Oud 16-06-2005, 22:14
Verwijderd
Ik was eigenlijk best rustig, maar dat was denk ik omdat ik al wist dat ik geslaagd was.
Advertentie
Oud 16-06-2005, 22:15
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Ik was helemaal van de kaart, door de onverwachtsheid, maar ook ontzettend blij.
__________________
Oud 16-06-2005, 22:57
Verwijderd
Nah ja, ondanks dat ik toch even begon te stressen door de lage normeringen, toch redelijk gelaten het nieuwd ontvangen.
Oud 16-06-2005, 23:09
Donny must die
Donny must die is offline
gesprek verliep tamelijk rustig en het juichen waar ik op verwacht had, kwam maar niet, ik was ngo te tensed.
Oud 17-06-2005, 00:31
Liss
Avatar van Liss
Liss is offline
Beetje verbaasd was ik wel Ik twijfelde best wel of ik het gehaald had en had verwacht dat als ik het gehaald had het ook maar net zou zijn..
Wij moesten om 20:00 op school zijn waar het bekend zou worden gemaakt en het was zoals altijd een zootje. Engels en wiskunde waren nog niet bekend voor en voor de havo waren niet eens lijsten mr goed dat laatste deed ik niet. Met zn allen in een lokaaltje werden de lijsten uitgedeeld op alfabetische volgorde (ik begin met een z..) en dat ging erg rommelig ook, halverwege stopten ze ineens en gingen ze even kijken of engels cijfers er al waren en waren ze ff bezig, bah. Zit de helft daar die het al weet en derest in de stress, vaag allemaal.
Echt iedereen met een heel pakket was gezakt op een vriendin na, die had een her dus ik was al bang dat ik ook gezakt zou zijn maaaar ik was geslaagd en nog met mooie cijfers die ik niet verwacht had ook, was dus ergggg blij en verbaasd
Uiteindelijk ben alleen ik dus geslaagd van de vwoers met een heel pakket en dan die vriendin met een her mayb nog, echt weinig
Wel zaten er erg veel mensen met een paar vakken, daar waren er gelukkig iets meer van geslaagd mr ook niet bepaald veel ofzo
__________________
Everything should be made as simple as possible, but not simpler.
Oud 17-06-2005, 08:46
Lady Lazarus
Avatar van Lady Lazarus
Lady Lazarus is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 16-06-2005 @ 21:35 :
Sorry hoor
Ik vind het eigenlijk wel lief
__________________
Dying. Is an art, like everything else. I do it exceptionally well. || "It's a wonder I'm here at all. My pussy got soaking wet."
Oud 17-06-2005, 09:08
koekiemonstertje
Avatar van koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
Tussen 18.00 en 19.00 zou er gebeld worden al je en her of gezakt was. Ik zat net op msn en horde dat er al een aantal mensen slecht nieuws hadden gehad...
Werd ik om 18.15 gebeld.... Ik stond dus al te huilen....
Was het me tante....
Om 18.30 belt me neef dat hij geslaagd is.....
en toen belde er om 18.50 een enquete bureau...
Je snapt wel dat ik het al 3x bijna begeven had...

Maar goed om 19.10 belde mijn eco leraar:
'Hallo, ik wil je graag even je cijfers doorgeven en je feliciteren'
Toen deed ik heel koelbloeding
__________________
Dromendief
Oud 17-06-2005, 09:24
Verwijderd
Ik zou tussen 17.00 en 18.00 gebeld worden
Om 17.10 ging de telefoon.
(Van te voren was mijn broertje nog even grappig door de telefoon een keer over te laten gaan )
En toen was het de mentor.
'Ben je zenuwachtig'
'Ja!'
'Is nergens voor nodig! Je bent geslaagd, gefeliciteerd!'
'Wow danku blablabla'
'Ja ik was nog even bezorgd over jou of je het wel ging halen'
*dankje mevrouw*
'Maar gelukkig heb je het gehaald!'
Doei Doei

Hoezééé
Oud 17-06-2005, 09:26
0oFZo0
Avatar van 0oFZo0
0oFZo0 is offline
ik besef volgens mij nog niet echt dat ik gelsaagd ben ...
Misschien vanmiddag
__________________
ofzoiets
Oud 17-06-2005, 09:28
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik wist het woensdag eigenlijk al zeker omdat mijn tekenleraar me had verteld dat ik een zes had voor mijn CPE.

Ik reageerde nogal mat, want ik was (ben) moe van het gala en zo
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 18-06-2005, 19:44
Vanilia
Avatar van Vanilia
Vanilia is offline
Ik zou donderdag tussen 16.00 en 17.00 gebeld worden of ik geslaagd of gezakt was... om 10 voor half 5 ging de telefoon.. En mijn coach zei: Gefeliciteerd je bent geslaagd. En ik ging janken en toen vertelde ze mijn mooie cijfers en toen was het zuipen!
__________________
Fe este dia que hora
Oud 18-06-2005, 23:01
Morgan le Fay
Avatar van Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
half 4 was ik zenuwachtig. 10 voor 4 ging telefoon, toen ik hoorde dat het mijn mentrix was ging ik mentaal van: yesss! want voor een her en zakken belt de conrector (man). De rest was wazig want ik werd tijdens het bellen doodgeknuffeld door vrienden en zusje
__________________
Bavi-Jezus en Paddo-Jezus heerschen!
Oud 19-06-2005, 16:41
Gesch-herrer
Gesch-herrer is offline
Ik heb dus een her..terwijl ik er al helemaal vanuit ging dat ik was gezakt, was dus nog een meevaller Maargoed, degene die mij het nieuws vertelde zei het op zo'n ontzettende negatieve manier, btj jammer Ik bedoel, er is toch nog niks an de hand, het kon erger..
Dus ik reageerde nogal van jaah, nou en? Het leek eerder alsof ik mijn omgeving moest oppeppen dan dat zij mij moesten steunen ofzow Maarjaaaaa
Advertentie
 

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel 72
Geel
500 05-09-2010 20:00
De Kantine Weerwolfspel #53
Verwijderd
500 16-11-2008 19:32
De Kantine Weerwolfspel #30 deel 2
Hanneke
231 24-03-2007 23:11
Eindexamens 2003 [VWO] Laat hier weten of jij geslaagd bent!
Snufje
119 16-06-2003 23:37
Eindexamens 2003 Wat deed jij toen je hoorde dat je geslaagd/ gezakt bent?
Rapido
58 15-06-2003 20:23
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Gibraltar; Spaans of Engels?
BARON
10 11-11-2002 12:11


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:01.