Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Scholieren.com / Beleidszaken
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-08-2003, 22:49
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
Prime Evil schreef op 05-08-2003 @ 23:40:
Hmnee, eigenlijk vind ik het behoorlijk vervelend worden. We kunnen niet allemaal aan het snoezige-katjes-imago voldoen wat jij (blijkbaar) van iedereen verlangt. Ernstig hoor als ik je verhaal een 'preek' noem. Wat ik ernstig zou vinden is als ik het een 'zeurderig teringverhaal' zou vinden. Maar nee.. ik snap je punten wel, maar je stelt je wel héél erg op als mijn wanna-be moeder.
Wannabe-moeder? Nee, ik zou mijn kinderen beter op voeden.

Nee, ik verwacht niet dat je een snoezig katje bent. Ik verwacht dat je een klein beetje respect toont voor anderen, want dat verwacht jij waarschijnlijk ook van hen. Als je zo weinig eigenwaarde hebt dat je dat beetje respect niet kan tonen lust ik je echt rauw.

Ook als je met zielige argumenten komt als 'dit is een preek' in plaats van eens een nuttige reply met goede beargumentatie te posten zal ik mijn kritiek rustig op je los laten. Dan kan je cool blijven doen, blijven vloeken, mijn woorden verdraaien, vertellen dat ik gemeen ben, me een wannabe-moeder noemen, mijn posts preken noemen en je nog zo zielig opstellen als je wilt. Je wordt er niet beter van.
__________________
I like my new bunny suit

Laatst gewijzigd op 05-08-2003 om 23:27.
Advertentie
Oud 05-08-2003, 23:28
Prime Evil
Avatar van Prime Evil
Prime Evil is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 05-08-2003 @ 23:49:
Lieverd toch, maak je niet zo druk. Deze topic is gestart uit onvrede met Tofke_H, en al met al zijn we aan het bespreken hoe in en in slecht ik me wel niet gedraag. Waarom moet ik goede argumentatie geven? Het is té overduidelijk dat ik in ieder geval niets goed kan doen. Als ik een krachtterm gebruik ben ik een halve Heiden en moet ik mijn smoel houden. Lekker interessant, ik weet van mezelf wel goed genoeg dat ik niet een willekeurig persoon pak om te 'flamen'. Ik zet het maar tussen aanhalingstekens, want het is overduidelijk dat de grenzen voor sommige mensen (lees: jij) een stuk lager liggen. Als ik vraag of FB's zich als een Paus moeten gedragen maak jij er van dat ik ze een Paus noém. Het is allemaal heel eng, dat geef ik toe. Tien keer alles terugkrijgen, het is niet niets. Maar dan doen we dat maar niet in dit topic, want het begint me dànig te vervelen. En kom dan niet met 'vlucht maar!' of 'kun je het niet aan', want het verveelt me écht. Ik vind je te soft voor woorden, jij vind me te grof voor woorden. Halleluja.

Omdat het me té vervelend wordt dit gekanker op elkaar (het was tenslotte een vrij serieus topic in en beginne, geloof het of niet) ga ik hier niet meer op in. Je hebt je punten gemaakt, ze zijn genoteerd en je mening wordt geapprecieerd. Mocht verder iemand onverhoopt de discussie persé verder willen zetten vind ik MSN wel een mooi alternatief. Dan heb ik het over 'ik versus jou', en niet over de gesteldheid van het 'beleid' an sich. Met vriendelijke groet. R.

Iedereen is een genie. De één vindt de andere denigrerend en stelt zich op als de grootste hypocriet allertijden. Je smijt met wat termen als 'onbeargumenteerd' en klaar is Kees. Dan kun je hoog en laag springen over het feit dat iemand geen discussie kan voeren, maar dat is wel vreemd in het licht van topicverkrachting.

Laatst gewijzigd op 05-08-2003 om 23:40.
Oud 05-08-2003, 23:37
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Oké, dat van die paus had ik verkeerd geïnterpreteerd, dat geef ik je na. Niet dat je daar iets groots mee verkondigde, maar goed.

Nee, ik kom niet met iets als 'vlucht maar', want ik zou het geweldig vinden als jij je onbeargumernteerde gemiep voor je hield.

Een krachtterm noem ik nog altijd een scheldwoord. Er een andere naam aan geven maakt de bedoeling niet nobel.

Tofke is best lief.

Nee dank je. Ik heb geen zin in een discussie zonder argumenten.
__________________
I like my new bunny suit
Oud 05-08-2003, 23:45
-niels-
Avatar van -niels-
-niels- is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 06-08-2003 @ 00:37:
Tofke is best lief.

Selectief lief
__________________
If you dont like oral sex, keep your mouth shut... I'll spray my love all over your face.... ->PAS OP IK HIJACK JE NICK<- • Mr. Mysteria •
Oud 05-08-2003, 23:46
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
-niels- schreef op 06-08-2003 @ 00:45:
Selectief lief
Nee. Gewoon lief.
__________________
I like my new bunny suit
Oud 06-08-2003, 00:31
-niels-
Avatar van -niels-
-niels- is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 06-08-2003 @ 00:46:
Nee. Gewoon lief.
nou omdat jij 't bent ga ik er maar niet verder op in
__________________
If you dont like oral sex, keep your mouth shut... I'll spray my love all over your face.... ->PAS OP IK HIJACK JE NICK<- • Mr. Mysteria •
Oud 06-08-2003, 11:16
Verwijderd
Tofke is een persoon die de touwtjes goed in handen houdt en meestal goede beslissingen neemt. Maar daarvoor zit hij dan ook al jaren in het vak.

Ik mag hem wel, hij is kritisch en ietwat streng. Maar tegelijkertijd heeft hij ook het beste met het forum voor.
Oud 06-08-2003, 15:47
Bobby James
Avatar van Bobby James
Bobby James is offline
Citaat:
Nixje schreef op 06-08-2003 @ 12:16:
Tofke is een persoon die de touwtjes goed in handen houdt en meestal goede beslissingen neemt. Maar daarvoor zit hij dan ook al jaren in het vak.

Ik mag hem wel, hij is kritisch en ietwat streng. Maar tegelijkertijd heeft hij ook het beste met het forum voor.
je kan natuurlijk ook gelijk zn schoenen uitrekken en zn voeten kussen
Oud 06-08-2003, 15:59
Koen
Avatar van Koen
Koen is offline
Citaat:
Teunster schreef op 06-08-2003 @ 16:47:
je kan natuurlijk ook gelijk zn schoenen uitrekken en zn voeten kussen
Er mag in beklag-topics ook best een positieve reply komen naast de klachten. Dat dat in jouw ogen niet terecht is kan wezen, maar kom dan met een opgebouwd verweer, en niet met zo'n rotopmerking.
Oud 06-08-2003, 16:00
Bobby James
Avatar van Bobby James
Bobby James is offline
Citaat:
Prime Evil schreef op 05-08-2003 @ 17:06:
En Teunster: Cliché opmerking. Ruk je UTP-kabel uit je PC.
ik snap serieus niet waar jij je drukt om maakt, jij hebt het zelf over het ontberen van een sociaal leven bij tofke, maar iemand die zich druk gaat maken over deze danoontjes-zaken kan zijn eigen schamele sociale leven ook wel in de kast pleuren
Oud 06-08-2003, 16:05
Bobby James
Avatar van Bobby James
Bobby James is offline
Citaat:
Koen schreef op 06-08-2003 @ 16:59:
Er mag in beklag-topics ook best een positieve reply komen naast de klachten. Dat dat in jouw ogen niet terecht is kan wezen, maar kom dan met een opgebouwd verweer, en niet met zo'n rotopmerking.
goed, ik sta zelf ook aan jullie kant hoor koen, laat dat duidelijk zijn. ik vind alleen dat er hier ook heel wat hielenlikkers zijn... die jongen kan met 500 posts denk ik geen gerechtvaardigd oordeel geven, denk je wel? veel mensen proberen met overdreven heilig gedrag te soliciteren naar forumaasschap. dat valt me gewoon op
Oud 06-08-2003, 19:35
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Teunster schreef op 06-08-2003 @ 17:05:
goed, ik sta zelf ook aan jullie kant hoor koen, laat dat duidelijk zijn. ik vind alleen dat er hier ook heel wat hielenlikkers zijn... die jongen kan met 500 posts denk ik geen gerechtvaardigd oordeel geven, denk je wel? veel mensen proberen met overdreven heilig gedrag te soliciteren naar forumaasschap. dat valt me gewoon op
Aantal reply's zegt in principe niets. Ik kan ook niet zeggen dat ik er veel heb (Onder de 3000), maar ik ben wel al zo'n 3 jaar op het forum. Dus als dat een indicatie is? Lijkt me niet. Daarbij kan je best in een maand een goed beeld krijgen van het forum. (Als je regelmatig komt ect.)
En ja, hielenlikkers heb je altijd. (Maar ik ben het met Koen eens, een positief geluid is ook wel eens fijn. En als je iets positiefs zegt hoef je niet meteen een hielenlikker te zijn)
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 06-08-2003, 20:35
Verwijderd
Citaat:
Teunster schreef op 06-08-2003 @ 17:05:
goed, ik sta zelf ook aan jullie kant hoor koen, laat dat duidelijk zijn. ik vind alleen dat er hier ook heel wat hielenlikkers zijn... die jongen kan met 500 posts denk ik geen gerechtvaardigd oordeel geven, denk je wel? veel mensen proberen met overdreven heilig gedrag te soliciteren naar forumaasschap. dat valt me gewoon op
Ik vind het jammer dat je mijn opmerking over Tofke_H zo verkeerd opvat, Teunster. Ik meen het gewoon serieus. Ik probeer geen hielen te likken bij wie dan ook, en is het verboden om ook eens iets opbouwends over iemand te zeggen? En... de hoeveelheid posts zegt niets vind ik. Het gaat niet om de kwantiteit, maar om de kwaliteit.

Natuurlijk respecteer ik een andere mening, maar die moet wel redelijk zijn.
Oud 06-08-2003, 22:48
Bobby James
Avatar van Bobby James
Bobby James is offline
sorry hoor, maar ik mezelf geen mening zien geven als reply op jou post
Oud 08-08-2003, 11:32
Verwijderd
Citaat:
Teunster schreef op 06-08-2003 @ 23:48:
sorry hoor, maar ik mezelf geen mening zien geven als reply op jou post
je geeft wel een mening, want je bent het niet met mij eens
Oud 08-08-2003, 11:50
Bobby James
Avatar van Bobby James
Bobby James is offline
Citaat:
Teunster schreef op 06-08-2003 @ 16:47:
je kan natuurlijk ook gelijk zn schoenen uitrekken en zn voeten kussen
dit is een voorstel geen mening
Oud 08-08-2003, 12:59
Verwijderd
Citaat:
Teunster schreef op 08-08-2003 @ 12:50:
dit is een voorstel geen mening
dat is een mening.
Oud 09-08-2003, 00:12
Bobby James
Avatar van Bobby James
Bobby James is offline
Citaat:
Nixje schreef op 08-08-2003 @ 13:59:
dat is een mening.
ja gewoon lekker geweten- en zinloos volhouden, daar zal je ver mee komen
Oud 09-08-2003, 13:43
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Teunster schreef op 09-08-2003 @ 01:12:
ja gewoon lekker geweten- en zinloos volhouden, daar zal je ver mee komen
Jullie komen allebei erg ver met dat welles nietus spelletje. Hebben jullie verder niets zinvols toe te voegen aan het onderwerp van gesprek?
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Oud 09-08-2003, 13:59
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Nixje schreef op 06-08-2003 @ 21:35:
Het gaat niet om de kwantiteit, maar om de kwaliteit.
Het merendeel van je posts staat op Onzin. Dus laten het het niet over kwaliteit hebben
Oud 09-08-2003, 14:21
Bobby James
Avatar van Bobby James
Bobby James is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 09-08-2003 @ 14:43:
Jullie komen allebei erg ver met dat welles nietus spelletje. Hebben jullie verder niets zinvols toe te voegen aan het onderwerp van gesprek?
nee, dus dit was t
Oud 09-08-2003, 16:17
Prime Evil
Avatar van Prime Evil
Prime Evil is offline
Citaat:
Teunster schreef op 06-08-2003 @ 17:00:
ik snap serieus niet waar jij je drukt om maakt, jij hebt het zelf over het ontberen van een sociaal leven bij tofke, maar iemand die zich druk gaat maken over deze danoontjes-zaken kan zijn eigen schamele sociale leven ook wel in de kast pleuren
Rot nou even snel op. Tofke was zélf degene die beweerde dat ik (wij?) hem betichtte van het niet hebben van een sociaal leven. Dan moet je niet bij mij aankomen met die shit. Ik had enkel en alleen klachten over hoe hij zaken afhandelt, dat hij daarnaast desnoods een nerd in een vochtige kelder is doet er voor mij niet zo toe.
Oud 09-08-2003, 19:02
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 09-08-2003 @ 14:59:
Het merendeel van je posts staat op Onzin. Dus laten het het niet over kwaliteit hebben
Ok, daar heb je gelijk in. Maar dat wil niet zeggen dat ik alleen maar onzinnige dingen kan posten. Onzin hoort óók bij S.com
Oud 17-08-2003, 17:07
Irina
Avatar van Irina
Irina is offline
Wordt deze uitermate vriendelijke vlaming nou nog fb-af gemaakt of niet?
Oud 17-08-2003, 17:14
Koen
Avatar van Koen
Koen is offline
Citaat:
Irina schreef op 17-08-2003 @ 18:07:
Wordt deze uitermate vriendelijke vlaming nou nog fb-af gemaakt of niet?
Nope.
Oud 17-08-2003, 17:17
Irina
Avatar van Irina
Irina is offline
Geukkig maar, want hij voegt echt wat toe aan het forum en organiseert ook allemaal coole dingen, zoals voetbal voorspellen enzo!!1
Oud 18-08-2003, 14:44
Verwijderd
nee, flem behoort tot de scholieren.com ideologie. Tevens is hij de founder en beheerder van #onzin. Hij heeft een leidinggevende taak, die hij naar hartelust uitvoerd. #onzin is een kanaal waar meer dan 1 miljoen posts voor dit forum vandaan komen. Het is reprensatief aan de allerdaagse onzinner.
Flem is één van de sfeer makers voor #onzin, ook al is hij er niet meer zijn invloed is rijk en daarom zou hij zijn verbannen status kwijt moeten raken


Ik denk dat tofke_h hier alles mee te maken heeft flem moet unbanned worden
Oud 18-08-2003, 20:47
Koen
Avatar van Koen
Koen is offline
Ik vind dat Flem niet unbanned moet worden en uit zijn founder schap op #onzin ontheven moet worden. Klinkt al een stuk reeëler dan een unban voor Flem, want geloof mij maar; die komt er niet.
Oud 19-08-2003, 00:21
Verwijderd
Ik post voornamelijk op Sport en ik vind dat Tofke_H daar alles regelt zoals het hoort. Hij stopt ook tijd in die voetbalvoorspellingen. Afgaande op dit deelforum vind ik dat Tofke_H gewoon fb mag blijven.
Oud 19-08-2003, 20:46
Kaiba
Avatar van Kaiba
Kaiba is offline
Ik vindt die tofke ook een fucker! Weg met die klootzak!
Oud 19-08-2003, 21:13
Verwijderd
Citaat:
^Dragon^ schreef op 19-08-2003 @ 01:21:
Ik post voornamelijk op Sport en ik vind dat Tofke_H daar alles regelt zoals het hoort. Hij stopt ook tijd in die voetbalvoorspellingen. Afgaande op dit deelforum vind ik dat Tofke_H gewoon fb mag blijven.
Oud 20-08-2003, 01:24
Donny18
Avatar van Donny18
Donny18 is offline
@ de topicstarter:
Waar maak je je helemaal druk om. Het is maar een forum hoor.
Het is hún forum, dus gelden er hún regels. Simpel. Ben je er niet mee eens, post je toch niet meer hier.

Zoek een leven man.
__________________
Samen zijn we sterk, eendracht maakt macht, hoe een klein land toch zo groot kan zijn!
Oud 20-08-2003, 06:50
Bobby James
Avatar van Bobby James
Bobby James is offline
Citaat:
Kaiba schreef op 19-08-2003 @ 21:46:
Ik vindt die tofke ook een fucker! Weg met die klootzak!
zegt de man met maar liefst 8 posts
Oud 20-08-2003, 07:14
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Chimera schreef op 09-08-2003 @ 14:59:
Het merendeel van je posts staat op Onzin. Dus laten het het niet over kwaliteit hebben
Kwaliteit op Onzin bestaat wel degelijk hoor. Vaak zelfs in hogere mate dan op andere, serieuzere fora.

Voor de rest vind ik 't vreemd dat 'n persoon, die toegeeft 'n IP-ban te hebben (Prime Evil) nog mag blijven posten Of is die ban al opgeheven? Zo ja, waarom post hij dan niet onder zijn vroegere nick?

En de rest is allemaal geblaat en gezever, waarbij ik geen enkel goed argument tégen Tofke_H heb opgemerkt.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 20-08-2003, 08:31
Koen
Avatar van Koen
Koen is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 20-08-2003 @ 08:14:
En de rest is allemaal geblaat en gezever, waarbij ik geen enkel goed argument tégen Tofke_H heb opgemerkt.
En daar gaat 't om. Iedereen kan wel een potje schelden, maar argumenten noemen is kennelijk vrij lastig. Een goede discussie heeft daarom in dit topic geen enkel nut.

Case closed.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine hehe
remy476
69 13-01-2006 21:41
De Kantine Wat staat er onder jou ctrl+v #2
0o-pearl-o0
499 20-11-2004 10:19
De Kantine [gouweouwe]Wat staat er onder jouw ctrl+v?
fractuur
500 14-09-2004 19:15


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:38.