Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-05-2004, 14:22
Verwijderd
Afgelopen seizoen gebeurde het regelmatig dat m'n knie open lag na een sliding. Nu hoorde ik een keer dat ik er vaseline op moet smeren. Is dat zo?
En haal je dat spul bij de drogist ofzo? Ik heb er namelijk geen verstand van
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-05-2004, 14:26
ParisPlage
Avatar van ParisPlage
ParisPlage is offline
Geen drogist die gaat geloven dat je die vaseline voor je knieen gaat gebruiken hoor...

Ik dacht dat jodium altijd het beste was, om te ontsmetten, en daarna gewoon de natuur zijn werk laten doen...ik zou geen cremes oid in mijn lichaam willen hebben via een open wond in elk geval. Het blijven toch chemicalien oid...
__________________
getrouwd ©
Met citaat reageren
Oud 06-05-2004, 14:26
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 06-05-2004 @ 15:22 :
Afgelopen seizoen gebeurde het regelmatig dat m'n knie open lag na een sliding. Nu hoorde ik een keer dat ik er vaseline op moet smeren. Is dat zo?
En haal je dat spul bij de drogist ofzo? Ik heb er namelijk geen verstand van
Ik zou er eerder uierzalf op smeren (klinkt vies, is echt heel goed op open plekken), maar vaseline kan ook. Als je t maar vet houdt...
hoort dit btw niet op L&G?
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 06-05-2004, 14:40
Verwijderd
Citaat:
ParisPlage schreef op 06-05-2004 @ 15:26 :
Geen drogist die gaat geloven dat je die vaseline voor je knieen gaat gebruiken hoor...

Ik dacht dat jodium altijd het beste was, om te ontsmetten, en daarna gewoon de natuur zijn werk laten doen...ik zou geen cremes oid in mijn lichaam willen hebben via een open wond in elk geval. Het blijven toch chemicalien oid...
ik bedoelde meer om het te gebruiken voor de wedstrijd (als m'n knie nog helemaal heel is) om te voorkomen dat ie open gaat.
Met citaat reageren