Oud 21-02-2005, 19:15
Below_Zero
Avatar van Below_Zero
Below_Zero is offline
Hallo forummers!

Ik heb over anderhalve maand een mondeling tentamen voor geschiedenis en het onderwerp mag ik zelf kiezen.

Alleen is nu het probleem dat ik geen onderwerp weet! Nah, ik weet wel onderwerpen, maar die zijn te klein, te algemeen of gewoon niet interresant om als tentamenonderwerp te dienen.

Nu zou ik graag van jullie willen horen of jullie leuke onderwerpen hebben gebruikt bij jullie mondelinge tentamens.

Disclaimer: Ik probeer hier geen kant en klare werkstukken te kijgen van jullie, ik hoef alleen maar onderwerpen, zodat ik die zelf kan uitwerken.

Alvast bedankt, Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!
__________________
Biting my tongue, tryin' not to schoot back!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-02-2005, 20:28
Verwijderd
Ik ga mijn mondelinge tentamen over toetangamon doen. Bij ons is de opdracht dan ook om een belangrijk persoon te kiezen uit de historie.
Maar welk onderdeel van de geschiedenis vind jij leuk? De echte oudheid, de Romeinen, Grieken, Troje, oorlogen, franse revolutie etc?
Probeer eerst een tijd te vinden waar je over wilt vertellen. En dan daar een beetje in zoeken, en ja kijk toch bij scholieren.com werkstukken
Met citaat reageren
Oud 22-02-2005, 15:57
Drez
Avatar van Drez
Drez is offline
Mja je moet gewoon idd even kijken wat je het leukste onderdeel vind.

En Toetanchamon was niet echt belangrijk hoor. En wat is in hemelsnaam ´de echte oudheid´?
__________________
Jusqu´ici tout va bien...
Met citaat reageren
Oud 22-02-2005, 17:25
Verwijderd
Citaat:
dReZ schreef op 22-02-2005 @ 16:57 :
Mja je moet gewoon idd even kijken wat je het leukste onderdeel vind.

En Toetanchamon was niet echt belangrijk hoor. En wat is in hemelsnaam ´de echte oudheid´?

echte oudheid --> prehistorie
en toetanchamon, wij hoeven niet echt een mondelinge te doen maar meer een presentatie en die doen we over een persoon hem dus.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2005, 09:56
Below_Zero
Avatar van Below_Zero
Below_Zero is offline
Ik denk dat ik Egypte idd wel leuk vind om te doen, want Piet Hein Groot en de slag bij Nieuwpoort boeien me niet zo. Tout-anch-Amon lijkt me wel leuk om te doen, maar is dat niet heel erg ingewikkeld? (Moet natuurlijk niet té moeilijk worden, want dan gaat mijn leraar moeilijke vragen stellen waar ik dan weer geen antwoord op kan geven.)
__________________
Biting my tongue, tryin' not to schoot back!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:48.