Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-04-2008, 21:29
oeski
Avatar van oeski
oeski is offline
Ik zag geen recent topic over toelatingen, vandaar dat mijn nieuwe thread.

Ik heb binnenkort toelating voor Fine Arts (autonoom) aan de HKU en ik zou graag advies willen voor het samenstellen van mijn portfolio. Ik had al bedacht dat het waarschijnlijk slim is om divers werk mee te nemen, schetsen, en niet alleen 2D werk.
Zijn hier mensen bekend met de selectieprocedure van de HKU (of andere opleidingen van beeldende kunst), want ik vraag me af waar vaak op wordt gelet en hoeveel werk je het beste kan meenemen.
Alvast bedankt!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-04-2008, 22:37
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Grappig, want ik volg die opleiding op dit moment. Zelf vond ik de toelating helemaal niet zo moeilijk/erg. Het is inderdaad slim om veel verschillende dingen mee te nemen. Vooral ideeën zijn belangrijk, zodat ze kunnen zien dat je meer in staat bent dan alleen leuk tekenen. Verder moet je niet teveel aan de hoeveelheid denken. Zolang het maar meer is dan een paar velletjes en je werk vrij divers is.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 05-04-2008, 21:58
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1632145

Had ik ook iets in gepost.
__________________
i create glitches with my voice
Met citaat reageren
Oud 07-04-2008, 18:36
oeski
Avatar van oeski
oeski is offline
Naast goed werk lijkt mij een rode draad in het meegebrachte (zoals Metal in het andere topic zei) een goed idee. Over de moeilijkheid van de toelating hoor ik verschillende (uiteenlopende) verhalen. Maar het lijkt me nergens goed voor om me daar erg druk om te gaan maken.
@ Vice: hoe heb jij naast het al gemaakte werk je ideeën laten zien in het portfolio? Door schetsen mee te nemen van iets dat je nog wil maken, of anders?
Met citaat reageren
Oud 07-04-2008, 23:17
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Volgens mij had ik twee kleine portfolio's met schetsen en kleine werkstukken zoals tekeningen en foto's. Een grote portfolio met mijn (in mijn ogen dan) beste werk en nog wat losse schilderijen. Die schetsen waren volgens mij niet allemaal uitgewerkt. Wel liet ik bij werk wat al helemaal afgewerkt was, het hele proces zien.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 08-04-2008, 09:48
Azaelia
Avatar van Azaelia
Azaelia is offline
Ik ben nu ook bezig met mijn toelating. Ik heb mijn werk op proces geselecteerd en heb der een verhaaltje bij klaar waarom ik tot dat eindwerkstuk gekomen ben. Ik heb gehoord dat ze erg blij zijn met zelfrefectie. Ik moet alleen nog 2 zelfportretten maken (huiswerk opdracht). Ik ga er dadelijk 1 maken van een gips afdruk, maar ik ben een beetje bang voor mijn wimpers&wenkbrauwen.
__________________
In a world, in which what we want, is only what we want, untill it is ours.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2008, 18:24
Devana
Avatar van Devana
Devana is offline
Ik moet toegeven dat ik niet veel van die opleiding weet, maar ik ken wel iemand die is gaan mode-ontwerpen en zei dat het ook belangrijk is om stevig in je schoenen te staan. Je werk verkopen. Kritiek goed opvatten, en het zelfs een keer oneens met ze zijn en je werk verdedigen!

Iedereen die de toelating gaat doen... Veel succes. Ik bewonder artistieke mensen enorm.
__________________
Kitteh says meow.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2008, 20:13
Azaelia
Avatar van Azaelia
Azaelia is offline
Citaat:
Iedereen die de toelating gaat doen... Veel succes. Ik bewonder artistieke mensen enorm.


Dankjewel! Ik heb toelating zaterdag, ik post hier wel als ik wat te horen heb gekregen.
__________________
In a world, in which what we want, is only what we want, untill it is ours.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2008, 18:45
Verwijderd
Citaat:


Dankjewel! Ik heb toelating zaterdag maandag, ik post hier wel als ik wat te horen heb gekregen.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2008, 20:34
Verwijderd
Citaat:
Ik moet toegeven dat ik niet veel van die opleiding weet, maar ik ken wel iemand die is gaan mode-ontwerpen en zei dat het ook belangrijk is om stevig in je schoenen te staan. Je werk verkopen. Kritiek goed opvatten, en het zelfs een keer oneens met ze zijn en je werk verdedigen!

Iedereen die de toelating gaat doen... Veel succes. Ik bewonder artistieke mensen enorm.

Niet je werk verkopen. Dat klinkt namelijk alsof je werk niet sterk genoeg is, en je het van je vlotte babbel moet hebben. Gewoon eerlijk zijn over je werk, en juist niet als een auto verkoper praten
Met citaat reageren
Oud 12-04-2008, 00:02
Azaelia
Avatar van Azaelia
Azaelia is offline
Rasmusje succes maandag!!! Ik zal voor je duimen. Ik heb nu al flink de zenuwen omdat ik een uur heb lopen stressen omdat niet al mijn werk in mijn portfolio tas pastte en ik ook nog wat 3d werk heb en niet meer dan 2 tassen mee wil nemen. Slaap lekker.
__________________
In a world, in which what we want, is only what we want, untill it is ours.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2008, 15:13
Verwijderd
Dankjewel! En, hoe is het gegaan? Of heb je hem nog niet gehad?
Met citaat reageren
Oud 12-04-2008, 15:16
Verwijderd
Oh ja dat wilde ik nog weten, ik ga toelating doen bij WdKA, maar een docent daar zei dat ze me misschien niet aannemen omdat ik te jong ben en er een bepaalde regeling is dat ze mensen onder de 17 (of 18?) niet aannemen . Maar dat wist hij niet zeker en zelf heb ik er nog nooit iets over gehoord of gelezen, dus weet iemand hier iets van? Zou wel een naaistreek zijn trouwens. Maar in mei word ik 17, dus dan zullen ze me daar toch niet op afwijzen?
Met citaat reageren
Oud 12-04-2008, 15:31
Verwijderd
Ik was 16 toen ik toelating deed op de kunstacademie, geen last van gehad. Misschien is dat WdKA anders, maar waarom zou dat? Als HBO moet je eigenlijk wel kunnen aansluiten bij mogelijke havo leerlingen enzo. Lijkt me niet dat ze je puur op leeftijd kunnen afwijzen.

Anyway, succes maandag he!

Laatst gewijzigd op 12-04-2008 om 15:50.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2008, 16:37
Verwijderd
Ja nee dat leek mij dus ook. Die docent vertelde van een jongen die was aangenomen en later een brief kreeg dat er een administratieve fout was gemaakt en hij toch niet mocht komen omdat hij te jong was, zoiets kunnen ze toch niet maken . Bedankt trouwens .
Met citaat reageren
Oud 12-04-2008, 16:44
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Gewoon afwachten hoe de toelating gaat. Het lijkt mij ook sterk dat ze je afwijzen vanwege je leeftijd (ookal is 16/17 jaar best jong). Ga je ook toelating doen bij andere academies? Voor het geval dat ze je bij WdKA niet aannemen.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 12-04-2008, 18:37
Verwijderd
In eerste instantie ben ik dat niet van plan, maar mocht dit niks worden ga ik nog bij St. Joost kijken.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2008, 21:48
Azaelia
Avatar van Azaelia
Azaelia is offline
Citaat:
Oh ja dat wilde ik nog weten, ik ga toelating doen bij WdKA, maar een docent daar zei dat ze me misschien niet aannemen omdat ik te jong ben en er een bepaalde regeling is dat ze mensen onder de 17 (of 18?) niet aannemen . Maar dat wist hij niet zeker en zelf heb ik er nog nooit iets over gehoord of gelezen, dus weet iemand hier iets van? Zou wel een naaistreek zijn trouwens. Maar in mei word ik 17, dus dan zullen ze me daar toch niet op afwijzen?
TOEGELATEN
Ging allemaal wel goed. Geen enkel kritiekpunt gehad, ik was de ideale kandidaat zeiden ze. De groep was wel heel verschillend zeg. Ik vond het wel klote dat een meisje die mij wel aardig leek is afgewezen. Officieel is de uitslag zwart op wit pas over 2 weken, maar ze laten behoorlijk doorschemeren. Bij mij zeiden ze letterlijk dat er geen reden was om mij niet door te laten

Maar, over je leeftijd. Dat kan bij sommige opleiding wel een probleem geven. De ene kunstacademie vindt dat je wat levenservaring moet hebben en laten liever mensen toe boven de 20. De ander maakt er geen punt van. Vandaag was er helaas een meisje van 17 afgewezen, ze had slecht/twijfelachtig werk. Doorslag was haar leeftijd, was echt nog een giebel. Maak je niet druk musje Succes.
__________________
In a world, in which what we want, is only what we want, untill it is ours.

Laatst gewijzigd op 13-04-2008 om 09:48. Reden: spelfauten de gekste
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 13-04-2008, 05:19
Verwijderd
Hee wat goed van je, gefeliciteerd !
En dankjewel, ik ga gewoon mijn best doen en het komt vast wel goed
*begint desondanks nu toch al aardig zenuwachtig te worden*
Met citaat reageren
Oud 13-04-2008, 09:44
Azaelia
Avatar van Azaelia
Azaelia is offline
Citaat:
Hee wat goed van je, gefeliciteerd !
En dankjewel, ik ga gewoon mijn best doen en het komt vast wel goed
*begint desondanks nu toch al aardig zenuwachtig te worden*
Komt goed meid! Je werk ziet er goed uit. Als je vandaag nog wat wil doen maar weet niet wat, dan even in je hoofd bedenken waarom je keuzes hebt gemaakt m.b.t. je werk die je gemaakt hebt. Als jij het ook haalt, een keer een artistiekmeet met taart? *succesknuffel geeft*
__________________
In a world, in which what we want, is only what we want, untill it is ours.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2008, 13:43
Devana
Avatar van Devana
Devana is offline
Azaelia, gefeliciteerd!

En... Ik ben je naam kwijt, maar iemand die mij in een quote heeft gezet; Als je het zo zegt valt er idd wat voor te zeggen. Maar dat meisje op de mode-academie.. De mensen die daar beoordeelden gaven expres kritiek, om te kijken of mensen zich zeker genoeg voelden over hun werk om dat te verdedigen.

Maar ik denk niet dat DE manier om toegelaten te worden bestaat. Er is toch geen stappenplan dat je kunt volgen.
__________________
Kitteh says meow.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2008, 13:52
Verwijderd
ik doe nu eerste jaar illustratie, bij wdka, en er zijn geen 17 jarige in mijn klas en al helemaal geen 16 jarige, gemiddelde leeftijd ligt denk ik toch echt op de 20-21, maar goed dat betekent niet dat t niet kan ofzo, maar ikzelf zou er niet aan moeten denken dat ik 4 jaar geleden al hier op school zat.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2008, 15:42
Verwijderd
Inmiddels heb ik mijn toelatingsgesprek achter de rug en ik denk dat het goed ging, maar zeker weten doe ik het niet want de mensen van het gesprek hadden allebei nogal een pokerface en gaven nergens hun mening over, maar dat schijnt gebruikelijk te zijn? In ieder geval heb ik er een goed gevoel over; het lukte me om uit mijn woorden te komen en om zinnige antwoorden te geven, en toen de docent na (voor mijn gevoel) tien minuten zei dat ze wel een duidelijk beeld van me hadden gekregen, heb ik nog eens benadrukt dat ik dit heel erg graag wil en dat ik hartstikke gemotiveerd ben, etc. Maar volgens hem was dat ook wel duidelijk, dus dat lijkt me een goed teken. Ik ben echt zo blij dat ik het achter de rug heb, en dat ik, mochten ze me niet aannemen, wel kan zeggen dat ik 100% mijn best heb gedaan. Dus ik wacht in spanning af, want over twee à drie weken krijg ik er pas bericht over..
Met citaat reageren
Oud 14-04-2008, 18:12
Verwijderd
succes met het wachten in ieder geval! bij mij duurde t best lang en de eerste brief die ik kreeg was nogal vaag.

hehe ik weet mijn toelating vorig jaar ook nog wel, bij het laten zien van de eerste opdracht viel het gesprek op wiet, en voor de rest een beetje slap geouwehoer, en na 5 minuten zeiden ze dat ze t wel wisten
Met citaat reageren
Oud 14-04-2008, 19:30
Verwijderd
Citaat:
Ik ben echt zo blij dat ik het achter de rug heb, en dat ik, mochten ze me niet aannemen, wel kan zeggen dat ik 100% mijn best heb gedaan. Dus ik wacht in spanning af, want over twee à drie weken krijg ik er pas bericht over..
Oh, dat is al helemaal fijn dan En nou maar afwachten!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-04-2008, 21:58
Azaelia
Avatar van Azaelia
Azaelia is offline
Zie je wel dat je het wel kon rasmusje. nu gewoon afwachten. gewoon goed naar je gevoel luisteren
Devana nog bedankt Ik zal morgen is mijn werk hier posten aangezien ik nog helemaal niets op internet heb staan
Trouwens Fishy, bevalt illustratie een beetje? Waar moet ik daarbij aan denken? Illustraties voor bij teksten, posters, flyers, sites etc? Of ook cartoons en schilderijen enzo? Bit blanco.
__________________
In a world, in which what we want, is only what we want, untill it is ours.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2008, 06:10
Verwijderd
Citaat:
Ik zal morgen is mijn werk hier posten aangezien ik nog helemaal niets op internet heb staan
Ja, doen .

En nog bedankt allemaal voor het succes wensen enzo .
Met citaat reageren
Oud 15-04-2008, 08:47
Verwijderd
Citaat:
Zie je wel dat je het wel kon rasmusje. nu gewoon afwachten. gewoon goed naar je gevoel luisteren
Devana nog bedankt Ik zal morgen is mijn werk hier posten aangezien ik nog helemaal niets op internet heb staan
Trouwens Fishy, bevalt illustratie een beetje? Waar moet ik daarbij aan denken? Illustraties voor bij teksten, posters, flyers, sites etc? Of ook cartoons en schilderijen enzo? Bit blanco.
sowieso is het eerste jaar heel erg breed, ik heb maar 1 vak dat echt illustratie is, en de rest is practisch t zelfde als wat alle andere studies hebben (grafisch, advertising, enz) maar goed, dat ene vak dus, gaat idd vooral over illu's bij teksten, flyers, posters, maar de manier waarop je die illustratie maakt is compleet aan jou, dus je kan echt alles doen, als je maar op een manier dat werk dan ook (bijvoorbeeld digitaal) kan maken en op de juiste grootte kan leveren.

maar ik vind t wel tof, tis niet helemaal wat ik van plan ben, maar t komt wel in de buurt
Met citaat reageren
Oud 15-04-2008, 22:20
Azaelia
Avatar van Azaelia
Azaelia is offline
Citaat:
sowieso is het eerste jaar heel erg breed, ik heb maar 1 vak dat echt illustratie is, en de rest is practisch t zelfde als wat alle andere studies hebben (grafisch, advertising, enz) maar goed, dat ene vak dus, gaat idd vooral over illu's bij teksten, flyers, posters, maar de manier waarop je die illustratie maakt is compleet aan jou, dus je kan echt alles doen, als je maar op een manier dat werk dan ook (bijvoorbeeld digitaal) kan maken en op de juiste grootte kan leveren.

maar ik vind t wel tof, tis niet helemaal wat ik van plan ben, maar t komt wel in de buurt
Wat ben je van plan dan?
__________________
In a world, in which what we want, is only what we want, untill it is ours.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2008, 22:32
Azaelia
Avatar van Azaelia
Azaelia is offline
En zoals beloofd:
alvast 2 van de 3 zelfportretten die ik gemaakt heb voor de toelating, met webcam foto's gemaakt

Realistisch


Expressionistisch
__________________
In a world, in which what we want, is only what we want, untill it is ours.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2008, 18:26
Azaelia
Avatar van Azaelia
Azaelia is offline
F*ck I jinxed it!
__________________
In a world, in which what we want, is only what we want, untill it is ours.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2008, 15:38
Verwijderd
Citaat:
F*ck I jinxed it!
Wat heb je gedaan?
Met citaat reageren
Oud 21-04-2008, 10:59
Azaelia
Avatar van Azaelia
Azaelia is offline
Citaat:
Wat heb je gedaan?
Mijn eerste portret gepost en 6 dagen geen reactie ..... tja
__________________
In a world, in which what we want, is only what we want, untill it is ours.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2008, 13:59
handschoen
Avatar van handschoen
handschoen is offline
Citaat:
Mijn eerste portret gepost en 6 dagen geen reactie ..... tja
Nou, vooruit, hier een reactie!

Het spreekt me eigenlijk niet zo aan. Op zich komen de stromingen wel redelijk goed naar voren. Jouw onderste portret doet me een beetje denken aan de schilderijen van Klimt. (maar dat is dan weer geen expressionisme) En het is ook minder kleurrijk. Het doet me ook een beetje denken aan Odilon Redon . Verder vind ik de ronde vormen wel mooi gekozen!

Ik vind de mond op het realistische portret wel wat vreemd. Net alsof de adem wordt ingehouden.

Verder meng je volgens mij ook met zwart uit een tube/potje? Hierdoor maakt het een grauwe indruk. Het kan natuurlijk zijn dat je dat ook zo bedoelde, maar dan nog is het eigenlijk niet zo mooi om rechtstreeks met zwart te vermengen. Je kan bijv. donkerbruin/donkerblauw etc. gebruiken (en dat dan dus zelf mengen!) Of een andere kleur natuurlijk. Je zou ook eens kunnen kijken naar hoe realistische schilders om zijn gegaan met schaduwen/donkere stukken. Kijk dan niet zozeer naar de voorstelling, maar concentreer je op de kleuren!
Met citaat reageren
Oud 21-04-2008, 18:44
Azaelia
Avatar van Azaelia
Azaelia is offline
Citaat:
Nou, vooruit, hier een reactie!

Het spreekt me eigenlijk niet zo aan. Op zich komen de stromingen wel redelijk goed naar voren. Jouw onderste portret doet me een beetje denken aan de schilderijen van Klimt. (maar dat is dan weer geen expressionisme) En het is ook minder kleurrijk. Het doet me ook een beetje denken aan Odilon Redon . Verder vind ik de ronde vormen wel mooi gekozen!

Ik vind de mond op het realistische portret wel wat vreemd. Net alsof de adem wordt ingehouden.

Verder meng je volgens mij ook met zwart uit een tube/potje? Hierdoor maakt het een grauwe indruk. Het kan natuurlijk zijn dat je dat ook zo bedoelde, maar dan nog is het eigenlijk niet zo mooi om rechtstreeks met zwart te vermengen. Je kan bijv. donkerbruin/donkerblauw etc. gebruiken (en dat dan dus zelf mengen!) Of een andere kleur natuurlijk. Je zou ook eens kunnen kijken naar hoe realistische schilders om zijn gegaan met schaduwen/donkere stukken. Kijk dan niet zozeer naar de voorstelling, maar concentreer je op de kleuren!

JEUH REACTIE! *knuffeltje voor handschoen*
Maar ik ben bang dat ik je kleur advies ga afbreken. Ik heb namelijk gewerkt bewust zwart en wit conté krijt. Ik wilde zo benadrukken hoe ik vroeger dacht. (alles of niets dus)
Bij de expressionistische heb ik gekozen voor ronde vormen omdat ik vaak te horen krijg dat ik een te ronde persoonlijkheid heb en dat dat mijn valkuil is. Dat ik het voor iedereen goed wil doen. Maar die is met vetkrijt gemaakt.

Maar je hebt me betrapt dat dit mijn eerste realistische werk is en dat ik nog behoorlijk studies moet maken op kleur. Ik neem je tips mee. Ben nu bezig met een schilderij met vetkrijt en ecoline. Ik zal daarin er meer op letten.
__________________
In a world, in which what we want, is only what we want, untill it is ours.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2008, 16:51
handschoen
Avatar van handschoen
handschoen is offline
Ah ok, als je het bewust zo gedaan hebt, dan is dat natuurlijk een weloverwogen keuze.

Wat voor dingen maak je normaal eigenlijk? Dus wat voor stijl en welke materialen? Wel goed inderdaad om steeds weer nieuwe dingen uit te proberen!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 22-04-2008, 19:10
Verwijderd
Citaat:
Nou, vooruit, hier een reactie!

Het spreekt me eigenlijk niet zo aan. Op zich komen de stromingen wel redelijk goed naar voren. Jouw onderste portret doet me een beetje denken aan de schilderijen van Klimt. (maar dat is dan weer geen expressionisme) En het is ook minder kleurrijk. Het doet me ook een beetje denken aan Odilon Redon . Verder vind ik de ronde vormen wel mooi gekozen!

Ik vind de mond op het realistische portret wel wat vreemd. Net alsof de adem wordt ingehouden.

Verder meng je volgens mij ook met zwart uit een tube/potje? Hierdoor maakt het een grauwe indruk. Het kan natuurlijk zijn dat je dat ook zo bedoelde, maar dan nog is het eigenlijk niet zo mooi om rechtstreeks met zwart te vermengen. Je kan bijv. donkerbruin/donkerblauw etc. gebruiken (en dat dan dus zelf mengen!) Of een andere kleur natuurlijk. Je zou ook eens kunnen kijken naar hoe realistische schilders om zijn gegaan met schaduwen/donkere stukken. Kijk dan niet zozeer naar de voorstelling, maar concentreer je op de kleuren!

Met donkerbruin uit een potje moet je ook oppassen omdat ook daar een zwartpigment in kan zitten en dus de kleuren kan vervuilen
Met citaat reageren
Oud 23-04-2008, 09:27
Azaelia
Avatar van Azaelia
Azaelia is offline
Citaat:
Wat voor dingen maak je normaal eigenlijk? Dus wat voor stijl en welke materialen? Wel goed inderdaad om steeds weer nieuwe dingen uit te proberen!
Ik begin eigenlijk altijd met wat er in mijn hoofd zit op papier te zetten, meestal met ecoline, vetkrijt en contékrijt. Maar verf vind ik ook wel fijn. En vanuit daar probeer ik er structuur in te brengen. Toevalstechnieken probeer ik toe te passen en daarnaast is mijn onderwerp thema bijna altijd fantasie met een luguber tintje. Met mijn werk wil ik mensen wat provoseren, wat ik met mijn persoonlijkheid niet zo durf Ik heb wat foto's gemaakt om je een beeld te geven. Ik open vandaag wel een topic erover.
__________________
In a world, in which what we want, is only what we want, untill it is ours.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2008, 09:28
Azaelia
Avatar van Azaelia
Azaelia is offline
Citaat:
Met donkerbruin uit een potje moet je ook oppassen omdat ook daar een zwartpigment in kan zitten en dus de kleuren kan vervuilen
Primaire kleuren en mengen maar
__________________
In a world, in which what we want, is only what we want, untill it is ours.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2008, 15:19
Verwijderd
Ik ben aangenomen!
Met citaat reageren
Oud 23-04-2008, 15:56
Verwijderd
gefeliciteerd! wdk toch?if so, tot volgend jaar dan
Met citaat reageren
Oud 23-04-2008, 16:06
Verwijderd
Dankje! En inderdaad, tot volgend jaar .
Met citaat reageren
Oud 23-04-2008, 22:57
Azaelia
Avatar van Azaelia
Azaelia is offline
Citaat:
Ik ben aangenomen!
GEFELICITEERD!
Zie je wel dat je het kan!
__________________
In a world, in which what we want, is only what we want, untill it is ours.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2008, 23:23
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
Ik ben aangenomen!
Jij gaat toch beeldende kunst doen? Leuke opleiding is dat.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 26-04-2008, 16:37
Verwijderd
Ik ben toegelaten op AKV St. Joost in Breda!
Met citaat reageren
Oud 27-04-2008, 22:18
Verwijderd
Citaat:
Ik ben aangenomen!
Gefeli! Geweldig
Met citaat reageren
Oud 28-04-2008, 12:21
Azaelia
Avatar van Azaelia
Azaelia is offline
Citaat:
Ik ben toegelaten op AKV St. Joost in Breda!
Gefeliciteerd!
__________________
In a world, in which what we want, is only what we want, untill it is ours.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2008, 12:31
Lotteeee
Lotteeee is offline
Toevallig nog iemand die donderdag 8 mei toelating gaat doen in Den Bosch ( St Joost ) ?
Met citaat reageren
Oud 01-05-2008, 21:45
Azaelia
Avatar van Azaelia
Azaelia is offline
Citaat:
Toevallig nog iemand die donderdag 8 mei toelating gaat doen in Den Bosch ( St Joost ) ?
Ik niet, maar ik wil je toch even veel succes wensen!
__________________
In a world, in which what we want, is only what we want, untill it is ours.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2008, 03:16
snoWhite
snoWhite is offline
Citaat:
ik doe nu eerste jaar illustratie, bij wdka
Ik heb net de brief ontvangen dat ik toegelaten ben voor illustratie op WDKA! (ik ben uit het buitenland dus als iemands mij soms wat zou kunnen helpen) Zo te zien word je niet gelijk toegelaten en moet ik me inschrijven op studylink.nl en zo snel mogelijk anders kan ik op een wachtlijst komen? Maar kan je je wel darna nog inschrijven voor andere scholen? (Breda en utrecht als ik nog optijd ben..) aangezien mijn vriend niet aangenomen is.. ik ben wel toegelaten maar ik heb mijn havo diploma niet en ik word net 20. dan hoor ik van de 18+ toets en dan weer van de 21+.. en als ik ouder dan 21 moet zijn dan hang ik!! en en de brief zijden ze ook wie geen diploma had om te informeren over die 21+ toets en een inteligentietest enzo. Wat is dat allemaal? wat stelt dat voor??? en hoe streng zijn ze daar eigenlijk mee en wat voor soort test want ik was wel goed genoeg om toegelaten te worden dus waarom dan nog zulke dingen? En gaan ze dat ook echt allemaal na met een buitenlands diploma enzo? Help! Ik weet niet meer wat ik moet doen!!

Bedankt!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
ARTistiek Toelating kunstacademie
speelgoedgitaar
20 26-04-2011 15:49
ARTistiek Toelating Illustratie WDKA
snoWhite
0 07-05-2008 17:54
Werk, Geld & Recht Toelating tot cursus
Nona
14 18-12-2005 18:41
Algemene schoolzaken Toelating universiteit
Verwijderd
7 30-08-2005 16:29
Algemene schoolzaken Toelating Mbo theaterschool
summer1986
7 20-01-2003 18:18
Algemene schoolzaken Toelating toneelschool!
summer1986
13 16-11-2002 10:59


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:34.