Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Scholieren.com / Beleidszaken
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-05-2004, 23:07
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Menschen,

Tijdens een discussie met een ander forumlid kwamen we op een idee voor een nieuwe indeling van het fotoboek, een zogenaamde F-factor. F being fuckability. De indeling die we voor ogen hadden is als volgt (louter een voorbeeld):
FF1. te lelijk om naar te kijken
FF2. vlag over de kop
FF3. definately fuckable
FF4. OMFG waar woon jij
(een scorering van 1-10 kan natuurlijk net zo goed)

Waarom een dergelijke indeling? Nou, het heeft een aantal voordelen. Het fotoboek heeft in de eerste plaats natuurlijk gewoon de functie van de etalage van een slagerij. Mensen checken vrij letterlijk het fotoboek om te kijken wat voor vlees ze in de kuip hebben. Het zou een hoop schelen als je vooraf gewoon meiden uit de categorie die bij jou past kan kiezen, scheelt een hoop geblader, en dus ook een hoop serverload en bandbreedte. Daarnaast maakt het de gewaagde fototopics overbodig, wat de overwerkte moderatormens een hoop werk scheelt.

Een andere must-have is het MSN-adres van de desbetreffende meid (/persoon). Dat gedoe met die reacties op 't fotoboek kost alleen maar opslagruimte, dat geslijm moet uiteindelijk toch tot seks leiden, en dus kunnen ze het net zo goed via MSN afhandelen.

Wat betreft de toewijzing van de categorieen, daarvoor zullen we een panel moeten hebben, waarbij het belangrijk is dat de leden een goede smaak hebben wat vrouwen (/mensen) betreft, en bovendien een uitgebreide ervaring hebben met het scoreren van deze vrouwen (/mensen). Ik draag met plezier mezelf en een paar andere mensen voor. Nog een voordeel is dat een beoordeling door een objectief panel voorkomt dat lelijkerds valse hoop krijgen, of dat mooie meiden (/personen) aan een minderwaardigheidscomplex gaan leiden omdat ze minder dan het aantal verwachtte reacties krijgen.

Tenslotte nog een paar andere ideeen:
- Meiden van 18 dienen minstens 1 bikinifoto te includen, scheelt een hoop werk en teleurstellingen.
- Belangrijke informatie als cupmaat en seksuele ervaringen/voorkeuren zijn verplicht.
- Uitgebreide hands-on keuring door het panel voor optimale scorering.

Tot zover deze featurebeschrijving, we zijn benieuwd naar jullie ideeen.
Advertentie
Oud 27-05-2004, 23:10
El Kim
Avatar van El Kim
El Kim is offline
Ik ben er helemaal voor. Je wilt toch niet schrikken als er ineens een lelijke rotkop verschijnt. Daarom moet er bij de link naar het fotoboek de rating zijn opgenomen, zodat je je eerst kan bedenken of je wel die foto's wíl zien
__________________
<3| Lid AFCC | Er wordt flink geKoend
Oud 27-05-2004, 23:12
Verwijderd
Ik moet zeggen dat het me zeer aanspreekt. Het is nu inderdaad erg moeilijk om door het Fotoboek te bladeren, te selecteren op welke nickname je aanspreekt en dan vervolgens erachter te komen dat er een lelijke trol bijhoort. Dat soort ongemak wordt al enigszins voorkomen door een indeling naar nickname te maken: alles wat te maken heeft met depressiviteit, alternativiteit of Breezah wordt niet vermeld in de inhoudsopgave.

Ook zou het misschien een idee zijn om een soort scoreboard bij te houden per forumster. Zo kunnen toekomstige gebruikers alvast een idee krijgen over de seksuele prestaties van elk vrouwelijk lid, dat scheelt een hoop gereis en gedoe
Oud 27-05-2004, 23:12
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Dat is ook een erg goed idee. Ik geloof dat het op dit moment technisch niet mogelijk is om in het forumprofiel op te vragen of iemand een fotoboek heeft, maar als die feature ingebouwd wordt, is meteen de FF opnemen natuurlijk een peuleschil.
Oud 27-05-2004, 23:14
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
nare man schreef op 28-05-2004 @ 00:12 :
Ook zou het misschien een idee zijn om een soort scoreboard bij te houden per forumster. Zo kunnen toekomstige gebruikers alvast een idee krijgen over de seksuele prestaties van elk vrouwelijk lid, dat scheelt een hoop gereis en gedoe
Nou, in de eerste plaats is er natuurlijk de jurering door het panel, dit hoeft natuurlijk absoluut niet beperkt te blijven tot alleen een beoordeling van een foto. Je ziet bijvoorbeeld regelmatig dat mensen op meetingfoto's opeens gruwelijk lelijk zijn, simpelweg omdat ze daar niet zelf de foto hebben kunnen beinvloeden.

Dus om de scorering volledig objectief te houden zie ik ook hier een extra taak voor het panel weggelegd.
Oud 27-05-2004, 23:16
El Kim
Avatar van El Kim
El Kim is offline
Maar 1 ding: meisjes hebben natuurlijk net zo goed recht op vleeskeuring, en daarom stel ik voor om ook bij de jongens een rating in te voeren
__________________
<3| Lid AFCC | Er wordt flink geKoend
Oud 27-05-2004, 23:18
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
*Kim EL* schreef op 28-05-2004 @ 00:16 :
Maar 1 ding: meisjes hebben natuurlijk net zo goed recht op vleeskeuring, en daarom stel ik voor om ook bij de jongens een rating in te voeren
Natuurlijk, dat was ook allerzinds de bedoeling! Ik heb het topic vanuit mijn eigen optiek geschreven, maar het lijkt me niet meer dan fair dat de heren ook beoordeeld worden door het vrouwelijke deel van het panel. Op deze manier kan ook gezorgd worden dat lelijkers niet op mooierds kunnen reageren.
Oud 27-05-2004, 23:21
El Kim
Avatar van El Kim
El Kim is offline
Citaat:
Chimera schreef op 28-05-2004 @ 00:18 :
Natuurlijk, dat was ook allerzinds de bedoeling! Ik heb het topic vanuit mijn eigen optiek geschreven, maar het lijkt me niet meer dan fair dat de heren ook beoordeeld worden door het vrouwelijke deel van het panel. Op deze manier kan ook gezorgd worden dat lelijkers niet op mooierds kunnen reageren.
En zo is het Je wilt toch niet dat een trol je ineens gaat stalken ofzo
__________________
<3| Lid AFCC | Er wordt flink geKoend
Oud 27-05-2004, 23:22
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
*Kim EL* schreef op 28-05-2004 @ 00:21 :
En zo is het
Ik ben erg benieuwd naar een reactie van Koen. Een extra SQL column, wat extra checks en een stukje admin-interface voor het panel is alles wat nodig is lijkt me?
Oud 27-05-2004, 23:36
El Kim
Avatar van El Kim
El Kim is offline
Als wij deze nieuwe feature moeten doorvoeren, moet het panel natuurlijk snel samengsteld worden en getest worden, wie prikt er een datum?
__________________
<3| Lid AFCC | Er wordt flink geKoend
Oud 27-05-2004, 23:37
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
*Kim EL* schreef op 28-05-2004 @ 00:36 :
Als wij deze nieuwe feature moeten doorvoeren, moet het panel natuurlijk snel samengsteld worden en getest worden, wie prikt er een datum?
Aankomende woensdag?
Oud 27-05-2004, 23:38
El Kim
Avatar van El Kim
El Kim is offline
Citaat:
Chimera schreef op 28-05-2004 @ 00:37 :
Aankomende woensdag?
Aangezien wij eerst een reactie moeten afwachten of men deze nieuwe feature wil doorvoeren, zou ik zeggen dat we nog even moeten wachten met de datum. Je zou zomaar tijd en energie verspillen aan iets wat afgekeurd wordt.
__________________
<3| Lid AFCC | Er wordt flink geKoend
Oud 27-05-2004, 23:41
Verwijderd
Citaat:
*Kim EL* schreef op 28-05-2004 @ 00:38 :
Aangezien wij eerst een reactie moeten afwachten of men deze nieuwe feature wil doorvoeren, zou ik zeggen dat we nog even moeten wachten met de datum. Je zou zomaar tijd en energie verspillen aan iets wat afgekeurd wordt.
Dit vind ik toch echt wel een feature die geimplementeerd dient te worden. Enkele forumbazen zullen zelf mee kunnen praten over het nut dat het zal opleveren voor hun 'buitenforum' praktijken.
Oud 27-05-2004, 23:55
McCaine
Avatar van McCaine
McCaine is offline
Citaat:
Chimera schreef op 28-05-2004 @ 00:18 :
Ik heb het topic vanuit mijn eigen optiek geschreven, maar het lijkt me niet meer dan fair dat de heren ook beoordeeld worden door het vrouwelijke deel van het panel.
Waarom de vrouwelijke leden?
__________________
In Memoriam: Matthew Shepard(1976-1998)-Wake up, meet reality! mccaine.blogspot.com|geengodengeenmeesters.blogspot.com
Oud 28-05-2004, 00:00
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
McCaine schreef op 28-05-2004 @ 00:55 :
Waarom de vrouwelijke leden?
Goed, let me refphrase, ik heb het geschreven vanuit mijn heteroseksuele mannelijke optiek, hoewle ik wel denk dat zowel heteroseksuele vrouwen als homoseksuele mannen op ongeveer dezelfde score uit zouden komen, maar dat zouden we moeten uitzoeken.

En nu ga ik slapen.
Oud 28-05-2004, 00:00
El Kim
Avatar van El Kim
El Kim is offline
Citaat:
McCaine schreef op 28-05-2004 @ 00:55 :
Waarom de vrouwelijke leden?
Aangezien 80% van de bevolking hetero is, zullen de vrouwen het meest objectief over mannen kunnen beoordelen. Maar uiteraard is hier gegeneraliseerd, homo's mogen natuurlijk ook meestemmen.
__________________
<3| Lid AFCC | Er wordt flink geKoend
Oud 28-05-2004, 00:03
Verwijderd
Citaat:
*Kim EL* schreef op 28-05-2004 @ 01:00 :
Aangezien 80% van de bevolking hetero is, zullen de vrouwen het meest objectief over mannen kunnen beoordelen. Maar uiteraard is hier gegeneraliseerd, homo's mogen natuurlijk ook meestemmen.
Tuurlijk, dit is niet slechts bedoeld als een puur hetero-gericht seksistisch initiatief. Zoals Chimera al treffend verwoordt, gaat het om de keuringsfunctie die uitgaat van het Fotoboek. Die heeft zowel betrekking op mannen -> vrouwen, als vrouwen -> mannen
Oud 28-05-2004, 00:18
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 28-05-2004 @ 00:07 :
Een andere must-have is het MSN-adres van de desbetreffende meid (/persoon). Dat gedoe met die reacties op 't fotoboek kost alleen maar opslagruimte, dat geslijm moet uiteindelijk toch tot seks leiden, en dus kunnen ze het net zo goed via MSN afhandelen.
Ads door Google
Oud 28-05-2004, 01:33
Rollo Tomasi
Avatar van Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Kunnen we de mensen in de categorie FF1 automatisch laten bannen? Dat scheelt dan weer een hoop drama als ze hun hart willen uitstorten op Psych.
__________________
Mein Name ist Joachim von Hassel/Ich bin Pilot der Bundeswehr/und sende Ihnen aus meinem Flugzeug/den Funkspruch den niemand hört
Oud 28-05-2004, 06:23
El Kim
Avatar van El Kim
El Kim is offline
Citaat:
Rollo Tomasi schreef op 28-05-2004 @ 02:33 :
Kunnen we de mensen in de categorie FF1 automatisch laten bannen? Dat scheelt dan weer een hoop drama als ze hun hart willen uitstorten op Psych.
Natuurlijk kan dat. Graag zelfs.
__________________
<3| Lid AFCC | Er wordt flink geKoend
Oud 28-05-2004, 07:01
Verwijderd
Die kunnen dan meteen op de FF1 banlijst

Ik vind een dergelijk systeem een enorme verbetering
Oud 28-05-2004, 09:56
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Rollo Tomasi schreef op 28-05-2004 @ 02:33 :
Kunnen we de mensen in de categorie FF1 automatisch laten bannen? Dat scheelt dan weer een hoop drama als ze hun hart willen uitstorten op Psych.
Nou, kijk, die mensen zijn ook gewoon eenzaam. Als je die mensen dan gewoon bij de andere FF1 mensen stopt, kunnen ze het fijn onderling uitzoeken, en worden er ook minder egotjes vertrapt omdat ze afgewezen worden door FF2+ mensen.
Oud 28-05-2004, 10:12
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Lol.
__________________
I like my new bunny suit
Oud 28-05-2004, 10:24
Mu
Avatar van Mu
Mu is offline
Je moet oppassen niet je eigen gedachten tot algemene gedachten te verheffen.
Oud 28-05-2004, 10:31
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Mu schreef op 28-05-2004 @ 11:24 :
Je moet oppassen niet je eigen gedachten tot algemene gedachten te verheffen.
Natuurlijk niet, ik ben dan ook voor het opzetten van een panel dat gewoon een zo objectief mogelijk oordeel kan vellen. Ieder persoon heeft bepaalde universele plus- en minpunten, daar valt niet of nauwelijks over te debatteren.
Advertentie
Oud 28-05-2004, 10:33
Mu
Avatar van Mu
Mu is offline
Citaat:
Chimera schreef op 28-05-2004 @ 11:31 :
Natuurlijk niet, ik ben dan ook voor het opzetten van een panel dat gewoon een zo objectief mogelijk oordeel kan vellen. Ieder persoon heeft bepaalde universele plus- en minpunten, daar valt niet of nauwelijks over te debatteren.
Ik heb het over dit hele idee.

Ach, alhoewel, je hebt ook wel gelijk denk ik, het fotoboek is wel gewoon een slagerij. Maar ook weer niet voor iedereen denk ik...bovendien vinden meisjes het altijd fijn het gevóel te hebben dat ze niet als vlees behandeld worden , dus uiteindelijk heb je er nadeel bij, als je erop uit bent eens flink te neuken
Oud 28-05-2004, 10:43
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Mu schreef op 28-05-2004 @ 11:33 :
Ach, alhoewel, je hebt ook wel gelijk denk ik, het fotoboek is wel gewoon een slagerij. Maar ook weer niet voor iedereen denk ik...bovendien vinden meisjes het altijd fijn het gevóel te hebben dat ze niet als vlees behandeld worden , dus uiteindelijk heb je er nadeel bij, als je erop uit bent eens flink te neuken
Komop, laten we de gristelijke ethiek even overboord zetten, en ons focussen op waar we hier voor komen. Denk je serieus dat meiden het vervelend vinden complimentjes te krijgen? Ik weet zeker dat als we een dergelijke F-factor aanhouden, dit het aantal teleurstellingen op een dusdanige manier omlaag haalt dat 'de forummer' gemiddeld genomen een stuk meer happy wordt.
Oud 28-05-2004, 10:56
Mu
Avatar van Mu
Mu is offline
Citaat:
Chimera schreef op 28-05-2004 @ 11:43 :
Komop, laten we de gristelijke ethiek even overboord zetten, en ons focussen op waar we hier voor komen. Denk je serieus dat meiden het vervelend vinden complimentjes te krijgen? Ik weet zeker dat als we een dergelijke F-factor aanhouden, dit het aantal teleurstellingen op een dusdanige manier omlaag haalt dat 'de forummer' gemiddeld genomen een stuk meer happy wordt.
Ik heb verder geen christelijke ethiek om over boord te zetten; echter ik denk wel dat meisjes enerzijds op zoek zijn naar de lul, ja, maar ik denk ook wel dat ze daarbij graag in de illusie willen leven dat ze geen sletjes zijn. Ze willen game, vermoed ik.
Oud 28-05-2004, 12:58
Verwijderd
Citaat:
Mu schreef op 28-05-2004 @ 11:56 :
Ik heb verder geen christelijke ethiek om over boord te zetten; echter ik denk wel dat meisjes enerzijds op zoek zijn naar de lul, ja, maar ik denk ook wel dat ze daarbij graag in de illusie willen leven dat ze geen sletjes zijn. Ze willen game, vermoed ik.
Die kunnen ze krijgen omdat ze op voet van gelijkheid de mogelijkheid hebben om over de jongens in het Fotoboek te oordelen. Zoals gezegd, het is geenszins een eenzijdige vleeskeuring, meer een markt waar vraag en aanbod bijeen wordt gebracht. Daar hebben de dames geen bezwaar tegen, me dunkt. Niemand wil afspreken met een lelijke loser of een seksueel gefrustreerde freak, en middels deze weg kan de dame in kwestie vantevoren uitzoeken of het wel verstandig is haar aanstaande date daadwerkelijk te gaan ontmoeten.

Oud 28-05-2004, 13:55
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Voor vlees ga ik naar de slager

[edit: over eten gesproken...]
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 29-05-2004, 00:07
Verwijderd
Jij krijgt van mij zeker wel een hoog cijfer hoor
Oud 29-05-2004, 00:37
NERD
Avatar van NERD
NERD is offline
OMG wat een wijze mensen in deze topic
Oud 29-05-2004, 11:01
Skippy
Avatar van Skippy
Skippy is offline
Dit topic is zo onzinnig dat ik twijfel tussen de en de
__________________
*boing boing boing*
Oud 01-06-2004, 21:01
Verwijderd
Ik ben eigenlijk er zwaar op tegen. Wat heeft t nou voor een zin om mensen te keuren? Dat vind ik heel laag en zwak. Dan ga je mensen beoordelen op hun uiterlijk? How low can you go? Het is niet echt leuk om van de zogehete gemiddelde forummer te horen dat je een *lekkere geile kop* bezit. Of dat je hoofd *te lelijk is voor woorden en dat je beter je foto's maar kunt weghalen voordat je nog meer wordt afgezeken*. Denk je nou echt dat mensen zich daardoor beter gaan voelen? Of dat je uiteindelijk een fotoboek overhoudt met mensen die zo'n geile kop bezitten?

Ik vind het buitengewoon laag en kinderlijk om het, ik citeer, "vlees in de kuip te keuren"! Het klinkt barbaars, en zelfs met een andere benaming, vind ik het ziek.
Oud 01-06-2004, 21:42
AJMouse
Avatar van AJMouse
AJMouse is offline
^^^^^

hahaha
__________________
Há lekker, appeltaart!
Oud 01-06-2004, 22:04
Skippy
Avatar van Skippy
Skippy is offline
Citaat:
Lilith schreef op 01-06-2004 @ 22:01 :
Ik ben eigenlijk er zwaar op tegen. Wat heeft t nou voor een zin om mensen te keuren? Dat vind ik heel laag en zwak. Dan ga je mensen beoordelen op hun uiterlijk? How low can you go? Het is niet echt leuk om van de zogehete gemiddelde forummer te horen dat je een *lekkere geile kop* bezit. Of dat je hoofd *te lelijk is voor woorden en dat je beter je foto's maar kunt weghalen voordat je nog meer wordt afgezeken*. Denk je nou echt dat mensen zich daardoor beter gaan voelen? Of dat je uiteindelijk een fotoboek overhoudt met mensen die zo'n geile kop bezitten?

Ik vind het buitengewoon laag en kinderlijk om het, ik citeer, "vlees in de kuip te keuren"! Het klinkt barbaars, en zelfs met een andere benaming, vind ik het ziek.
En deze reply verdient niks anders dan een
__________________
*boing boing boing*
Ads door Google
Oud 01-06-2004, 22:45
El Kim
Avatar van El Kim
El Kim is offline
Citaat:
Lilith schreef op 01-06-2004 @ 22:01 :
Ik ben eigenlijk er zwaar op tegen. Wat heeft t nou voor een zin om mensen te keuren? Dat vind ik heel laag en zwak. Dan ga je mensen beoordelen op hun uiterlijk? How low can you go? Het is niet echt leuk om van de zogehete gemiddelde forummer te horen dat je een *lekkere geile kop* bezit. Of dat je hoofd *te lelijk is voor woorden en dat je beter je foto's maar kunt weghalen voordat je nog meer wordt afgezeken*. Denk je nou echt dat mensen zich daardoor beter gaan voelen? Of dat je uiteindelijk een fotoboek overhoudt met mensen die zo'n geile kop bezitten?

Ik vind het buitengewoon laag en kinderlijk om het, ik citeer, "vlees in de kuip te keuren"! Het klinkt barbaars, en zelfs met een andere benaming, vind ik het ziek.
Doe niet zo politiek correct. Val jij op een wandelende grindtegel? Nee.
__________________
<3| Lid AFCC | Er wordt flink geKoend
Oud 01-06-2004, 22:55
Verwijderd
Citaat:
Lilith schreef op 01-06-2004 @ 22:01 :
(...)

Ik vind het buitengewoon laag en kinderlijk om het, ik citeer, "vlees in de kuip te keuren"! Het klinkt barbaars, en zelfs met een andere benaming, vind ik het ziek.
sar·cas·me (het ~)
1 bittere, bijtende spot
Oud 01-06-2004, 23:30
Verwijderd
Haha.

Ik heb nu al gelachen, vandaag.
Oud 01-06-2004, 23:52
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline


Fuck it, de FF komt er gewoon, of jullie nou willen of niet!
Oud 02-06-2004, 00:15
Koen
Avatar van Koen
Koen is offline
Citaat:
Chimera schreef op 02-06-2004 @ 00:52 :
Fuck it, de FF komt er gewoon, of jullie nou willen of niet!
Oh?
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:25.