Oud 18-08-2003, 19:06
Verwijderd
In dit topic kan je vertellen wat je verwacht te behalen dit seizoen (maakt niet uit welke sport).

Ik speel dit seizoen in de A1, die vorig seizoen alles kansloos verloor. Dit jaar hoop ik dat het beter gaat. De doelstellingen voor mij zijn:

* een vaste plek op het middenveld / in de spits bemachtigen
* minimaal 5 goals scoren (10 als ik in de spits kom)
* in de middenmoot komen

Dat laatste is misschien een beetje optimistisch, maar het gaat vooral om de lol in ons elftal en dat komt altijd wel goed.
Morgen eerste training, ik hoop dat we een keeper hebben, want anders kan het wel eens een rampzalig seizoen worden.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-08-2003, 19:09
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Terug in conditie geraken en misschien al terug 'n voetbalclub vinden
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 18-08-2003, 19:13
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
bier drinken in de kantine aangezien ik zware concurrentie heb verwacht ik rond de 5e plek te eindigen als ik geblesseerd raak zoals alcoholvergiftiging ben ik even uit de roulatie dan kan je drastisch zakken op de ranglijst misschien wel degraderen....pijnlijk
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2003, 19:15
Verwijderd
Citaat:
timbo85 schreef op 18-08-2003 @ 19:13:
bier drinken in de kantine aangezien ik zware concurrentie heb verwacht ik rond de 5e plek te eindigen als ik geblesseerd raak zoals alcoholvergiftiging ben ik even uit de roulatie dan kan je drastisch zakken op de ranglijst misschien wel degraderen....pijnlijk
welke sport?
Met citaat reageren
Oud 18-08-2003, 21:07
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Gewoon iedere week 2x per week fitnessen, proberen gewichten te verhogen.

Kort maar krachtig
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2003, 21:09
Verwijderd
Citaat:
^Dragon^ schreef op 18-08-2003 @ 19:15:
welke sport?
bier drinken of course
Met citaat reageren
Oud 18-08-2003, 21:09
Verwijderd
Citaat:
^Dragon^ schreef op 18-08-2003 @ 19:15:
welke sport?
bier drinken of course

Ontopic: ik druk elke dag 25x op, en ik fiets naar m'n werk
Met citaat reageren
Oud 18-08-2003, 21:20
Krugdinho
Avatar van Krugdinho
Krugdinho is offline
ik speel voetbal...b1 3e divisie landelijk daar voetballen we al een aantal jaar in de middenmoot,dit jaar hoop ik op de 5e,6e plek,...
__________________
Guess who's back
Met citaat reageren
Oud 18-08-2003, 22:37
Verwijderd
Citaat:
Nixje schreef op 18-08-2003 @ 21:09:
bier drinken of course

Ontopic: ik druk elke dag 25x op, en ik fiets naar m'n werk


ik dacht dat je door het bier drinken je sport niet meer kon beoefenen

*dom is*
Met citaat reageren
Oud 18-08-2003, 22:47
pepijn 14
Avatar van pepijn 14
pepijn 14 is offline
Citaat:
Zaagmanz schreef op 18-08-2003 @ 21:20:
ik speel voetbal...b1 3e divisie landelijk daar voetballen we al een aantal jaar in de middenmoot,dit jaar hoop ik op de 5e,6e plek,...
welke club?


Ikzelf: Ik dit jaar toch wel een bal of 30 in het doel gooien We spelen nu 2e klasse maar ik zit eigenlijk al met mijn hoofd bij het jaar daarop want dan mag ik naar de A1 (maar voor dit jaar wil ik wel weer kampioen worden)
Met citaat reageren
Oud 18-08-2003, 23:14
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
nieuwe ploeg, die vorig jaar het laatste is geworden Dus objectief.. niet het laatste worden, en wat wedstrijdjes winnen.
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2003, 00:07
DeGexxte
Avatar van DeGexxte
DeGexxte is offline
V.v. dongen
__________________
Geen engelen, ook geen hand in hand. Boeruh zijn kampioen van Nederland!
Met citaat reageren
Oud 19-08-2003, 00:27
Verwijderd
Citaat:
Tofke_H schreef op 18-08-2003 @ 23:14:
nieuwe ploeg, die vorig jaar het laatste is geworden Dus objectief.. niet het laatste worden, en wat wedstrijdjes winnen.
dat heb ik dus ook. Vorig jaar was de A1 geeindigd met -2 punten, ze waren een wedstrijd niet op komen dagen.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2003, 02:40
bazzemans
bazzemans is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 19-08-2003 @ 00:27:
dat heb ik dus ook. Vorig jaar was de A1 geeindigd met -2 punten, ze waren een wedstrijd niet op komen dagen.
Krijg je dan puntenaftrek? Ik dacht dat de tegenstander dan gewoon gewonnen had?

Maar goed, ik hoop nu eens eindelijk een vaste basisplaats te veroveren en door goede prestaties de ruzie van het vorige seizoen met mijn trainer te doen vergeten. Maar goed, dat zal er wel neit in zitten aangezien ik in Enschede ga studeren en daar op zoek ben naar een kamer en dus waarschijnlijk niet zoveel aan het spelen toe zal komen. Als dat het geval mocht zijn hoop ik doormiddel van inval beurten nog belangrijk te kunnen zijn in de laatste minuten van de wedstrijden en een aantal goaltjes mee te pikken.
__________________
OTJE
Met citaat reageren
Oud 19-08-2003, 19:28
Krugdinho
Avatar van Krugdinho
Krugdinho is offline
Citaat:
pepijn 14 schreef op 18-08-2003 @ 22:47:
welke club?


Ikzelf: Ik dit jaar toch wel een bal of 30 in het doel gooien We spelen nu 2e klasse maar ik zit eigenlijk al met mijn hoofd bij het jaar daarop want dan mag ik naar de A1 (maar voor dit jaar wil ik wel weer kampioen worden)
soccerboys te bleiswijk...
__________________
Guess who's back
Met citaat reageren
Oud 19-08-2003, 20:59
Verwijderd
Citaat:
bazzemans schreef op 19-08-2003 @ 02:40:
Krijg je dan puntenaftrek? Ik dacht dat de tegenstander dan gewoon gewonnen had?

Maar goed, ik hoop nu eens eindelijk een vaste basisplaats te veroveren en door goede prestaties de ruzie van het vorige seizoen met mijn trainer te doen vergeten. Maar goed, dat zal er wel neit in zitten aangezien ik in Enschede ga studeren en daar op zoek ben naar een kamer en dus waarschijnlijk niet zoveel aan het spelen toe zal komen. Als dat het geval mocht zijn hoop ik doormiddel van inval beurten nog belangrijk te kunnen zijn in de laatste minuten van de wedstrijden en een aantal goaltjes mee te pikken.
de tegenstander wint en degene die niet komt opdagen krijg ook nog eens 3 punten aftrek.

Goed nieuws voor mijn team: we hebben de beste jeugdkeeper dit kan nog wel eens een leuk seizoen worden...
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 08:43
underthabridge
Avatar van underthabridge
underthabridge is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 19-08-2003 @ 20:59:
de tegenstander wint en degene die niet komt opdagen krijg ook nog eens 3 punten aftrek.
Dat hadden wij dus vorig seizoen, omdat de scheids een van onze spelers uitschold voor k#nk*rneger. Die pikte dat niet, toen werd het een b-tje een rel. Vervolgens liet onze coach ons onze spullen pakken en zijn we weggegaan. Maar dus wel €1000,- boete. Koste ons ook nog het kampioenschap. Btw.--> Dit was dus hockey he.

Ontopic: We zijn dit jaar met het hele team B1 bervorderd naar A1 (tjah... kleine club, goed team.) en gaan dit jaar als 1e-jaars A-jongens meteen top-poule spelen. Verwachting: genadeloos afgaan. Doelstelling: proberen niet af te gaan, misschien voor middenmoot plek spelen, dat zou het mooist zijn. Verder, zoveel mogelijk ervaring opdoen voor volgend jaar, voor als we 2e-jaars A zijn.
__________________
En toch heb ik gelijk.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 10:51
Verwijderd
Eerste wedstrijd 1-10 verloren

trainer boos
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 24-08-2003, 12:13
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 18-08-2003 @ 22:37:


ik dacht dat je door het bier drinken je sport niet meer kon beoefenen

*dom is*
moet je eens opletten gebeurt bij ons vaak zat.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Vrije tijd Opmerkelijke Sportberichten, deel III
Gimme more beer
500 29-09-2006 15:00
Verhalen & Gedichten Wie wint de verhalenwedstrijd?
Verwijderd
142 10-07-2006 12:11
Verhalen & Gedichten Verhalenwedstrijd - Oefen, doorgrond, begrijp en geef door
Verwijderd
0 13-06-2006 13:31
Vrije tijd Eigen sportverwachtigen volgend seizoen
Verwijderd
32 12-05-2005 10:21
Films, TV & Radio Harry Potter/Alan Rickman #2
Severus
500 26-08-2004 11:32
Verhalen & Gedichten Kritiek (dus niet reageren als je niet tegen kritiek kan!)
Tantalus
31 02-02-2002 11:36


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:54.