Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Scholieren.com / Beleidszaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-06-2004, 17:27
Verwijderd
Ik zat me af te vragen, hebben we nu op psychologie helemaal geen steekwoordentopic meer? Want er was weer een nieuwe, maar die had 500 posts en was gesloten. Mag er geen nieuwe meer geopend worden? Of heeft gewoon niemand dat gedaan?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-06-2004, 17:32
Verwijderd
Steekwoorden? Er mag daar toch niet gepraat worden over AM?
Met citaat reageren
Oud 22-06-2004, 17:40
Chaucus
Avatar van Chaucus
Chaucus is offline
Citaat:
perseus schreef op 22-06-2004 @ 18:32 :
Steekwoorden? Er mag daar toch niet gepraat worden over AM?
Nee, jij bent grappig

Daar was een regeltje voor toch...iets met andere topics (LJH) die even of oneven waren?
__________________
Ik blijf hopen, want hoop mag er altijd zijn
Met citaat reageren
Oud 22-06-2004, 17:47
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Hé goed dat je erover begint. Ik dacht er af en toe wel aan, maar vergat toch steeds weer te overleggen. Dat ga ik nu doen.


@chaucus: De regeling die bestond gaat iig niet meer op.
__________________
Met citaat reageren
Oud 22-06-2004, 18:23
Chaucus
Avatar van Chaucus
Chaucus is offline
Citaat:
dreen schreef op 22-06-2004 @ 18:47 :
Hé goed dat je erover begint. Ik dacht er af en toe wel aan, maar vergat toch steeds weer te overleggen. Dat ga ik nu doen.


@chaucus: De regeling die bestond gaat iig niet meer op.
Ik vind t prima hoor....kon t ook al niet meer vinden
__________________
Ik blijf hopen, want hoop mag er altijd zijn
Met citaat reageren
Oud 22-06-2004, 18:28
Verwijderd
Oke
Er was namelijk ooit een beleid boven aan psychologie, maar dat was er ook niet meer, dus ik was even benieuwd.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2004, 18:47
Verwijderd
Citaat:
dreen schreef op 22-06-2004 @ 18:47 :
@chaucus: De regeling die bestond gaat iig niet meer op.
Waarom niet?
Met citaat reageren
Oud 22-06-2004, 19:13
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 22-06-2004 @ 19:47 :
Waarom niet?
Dat vraag ik me ook af...
__________________
Drie.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2004, 19:23
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
De regel was (geloof ik): 1 steekwoordentopic per 2 lucht-je-hart topics. Dat omdat mensen in het steekwoordentopic snel oververhit raakten, elkaar verkeerd begrepen en persoonlijk werden. Niet zelden maakte iemand zich zorgen over een ander omdat zijn steekwoorden nogal depri overkwamen en het niet geheel te begrijpen viel, met zo weinig woorden.

Nu hebben we dus twee mogelijkheden:

- Ervan uit gaan dat het afgekoeld is en weer aan de hand van het oude beleid verder gaan.
- Ervan uit gaan dat de situatie geen steek veranderd is en de regeling zo houden.

Dus, argumenten?
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 22-06-2004, 19:32
Verwijderd
Ik zie niet in waarom we het opeens weer om zouden gooien?
Tot nog toe vind ik dit prima werken. Bovendien gebruiken de meeste mensen het LJH-topic tegenwoordig ook als een soort van steekwoordentopic en omgekeerd gebeurde ook wel, ik denk eigenlijk dat LJH het alleen wel af kan, maar voor de mensen die toch graag ook een steekwoordentopic willen, is volgens mij deze regel prima (bij LJH #6 werd ook geen nieuwe steekwoordentopic geopend of was de oude toen nog niet vol?). En de kans dat het weer zo 'oververhit' wordt, loop je dan ook minder, denk ik.

Ik ben er iig voor om die regel gewoon te handhaven.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2004, 19:36
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 22-06-2004 @ 20:32 :
(bij LJH #6 werd ook geen nieuwe steekwoordentopic geopend of was de oude toen nog niet vol?).
De oude was nog niet vol.

Verder; imho is er geen aanleiding om het weer om te gooien
& bovendien; die regel is toentertijd niet voor niets gemaakt...?
__________________
Drie.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2004, 20:31
Verwijderd
Citaat:
perseus schreef op 22-06-2004 @ 18:32 :
Steekwoorden? Er mag daar toch niet gepraat worden over AM?
Heers
Met citaat reageren
Oud 22-06-2004, 21:46
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Ik heb het niet meer bijgehouden welk topic wanneer geopend is. Iig is een pauze prima, alleen de regeling die eerder was opgesteld ging er vanuit dat het steekwoordentopic sneller vol zou zijn.

Bij welk LJH nummer doen we hem weer open?
__________________
Met citaat reageren
Oud 22-06-2004, 21:58
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
@dreen; nummer acht gewoon?

Citaat:
Kruimel schreef op 22-06-2004 @ 20:23 :
- Ervan uit gaan dat het afgekoeld is en weer aan de hand van het oude beleid verder gaan.
Zoals in het verleden gebleken is, werkt het oude beleid niet,
dit werkt kennelijk wel. (ik heb iig geen tekens gezien dat het
niet werkt ed?) Dan snap ik niet waarom het nu weer aan de
hand van het oude beleid verder 'moet', het lijkt mij nl dat het
de bedoeling is dat het ook 'afgekoeld' blijft ed...?

Citaat:
- Ervan uit gaan dat de situatie geen steek veranderd is en de regeling zo houden.
Dat de situatie geen steek veranderd is wil ik niet zeggen,
integendeel zelfs... Maar juist dat lijkt mij een argument om
dit ook zo te houden.

Als er niets veranderd was, zouden we juist opnieuw naar andere mogelijkheden op zoek moeten gaan ed, imho. Het
was toch ook de bedoeling dat er iets zou veranderen?
__________________
Drie.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2004, 22:08
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Oke, dat is al vrij rap.

Misschien kunnen leden even zeggen wat ze van het steekwoorden topic vinden? Of ze de rentree geslaagd vonden ed.
__________________
Met citaat reageren
Oud 23-06-2004, 08:44
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Ik vind het een zinloos topic. Het kan prima in LJH...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 23-06-2004, 10:23
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik vind het steekwoordentopic fijn, zeker naast het LJH. Ik vind niet dat het een het ander kan vervangen. Ik post eigenlijk iedere dag wel mijn steekwoorden terwijl ik niet iedere dag de moeite neem om een verhaal in het LJH te posten. Voor mij ligt de drempel om in het LJH te posten net iets hoger dan in het steekwoordentopic. Ik vind het nieuwe steekwoordentopic trouwens niet veel anders dan het oude steekwoordentopic of de kronieken. Ik zou het fijn vinden als er weer een nieuwe komt.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 23-06-2004, 10:34
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 23-06-2004 @ 11:23 :
Ik vind het steekwoordentopic fijn, zeker naast het LJH. Ik vind niet dat het een het ander kan vervangen. Ik post eigenlijk iedere dag wel mijn steekwoorden terwijl ik niet iedere dag de moeite neem om een verhaal in het LJH te posten. Voor mij ligt de drempel om in het LJH te posten net iets hoger dan in het steekwoordentopic. Ik vind het nieuwe steekwoordentopic trouwens niet veel anders dan het oude steekwoordentopic of de kronieken. Ik zou het fijn vinden als er weer een nieuwe komt.
Dat geldt voor mij ook (als ik er al in post). In het steekwoorden topic kan je met een paar woorde je hele stemming weergeven en wat er in je omgaat en zo. Het LJH topic is anders.. meer voor lange verhalen. Die wil ik alleen typen in uitzonderlijke gevallen.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 23-06-2004, 11:09
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Wat mij betreft blijft het gewoon zoals het is. Ik denk niet dat het even leuk en aardig blijft als we weer naar de oude regel teruggaan. Het beleid is niet voor niets veranderd.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 23-06-2004, 11:22
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 23-06-2004 @ 12:09 :
Wat mij betreft blijft het gewoon zoals het is. Ik denk niet dat het even leuk en aardig blijft als we weer naar de oude regel teruggaan. Het beleid is niet voor niets veranderd.
Ja. Lijkt me logisch. Maar wanneer gebeurt er dan wat en wanneer mag wat dan open?
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 23-06-2004, 11:24
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
Citaat:
grl schreef op 23-06-2004 @ 12:22 :
Ja. Lijkt me logisch. Maar wanneer gebeurt er dan wat en wanneer mag wat dan open?
Dat betekent dan dat er een nieuwe steekwoordentopic mag
komen als de LJH op een even aantal is... (in dit geval dus bij
#8)
__________________
Drie.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2004, 11:27
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Quiana schreef op 23-06-2004 @ 12:24 :
Dat betekent dan dat er een nieuwe steekwoordentopic mag
komen als de LJH op een even aantal is... (in dit geval dus bij
#8)
Okay
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 23-06-2004, 18:14
Verwijderd
Oke, mooi.

Ik vind trouwens ook dat naast het LJH-topic er een steekwoordentopic moet zijn. Steekwoorden zijn voor mij meestal makkelijker dan een heel verhaal schrijven. Dus.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2004, 18:22
Verwijderd
Citaat:
Mushu schreef op 23-06-2004 @ 19:14 :
Ik vind trouwens ook dat naast het LJH-topic er een steekwoordentopic moet zijn. Steekwoorden zijn voor mij meestal makkelijker dan een heel verhaal schrijven. Dus.
De meeste mensen posten ook steekwoorden in het LJH en omgekeerd. Maar goed, omdat veel mensen ook een steekwoordentopic wilden, is er dus gekozen voor deze oplossing.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2004, 18:31
Arashi
Arashi is offline
waarom kan het niet zo zijn dat je zelf de manier kiest waarop je post in de LJH? de een post makkelijker in steekwoorden, de ander in een lang verhaal; waarom kan dat niet in 1 topic?

(in het verleden heb ik ook iets dergelijks gepost geloof ik, maar goed, echt duidelijk is het me nog steeds niet geworden, sorry)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-06-2004, 19:24
Verwijderd
@Arashi: Wat mij betreft kan dat ook, maar leden dachten daar geloof ik anders over?
Met citaat reageren
Oud 23-06-2004, 20:49
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Arashi schreef op 23-06-2004 @ 19:31 :
waarom kan het niet zo zijn dat je zelf de manier kiest waarop je post in de LJH? de een post makkelijker in steekwoorden, de ander in een lang verhaal; waarom kan dat niet in 1 topic?
Je zou dan weer een soort kroniekentopic krijgen en dat beviel mij eigenlijk ook wel. Soms heb ik wel zin om dingen twee keer te posten (vooral positieve dingen) en soms ook niet (vooral negatieve dingen) dus soms post ik zowel in het LJH als in de steekwoorden en soms in een van beide.

Het is toch trouwens wel zo dat er pas een nieuw steekwoordentopic komt als het LJH een even aantal is maar als er dan een oneven aantal komt en het steekwoordentopic is dan blijft het toch nog open maar hoe ga je daarna dan weer verder? Volgens mij zit het LJH veel sneller vol dan het steekwoordentopic dus dan zou je bijna constant achter elkaar een steekwoordentopic krijgen zonder pauze ertussen?

ik hoop dat dit duidelijk is want ik kom op dit moment niet zo goed uit mijn woorden, ik slaap al half
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 23-06-2004, 21:21
Verwijderd
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 23-06-2004 @ 21:49 :
Volgens mij zit het LJH veel sneller vol dan het steekwoordentopic dus dan zou je bijna constant achter elkaar een steekwoordentopic krijgen zonder pauze ertussen?
Er is nu toch ook een redelijke pauze?
Met citaat reageren
Oud 23-06-2004, 21:23
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 23-06-2004 @ 22:21 :
Er is nu toch ook een redelijke pauze?
Ja, maar is er dan nu niet een even LJH overgeslagen?
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 23-06-2004, 21:41
Verwijderd
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 23-06-2004 @ 22:23 :
Ja, maar is er dan nu niet een even LJH overgeslagen?
Toen was het steekwoordentopic toch ook nog niet vol?

Wat moet je met twee steekwoordentopics tegelijk open?
Met citaat reageren
Oud 23-06-2004, 21:46
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 23-06-2004 @ 22:41 :
Toen was het steekwoordentopic toch ook nog niet vol?

Wat moet je met twee steekwoordentopics tegelijk open?
Nee, dat is dus ook wat ik bedoelde. Maar stel dat ie net dicht is en er is dan weer een even LJH dan komt er toch nog geen nieuwe of wel? Dat is eigenlijk wat ik wou weten.

sorry, ik kom vanavond echt niet uit mijn woorden, kan niet opschrijven wat ik bedoel
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 23-06-2004, 21:47
Verwijderd
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 23-06-2004 @ 22:46 :
Nee, dat is dus ook wat ik bedoelde. Maar stel dat ie net dicht is en er is dan weer een even LJH dan komt er toch nog geen nieuwe of wel? Dat is eigenlijk wat ik wou weten.

sorry, ik kom vanavond echt niet uit mijn woorden, kan niet opschrijven wat ik bedoel
Stel stel stel, als als als.

Mjah, dan zou er idd een nieuwe geopend mogen worden, dat is de regel.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Eindexamens 2004 Eindexamenjaar-steekwoorden
Daantje_0705
28 29-06-2004 09:36
Beleidszaken (psych) AM beleid een beetje overdreven..
~~dolce~~
94 27-12-2003 10:24
Beleidszaken [psych] Blijf positief beleid
Miracle
60 22-11-2003 18:09
Beleidszaken [psych] blijf positief-beleid
Miracle
0 23-10-2003 16:23
Psychologie vertrouwenspersoon
Verwijderd
40 22-09-2003 17:22
De Kantine beschijf hoe je je nu voelt
WolterB
89 29-01-2003 18:27


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:09.