Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Scholieren.com / Beleidszaken
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-08-2003, 17:48
Avonkeltje
Avonkeltje is offline
Ik erger me wel groen en geel en paars en blauw aan die meener. Hij maakt een topic aan en daar kan ik nie eens in reageren. Das hetzelfde als dat je vriendin geneukt word door drie negers in een kooi en dat je niet er tussen kan springe omdat de kooi dicht is snap je wel wat ik bedoel?
Advertentie
Oud 21-08-2003, 17:55
Verwijderd
Dat jij niet kunt reageren heeft niets met Methuselah te maken, maar hoort gewoon bij het M&M forum. Als je nou even iets verder had gekeken dan je neus lang is en wel in dit topic was je daar zelf al achter..
Oud 21-08-2003, 18:10
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Wat Dusjcrib zegt
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 21-08-2003, 20:00
Bobby James
Avatar van Bobby James
Bobby James is offline
Citaat:
Avonkeltje schreef op 21-08-2003 @ 18:48:
Ik erger me wel groen en geel en paars en blauw aan die meener. Hij maakt een topic aan en daar kan ik nie eens in reageren. Das hetzelfde als dat je vriendin geneukt word door drie negers in een kooi en dat je niet er tussen kan springe omdat de kooi dicht is snap je wel wat ik bedoel?
* huilt van t lachen* een 25-jarige meneer
Oud 21-08-2003, 20:27
Fitnessboy
Avatar van Fitnessboy
Fitnessboy is offline
je moet leeven en laten leven!! jeetje mina zeg, als je hem stom vind dan moet je hem met rus laten!!
Oud 21-08-2003, 20:40
Verwijderd
Citaat:
Fitnesboy schreef op 21-08-2003 @ 21:27:
je moet leeven en laten leven!! jeetje mina zeg, als je hem stom vind dan moet je hem met rus laten!!
dat is de reden waarom we jou negeren.
Oud 21-08-2003, 20:52
Fitnessboy
Avatar van Fitnessboy
Fitnessboy is offline
Citaat:
Nixje schreef op 21-08-2003 @ 21:40:
dat is de reden waarom we jou negeren.
hahahaha!

kijk, zo kan het dus ook avonkeltje!!!gewoon een grapje maken met een knipoogje enzo en het komt alemaal goed!!!
Oud 21-08-2003, 20:58
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Wat is dat nou voor een klacht. Leren lezen heb je hopelijk op school gedaan, toen je daar nog zat. Dus probeer dat eens, en anders bestaat er volwassenenonderwijs.

Oplossing is hierboven te lezen. Gesloten.
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:32.