 0 0 0 0 0 0 0
7 Bataven B1 0 0 0 0 0 0 0
8 Quick 1888 B2 0 0 0 0 0 0 0
9 Trekvogels B1 0 0 0 0 0 0 0
10 Wageningen B1 0 0 0 0 0 0 0
11 Millingen SC B1 0 0 0 0 0 0 0
12 Beuningse Boys B1

SKV is de stadsderby, bataven is wel leuk en voor de rest zegt het me niet heel veel omdat ze meestal hoger zitten dan waar ik zit haha.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2004, 19:55
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Ik doe niet meer aan sport (al 1,5 jaar niet meer) dus voor mij geen verwachtingen.

Heel misschien ga ik wat hardlopen ofzo maar meer dan dat zal het niet worden.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 15-08-2004, 13:15
Adrenaline
Adrenaline is offline
Volgend jaar A1, 1e klasse A. Het zal wel weer knokken zijn om in de topklasse te komen. Maar vanaf daar meeconcurreren op één van de eerste 3 plaatsen om mee te dingen naar IDC zit er niet in.
Ik begin dit jaar ook met fitness en yoga, daar leg ik de lat toch wel wat hoger dan ik bij hockey doe.
__________________
.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2004, 14:40
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Lang geleden best op hoog niveau geroeid, maar ermee gekapt toen het iets te serieus werd. Ik sport al 3 jaar niet meer bij een vereniging.

Ik wil dit jaar wel weer meer gaan fietsen, gewoon voor mezelf, ik kan wel weer eens wat gewicht kwijtraken en m'n conditie wordt ook langzaam minder. Daar moet ik wat aan doen.

En m'n biljartgemiddelde wil ik ook wel weer eens gemiddeld 1,25 krijgen, maar of dat gaat lukken in het komend seizoen, weet ik nog niet...
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 15-08-2004, 16:47
Lachmetmij
Avatar van Lachmetmij
Lachmetmij is offline
Ik weet het nog niet..dit jaar doe ik voor het eerst mee met de clubkampioenschappentennis.....ik hoop gewoon dat ik een paar wedstrijdjes kan winnen en dan zie ik wel weer verder hoe hoog ik ga eindiggen en ik ga misschien nog aan een paar toernooien deelnemen en dan verwacht ik wel dat ik toch een keer hoog eindig!!
__________________
Begin de dag met een dans, begin de dag met een lach, wie vrolijk lacht in de morgen, die lacht de hele dag
Met citaat reageren
Oud 15-08-2004, 21:46
Tha Gladnekker
Tha Gladnekker is offline
Ik zit niet op een sport maar ik fiets wel. Misschien dat ik volgend jaar op een club ga. Ik moet eens gewoon 100 km gaan rijden ipv al die korte ritjes

maar ik weet ook geen leuk rondje hier in de buurt. en om dan in mijn eentje wat te gaan zoeken zeg maar daar heb ik geen zin in

Laatst gewijzigd op 15-08-2004 om 22:39.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2004, 00:17
Tommie/Aligogo
Avatar van Tommie/Aligogo
Tommie/Aligogo is offline
Tennis: Eindelijk die clubkampioenschappen winnen, na vier keer 2e te zijn geworden.
Wielrennen: Ik zit niet bij een club oid. Maar 1 keer per jaar rijd ik een door kennissen georganiseerde tijdrit. Daar wil ik dit jaar onder de 30 minuten rijden.(hijs iets meer dan 17 km)
__________________
How about a nice cup of shut the fuck up?
Met citaat reageren
Oud 16-08-2004, 11:37
Tha Gladnekker
Tha Gladnekker is offline
Dat moet je redden, die tijdrit, als je een jaar heb om te trainen
Met citaat reageren
Oud 16-08-2004, 23:45
Tommie/Aligogo
Avatar van Tommie/Aligogo
Tommie/Aligogo is offline
Citaat:
Tha Gladnekker schreef op 16-08-2004 @ 12:37 :
Dat moet je redden, die tijdrit, als je een jaar heb om te trainen
Dat weet ik
Ik had het vorig jaar eigenlijk al moeten redden, maar toen reed ik nogal slecht op de dag van de tijdrit.
__________________
How about a nice cup of shut the fuck up?
Met citaat reageren
Oud 17-08-2004, 06:40
number9
number9 is offline
Mag na anderhalf jaar blessureleed wee gaan voetballen. Moet door die blessure starten in de A3 , maar ga minstens voor de A2. EN i n t seizoen wil ik een gemiddelde hebben van meer dan 1 goal per wedstrijd
__________________
Ik word gezocht in elk land ter wereld en in de provincie Groningen :D
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 17-08-2004, 10:36
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Tha Gladnekker schreef op 15-08-2004 @ 22:46 :
maar ik weet ook geen leuk rondje hier in de buurt. en om dan in mijn eentje wat te gaan zoeken zeg maar daar heb ik geen zin in
Ik had ooit een website daarvoor. Als je ongeveer weet hoe je moet rijden kom je best wel leuke dingen tegen. Genoeg water mee en als het nou een keer uitschiet, 160 km is ook heerlijk...
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 17-08-2004, 15:56
Verwijderd
Zullen komend seizoen wel weer tegen degradatie moeten vechten. Vorig jaar lukte het, hopelijk dit jaar ook. Zal zwaar worden, want onze conditie is niet best meer, en voorlopig hebben we nog maar 9 spelers, waarvan er een zwaar geblesseerd is.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2004, 18:47
Tha Gladnekker
Tha Gladnekker is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 17-08-2004 @ 11:36 :
Ik had ooit een website daarvoor. Als je ongeveer weet hoe je moet rijden kom je best wel leuke dingen tegen. Genoeg water mee en als het nou een keer uitschiet, 160 km is ook heerlijk...
Ik kan wel zeggen van: 'ik ga gewoon die kant op en dan vind ik wel een leuk rondje' , maar met die smalle fietspaadjes overal met mensen breed over de weg zodat je niet kan inhalen, nee dat word niks
Met citaat reageren
Oud 21-08-2004, 14:27
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Vandaag m'n eerste wedstrijd van het seizoen gespeelt. Zonder training, keeper enz. Verloren we met 16-0 van Bennekom B1. Zelf stond ik mandekker en mijn mannetje heeft ''slechts'' 3 keer gescoord.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2004, 15:23
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Tha Gladnekker schreef op 17-08-2004 @ 19:47 :
Ik kan wel zeggen van: 'ik ga gewoon die kant op en dan vind ik wel een leuk rondje' , maar met die smalle fietspaadjes overal met mensen breed over de weg zodat je niet kan inhalen, nee dat word niks
Nooit last van hier. Gewoon snel de stad uit en de rustige wegen opzoeken.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 21-08-2004, 23:49
Tha Gladnekker
Tha Gladnekker is offline
bij ons kan je al niet zoveel kanten op met het ijsselmeer, of je moet er omheen willen fietsen
Met citaat reageren
Oud 22-08-2004, 12:16
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Tha Gladnekker schreef op 22-08-2004 @ 00:49 :
bij ons kan je al niet zoveel kanten op met het ijsselmeer, of je moet er omheen willen fietsen
Hebben we wel eens gedaan. Vroeg vertrekken en goed eten en het lukt echt wel. Toen was ik 16...
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-08-2004, 13:37
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
In mijn ene club zijn het voor groot gedeelte nieuwelingen, dus daar is de verwachting eerder niet laatste worden en de groep samenhouden. Persoonlijk zou ik dezelfde resultaten willen halen als afgelopen jaar.
In mijn andere club, die voor mij nieuw is, kijk ik vooral uit naar de tegenstanders! Ik zou niet weten wat ik daar van moet verwachten, maar als ik de lijn van mijn eerste tornooi mag doortrekken dan kan ik daar individueel hoog eindigen. Als ploeg heb ik geen flauw benul van omdat ik verschillende van mijn ploeggenoten nog onvoldoende heb zien spelen, en dat het vooral een kwestie gaat zijn van wie er gaat spelen. Maar stiekem hoop ik toch op een top 3 plaats en zo dus te stijgen.
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2004, 20:36
tinus11
Avatar van tinus11
tinus11 is offline
mijn verwachtingen dit seizoen zijn niet zo hoog. vorig jaar kampioen geworden, maar we zijn in de zelfde klasse gebleven omdat de toppers naar de senioren zijn. een gewone middenmoter lijkt mij al goed...
__________________
"Uit goude korenaren schiep God de Schaijkenaren, en uit het restant de rest van Nederland"
Met citaat reageren
Oud 23-08-2004, 09:27
starfuckster
starfuckster is offline
bij basketballe zal t nu wel moeilijker worde nu we dalijk amel tege oudere moete spele en met het team dat k training ga geve zal k er ook hard tege aan moete
Met citaat reageren
Oud 09-05-2005, 13:13
Jannekie
Avatar van Jannekie
Jannekie is offline
Ik ben dit jaar met badminton kampioen geworden, dus zal volgend jaar in de hoogste klasse van het district spelen. Dat zal dus erg lastig worden, maar heb er wel erg veel zin in. Verliezen is tenslotte ook leerzaam . En door m'n nieuwe trainer zullen we er wss nog wel iets van maken.
__________________
A woman always has the last word in an argument. Anything the man says after that, is the beginning of a new argument.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2005, 13:56
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Voor het nieuwe seizoen hoop ik weer een beetje te kunnen beginnen met sporten... Maar eerst zal ik waarschijnlijk nog aan mijn knie geopereerd moeten worden.
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 11-05-2005, 14:02
Eric
Eric is offline
Ik hoop bij ons clubkampioen te worden in de 6. Na clubkampioen te zijn geweest bij de junioren en daarna in de 7. Ik hoop verder in de toernooi minimaal 1 halve finale te halen en 1 of 2 kwartfinales nog in de 7.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2005, 07:50
Verwijderd
Dit seizoen is net afgelopen, het duurt nog even voordat het nieuwe seizoen begint, maar ik hoop heel erg dat we volgend jaar iig weer een stuk hoger eindigen (vorig jaar waren we tweede (op een paar punten na ) - dit jaar een vrijwel nieuw team en één na laatste - maar aan het eind van het ging het al stukken beter dan aan het begin). Liefst kampioen worden en promoveren...maar dat zal wel niet. Degradatie kan niet, dus daar hoeven we niet bang voor te zijn.

Zelf zou ik volgend jaar graag wat meer doelpunten maken (ik ben in principe meer een verdediger...maar kom steeds meer richting midden te liggen, dus wie weet ).
Met citaat reageren
Oud 12-05-2005, 09:21
ronaldinho10
ronaldinho10 is offline
Ook dit jaar hoop ik de verdedigers van psv minstens 4panna's te geven ohh heerlijk en het hele publiek sprong op en je moest die gezichten van die p$v'ers eens zien..AJAX B1 WORDT WEER KAMPIOEN
__________________
-- Ronaldinho -- aka --
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:24.