Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Bekijk resultaten poll: Is is het normaal om verder te gaan op seksueel gebied zonder dat er liefde speelt?
Ja 41 60.29%
Nee 27 39.71%
Aantal stemmers: 68. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-05-2013, 22:02
JueBlue
JueBlue is offline
Hoi,

Is het normaal om verder te gaan op seksueel gebied (niet vrijen) zonder dat er liefde speelt?
Ik ben 14 jaar btw en heb zoiets nog nooit gedaan.

Xx
Met citaat reageren
Oud 26-05-2013, 22:07
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Dan zou ik het niet doen. Experimenteren is toch veel fijner met iemand waar je wel gevoelens voor hebt?
Er is geen norm voor wat hoort of normaal is, als je je er allebei goed bij voelt... het blijft jullie keuze.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 26-05-2013, 22:33
Verwijderd
Als t maar lekker is.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2013, 22:38
Stomme Klont
Avatar van Stomme Klont
Stomme Klont is offline
Als je 14 bent is het misschien een beetje "raar", als je ouder wordt moet je dat vooral lekker doen!
__________________
"This world won't defeat me, it's my life and I choose to detach"
Met citaat reageren
Oud 27-05-2013, 11:41
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Als je 14 bent is het misschien een beetje "raar", als je ouder wordt moet je dat vooral lekker doen!
Als eerste keer is het een beetje gek. Je voelt je dan al ongemakkelijk omdat het de eerste keer is, en als je dan ook nog is met een soort van vreemde bezig bent.....niet ideaal.

Grappig dat alle mannen ja stemmen, en de vrouwen nee.

Verder denk ik dat er tijdens zo'n ervaring misschien geen liefde is, maar zeker wel een klik, en aantrekkingskracht. Dat maakt zoiets vaak spannend en interessant.
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2013, 12:47
JVV079
Avatar van JVV079
JVV079 is offline
Als je 14 bent en het zonder liefde wordt je denk eerder als slet gezien dan dat als je het op je 17e na een feest ofzo doet.... Ik zou het met liefde doen en met de juiste
Met citaat reageren
Oud 27-05-2013, 12:52
MiBe
Avatar van MiBe
MiBe is offline
Citaat:
Grappig dat alle mannen ja stemmen, en de vrouwen nee.
Niet alle mannen
__________________
Godzijdank ben ik atheïst.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2013, 12:54
Verwijderd
Doodnormaal. Gevoelens zijn overrated.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2013, 14:33
Guarnere
Avatar van Guarnere
Guarnere is offline
Citaat:
Niet alle mannen
+1
Met citaat reageren
Oud 27-05-2013, 15:00
Stomme Klont
Avatar van Stomme Klont
Stomme Klont is offline
Citaat:
Als eerste keer is het een beetje gek. Je voelt je dan al ongemakkelijk omdat het de eerste keer is, en als je dan ook nog is met een soort van vreemde bezig bent.....niet ideaal.
Ik ben ontmaagd door mijn beste vriendin en dat was helemaal prima!
__________________
"This world won't defeat me, it's my life and I choose to detach"
Met citaat reageren
Oud 27-05-2013, 15:42
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Ligt eraan hoe je "normaal" definieert. Het komt geregeld voor, maar is niet de culturele norm.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2013, 15:45
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Ik ben ontmaagd door mijn beste vriendin en dat was helemaal prima!
Niet door een vreemde dus. Doelde meer op iemand die je hebt opgepikt in de kroeg die avond.
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2013, 16:43
Verwijderd
Hmm, zou het niet doen. Beter wachten en het unieke moment van ontmaagding meemaken met een voor jou bijzonder persoon.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2013, 16:48
Popcorn
Avatar van Popcorn
Popcorn is offline
Met 14? Nee dat vind ik niet normaal!
Met citaat reageren
Oud 28-05-2013, 20:08
huntingyade
Avatar van huntingyade
huntingyade is offline
Citaat:
Hmm, zou het niet doen. Beter wachten en het unieke moment van ontmaagding meemaken met een voor jou bijzonder persoon.
het unieke klunzige gestuntel omdat je niet weet hoe het moet ?
de eerste keer is zwaar overrated en verder kan je best sex hebben met iemand waar je niet verliefd op bent, maar mischien wel seksueel tot die persoon wordt aangetrokken.
__________________
"this is of no offence but... you are a robot aren't you?"
Met citaat reageren
Oud 29-05-2013, 18:57
Verwijderd
Citaat:
het unieke klunzige gestuntel omdat je niet weet hoe het moet ?
de eerste keer is zwaar overrated en verder kan je best sex hebben met iemand waar je niet verliefd op bent, maar mischien wel seksueel tot die persoon wordt aangetrokken.
Je kunt ook seks hebben met iemand waar je én verliefd op bent én je die je seksueel aantrekkelijk vindt.
En seks voor de eerste keer dan hé.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2013, 19:02
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Ik ben van mening dat er geen probleem is met seks met (goede) vrienden, mensen die je echt vertrouwd. Normaal zou ik het niet noemen, maar ik heb er zeker geen probleem mee. Als mijn beste vriendin me een maand geleden had gevraagd of ik het met haar zou willen doen, had ik ja gezegd. Haar vertrouw ik helemaal. Een one night stand, daarentegen, is een slecht plan als ontmaagding, denk ik. Ik ben nog maagd, dus kan daar eigenlijk weinig over zeggen, maar het lijkt me wel fijn om het te doen met iemand die ik volledig vertrouw.
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Met citaat reageren
Oud 30-05-2013, 13:18
huntingyade
Avatar van huntingyade
huntingyade is offline
Citaat:
Je kunt ook seks hebben met iemand waar je én verliefd op bent én je die je seksueel aantrekkelijk vindt.
En seks voor de eerste keer dan hé.
ik zeg nergens dat dat niet kan. ik zeg alleen dat je best sex kan hebben met iemand waar je niet verliefd op bent. en zoals ik al zei vind ik de keer zwaar overrated want er is echt niks speciaals aan.
__________________
"this is of no offence but... you are a robot aren't you?"
Met citaat reageren
Oud 30-05-2013, 13:29
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
ik zeg nergens dat dat niet kan. ik zeg alleen dat je best sex kan hebben met iemand waar je niet verliefd op bent. en zoals ik al zei vind ik de keer zwaar overrated want er is echt niks speciaals aan.
Seks.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 30-05-2013, 15:40
Brigitjee
Avatar van Brigitjee
Brigitjee is offline
moet tog kunnen
Met citaat reageren
Oud 30-05-2013, 15:46
Verwijderd
Ik heb gestemd naar wat er in de poll gevraagd wordt. Seks zonder liefde is best normaal, seks is toch echt lust bevredigen voor het overgrote deel. Maar is het een goed idee als een maagd van 14 seks heeft zonder zijn partner te kennen of er iets voor te voelen? Nee, natuurlijk niet. Het is al een hele happening, eentje die je toch echt gaat onthouden. En een waarbij je je op je gemak wil voelen. Geen of minder zorgen over soa's, of de bedoelingen van de ander. Allemaal dingen die niet heel handig zijn. En sowieso: je kunt je op je 14e als maagd heus nog wel even inhouden, probeer nog maar wat nieuwe faptrucjes ofzo. Alleen de lust bevredigen, en al die andere dingen negeren kun je pas doen als je wat meer hebt meegemaakt al van gevoelens, liefde, gezonde spanning. En als je eenmaal een persoonlijkere 'kandidaat' hebt gevonden, hoef je heus niet zo lang te wachten.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2013, 16:09
Dr. Durrr
Avatar van Dr. Durrr
Dr. Durrr is offline
Niet als je 14 bent. Ook al vind je jezelf waarschijnlijk emotioneel en lichamelijk al heel volwassen, lijkt het me erg onverstandig om het te doen.

En reageer alsjeblieft hier niet op privéberichten van onbekenden. Door je posts kom je voor hen waarschijnlijk over als een makkelijke prooi.
__________________
Dr Durr and Partners - GP Surgery
Met citaat reageren
Oud 30-05-2013, 16:14
Verwijderd
Ik ben helemaal geen onbekende
Met citaat reageren
Oud 02-06-2013, 10:42
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
voor mij niet, seks is al niet het meest geweldige wat ik ken en als ik dan ook nog geen gevoelens heb voor de partner dan is het een recept voor teleurstelling.

maar het is niet persé abnormaal in het algemeen, het is bij mij ook welleens voorgekomen.
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Oud 09-06-2013, 20:16
WouterAFCA
WouterAFCA is offline
zolang je er zelf achter staat en niet twijfelt wel ja
Met citaat reageren
Oud 11-06-2013, 13:32
Verwijderd
Op deze vraag past Ja noch Nee en dat komt door je vraagstelling:
"is het normaal dat..."

Ik zou de vraag stellen als: "kun je seks hebben zonder liefde..."

In dat geval is mijn antwoord: Ja, want seks is lekker.

Laatst gewijzigd op 11-06-2013 om 14:15.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Durf jij je mening te geven over seks en relaties?
HinkeM
31 13-09-2008 13:44
Liefde & Relatie Hoe gaat je relatie eruit zien als je partner niet meer in staat is tot seks?
Verwijderd
43 17-05-2006 08:27
Liefde & Relatie Relatie zonder seks?
Iduna
70 13-05-2006 11:32
Levensbeschouwing & Filosofie De hemel als 'eindstation'?
wondersbestaan
151 23-03-2004 09:35
Seksualiteit Is seks slecht?
Nona
35 30-12-2003 18:36
Liefde & Relatie [POLL] Seks zonder dat je een relatie met hem/haar hebt?
Dotcom
27 06-02-2003 14:37


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:30.