Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-09-2003, 14:36
Verwijderd
Grand Prix Bahrein en China nieuw op kalender

Uitgegeven: 11 september 2003 13:36

MONZA - Bahrein en China staan met Grand Prix voor het WK op de kalender van de formule-1-autosport van 2004. België keert daarop terug. De races in Canada en Oostenrijk vervallen.

De nieuwe kalender voor de formule 1 is donderdag in Monza, waar zondag de Italiaanse Grand Prix wordt verreden, bekend gemaakt. Het WK 2004 begint weer in Australië (Melbourne) op 7 maart en eindigt in Brazilië (Sao Paulo) op 24 oktober.

Bahrein in het Midden-Oosten is als derde race in het seizoen geplaatst op 4 april. In China wordt geracet op 26 september in Shanghai, twee weken voor de Japanse Grand Prix op Suzuka. België, dit jaar niet aangedaan wegens een verbod op tabaksreclame, ziet weer formule 1 op Spa-Francorchamps op de laatste zondag van augustus (29e).

De kalender 2004 voor de formule 1 is:

7 maart: GP Australië (Melbourne),
21 maart: GP Maleisië (Sepang),
4 april: GP Bahrein,
25 april: GP Europa (Nürburgring),
9 mei: GP Spanje (Barcelona),
23 mei: GP Monaco,
6 juni: GP San Marino (Imola),
20 juni: GP Verenigde Staten (Indianapolis),
4 juli: GP Groot-Brittannië (Silverstone),
11 juli: GP Frankrijk (Magny-Cours),
25 juli: GP Duitsland (Hockenheim),
15 augustus: GP Hongarije (Boedapest),
29 augustus: GP België (Spa-Francorchamps),
12 september: GP Italië (Monza),
26 september: GP China (Sjanghai),
10 oktober: GP Japan (Suzuka),
24 oktober: GP Brazilië (Sao Paulo).

bron www.nu.nl

Er wordt dus ook weer in belgie gereden misschien dat ik daar eens heen ga, heb dan waarschijnlijk toch nog vakantie

Verder heb ik van Bahrijn nog nooit gehoord () en China ken ik ook niet zo goed. Maar dat maakt niet uit, want Alonso wordt sowieso wel kampioen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-09-2003, 15:17
Verwijderd
Citaat:
^Dragon^ schreef op 11-09-2003 @ 15:36:
Verder heb ik van Bahrijn nog nooit gehoord () en China ken ik ook niet zo goed.
kan kloppen, want dat zijn twee circuits waar ze nog mee aan het bouwen zijn Die moeten volgend jaar klaar zijn als het goed is
Met citaat reageren
Oud 11-09-2003, 15:26
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
jdiezrequejo schreef op 11-09-2003 @ 16:17:
kan kloppen, want dat zijn twee circuits waar ze nog mee aan het bouwen zijn Die moeten volgend jaar klaar zijn als het goed is
Het is wel te hopen dat ze dan klaar zijn...

Over twee jaar komt trouwens ook Turkije op de kalender. Ze zijn ondertussen hier ook al aan het bouwen.



__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 11-09-2003, 16:51
Verwijderd
oew nice. Nu nog Zandvoort laten uitbouwen
Met citaat reageren
Oud 11-09-2003, 18:49
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 11-09-2003 @ 15:36:
Er wordt dus ook weer in belgie gereden misschien dat ik daar eens heen ga, heb dan waarschijnlijk toch nog vakantie
Dat was toch al een tijdje bekend? Heeft zelfs op het forum gestaan


Die ronde daar in Turkije lijkt me nogal veel op die van Duitsland!
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2003, 14:09
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Bedankt! Had ik ff nodig. Hij stond in al in Dagblad de Limburger op vrijdag, maar ik had dat artikel vergeten uit te knippen.
Bahrein en China in plaats van Canada en Oostenrijk. Al zeggen mensen dat Canada gewoon op de kalender komt en wel in de plaats van San Marino... ja wat is het nou? Wie weet daar meer van?
En volgend jaar ook weer op Spa! Ligt 50 kilometer van Maastricht, dusss... OP NAAR SPA!
Brazilie nu als laatste. Zullen de rijders misschien minder vinden als daar het kampioenschap beslist mot worden, das een van de minst favoriete banen van de rijders.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2003, 10:22
Verwijderd
Hoop op GP Canada nog niet vervlogen

Uitgegeven: 13 oktober 2003 13:50

SUZUKA - De formule-1-kalender zal volgend jaar wellicht achttien wedstrijden tellen. Bernie Ecclestone, grote baas van de Formule 1, probeert namelijk de Grote Prijs van Canada alsnog te laten doorgaan.

Momenteel telt de kalender 17 wedstrijden, waaronder de GP van Bahrein, China en België. Deze Grote Prijzen werden in 2003 niet verreden. De wedstrijd in Canada werd aanvankelijk geschrapt omdat de Canadese regering een verbod op tabaksreclame uitvaardigde. Veel teams worden gesponsord door tabaksproducenten.

Ecclestone heeft de autosportfederatie FIA een uitstel van twee weken gevraagd voor het indienen van de kalender. In dat tijdsbestek wil Ecclestone steun krijgen van de formule-1-teams om in 2004 achttien wedstrijden te rijden.

bron: www.nu.nl

hoe meer races hoe beter vind ik en Canada hoort er natuurlijk ook wel een beetje bij.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2003, 11:48
Verwijderd
Ze zouden net zoals in de NASCAR iedere week moeten rijden.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2003, 12:02
Verwijderd
Citaat:
bootz schreef op 14-10-2003 @ 12:48:
Ze zouden net zoals in de NASCAR iedere week moeten rijden.
$$$....


Vet dat België erbij staat, jammer van Oostenrijk.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2003, 14:35
phmpruim
phmpruim is offline
Citaat:
bootz schreef op 14-10-2003 @ 12:48:
Ze zouden net zoals in de NASCAR iedere week moeten rijden.
zou inderdaad erg leuk zijn, maar is niet te betalen.

ik hoop dat Canada terug komt, is een hele mooie baan. Verder mag van mij San Marino eruit, en ook 1 vd 2 GP's in Duitsland. Een GP in Zuid-Afrika lijkt mij ook erg leuk. Bovendien wordt de F1 dan meer versprijdt over de wereld. Nu is het geconcentreerd in Europa. Het wordt inmiddels een beetje verlegt naar Azië, maar dat gaat dan ten koste van Canada, ipv een Europese GP.
__________________
"God houdt niet van ons omdat we waardevol zijn, wij zijn waardevol omdat God van ons houdt!"
Met citaat reageren
Oud 15-10-2003, 09:05
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
phmpruim schreef op 14-10-2003 @ 15:35:
ik hoop dat Canada terug komt, is een hele mooie baan. Verder mag van mij San Marino eruit
Dat is ook wat ik aanstipte in dit topic: er zijn mensen die zeggen dat Canada dus volgend jaar gewoon op de kalender komt in plaats van San Marino, maja dat heb ik ook pas weer voor het laatst gehoord tijdens de GP van Italië, al weer een tijdje geleden dus, verder nix meer gehoord, dus groot kans dat dat niet door gaat
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2003, 09:06
Verwijderd
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 15-10-2003 @ 10:05:
Dat is ook wat ik aanstipte in dit topic: er zijn mensen die zeggen dat Canada dus volgend jaar gewoon op de kalender komt in plaats van San Marino, maja dat heb ik ook pas weer voor het laatst gehoord tijdens de GP van Italië, al weer een tijdje geleden dus, verder nix meer gehoord, dus groot kans dat dat niet door gaat
volgens dat laatste bericht wat ik postte zouden ze er dan alletwee in komen volgens mij
Met citaat reageren
Oud 20-10-2003, 20:08
phmpruim
phmpruim is offline
er is inderdaad bekend geworden dat Canada toegevoegd wordt aan de kalender. Dit betekent 18 races volgend seizoen.

Teams moeten nog wel tot overeenstemming komen met de Canadese organisatie over compensatie voor reiskosten (ivm extra race worden er meer kosten gemaakt) en verbod op tabaksreclame).
__________________
"God houdt niet van ons omdat we waardevol zijn, wij zijn waardevol omdat God van ons houdt!"
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Vrije tijd [F1] Nieuwtjes
Sandersss
479 02-04-2007 15:28
Vrije tijd [F1] GP van Amerika
Sandersss
25 04-07-2006 11:20
Vrije tijd RTL Motorsport komt eraan!
Brain-Damage
4 21-02-2005 14:37
Vrije tijd Verstappen bij........???
DopeBean
66 23-12-2003 13:54
De Kantine PimPamPet-Categorieën
diamondvoodoo
21 02-04-2003 19:06
Vrije tijd De F1 Presentaties: Toyota, B.A.R, Jaguar, Renault, Mclaren, Ferrari, Williams,Sauber
Mitros
53 07-02-2002 11:41


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:22.