Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Scholieren.com / Beleidszaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-05-2004, 18:17
HeiNZ
Avatar van HeiNZ
HeiNZ is offline
Ik schreef net op Onzin al het volgende:

Citaat:
Niet dat ik me er echt heel actief mee bezig houd, maar iemand bannen omdat ze woorden posten zoals "koenen" op die verkiezingssite lijkt me ietwat overdreven. Ik vat "koenen" eigenlijk ook niet echt negatief op ofzo? Als iemand van "heinzen" een werkwoord zou maken zou ik me ook niet echt beledigd voelen o.i.d... Kan aan mij liggen.

En ik snap ook niet wat er mis is met het woord Fok!en, maargoed, daarvoor moet ik sowieso niet hier zijn.


Maar ik denk dat ik hier wat meer serieuze reacties krijg, dus vandaar

Het komt er, naar mijn weten, op neer, dat sommige Onzinners het leuk vinden om woorden te posten op www.woordvanhetjaar.nl . Het begon een poosje geleden met het woord 'hasseltboy' wat naar mijn weten volgens de FB's hier op s.com wel werd toegelaten, maar nadat het woord 'koenen' werd geplaatst werd het iets minder gewaardeerd. Naja, als Koen zich echt beledigd voelt, kan hij dat ten eerste toch ook op andere wijze duidelijk maken lijkt mij, en daarbij, wat is er mis aan 'koenen'? Ik zou het zelf niet echt een probleem vinden eigenlijk..

Bovendien, als Mea Culpa nou toch al tijdenlang liep te rommelen op dit forum, dat ze dan om een niet al te sterke reden een ban krijgt, OK, maar dat is volgens mij bij haar helemaal niet het geval?

Zie ook dit topic.. er werd gezegd dat het woord 'Fok!en' niet gepost mocht worden van de FB's op Fok!, waarop Koen antwoordde dat dat hier op s.com voortaan ook zou gelden.

Niet dat ik van plan ben om eeuwig door te gaan zeuren hierover ofzo, maar ik vraag me nu toch wel hevig af wat er zo erg aan is.. dus bij deze vraag ik dat hier ook maar
__________________
Calculating infinity
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-05-2004, 18:24
Koen
Avatar van Koen
Koen is offline
Het gaat hier niet om het woord koenen op die site. Ook niet om het woord hasseltboy, of om een ander woord. Het hele probleem achter dit verhaal is 'eindeloos ouwehoeren'.

'koenen' was het zoveelste woord dat op de woordvanhetjaar site werd geplaatst met als doel de forumbazen een beetje op te jagen. Niet alleen ik werd dat zat, maar vele forumbazen én leden met mij.

Precies hetzelfde geldt voor Mea Culpa, zij was al een lange tijd bezig te irriteren. Ze weet precies wat ze doet en die ban leek me dan ook zeker gerechtvaardigd. (al heb ik 'm zelf overigens niet gegeven)
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 18:42
HeiNZ
Avatar van HeiNZ
HeiNZ is offline
Citaat:
Koen schreef op 10-05-2004 @ 19:24 :
Het gaat hier niet om het woord koenen op die site. Ook niet om het woord hasseltboy, of om een ander woord. Het hele probleem achter dit verhaal is 'eindeloos ouwehoeren'.

'koenen' was het zoveelste woord dat op de woordvanhetjaar site werd geplaatst met als doel de forumbazen een beetje op te jagen. Niet alleen ik werd dat zat, maar vele forumbazen én leden met mij.
Oke, maar die site is toch bedoeld om woorden op te plaatsen? Het maakt dan toch niet zozeer uit of het woorden zijn die van s.com afstammen of niet?
En volgens mij valt het ook nog wel mee dat het als doel heeft om hier de FB's op te jagen. Dat jij 'koenen' zo opvat, oke, maar woorden als 'forumgeel' of 'hasseltboy' kunnen toch wel?

Citaat:
Koen schreef op 10-05-2004 @ 19:24 :
Precies hetzelfde geldt voor Mea Culpa, zij was al een lange tijd bezig te irriteren. Ze weet precies wat ze doet en die ban leek me dan ook zeker gerechtvaardigd. (al heb ik 'm zelf overigens niet gegeven)
In dat geval hoor je mij daar niet meer over.
__________________
Calculating infinity
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 18:44
Koen
Avatar van Koen
Koen is offline
Citaat:
HeiNZ schreef op 10-05-2004 @ 19:42 :
Oke, maar die site is toch bedoeld om woorden op te plaatsen? Het maakt dan toch niet zozeer uit of het woorden zijn die van s.com afstammen of niet?
En volgens mij valt het ook nog wel mee dat het als doel heeft om hier de FB's op te jagen. Dat jij 'koenen' zo opvat, oke, maar woorden als 'forumgeel' of 'hasseltboy' kunnen toch wel?
Wát men daar precies neerzet, zal me een biet wezen. Ik zal die site ook echt niet mailen met het verzoek een woord dat daar geplaatst is weg te halen. Dat een en ander onder de naam van mij, Tofke_H en Boogie gebeurt, daar kan ik ook nog wel mee leven. Maar dat dat geheel dan in élk topic 3x gepost wordt, dát is gewoon ontzettend irritant.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 18:53
HeiNZ
Avatar van HeiNZ
HeiNZ is offline
Citaat:
Koen schreef op 10-05-2004 @ 19:44 :
Maar dat dat geheel dan in élk topic 3x gepost wordt, dát is gewoon ontzettend irritant.
Die links naar die website bedoel je? Oh.. het was mij niet echt duidelijk dat het dáárom ging, maar ok.

Dan nog 1 ding.. als het niet uitmaakt wat er op die website wordt geplaatst.. wat bedoel je dan met dat verhaal over hetzelfde handelen als op Fok!, waar bans worden gegeven aan mensen die het woord Fok!en plaatsen op die site?

Dank.
__________________
Calculating infinity
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 19:25
Koen
Avatar van Koen
Koen is offline
Citaat:
HeiNZ schreef op 10-05-2004 @ 19:53 :
Dan nog 1 ding.. als het niet uitmaakt wat er op die website wordt geplaatst.. wat bedoel je dan met dat verhaal over hetzelfde handelen als op Fok!, waar bans worden gegeven aan mensen die het woord Fok!en plaatsen op die site?

Dank.
Dat was niet serieus bedoelt. Serieuze beleidswijzigingen worden sowieso meestal op een ietwat andere manier duidelijk gemaakt dan in 1 reply op Onzin.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 19:32
HeiNZ
Avatar van HeiNZ
HeiNZ is offline
Hehe ja, daar zit wat in. Oke
__________________
Calculating infinity
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 22:01
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
De Kantine is geen tweede Onzin en het is ronduit storend als er in elk topic een link wordt gegeven naar iets wat totaal niet nuttig is voor het topic. Dat heet gewoon 'spam' en spam is verboden; dat weet Mea Culpa ook, maar vergeet ze blijkbaar af en toe. Enkele voorbeelden:

http://forum.scholieren.com/showthre...6#post11078156
http://forum.scholieren.com/showthre...r#post11025023
http://forum.scholieren.com/showthre...r#post11024949
http://forum.scholieren.com/showthre...r#post11024895
http://forum.scholieren.com/showthre...r#post11024488
http://forum.scholieren.com/showthre...r#post11024228
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 23:57
Verwijderd
Het valt me toch wel op dat mensen die geweldig kunnen debatteren (bijna) nooit een ban krijgen.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2004, 10:28
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
omdat ze een nuttige bijdrage leeren aan het forum?
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Met citaat reageren
Oud 11-05-2004, 11:33
Boogie
Avatar van Boogie
Boogie is offline
Citaat:
perseus schreef op 11-05-2004 @ 00:57 :
Het valt me toch wel op dat mensen die geweldig kunnen debatteren (bijna) nooit een ban krijgen.
Mensen die goed debatteren blijven ontopic en hoeven zich om hun verveling te stoppen niet met allerlei vervelende zaken bezig te houden.
__________________
Maar dat geheel ter zijde.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2004, 20:57
Verwijderd
Citaat:
Boogie schreef op 11-05-2004 @ 12:33 :
Mensen die goed debatteren blijven ontopic en hoeven zich om hun verveling te stoppen niet met allerlei vervelende zaken bezig te houden.
Mensen die goed kunnen debatteren blijven lang niet altijd ontopic, vooral niet op DK, dat kun je moeilijk ontkennen, me dunkt. Hoe definieer je 'vervelende zaken'?

@Joostje: Dáárin kan ik je moeilijk ongelijk geven, echter heb ik zo'n idee dat dat niet de enige reden is waarom zij zelfs nooit berispt worden.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2004, 21:20
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
perseus schreef op 11-05-2004 @ 21:57 :
Mensen die goed kunnen debatteren blijven lang niet altijd ontopic, vooral niet op DK, dat kun je moeilijk ontkennen, me dunkt. Hoe definieer je 'vervelende zaken'?

@Joostje: Dáárin kan ik je moeilijk ongelijk geven, echter heb ik zo'n idee dat dat niet de enige reden is waarom zij zelfs nooit berispt worden.
Geef eens voorbeelden dan.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2004, 21:34
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
perseus schreef op 11-05-2004 @ 00:57 :
Het valt me toch wel op dat mensen die geweldig kunnen debatteren (bijna) nooit een ban krijgen.
Lees: nare man.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2004, 21:35
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Ik vind het trouwens terecht als Koen ingrijpt bij dat 'koenen'.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2004, 22:21
Boogie
Avatar van Boogie
Boogie is offline
Citaat:
perseus schreef op 11-05-2004 @ 21:57 :
Mensen die goed kunnen debatteren blijven lang niet altijd ontopic, vooral niet op DK, dat kun je moeilijk ontkennen, me dunkt. Hoe definieer je 'vervelende zaken'?

Voorbeelden zouden inderdaad prettig zijn, want ik weet niet waar je op doelt.

Vervelende zaken? Zaken die irritatie opwekken bij leden en forumbazen (zoals woordvanhetjaarspam).
__________________
Maar dat geheel ter zijde.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2004, 16:19
Verwijderd
Het is een goed idee om de forumbazen hard aan te pakken. Goed werk, ga zo door!
Met citaat reageren
Oud 18-05-2004, 18:10
Verwijderd
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 11-05-2004 @ 22:35 :
Ik vind het trouwens terecht als Koen ingrijpt bij dat 'koenen'.
Ach, hij loopt er dan echt geestelijke schade mee op.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 19-05-2004, 02:44
Verwijderd
Mwach.. 'koenen' komt dan weer bij mij over als 'ernstig ge0wn3d worden', op het forum, that is.

Snap niet zo dat men daar zo'n probleem van maakt.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2004, 02:46
Verwijderd
Citaat:
perseus schreef op 11-05-2004 @ 00:57 :
Het valt me toch wel op dat mensen die geweldig kunnen debatteren (bijna) nooit een ban krijgen.
Wellicht verdienen die mensen ook wel wat meer krediet vanwege hun intellectuele vermogens -- zie het als het omgekeerde van 'breezervolk'; die worden ook overal uitgekotst puur en alleen vanwege hun taaltje, het maakt vaak al niet eens meer uit wat ze nou eigenlijk zeggen.

Mijns inziens is die lichte voorkeursbehandeling terecht.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:34.