Oud 14-01-2004, 21:08
Bananeneter
Bananeneter is offline
Aangezien de luistertoetsen van het Cito voor heel Nederland binnen een bepaalde week worden afgenomen, is het dan niet mogelijk dat er hier op een forum een topic komt waarin mensen die deze al gehad hebben de andere die ze nog moeten krijgen hier een beetje op kunnen voorbereiden. Ik doel dan niet op antwoorden geven, want dit is natuurlijk illegaal en waarschijnlijk weet ook niemand meer zijn of haar gegeven antwoorden, maar meer in de zin van een beetje globaar vertellen waar de luistertoets over ging wat er gebeurde zodat net een beetje van die zenuwachtigheid weggenomen wordt.

Ik doel dan op de luistertoetsen/kijktoetsen, Frans , Duits en Engels die binnen dit en 2 a 3 weken zullen plaatsvinden
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-01-2004, 22:51
marlies
Avatar van marlies
marlies is offline
Dit lijkt me niet nodig en het hangt ook wel tegen het illegale aan. Ook de manier waarop jij het omschrijft. Uit voorgaande jaren blijkt dat ten tijde van die toetsen er hier wel topics ontstaan, maar ik vind het niet nodig om er apart een speciaal topic vantevoren van te maken.
__________________
Als ik later groot ben, trouw ik met kermit de kikker :p | Tel wat je hebt, niet wat je mist
Met citaat reageren
Oud 14-01-2004, 23:48
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Ik wil anders best meewerken hoor.

Ik heb:
Frans op woensdag 28 januari van 9.00 tot 10.00
Duits op donderdag 29 januari van 11.00 tot 12.00
Engels op vrijdag 30 januari van 10.30 tot 11.30

Anderen?
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2004, 13:08
desiree1986
desiree1986 is offline
Ik heb Engels op 26 januari.
Duits op 3 januari en Frans op de 4e. De laatste twee zijn een week later i.v.m. Euroscola.

Voor Engels wil ik ook wel meewerken, voor du en fa ook op zich, maar dat heeft weinig zin!

en aan iedereen: succes!
__________________
say what you like I couldn't care, no one needs you. you're stuck in your own private little neverland..
Met citaat reageren
Oud 15-01-2004, 15:35
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
desiree1986 schreef op 15-01-2004 @ 13:08:
Ik heb Engels op 26 januari.
Duits op 3 januari en Frans op de 4e. De laatste twee zijn een week later i.v.m. Euroscola.

Voor Engels wil ik ook wel meewerken, voor du en fa ook op zich, maar dat heeft weinig zin!

en aan iedereen: succes!
die andere twee zijn februari neem ik aan (ipv januari)?
en ik hoor graag waar Engels over gaat. Als je bijvoorbeeld na afloop zoiets had van 'goh, dat woord had ik echt moeten kennen, daarmee had ik wel meer geweten' is het wel zo aardig om dat hier neer te zetten. Dan kunnen anderen het voor zichzelf opzoeken. En verder natuurlijk gewoon het onderwerp en (als je die nog weet nadien) enkele antwoorden.

Ik zal 't voor je proberen te onthouden met duits en frans
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2004, 21:58
desiree1986
desiree1986 is offline
ja inderdaad februari. En ik zal opletten met Engels. Ik ben er goed in dus ik zal jullie (waarschijnlijk) niet op het verkeerde spoor zetten.
__________________
say what you like I couldn't care, no one needs you. you're stuck in your own private little neverland..
Met citaat reageren
Oud 21-01-2004, 15:04
.krz
Avatar van .krz
.krz is offline
Ik heb maandag ook engels en ben er best goed in. Bij vorige luistertoetsen had ik altijd zo rond de 8/9. Maar dan zul je net zien dat het dit keer tegenvalt.
Citaat:
Balance schreef op 15-01-2004 @ 15:35:
Als je bijvoorbeeld na afloop zoiets had van 'goh, dat woord had ik echt moeten kennen, daarmee had ik wel meer geweten' is het wel zo aardig om dat hier neer te zetten.
Heb ik een keer gehad, echt zo erg. Ik wist niet wat inevitable was. Het werd honder keer genoemd en ik maar bedenken wat het kon zijn, maar kwam er niet op. En dan achteraf hoor je wat het is en dan heb je zoeits van 'och ja, natuurlijk. Dan was 1 niet A maar B en 3 juist wel A etcetc' Dat is zo balen, maarja niets dat je er dan nog aan kan doen. Dus ik zal goed opletten.
__________________
'Tja, dan zit je in dubio. Neem je boterham met ham of met kaas?'
Met citaat reageren
Oud 21-01-2004, 18:18
sdekivit
sdekivit is offline
aankomende maandag heb ik de luistertoets van engels en ben er ontzettend slecht in op het moment dat het cijfer gaat tellen (met oefenen had ik zojuist een 7,1 voor mn luistertoets vwo 1999) maar het is wel beter dat er dit jaar een gedeelte videoband bij zit, als ik hem heb gehad, zal ik zeggen hoe hij was hoop ik (of ik ben zo depri dat ik er niet meer over wil praten lol)
Met citaat reageren
Oud 21-01-2004, 19:36
Liss
Avatar van Liss
Liss is offline
Heeft weinig zin zo lijkt me, de toetsen zijn voor mavo,havo en vwo echt wel anders, dus moet er ook bij wat voor niveau je doet..
Zelf heb ik ze begin februari. Frans en Engels, op havo niveau.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2004, 20:08
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
sdekivit schreef op 21-01-2004 @ 18:18:
aankomende maandag heb ik de luistertoets van engels en ben er ontzettend slecht in op het moment dat het cijfer gaat tellen (met oefenen had ik zojuist een 7,1 voor mn luistertoets vwo 1999) maar het is wel beter dat er dit jaar een gedeelte videoband bij zit, als ik hem heb gehad, zal ik zeggen hoe hij was hoop ik (of ik ben zo depri dat ik er niet meer over wil praten lol)
ik vind videobeelden juist ontzettend irritant!
raak constant afgeleid en zit alleen maar te kijken naar dingen die er niks mee te maken hebben. En dan die achtergrondgeluiden
ik wil gewone luistertoetsen, geen video kijk- en luistertoetsen
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2004, 21:15
sdekivit
sdekivit is offline
vind video fijn, want dan zit je naar een gewone documentaire te kijken op televisie, en dat kan ik meestal beter volgen dan zo'n luistertoets

--> niet alles is video hoor
Met citaat reageren
Oud 22-01-2004, 11:08
desiree1986
desiree1986 is offline
Wij krijgen nog de gewone luistertoetsen, omdat er geen oefenmateriaal voor de kijktoetsen is. Ik ben er ook wel blij mee iig. En maandag zal ik opletten met Engels!
__________________
say what you like I couldn't care, no one needs you. you're stuck in your own private little neverland..
Met citaat reageren
Oud 22-01-2004, 17:06
Liss
Avatar van Liss
Liss is offline
In de cito toets Engels op havo niveau zit een vage oefening.. Eentje die al een paar jaar niet geweest is waar je de zinnen moet afmaken, iemand verteld iets en dan hoor je een piep en moet je invullen wat ze van plan zijn te vertellen.
Ook zijn het alleen abc vragen, geen abcd dus de nomering ligt hoger
Met citaat reageren
Oud 22-01-2004, 17:12
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
desiree1986 schreef op 22-01-2004 @ 11:08:
Wij krijgen nog de gewone luistertoetsen, omdat er geen oefenmateriaal voor de kijktoetsen is. Ik ben er ook wel blij mee iig. En maandag zal ik opletten met Engels!
huh? iedereen op vwo niveau krijgt toch die videobeelden?
en de scholen hebben allemaal videomateriaal kunnen bestellen als ze dat wilden. Volgens onze docenten moeten de scholen zonder oefenmateriaal óók die luistertoets met beelden maken.

ze gebruiken het namelijk te pas en te onpas als wij geen zin hebben in oefenen: "wees blij dat wij het oefenmateriaal hebben aangeschaft! Op andere scholen hebben ze dat niet en die moeten dezelfde toets maken alleen dan zonder dat ze hebebn kunnen oefen"
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2004, 20:06
Hakkie
Avatar van Hakkie
Hakkie is offline
Ik heb nog nooit videobeelden bij luistertoetsen gehad. Al m'n luistertoetsen (Fa, Ne, Du) al gehad. Zijn van die boekjes van een paar jaar terug dus ik kan niemand helpen. Ben sowieso altijd iemand die die toetsen zo snel mogelijk vergeet, iedereen zit dan van: Oh, ik had bij onderdeel A zoveel B's!

Maar succes allemaal
__________________
But store up for yourself treasures in heaven...
Met citaat reageren
Oud 23-01-2004, 19:48
kleinedraak
Ikke zit op H5 en heb dinsdag Engels(met een gedeelte nederlandse vragen jippie) en we zouden woensdag duits hebben(met video jippie ) maar dat zou die man nog een maandje uitstellen zodat we nog konden oefenen. Is dat nu makkelijker met (voor diegene die al Duist hebben gehad) video erbij???

Laatst gewijzigd op 23-01-2004 om 19:52.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2004, 20:24
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
kleineghcdraak schreef op 23-01-2004 @ 19:48:
Ikke zit op H5 en heb dinsdag Engels(met een gedeelte nederlandse vragen jippie) en we zouden woensdag duits hebben(met video jippie ) maar dat zou die man nog een maandje uitstellen zodat we nog konden oefenen. Is dat nu makkelijker met (voor diegene die al Duist hebben gehad) video erbij???
nee, ik vind dus van niet.
ik heb zowel duits, engels als frans met videobeelden en ik vind het ronduit irritant.
er komen achtergrondgeluiden bij (bijvoorbeeld een zwembad op de achtergrond met gillende kinderen) en je zit je alleen maar te concentreren op dingen die je ziet ipv dingen die je hoort.
maar goed, d'r zijn ook mensen die het handiger vinden.
Ik iig niet.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2004, 20:25
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
oh ja, bij de oefentoetsen (de echte heb ik volgende week) hadden we ook dat je meerdere vragen tegelijk moest lezen en dan ook in 1 fragment meerdere vragen beantwoorden.
één keer 3 vragen tegelijk, terwijl ik het normaal al lastig vind om me op 1 vraag te concentreren
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 23-01-2004, 23:11
.krz
Avatar van .krz
.krz is offline
Wij doen de video ook niet. in de eerste plaats, omdat we geen oefenmateriaal hebben en de cito ineens vlak vantevoren de video zouden hebben toegevoegd. Ten tweede, omdat de Engels docenten de video hebben bekeken en het veel moeilijker was volgens heb. Je moest kijken naar normale BBC documentaires en werd constant afgeleid door het beeld. Wens de mensen die wel video hebben heel veel succes dus.
__________________
'Tja, dan zit je in dubio. Neem je boterham met ham of met kaas?'
Met citaat reageren
Oud 24-01-2004, 12:39
sdekivit
sdekivit is offline
het gekke was dat ik door dat met die videobeelden het gesprek veel beter kon volgen had ineens van een heel onderdeel maar 5 foutjes, dus ik vind dat videogebeuren echt fijn ......
Met citaat reageren
Oud 24-01-2004, 13:11
~~dolce~~
Avatar van ~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Ik zit in Havo 5 en heb dinsdag de luistertoets engels.. ik weet eigenlijk niet of het met video is.. maar dat zie ik dan wel..
Op zich kan ik het engels wel goed verstaan en begrijpen maar tijdens zo'n toets ben ik altijd afgeleid..
Maar ja, ik zie wel.. ik doe me best
Met citaat reageren
Oud 25-01-2004, 13:50
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
.krz schreef op 23-01-2004 @ 23:11:
Wij doen de video ook niet. in de eerste plaats, omdat we geen oefenmateriaal hebben en de cito ineens vlak vantevoren de video zouden hebben toegevoegd. Ten tweede, omdat de Engels docenten de video hebben bekeken en het veel moeilijker was volgens heb. Je moest kijken naar normale BBC documentaires en werd constant afgeleid door het beeld. Wens de mensen die wel video hebben heel veel succes dus.
klopt helemaal.
het oefenmateriaal kwam ook van gewone documentaires van de BBC en ik werd idd super afgeleid door het beeld.
Maar als oplossing daarvoor kijk ik alleen maar naar m'n blaadje en niet naar het beeld. Feit blijft dat je d'r wel als 'cadeau' achtergrond geluiden bij hebt gekregen, dus ja, ik vind het waanzinnig irritant.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2004, 16:01
sdekivit
sdekivit is offline
heb de luistertoets engels vwo vandaag gehad en ging klote

het audiogedeelte was niet te volgen zo snel ging het onderwerp: leger des heils (salvation army)

videogedeelte was te doen, was goed te volgen. Gaat over de bezetting van engeland door de vikingen

in totaal 35 vragen
gr sander
Met citaat reageren
Oud 26-01-2004, 17:12
mrs me
Avatar van mrs me
mrs me is offline
ik had hem ook vandaag, het eerste gedeelte was idd moeilijk! maar dat videogedeelte was goed te doen!
__________________
we can be hero's...just for one day...
Met citaat reageren
Oud 26-01-2004, 18:12
sdekivit
sdekivit is offline
ik heb dus werkelijk niets verstaan in dat audiogedeelte ging gewoonweg te snel, ik zal die naam van dat mens altijd blijven onthouden: Pamela Walker
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-01-2004, 18:42
kleinedraak
Onze school heeft het oefenmateriaal van Engels niet besteld en daarom krijgen we nu waarschijnlijkl eeentje van Havo5 uit 2002
Met citaat reageren
Oud 26-01-2004, 19:03
desiree1986
desiree1986 is offline
Ik heb vandaag van Engels de toets VWO 2001 gekregen.
__________________
say what you like I couldn't care, no one needs you. you're stuck in your own private little neverland..
Met citaat reageren
Oud 26-01-2004, 19:08
ladii_inge
ladii_inge is offline
Heb vandaag frans luistertoets gehad viel heel erg mee vond ik zelf Eerste gedeelte was goed te volgen... alleen met video.. bij het oefenmateriaal kon je nog wat uit het beeld halen nu niet.. gwoon luisteren en niet kijke hielp het beste

Weet iemand de onderwerpen van Havo engels??
Met citaat reageren
Oud 26-01-2004, 20:53
.krz
Avatar van .krz
.krz is offline
Ik heb vandaag de Engels toets VWO 2002 gehad. Dus kan helaas niets zinnigs melden over die van 2004.
__________________
'Tja, dan zit je in dubio. Neem je boterham met ham of met kaas?'
Met citaat reageren
Oud 26-01-2004, 20:54
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
sdekivit schreef op 26-01-2004 @ 16:01:
heb de luistertoets engels vwo vandaag gehad en ging klote

het audiogedeelte was niet te volgen zo snel ging het onderwerp: leger des heils (salvation army)

videogedeelte was te doen, was goed te volgen. Gaat over de bezetting van engeland door de vikingen

in totaal 35 vragen
gr sander
waren er nog woorden waarvan het verder handig is dat je ze kent?
nog vragen of antwoorden die je onthouden hebt?
andere dingen die handig zijn om te weten?

please... ben niet goed in Engels luisteren, dus alles is meegenomen
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2004, 21:15
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
voor iemand die engels al gehad heeft: heeft de volgende site iets met die documentaire over vikingen te maken?
http://news.bbc.co.uk/1/hi/uk/868479.stm
Zo ja, dan ga ik hem een aantal keren goed lezen, daarom vraag ik het.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2004, 21:17
sdekivit
sdekivit is offline
helemaal balance daar ging het onder andere over maar is een minderheid van de documentaire

--> die koppen komen me ook bekend voor
Met citaat reageren
Oud 26-01-2004, 21:24
sdekivit
sdekivit is offline
balance --> maak je niet te druk over het audio-gedeelte --> versta je geen hou van zo snel

het videogedeelte was makkelijker --> gewoon goed luisteren helpt hier het beste en niet naar het beeld kijken --> veel oorlog enzo waardoor je meer naar de actie gaat kijken dan naar wat er gezegd wordt. Ik heb dan ook niet naar het beeld gekeken

ik kan eigenlijk niet zeggen welke antwoorden ik heb gekozen

in ieder geval het volgende:

de grotten dienen als schuilplaats waarin zelfs kleine kinderen een viking kunnen verslaan(eerst kop vanwege lengte en dan klap op kop). de settlements in ierland dienen als markt en het gaat inderdaad om het achterhalen van vikingsporen in het engelse bloed en dat is moeilijk te vinden vanwege de eerdere invaders die eerder in engeland kwamen --> hebben zelfde dnaprofiel

dit is het enige wat ik nog kon onthouden
Met citaat reageren
Oud 26-01-2004, 21:26
sdekivit
sdekivit is offline
vond het audiogedeelte zwaar nep
Met citaat reageren
Oud 26-01-2004, 21:53
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
sdekivit: merci merci merci
en een beetje druk maar ik me d'r wel om, want luisteren is gewoon zo irritant. het is iets wat je totaal niet kan voorbereiden en je moet maar mazzel hebben dat het onderwerp je ligt. Daar baal ik zo van.
En ik ben nou iets ziek, dus concentratie is al helemaal nul

Maar gelukkig kan ik hier al het één en ander lezen en gelukkig heb ik een spiekafspraak staan met m'n beste vriendin die altijd tienen haalt. Daarvoor moet ze alleen wel vóór mij zitten en niet achter mij, dus ik hoop dat het een beetje uitkomt (blaadjes worden op alfabetische volgorde neergelegd in het lokaal..)
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2004, 22:06
Philemon
Avatar van Philemon
Philemon is offline
Misschien domme vraag...Maar wat houdt zo'n Cito Luistertoets precies in? Geldt het alleen voor examenklassen?? Doen ze dit trouwens op alle scholen?? Heb er bij ons nog namelijk niks van gehoord...

En verder..succes aan iedereen!!
__________________
De drang van het ontdekken zit hem in het zien van het onbekende van het bekende..
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 26-01-2004, 22:25
sdekivit
sdekivit is offline
dat wilde ik dus ook doen en dat kind had dezelfde versie maar ik kon het niet lezen, zaten te ver uit elkaar, dus moest ik het maar zelf doen
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 10:15
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
sdekivit schreef op 26-01-2004 @ 22:25:
dat wilde ik dus ook doen en dat kind had dezelfde versie maar ik kon het niet lezen, zaten te ver uit elkaar, dus moest ik het maar zelf doen
wij hebben een andere methode die ook van ver te zien is... enige voorwaarde is dus dat zij meer voor in het lokaal zit dan ik.
als je wil weten wat die truc is moet je maar pm'en

Citaat:
Philemon schreef:
Misschien domme vraag...Maar wat houdt zo'n Cito Luistertoets precies in? Geldt het alleen voor examenklassen?? Doen ze dit trouwens op alle scholen?? Heb er bij ons nog namelijk niks van gehoord...

En verder..succes aan iedereen!!
Volgens de exameneisen moet je eindcijfer voor 33% uit luisteren bestaan, 33% uit spreken en 33% uit schrijven. Die ene procent die overblijft mag men zelf bepalen en het leesgedeelte is 100% (het Centraal Schriftelijk Examen).

Het CITO verzorgt luistertoetsen en bijna elke school maakt gebruik van deze CITO toetsen. Dit omdat het vrij lastig is een eigen luistertoets te maken met ingesproken bandjes enzo, en waarschijnlijk zullen er ook wel regels aan verbonden zijn.
Het kan wél zo zijn (heb ik nagevraagd) dat scholen oude CITO toetsen gebruiken ipv de allernieuwste. Die mogen ze dan geven wanneer ze willen. De NIEUWE CITO toetsen (dus die van 2004) zit verbonden aan een datum: hij mag pas vanaf 26 januari worden afgenomen.
Maar als jij in een eindexamenklas havo of vwo zit, dan moet je volgens mij 33% van je SE-cijfer in de vorm van luisteren hebben behaald.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 14:43
idontcare
Avatar van idontcare
idontcare is offline
Ik heb vandaag voor Engels de cito luistertoets gehad, HAVO.
Het bestond uit 2 delen; het eerste deel was met zoon cd'tje (23 vragen), en het ging over olijfolie enzo, beetje vaag, en het tweede deel was met de tv erbij (28 vragen), en dat stuk ging over piramiden, atlantis, maya's en een beejte van die andere raadsels.

het was ruim een uur zitten voor mij en op het einde had ik echt zoiets van 'waaahhh nog 10 vragen ' het is dan echt moeilijk je kop er nog bij te houden.
__________________
hoii
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 14:45
Laddie
Oi lad's hebben jullie misschien de antwoorden voor Havo 2004 Engels? Het zou maar zo kunnen..

Cheers he!
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 14:48
idontcare
Avatar van idontcare
idontcare is offline
Citaat:
Laddie schreef op 27-01-2004 @ 14:45:
Oi lad's hebben jullie misschien de antwoorden voor Havo 2004 Engels? Het zou maar zo kunnen..

Cheers he!
pfff ik zou dat echt niet uit m'n hoofd weten, kheb t ook niet ergens opgeschreven. ik had versie 1 en khad in het begin een heel rijtje A's achter mekaar, dat was bij het audio deel
__________________
hoii
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 14:50
~~dolce~~
Avatar van ~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
bah..

Ik heb de luistertoets engels vandaag gehad..(havo) dat audio gedeelte vond ik erg moeilijk, de moest zinnen afmaken.. en tja, ik vond beide antwoorden wel mogelijk
daarna nog een paar gewone luister vragen, die gingen op zich wel..

Maar dat videogedeelte.. pff.. ik vond ook dat wel moeilijk.. dat stomme gezeur over Atlantis..
Ik had versie 1 en jesus... ik had zowat alleen maar B. 19x van de 28 vragen... pff...

naja, ik zie wel..

degene die hem nog moeten.. SUC6!!!

xx mir
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 14:53
idontcare
Avatar van idontcare
idontcare is offline
Citaat:
~~dolce~~ schreef op 27-01-2004 @ 14:50:
bah..

Ik heb de luistertoets engels vandaag gehad..(havo) dat audio gedeelte vond ik erg moeilijk, de moest zinnen afmaken.. en tja, ik vond beide antwoorden wel mogelijk
daarna nog een paar gewone luister vragen, die gingen op zich wel..

Maar dat videogedeelte.. pff.. ik vond ook dat wel moeilijk.. dat stomme gezeur over Atlantis..
Ik had versie 1 en jesus... ik had zowat alleen maar B. 19x van de 28 vragen... pff...

naja, ik zie wel..

degene die hem nog moeten.. SUC6!!!

xx mir
whooh vond jij dat video moeilijker dan luisteren??
__________________
hoii
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 14:55
~~dolce~~
Avatar van ~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Citaat:
idontcare schreef op 27-01-2004 @ 14:53:
whooh vond jij dat video moeilijker dan luisteren??
nee, dat 1e deel van het audio gedeelte was zeker het moeilijkst...
Maar het videogedeelte ging ook niet echt goed..
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 14:56
idontcare
Avatar van idontcare
idontcare is offline
Citaat:
~~dolce~~ schreef op 27-01-2004 @ 14:55:
nee, dat 1e deel van het audio gedeelte was zeker het moeilijkst...
Maar het videogedeelte ging ook niet echt goed..
nouja, misschien viel het allemaal nog een beetje mee en heb je goed gegokt... maar ik had helemaal niet zo vaak B en ik had ook versie 1... nja afwachten maar
__________________
hoii
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 14:56
~~dolce~~
Avatar van ~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Citaat:
Laddie schreef op 27-01-2004 @ 14:45:
Oi lad's hebben jullie misschien de antwoorden voor Havo 2004 Engels? Het zou maar zo kunnen..

Cheers he!
mhh, ik weet de antwoorden niet meer hoor.. ik weet alleen dat ik bij het videogedeelte 5x achter elkaar B. had. (versie 1)
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 15:01
TukLifeBiatch
Avatar van TukLifeBiatch
TukLifeBiatch is offline
Ik heb gister Frans gehad...had 10 fout! Zo rond de 6 heb k waarschijnlijk, nou is best!

Vandaag Engels gehad...kon me echt niet concentreren Beetje jammer, maja! Ik weet de antwoorden niet hoor...

Succes iedereen die ze nog heeft
__________________
Examens; als het feestje maar geslaagd is!
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 15:03
TukLifeBiatch
Avatar van TukLifeBiatch
TukLifeBiatch is offline
En idd....bij dat Audio deel konden bij mij ook steeds beide antwoorden! Ben zooooo slecht in engelse luistertoetsen pff

Nou en dat Atlantis..werd helemaal gek van die gast met die krullen, wat een irritante vent zeg sjonge jonge!! En t was ook echt een boeiend onderwerp...niet dus
__________________
Examens; als het feestje maar geslaagd is!
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 15:06
idontcare
Avatar van idontcare
idontcare is offline
Citaat:
TukLifeBiatch schreef op 27-01-2004 @ 15:03:
En idd....bij dat Audio deel konden bij mij ook steeds beide antwoorden! Ben zooooo slecht in engelse luistertoetsen pff

Nou en dat Atlantis..werd helemaal gek van die gast met die krullen, wat een irritante vent zeg sjonge jonge!! En t was ook echt een boeiend onderwerp...niet dus
whaha ja op een gegeven moment zag je die vent steeds in dat klaslokaal tegen die mensen zeuren, ik had het echt geen 5 minuten uitgehouden als dat mijn leraar was!
__________________
hoii
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 15:46
kleinedraak
Ik heb vandaag Ook engels gehad maar dat was luistertoets uit 2003 of 2002 zonder videobeeld. Ik heb morgen Duits heeft iemand dat al gehad of moet ik dingen onthouden voor anderen??
Wij hadden met de klas ook een goeie spiekmanier afgesproke maar niemand deed eraan. Wil je weten?? PM me maar dan
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Luistertoets Amerikaans Engels mag dat wel?
joept
6 11-02-2012 17:40
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie [Spoedhulp] Muziek Luistertoets
ScholierAccount
1 16-03-2011 17:22
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Luistertoets Frans 2010
lipio0
35 07-02-2010 21:46
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Luistertoetsen 2008 !!!!!
mevrouw_simone
2 26-01-2008 20:40
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Luistertoets Atlantis
Verwijderd
8 03-08-2007 16:57
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen tips luistertoets engels
alwaysgood
8 15-01-2003 19:36


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:31.