Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-05-2004, 14:22
Verwijderd
Afgelopen seizoen gebeurde het regelmatig dat m'n knie open lag na een sliding. Nu hoorde ik een keer dat ik er vaseline op moet smeren. Is dat zo?
En haal je dat spul bij de drogist ofzo? Ik heb er namelijk geen verstand van
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-05-2004, 14:26
ParisPlage
Avatar van ParisPlage
ParisPlage is offline
Geen drogist die gaat geloven dat je die vaseline voor je knieen gaat gebruiken hoor...

Ik dacht dat jodium altijd het beste was, om te ontsmetten, en daarna gewoon de natuur zijn werk laten doen...ik zou geen cremes oid in mijn lichaam willen hebben via een open wond in elk geval. Het blijven toch chemicalien oid...
__________________
getrouwd ©
Met citaat reageren
Oud 06-05-2004, 14:26
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 06-05-2004 @ 15:22 :
Afgelopen seizoen gebeurde het regelmatig dat m'n knie open lag na een sliding. Nu hoorde ik een keer dat ik er vaseline op moet smeren. Is dat zo?
En haal je dat spul bij de drogist ofzo? Ik heb er namelijk geen verstand van
Ik zou er eerder uierzalf op smeren (klinkt vies, is echt heel goed op open plekken), maar vaseline kan ook. Als je t maar vet houdt...
hoort dit btw niet op L&G?
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 06-05-2004, 14:40
Verwijderd
Citaat:
ParisPlage schreef op 06-05-2004 @ 15:26 :
Geen drogist die gaat geloven dat je die vaseline voor je knieen gaat gebruiken hoor...

Ik dacht dat jodium altijd het beste was, om te ontsmetten, en daarna gewoon de natuur zijn werk laten doen...ik zou geen cremes oid in mijn lichaam willen hebben via een open wond in elk geval. Het blijven toch chemicalien oid...
ik bedoelde meer om het te gebruiken voor de wedstrijd (als m'n knie nog helemaal heel is) om te voorkomen dat ie open gaat.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2004, 14:46
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
Bij de betere sportzaken zijn er vast wel 'goedjes' te krijgen die helpen.

Heb zelf een aantal malen gehad dat onze verzorger wat 'spul' op mijn benen deed, en dat helpt behoorlijk goed, ook tegen de kou.....Maar hoe het heet, geen idee?
__________________
Palermo Di Rosanero
Met citaat reageren
Oud 06-05-2004, 14:47
ParisPlage
Avatar van ParisPlage
ParisPlage is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 06-05-2004 @ 15:40 :
ik bedoelde meer om het te gebruiken voor de wedstrijd (als m'n knie nog helemaal heel is) om te voorkomen dat ie open gaat.
O ja...stom van me
Misschien dat dat werkt...weet ik echt niet. Maar aan de andere kant: open knieen zijn stoer, mannelijk en ze trekken vrouwen aan komen als vliegen op honing...
__________________
getrouwd ©
Met citaat reageren
Oud 06-05-2004, 15:02
Verwijderd
Citaat:
ParisPlage schreef op 06-05-2004 @ 15:47 :
O ja...stom van me
Misschien dat dat werkt...weet ik echt niet. Maar aan de andere kant: open knieen zijn stoer, mannelijk en ze trekken vrouwen aan komen als vliegen op honing...
volgens mij zijn alle vrouwen bij mij op de club 40+ dus ik moet snel weten hoe ik het kan verkomen
Met citaat reageren
Oud 06-05-2004, 15:55
ditbenikdus
ditbenikdus is offline
ffkes vraagjuh: Heb jij geen last van open bovenbenen? Want ik krijg geen open knieen van slidings, maar wel schaafwonden op mijn bovenbeen.

verders heb ik eigluk geen tip... behalve dan dat je niet te vaak een sliding moet maken vooral niet op droge velden... ( is voor een aanvaller ook nie fijn om te vallen op een keihard veld ) maarja, als je een sliding moet maken denk je nie na over de gevolgen...
__________________
Je kunt dit regeltje lezen of je kunt het niet doen, maar als je dit leest is het zonde van je tijd.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2004, 15:57
Verwijderd
ik heb een slidingbroekje aan, dan heb je daar geen last van
Met citaat reageren
Oud 08-05-2004, 11:41
ditbenikdus
ditbenikdus is offline
bij mij helpt da nie. Gaat opstropen naar boven en dan hep ik een schaaffie

dus ik maak gewoon geen slidings meer ( ben aanvaller dusj da hoef ok nie he )
__________________
Je kunt dit regeltje lezen of je kunt het niet doen, maar als je dit leest is het zonde van je tijd.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2004, 15:55
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 06-05-2004 @ 15:40 :
ik bedoelde meer om het te gebruiken voor de wedstrijd (als m'n knie nog helemaal heel is) om te voorkomen dat ie open gaat.
Hehe, daar helpt een beetje vaseline niet tegen, forget it
Met citaat reageren
Oud 15-05-2004, 21:44
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
ditbenikdus schreef op 06-05-2004 @ 16:55 :
ffkes vraagjuh: Heb jij geen last van open bovenbenen? Want ik krijg geen open knieen van slidings, maar wel schaafwonden op mijn bovenbeen.

verders heb ik eigluk geen tip... behalve dan dat je niet te vaak een sliding moet maken vooral niet op droge velden... ( is voor een aanvaller ook nie fijn om te vallen op een keihard veld ) maarja, als je een sliding moet maken denk je nie na over de gevolgen...
maak jij rare slidings, als je een goede sliding maakt heb je meestal geen schaafwonden, (behalve op die fucking kunstgrasvelden) maar dat hoort er nou eenmaal bij. Niet zeuren trekt wel weer weg
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 15-05-2004, 22:29
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 15-05-2004 @ 22:44 :
maak jij rare slidings, als je een goede sliding maakt heb je meestal geen schaafwonden, (behalve op die fucking kunstgrasvelden) maar dat hoort er nou eenmaal bij. Niet zeuren trekt wel weer weg
Afhankelijk van het soort kunstgras ook. Op onze watervelden kun je prima onderuitgaan, geen centje pijn, maar op de zandvelden haal ik praktisch elke week wel iets open, meestal m'n knokkels.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2004, 09:46
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 15-05-2004 @ 16:55 :
Hehe, daar helpt een beetje vaseline niet tegen, forget it
weet je dan iets wat wel werkt?
Met citaat reageren
Oud 16-05-2004, 10:49
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 16-05-2004 @ 10:46 :
weet je dan iets wat wel werkt?
Kniebeschermers, een trainingsbroek of gewoon geen slidings maken. Er zijn in ieder geval geen smeerseltjes die daar tegen helpen.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2004, 11:15
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 16-05-2004 @ 11:49 :
Kniebeschermers, een trainingsbroek of gewoon geen slidings maken. Er zijn in ieder geval geen smeerseltjes die daar tegen helpen.
heb je ooit een voetballer met kniebeschermers zien lopen?
En ik maak altijd slidings.
Mja, ik probeer het wel een keertje uit, m'n ma zei dat ze nog wat had liggen. Proberen kan natuurlijk geen kwaad
Met citaat reageren
Oud 16-05-2004, 11:18
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Achteraf: peper op de wonde strooien, stopt 't (weinige) bloeden meteen.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 16-05-2004, 12:37
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Chimera schreef op 15-05-2004 @ 23:29 :
Afhankelijk van het soort kunstgras ook. Op onze watervelden kun je prima onderuitgaan, geen centje pijn, maar op de zandvelden haal ik praktisch elke week wel iets open, meestal m'n knokkels.
zand op het kunstgras
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 16-05-2004, 12:45
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 16-05-2004 @ 12:15 :
heb je ooit een voetballer met kniebeschermers zien lopen?
En ik maak altijd slidings.
Nee, je vroeg wat hielp, niet wat praktisch was Als je slidings maakt is de kans gewoon groot dat je iets schaaft, helemaal bij kunstgras. Zelf train ik als 't koud is altijd in een lange trainingsbroek, dus zo gek is dat niet.

Citaat:
^Dragon^ schreef op 16-05-2004 @ 12:15 :

Mja, ik probeer het wel een keertje uit, m'n ma zei dat ze nog wat had liggen. Proberen kan natuurlijk geen kwaad
Wel een degelijk onderzoek doen, 1 keer niet je knieen openhalen zegt natuurlijk niks.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2004, 12:46
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 16-05-2004 @ 13:37 :
zand op het kunstgras
Tja, hockeyvelden...
Met citaat reageren
Oud 19-05-2004, 18:07
Verwijderd
kheb daar ook altijd last van, maar doe er eigelijk verder niks aan. na de wedstrijd gewoon goed wassen onder de douche.. na een paar dagen is het weer weg.. en de zaterdag erop was het weer raak. knieën vond ik nooit zo erg, maar vaak lag mijn heup ook open, das minder, maar ja sporten is gezond zeggen ze eej
Met citaat reageren
Oud 19-05-2004, 18:11
boer
Avatar van boer
boer is offline
vaseline helpt wel tegen schaafwonden op de bovenbenen na een sliding, slidingbroekjes zijn trouwens niet voor slidings, maar om je spieren warm te houden als je stilstaat.
__________________
ik zeg maar wat
Met citaat reageren
Oud 19-05-2004, 18:13
Verwijderd
Citaat:
Stefan1986 schreef op 19-05-2004 @ 19:11 :
vaseline helpt wel tegen schaafwonden op de bovenbenen na een sliding, slidingbroekjes zijn trouwens niet voor slidings, maar om je spieren warm te houden als je stilstaat.
waarom heten het dan slidingbroekjes?
Met citaat reageren
Oud 19-05-2004, 18:30
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Stefan1986 schreef op 19-05-2004 @ 19:11 :
vaseline helpt wel tegen schaafwonden op de bovenbenen na een sliding
Yup, houdt de wond vochtig.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2004, 20:49
boer
Avatar van boer
boer is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 19-05-2004 @ 21:43 :
waarom heten het dan slidingbroekjes?
zo heten ze van oorsprong ook niet, maar omdat veel mensen ze gingen dragen werden ze zo genoemd
__________________
ik zeg maar wat
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:29.