Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-09-2002, 14:08
luckyleo
luckyleo is offline
Ja, ik weet het, weer een topic over players, maar ik vond dit stukje op internet dus post ik het even. Wat vinden jullie van dit onderstaande? Klopt het en heb je zelf al weleens zoiets meegemaakt, ben je al eens geplayed?


Players

Hoe herken je een Player?

Een player hoeft niet knap te zijn. Geen walgelijk aantrekkelijke Brad Pitt of Daan Schuurmans… De Player staat bekend om zijn charmes. Iets aan hem, wat jou zo ongelofelijk aantrekt. Dit kunnen zijn mooie ogen zijn, de kuiltjes in zijn wang als hij lacht, of de acties die hij onderneemt, die jij nooit zou durven… Dat ligt voor ieder meisje verschillend.Een Player is zo geïnteresseerd in jou. Het is om eng van te worden. Steeds die blikken die hij je toewerpt, de manier waarop hij naar je kijkt. Je wordt er helemaal warm van. Hij is echt ontzettend aardig, lief, grappig. Vaak heeft hij ook zo zijn eigen specialiteiten… zoals skateboarden, tekenen, muziekinstrumenten bespelen, sporten en ga zo maar door… In ieder geval iets wat jou redenen genoeg geeft om weg te kwijlen zodra hij in actie is.Bovendien heeft meneer de Player vaak een erg grote reputatie. Hij heeft veel vrienden, veel vriendinnetjes gehad (en gedumpt) en schijnt super cool te zijn.Maar goed, meneer heeft duidelijke interesse in jou… Daar draait hij ook niet omheen. Hij deinst er dan ook niet voor terug om een arm om je heen te slaan of andere kleffe geintjes bij je uit te halen...

Jouw denkfout..

Hij vindt me leuk! Je weet dat hij in zijn verleden al een groot aantal meisjes heeft verslonden. Hij kwetste ze keer op keer en hij scheen er eigenlijk wel een kick van te krijgen. Maar toch, jou vindt hij echt leuk! Je zegt het wel eens tegen hem: “Volgens mij ben jij echt Player!” Hij kijkt je serieus aan: “Nee, echt niet! Zo ben ik niet meer! Ik heb de laatste tijd niemand meer geplayed!” En jij, in love as you are, gelooft hem! Hij is echt veranderd! Hij is zo lief voor mij, het kan gewoon niet dat hij me gaat kwetsen!Dromerig lig jij aan hem te denken in je bedje. Vlindertjes door je buik. En je weet het… Hij denkt nu ook aan jou… Dat kun je voelen..

En ja...

Meneer denkt ook aan jou. Hij zit met zijn vrienden op een bankje in het park… Beetje skaten, beetje stunten… “He Richard…” Zegt zijn vriend. “Heb jij de laatste tijd nog een beetje een lekker chickie gescoord?” Richard grijnst, terwijl hij een fliphoelahoep op zijn skateboard maakt. “Ik ben bezig.” De jongens worden geïnteresseerd en vragen verder. “Nou er is een wijf…” Dat wijf ben jij. “En die ga ik wel effe scoren.” Nu krijgt hij vragen naar zijn hoofd geslingerd over hoe jij… dat ‘wijf’ eruit ziet… “Nah, ze is wel een lekker wijf, niet teveel van voorstellen hoor.” En daar ga jij, met je goeie gedrag en je vlinders in je buikje. “Ziet ze jou ook wel zitten?” Vraagt 1 van zijn vrienden. En Richard deinst er niet voor terug om: “Ja, dat weet ik gewoon…” te zeggen. Hij is ook niet bang om een blauwtje te lopen. “Nee man, als ze me niet moet… Lekker belangrijk, nog genoeg andere chickies die om me staan te springen, ik ga gewoon even kijken tot hoever ik kan gaan!”Vervolgens word je Cup besproken (“Met dat truitje dat ze aanhad kon ik zowat IN haar tieten kijken!”), je kontje en je hoofd (“Ach, verwacht maar niet teveel.”). Daarna maakt Richard nog zo’n fliplala op zijn board… En de mannen zijn allemaal afgeleid… “Fuck, die was goed!”

Wat vooraf gaat…

Vanavond gaat het gebeuren. Je gaat hem weer zien… En je weet gewoon zeker dat het niet bij zien blijft… Jullie gaan zeker weten zoenen… En misschien vraagt hij zelfs wel of je iets met hem wilt! Je kunt het zo goed niet bedenken… De vlinders fladderen door je buik heen en je staat ruim 3 uur van tevoren voor de spiegel om te kijken of je haar goed zit. Je kamertje is opgeruimd, je bedje is mooi opgemaakt en zelf zie je er ook op je best uit. Hij zal gek worden van verliefdheid als hij je nu ziet! Oh, je bent zo zenuwachtig

Player in action!

Meneertje komt net thuis van het sporten en werpt een blik op de klok. Mooi, hij heeft nog 1 uur en dan moet hij bij je zijn. Hij zoekt een geschikte outfit uit de kast, waarvan hij weet dat het hem staat… Trekt zijn schoenen aan en gaat naar de badkamer. Daar doet hij deo op, aftershave en werkt zijn kapsel een beetje bij.Vervolgens poetst hij zijn tanden, neemt een kauwgompje en gaat nog effe relaxen op de bank, voor de tv. Hij heeft er wel zin in vanavond! En is benieuwd hoe jij presteert…

You bought it!

Na deze date… Of misschien na wat meerdere dates, vraag jij je af waarom hij niets meer van zich laat horen. Hij belt niet meer… Doet stug en kortaf als je hem ziet… Wat is dit nou? Wat wil hij nou? Terwijl hij zijn specialiteiten uitoefent wordt jij gek van verliefdheid… Wow, wat kan hij dat goed… Alleen mist er nu 1 ding… Hij kijkt niet meer naar je, lacht niet meer naar je… Hij ziet je niet meer staan! Jij voelt je kut… EN het lijkt alsof het hem niets kan schelen. Zo gaat dat een week… Of misschien 2… En dan krijg je te horen dat hij met Pamela uit de vierde heeft gezoend. Waah? Dat kan niet!? Blijkbaar wel!Als je hem weer spreekt raap je al je moed bij elkaar… En vraag je het: “Wat vindt jij nou van mij!?” Even krijg je geen antwoord. Dan gebeurt het. “Ja, je bent wel een leuk meisje…” “WEL EEN LEUK MEISJE”… En je voelt hem al aankomen… “Maar ik wil gewoon niets vasts en ik vind je niet leuk genoeg”

Daar sta je dan…

Arme jij… Met een gebroken hart… Je was zo verliefd op hem… En alle hints die hij jou had gegeven waren zo ontzettend gaaf… Je kan wel janken. Waarom flikt hij je dit? Pamela! Weet je wat een doos dat is!? Dan begint het eindelijk tot je door te dringen… Veel te laat, helaas, maar je beseft het je nu wel: Hij heeft met je geplayed.

En hij…

Zo, die is ook geweest… Eens even kijken… Pamela heb ik gehad… Uhm… He? Wie is dat meisje daar??

How to be Player-Proof…

Je kunt uiteraard niet altijd weten of een jongen een player is of niet… Maar toch heb je vaak genoeg bewijs om aan te tonen dat hij je als een ‘lolletje’ ziet…Zijn verleden! Veel meisjes gehad? Vriendinnetjes, of gewoon om effe mee te zoenen… Hoeveel meisjes of 1 feestje? Enz.Als jij Player-Proof wilt zijn, kun je ervoor keizen om niet teveel waarde aan hem te gaan hechten en hem dus ook als een lolletje te zien…Je kunt er ook voor kiezen om hem gewoon de bons te geven. Jij trapt er niet in!!!Waarschijnlijk neemt hij daar geen genoegen mee… En zal hij je alsnog proberen te versieren, maar blijf bij je standpunt en shit on him!

De gouden regel van de Player gaat als volgt:

Een player veranderd NOOIT… Dus hoe erg hij je er ook van wil overtuigen dat hij het niet is… Dat hij veranderd is… HIJ VERANDERDT NOOIT! Tenzij hij zelf vindt dat hij moet veranderen… Geloof het nou maar… Jij bent geen uitzondering… Dus veranderen voor jou? Daar begint hij niet aan!

Einde

Groeten, Leon
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-09-2002, 14:13
Verwijderd
Hoezo generaliseren?

Er is geen 'standaard' player en ook geen 'standaard' naïef slachtoffer.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2002, 14:18
)Vampje(
)Vampje( is offline
Nou, volgens mij klopt het wel zo'n beetje hoor..
En dan dat misselijke lachje dat die kereltjes hebben...
Met citaat reageren
Oud 20-09-2002, 14:22
luckyleo
luckyleo is offline
Citaat:
******** schreef:
Hoezo generaliseren?

Er is geen 'standaard' player en ook geen 'standaard' naïef slachtoffer.
we kunnen ze moeilijk alle tienduizenden/miljoenen players en slachtoffers op de wereld stuk voor stuk behandelen.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2002, 14:28
Verwijderd
Citaat:
luckyleo schreef:
we kunnen ze moeilijk alle tienduizenden/miljoenen players en slachtoffers op de wereld stuk voor stuk behandelen.
Je kan het ook simpel houden: de player ziet het meisje als een uitdaging. Hij heeft geen echte gevoelens voor haar, maar probeert toch die illusie te wekken, zodat zij doet wat hij wil.

Dit begint met de tiener die een lieve lach heeft en zoveel mogelijk meiden wil scoren, de charmante jongeman van 30 die geniet van het spelletje en de aandacht, en gaat tot en met de 50-jarige huichelaar die met 8 verschillende vrouwen is getrouwd
Met citaat reageren
Oud 20-09-2002, 14:29
lady short
lady short is offline
JAH DIT KLOPT ECHTTTTT!!!!!!!!!!

BETER HAD HET NIET KUNNEN WORDEN BESCHREVEN

Gosh echt waar ik herken hier heel erg veel in, wel triest eigenlijk.....
Waarom trappen wij er in? Dat snap ik niet...I guess too in love to see the truth
Met citaat reageren
Oud 20-09-2002, 14:30
luckyleo
luckyleo is offline
Citaat:
******** schreef:
Je kan het ook simpel houden: de player ziet het meisje als een uitdaging. Hij heeft geen echte gevoelens voor haar, maar probeert toch die illusie te wekken, zodat zij doet wat hij wil.

Dit begint met de tiener die een lieve lach heeft en zoveel mogelijk meiden wil scoren, de charmante jongeman van 30 die geniet van het spelletje en de aandacht, en gaat tot en met de 50-jarige huichelaar die met 8 verschillende vrouwen is getrouwd
maar geef toe, het verhaal van 'mij' komt wel beter en directer over dan zo'n oppervlekkig verhaal. In mijn verhaal kunnen zich meer mensen in herkennen denk ik.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2002, 14:33
PardonMe
Avatar van PardonMe
PardonMe is offline
tja ik denk dat veel mensen zich hier best in zullen herkennen denk ik.. Natuurlijk is dit niet de enige mogelijkheid ofzo, en natuurlijk is het een beetje standaard.. Maar ik vind dat dr best wat in zit hoor! velen zullen zich hier best in herkennen, is het niet als "slachtoffer" dan wel als "player"..
__________________
•·.·´¯`·.·• Dat je de werkelijkheid niet uit het oog moet verliezen zegt al dat hij niet helemaal te vertrouwen is... •·.·´¯`·.·•
Met citaat reageren
Oud 20-09-2002, 14:44
Verwijderd
Citaat:
luckyleo schreef:
maar geef toe, het verhaal van 'mij' komt wel beter en directer over dan zo'n oppervlekkig verhaal. In mijn verhaal kunnen zich meer mensen in herkennen denk ik.
Oh, dat zal best.

Ik kende zelf vroeger op school een paar 'players', maar die gedroegen zich heel anders dan wat jij hier beschrijft. Ze waren inderdaad populair en in het bezit van goede sociale vaardigheden, MAAR geen van hen was zo aan het opscheppen over zijn 'wijven'.

Het enigste wat zichtbaar was: ze leken elke week een andere vriendin te hebben. 1 van hen gaf het wel toe dat hij meerdere vriendinnen tegelijkertijd had, maar niet op de wijze die jij beschrijft.

Misschien hangt het ook wel samen met niveau. Dat hoe intelligenter de 'player' is, des te minder het opvalt, omdat hij beter op zijn tellen let. De meisjes die hij uitzoekt, zijn waarschijnlijk ook 'moeilijker' te bespelen, maar juist daarom een uitdaging.

Na ja, ik wil alleen maar zeggen dat er grote verschillen bestaan tussen players.

Ik zou zoiets niet kunnen, zou ik me veel te schuldig voelen .. daarbij komt dat ik geen lieve lach heb
Met citaat reageren
Oud 20-09-2002, 19:11
Tangaslip Jongentje
Avatar van Tangaslip Jongentje
Tangaslip Jongentje is offline
Ik ben het dus toch.
__________________
NEC is linker RIJ-TJE
Met citaat reageren
Oud 20-09-2002, 19:24
charly not
Avatar van charly not
charly not is offline
whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa,
EINDELIJK VERKLARING
jezus, dat klopt echt te erg
Helaas
__________________
whine whine whine, to be or not to be...I'm dead
Met citaat reageren
Oud 20-09-2002, 20:10
Verwijderd
Wat een gezeik over die players altijd
Met citaat reageren
Oud 20-09-2002, 20:52
Orion16
Avatar van Orion16
Orion16 is offline
Há, eindelijk een goede definitie van een player!

Vervang het woordje 'player' door Slet en je krijgt hetzelfde alleen is het zo dat Sletten doorgaans niet altijd even lief zijn, maar meestal arrogant en onverschillig. En natuurlijk die peuk hè, mag noooit ontbreken! Liefst Marlboro ofzo.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2002, 23:18
Dotcom
Avatar van Dotcom
Dotcom is offline
Zoals ik al vaker beweerd heb, zijn vrouwen net als mannen.
Ook vrouwen gaan achter de mannen aan, voor een avondje, waarna ze de man dumpen.

Ook vrouwen zitten onderling op te scheppen bij elkaar over gozers.

Vrouwen weten onderlinge praatjes van mannen niet, en mannen weten onderlinge praatjes van vrouwen niet.
__________________
♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫
Met citaat reageren
Oud 20-09-2002, 23:34
Verwijderd
Citaat:
Dotcom schreef:
Ook vrouwen zitten onderling op te scheppen bij elkaar over gozers.
Maar vrouwen zijn minder bot dan mannen Mannen schrikken er niet voor terug om elkaar ruig te beledigen, en de eventuele vrouw in het spel. Bij meiden gaat het meer van "Wie? Dave? Mh, niet mijn type, maar als jij hem nou leuk vind..."
Met citaat reageren
Oud 21-09-2002, 08:33
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Tangaslip Jongentje schreef:
Ik ben het dus toch.
Jij kunt je eigen nick niet eens spellen, dus don't even go there...
Met citaat reageren
Oud 21-09-2002, 09:27
Kirk22
Avatar van Kirk22
Kirk22 is offline
Citaat:
nare man schreef:
Wat een gezeik over die players altijd
true
__________________
You're either very brave or very stupid.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2002, 10:06
DiSiLLUSiON
Avatar van DiSiLLUSiON
DiSiLLUSiON is offline
Hmm ja dit verhaaltje klopt wel, maar dan moet het wel omgedraaid worden. Veel mannelijke players ken ik niet, maar vrouwlijke des te meer. De meeste meiden die ik ken gaan puur alleen naar de kroeg om die avond weer een nieuw scharreltje op te pikken.
__________________
Alles heeft bewustzijn. Behalve wanneer je het eruit schopt...
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 21-09-2002, 12:32
Esmée
Avatar van Esmée
Esmée is offline
Ach ja been there.. kun je nooit voorkomen zoiets.
__________________
Terug in NL!
Met citaat reageren
Oud 21-09-2002, 16:26
illch84
illch84 is offline
Heh. "Hoe herken je een player?", dé cursus voor breezah-drinkend Nederland.
__________________
Man is the only creature that is able to perceive something simple as complicated.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2002, 19:07
ThaFox
Avatar van ThaFox
ThaFox is offline
Citaat:
luckyleo schreef:
Een Zeikverhaal

players bestaan niet. Is verzonnen door lelijke wijven die door hun zieligheid niets beters wisten te verzinnen.
__________________
Keep your friends close but your enemies closer.....
Met citaat reageren
Oud 21-09-2002, 19:14
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
Citaat:
ThaFox schreef:
players bestaan niet. Is verzonnen door lelijke wijven die door hun zieligheid niets beters wisten te verzinnen.

Players bestaan wel degelijk, ben je nooit iemand tegen gekomen die zoiets heeft meegemaakt? Die zelf zoiets doet?
Maar goed.. als jij zo wil denken

Dit verhaal herken ik.. Heel erg goed, en idd een player verandert nooit, tenzij hij dat zelf wil.. En dat gebeurt niet snel
Helaas..
__________________
Drie.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2002, 16:05
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
ThaFox schreef:
players bestaan niet. Is verzonnen door lelijke wijven die door hun zieligheid niets beters wisten te verzinnen.
als jij dat zegt, dan bestaan sletten ook niet. trekken we toch mooi een gelijke lijn? best joh...

Met citaat reageren
Oud 22-09-2002, 17:24
luckyleo
luckyleo is offline
Citaat:
ThaFox schreef:
players bestaan niet. Is verzonnen door lelijke wijven die door hun zieligheid niets beters wisten te verzinnen.
gelul. Wat denk je wel niet wta ik ben?

Nee geintje, tuurlijk bestaan players wel. Er zijn al genoeg voorbeelden hier langsgekomen opt forum en ken er ook genoeg uit het uitgaansleven.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2002, 18:07
Verwijderd
Citaat:
ThaFox schreef:
players bestaan niet. Is verzonnen door lelijke wijven die door hun zieligheid niets beters wisten te verzinnen.
Een krommere redenatie ben ik hier op het forum nog niet tegengekomen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-09-2002, 22:29
lct
Avatar van lct
lct is offline
Citaat:
DiSiLLUSiON schreef:
Hmm ja dit verhaaltje klopt wel, maar dan moet het wel omgedraaid worden. Veel mannelijke players ken ik niet, maar vrouwlijke des te meer. De meeste meiden die ik ken gaan puur alleen naar de kroeg om die avond weer een nieuw scharreltje op te pikken.
Niet alle meiden gaan naar de kroef om een nieuw scharreltje op te pikken. Ik teminste niet..
__________________
Blub*
Met citaat reageren
Oud 23-09-2002, 23:00
SCiENTiST
Avatar van SCiENTiST
SCiENTiST is offline
Citaat:
lct schreef:
Niet alle meiden gaan naar de kroef om een nieuw scharreltje op te pikken. Ik teminste niet..
Gelukkig maar
Met citaat reageren
Oud 23-09-2002, 23:08
Mephisto
Avatar van Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
ThaFox schreef:
players bestaan niet. Is verzonnen door lelijke wijven die door hun zieligheid niets beters wisten te verzinnen.
GEFELICITEERD!!!

Je krijgt de BANAAN-award voor de kromste redenatie ooit!

(de prijs: en boel negatief commentaar en het advies eens je hersens, indien aanwezig, te gebruiken voordat je je klep opentrekt)
__________________
Nothing says "I love you" like fisting.
Een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogen.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2002, 23:45
Dotcom
Avatar van Dotcom
Dotcom is offline
Voor de mensen die graag een player willen worden, hier een (Engelse) handleiding:

The Manual For Players

__________________
♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫
Met citaat reageren
Oud 24-09-2002, 00:17
Verwijderd
Geplayd worden doe je nog altijd zelf...wat een hoop mensen vergeten is dat je niet als slappe was bent in de handen van zo iemand, maar ook nog iets van een eigen wil hebt. Zoniet, dan verdíen je het om geplayd te worden.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2002, 07:23
DogByte
DogByte is offline
wat nou 'hij hij hij'. elke meisje is van nature een player... ze willen het liefst allemaal met mannen spelen. Waarom is dat verkeerd. ik vinnet wel lache als een meisje blakert van het zelfvertrouwen. ik ben niet vies van een beetje tegengas. 99.9% van de gevallen prik je er alsnog zo doorheen.
__________________
hooooooonnnnnnndddddddddddddeeeeeeeerrrrrrrrrddddddddddvvvviiiiiijjjjjjjfffffttttttttiiiiiiiiggggg tttttteeeeeekkkkkeeeeeeeeeeennnnnnnnnnnssssssssssss
Met citaat reageren
Oud 24-09-2002, 07:25
GRRR
Avatar van GRRR
GRRR is offline
Citaat:
DogByte schreef:
wat nou 'hij hij hij'. elke meisje is van nature een player... ze willen het liefst allemaal met mannen spelen. Waarom is dat verkeerd. ik vinnet wel lache als een meisje blakert van het zelfvertrouwen. ik ben niet vies van een beetje tegengas. 99.9% van de gevallen prik je er alsnog zo doorheen.

spoken as a true player


wat een vermakelijk verhaaltje, vooral die eerste en derde alinea. komt wel erg bekend voor, behalve van dat player gedoe. heb maar 1 relatie gehad in al die jaren van nutteloosheid.

en ik ben er pertinent tegen dat elke jongen die zelfvertrouwen uitstraalt bij meisjes als player wordt gezien.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2002, 07:27
DogByte
DogByte is offline
wie zei dat dan? (elke jongen met zelfvertrouwen is player)
__________________
hooooooonnnnnnndddddddddddddeeeeeeeerrrrrrrrrddddddddddvvvviiiiiijjjjjjjfffffttttttttiiiiiiiiggggg tttttteeeeeekkkkkeeeeeeeeeeennnnnnnnnnnssssssssssss
Met citaat reageren
Oud 24-09-2002, 07:27
DogByte
DogByte is offline
oh nog 1 ding.. een GOEDE player herken je niet...
__________________
hooooooonnnnnnndddddddddddddeeeeeeeerrrrrrrrrddddddddddvvvviiiiiijjjjjjjfffffttttttttiiiiiiiiggggg tttttteeeeeekkkkkeeeeeeeeeeennnnnnnnnnnssssssssssss
Met citaat reageren
Oud 24-09-2002, 07:29
GRRR
Avatar van GRRR
GRRR is offline
ja das waar. maar je kunt wel een goede player leren kennen. gewoon zijn omgeving vragen.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2002, 15:57
Dissolute
Dissolute is offline
Ik hekel het woord Player! En ik hekel de woorden; geplayed worden. T klinkt zooo (mmmmzz) brugklasserig (?) Van die 14 jarige meisjes die verliefd worden op degene die het breedst loopt.
Players etc... hoort bij mij in het rijtje van de Breezah cultuur.
__________________
Dat je een minderwaardigheidscomplex hebt, wil nog niet zeggen dat je NIET dom en lelijk bent.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 24-09-2002, 16:29
Verwijderd
Ach. Als een jongen te aardig en te soft is, is hij niet spannend genoeg. En als hij lekker voortvarend is, is het óók weer niet goed...

*zucht*
Met citaat reageren
Oud 24-09-2002, 16:47
DarkCat
DarkCat is offline
Citaat:
******** schreef:
Dit begint met de tiener die een lieve lach heeft en zoveel mogelijk meiden wil scoren, de charmante jongeman van 30 die geniet van het spelletje en de aandacht, en gaat tot en met de 50-jarige huichelaar die met 8 verschillende vrouwen is getrouwd
*rolt onder tafel*

Ik vind het een beetje een bullshit stukje, geschreven door de tina om naieve 13 jarigen te waarschuwen.
__________________
Kijk op teletekst pagina 666 voor meer opties.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2002, 17:08
Shah of Blah
Avatar van Shah of Blah
Shah of Blah is offline
Citaat:
DogByte schreef:
(elke jongen met zelfvertrouwen is player)
neuhh..
__________________
*8ballkrew* [TSBS] Her refrigerator-shaped body holds a heart of ice. [TSBS] *8ballkrew*
Met citaat reageren
Oud 24-09-2002, 17:28
DiSiLLUSiON
Avatar van DiSiLLUSiON
DiSiLLUSiON is offline
Citaat:
lct schreef:
Niet alle meiden gaan naar de kroef om een nieuw scharreltje op te pikken. Ik teminste niet..
Nee, natuurlijk geldt dat niet voor élke meid. Maar de meeste meiden die niet voor de scharrel gaan, hebben óf al een relatie, óf gaan niet/nauwlijks uit..
__________________
Alles heeft bewustzijn. Behalve wanneer je het eruit schopt...
Met citaat reageren
Oud 24-09-2002, 18:19
illch84
illch84 is offline
Citaat:
DiSiLLUSiON schreef:
Nee, natuurlijk geldt dat niet voor élke meid. Maar de meeste meiden die niet voor de scharrel gaan, hebben óf al een relatie, óf gaan niet/nauwlijks uit..
Onzin.

Verreweg de meeste meiden gaan graag uit. Ze hebben een grotere behoefte zich te socialiseren als hun mannelijke soortgenoten.

Wat je vaak zult zien: meisjes die in een groepje uitgaan en daar zijn meestal ook een paar bij die niet vaak uitgaan, maar voor de gezelligheid eens meegaan met hun vriendinnen. Je herkent ze aan hun onzekere en aanhangend gedrag. Ze zullen zo snel niemand anders aanspreken, maar concentreren zich op hun groepje.

En juist die zijn nou zo interessant

De rest is een kwestie van lef hebben.
__________________
Man is the only creature that is able to perceive something simple as complicated.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2002, 08:23
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Haal eerst eens je typfouten eruit, staat zo slordig
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 26-09-2002, 19:50
kleine wicca
kleine wicca is offline
euh................de meeste jongens zijn players en ik trap dr allang niet meer in
__________________
SHIT HAPPENS
Met citaat reageren
Oud 26-09-2002, 21:32
luckyleo
luckyleo is offline
Citaat:
kleine wicca schreef:
euh................de meeste jongens zijn players en ik trap dr allang niet meer in
en hoeveel zijn bij jou de meeste, meer dan 50% zeker? Dacht het ook wel....
Met citaat reageren
Oud 27-09-2002, 06:56
16Maarten16
Avatar van 16Maarten16
16Maarten16 is offline
Bedankt voor de tips ! Zaterdag eens ff in de praktijk proberen ...
__________________
The most essential thing of life is living it!
Met citaat reageren
Oud 27-09-2002, 10:14
luckyleo
luckyleo is offline
Citaat:
16Maarten16 schreef:
Bedankt voor de tips ! Zaterdag eens ff in de praktijk proberen ...
als je nog meer tips nodig hebt van een echte player, dan kan je altijd mailen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Wanneer noeme ze je een Player...
gbaspke
12 11-07-2011 23:03
Liefde & Relatie Players
Miichelleee
3 21-05-2009 18:56
Software & Hardware [IE] afspelen van wmp of real player
MissCzechMeOut
2 07-10-2006 09:51
Liefde & Relatie Players... Ik snap eigenlijk de bewoording er niet goed van :S
Spray rebel
16 14-01-2005 00:47
Liefde & Relatie players info
Kleine Tulp
88 24-06-2003 11:12
Software & Hardware Real - Player
ZlatanSuperJood
6 07-09-2002 12:46


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:21.