Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-06-2009, 18:40
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
Hallo mensen,

Allereerst thanks dat jullie dit willen lezen.
De vakantie komt eraan en ik wil graag gaan zwemmen, maar ik heb een probleem.
Ik word echt nooitnooitnooit bruin en ik ben wat aangekomen
Ik ben 1.75 lang.
Een tankini lijkt me ook een oplossing, maar die heb ik nog nooit gekocht...
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-06-2009, 18:45
Verwijderd
pics
Met citaat reageren
Oud 29-06-2009, 18:46
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
Ik dacht: Hm, nog geen zwemkledingtopic. De eer is aan mij.
Wat voor zwemkleding draag je, waar koop je het, ben je op zoek naar een leuke zaak voor zwemkleding?
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Met citaat reageren
Oud 29-06-2009, 18:50
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ik heb drie bikini's, 1 zeeblauwe ( ik haat het woord turquoise), 1 met een groene en blauwe blaadjesprint met van die tussenstukken met raffia eromheen( klinkt wel suf als ik het zo zeg maar hij is wel tof) en 1 rode met hawaiibloemen. ik koop ze meestal gewoon bij H&M of hunkemoller ofzo. ik ga er niet echt naar op zoek want ik vind een hoop bikini's leuk genoeg om aan te trekken, zo ontzettend vaak heb ik ze ook weer niet aan.
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Met citaat reageren
Oud 29-06-2009, 19:36
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
Citaat:
pics
Heb ik helaas niet. Wit, lichtbruin haar, donkerblauwe ogen. Kan je daar al iets mee?
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Met citaat reageren
Oud 29-06-2009, 20:48
Larry Flint
Larry Flint is offline
Samengevoegd want vind het echt een beetje onzin om er 2 van dezelfde user te doen over bijna hetzelfde .

Ot:
Ik heb een aantal zwarte/witte/grijze broekjes/bovenstukjes met en zonder van die touwtjes of van die rondjes aan de zijkant en met/zonder pailletjes of stipjes of whatever, en ik kan ze allemaal met elkaar matchen dus ik vind het prima . Ik geef er weinig geld aan uit, koop liever elk jaar wat nieuws.
__________________
All I'm guilty of is bad taste.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2009, 21:09
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik doe niet aan zwemkleding, want ik ga nooit zwemmen. Omdat ik niet gezien wil worden in zwemkleding.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2009, 21:15
BB17
BB17 is offline
Ik heb nu een simpele zwembroek zwart met donke rode vage bloemen er op, dies wel oke vind ik
Met citaat reageren
Oud 29-06-2009, 21:47
Mobius
Avatar van Mobius
Mobius is offline
Gezond eten, sporten en even onder de bronzen airbrush, dan ben je volgend jaar zomer beachproof.
__________________
Guilty of being white.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2009, 21:55
Verwijderd
ik heb een framboosrode, een zwarte met een gouden hart in het midden, en een zwarte met pailetjes erop. allemaal een beetje zo'n bandeau model met een hipster broekje. die eerste had ik al, die andere waren 2 voor e10 bij de H&M en aangezien ik op reis ga wil ik veel bikinis hebben .

@ TS; ligt ook een beetje aan je figuur wat voor model dan goedstaat, peervormig, zandloper, grote/kleine borsten/heupen. ik vind tankini's meestal een beetje suf en zo duidelijk voor onzekere mensen.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2009, 22:29
Verwijderd

+ zwembroek

gekregen van m'n moeder, want ze vond hem mooi haha. ik vond hem ook wel mooi. verder heb ik nog 3 bikini's ofzo. 1 zwart/witte van billabong, 2 van de h&m en een van protest geloof ik, maar die draag ik allemaal bijna nooit.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2009, 00:22
Atelier Madame
Avatar van Atelier Madame
Atelier Madame is offline
Ik heb rond de 10 bikinis waarvan ik er maar eentje echt draag , een zwarte met witte stipjes.
Zon tankini wil ik binnenkort is proberen.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2009, 10:38
Verwijderd
Ik hou van zwemmen en ik zwem ook best veel.

Ik draag de allerleukste bikini's en ik heb heel erg veel zin in het afronden van dit schooljaar zodat ik op vakantie kan naar een witte strand met een strak blauwe zee.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2009, 10:41
Alyssia
Alyssia is offline
Ik heb nu een wit paars roze halterbikini van de C&A maar ik heb 'm echt nog maar 1 keer gedragen. Dit jaar zal er wel weer niet veel van komen, maar dat vind ik ook niet zo'n probleem.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2009, 11:15
sabrosa
Avatar van sabrosa
sabrosa is offline
Ik heb een witte, een roze met rode bloemetjes, een zwarte met witte polkadots een witte met weird ass zwarte patronen, ehmmmm dat was het. En meestal koop ik ze cheap in de sales bij h&m, want het is weliswaar in Nederland niet echt vaak super lekker weer, alhoewel ik morgen denk ik wel even het strand ga bezoeken!
__________________
we won't need legs to stand.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2009, 12:00
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
@Een tankini lijkt me niet een goed idee, want dan leg je alleen maar de nadruk op je onzekerheden. Als je een beetje bent aangekomen heb je vast geen mega flubber buik. En wat dan nog, je moet gewoon blij zijn met je lichaam en niet zo miepen .

Ik heb een zwarte bikini van Roxy en een bruine van O'Neill.
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 30-06-2009, 12:41
Verwijderd
Ik heb gewoon een zwem short van de h&m met een hawai-achtig bloemen printje.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2009, 15:05
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
tankini's zijn echt drie keer niks, als je ook maar een beetje een dikke pens hebt zie je meteen dat je een tankini aan hebt om wat te camoufleren. als je echt heel slank bent staat zoiets eigenlijk alleen leuk als strandtopje ofzo. Als je wat bent aangekomen zou ik gewoon een mix en match setje kopen en je bikinibroekje dan een maatje groter kopen dan normaal zodat je geen overhangend vet hebt en je het broekje wat kunt laten rimpelen zodat je wat speling en afleiding hebt van je buik. En als je een lekker kleurtje hebt ziet het er echt al veel beter uit, dan kan je een buikje echt wel hebben. Dus koop een flesje bruinende creme ( tegenwoordig ziet dat er best natuurlijk uit), pak ff een zonnebankie, ga in je achtertuin zonnen en ga lekker chillen op t strand. als je je onzeker gaat gedragen vallen je zwakke punten alleen maar nog meer op, maar als je gewoon lekker met een opgeheven kop over t strand paradeert is er echt niemand die commentaar heeft ( tenzij je echt maatje walvis bent, maar dan nog, lekker boeien!)
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 30-06-2009, 17:31
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
misschien is een monokini wel iets?


ben je gelijk hip.

ik heb een aantal bikini's. ik ben leiding bij waterscouting dus ben veel op/in het water met kinderen, dus dan is het noodzakelijk om iets ondersteunends te hebben. dus geen touwtjesbikinis voor mij. ik heb een bruine beugelbikini met een hipsterbroekje, een bruine halter/beugelbikini met printje en een wat kleiner broekje. en dan heb ik nog een aantal wat kleinere bikini's voor als ik niet hoef rond te rennen, maar die koop ik goedkoop bij de h&m in de sale, C&A of zelfs zeeman.
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 02-07-2009, 00:51
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Citaat:
ik heb een aantal bikini's. ik ben leiding bij waterscouting dus ben veel op/in het water met kinderen, dus dan is het noodzakelijk om iets ondersteunends te hebben. dus geen touwtjesbikinis voor mij.
Dat is inderdaad wel handig. Ik heb al genoeg gênante momenten meegemaakt nadat ik gracieus het zwembad ingedoken was of wanneer ik plots werd overspoeld door een golf in de zee.
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 02-07-2009, 10:30
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Hm, zo heb ik ooit iemand het zwembad uit zien komen met de opmerking: "Kijk nou, ik heb overal kippenvel!" Overal, inderdaad.

Ik heb twee bikini's. Een rode met wat frutseltjes erop, en een zwarte met roze, gele en groene bloemen met shorts. Beide topjes zijn haltermodellen, die blijven snel goed zitten bij mij zonder aan de kinderlijke toos tietloos topjes te hoeven.
Beide waren trouwens niet duur, maar mijn vakanties zijn ook niet aan het strand en ik ga in een zomer misschien eens drie keer zwemmen.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 02-07-2009, 13:46
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik heb één bikini, zo'n 3-hoekjestopje met hawaibloem en dito broekje (O'neil geloof ik). Een zwemshort wat erbij hoorde.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 03-07-2009, 02:55
sabrosa
Avatar van sabrosa
sabrosa is offline
Liefst zwem ik gewoon naakt, maarja
__________________
we won't need legs to stand.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2009, 08:13
prulletje
Avatar van prulletje
prulletje is offline
Citaat:
misschien is een monokini wel iets?
[afbeelding]

[afbeelding]

ben je gelijk hip.

ik heb een aantal bikini's. ik ben leiding bij waterscouting dus ben veel op/in het water met kinderen, dus dan is het noodzakelijk om iets ondersteunends te hebben. dus geen touwtjesbikinis voor mij. ik heb een bruine beugelbikini met een hipsterbroekje, een bruine halter/beugelbikini met printje en een wat kleiner broekje. en dan heb ik nog een aantal wat kleinere bikini's voor als ik niet hoef rond te rennen, maar die koop ik goedkoop bij de h&m in de sale, C&A of zelfs zeeman.
Haha. Die eerste foto hoort op www.photoshopdisasters.blogspot.com
Ze heeft one arm missing
__________________
For once and for all.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2009, 09:42
Verwijderd
heb 2 h&m triangelbikini's en een insight maar die is klote want mn tietjes vallen eruit en t broekje is veel te strak dus moet m nog effe maken
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-07-2009, 10:04
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Ik heb een bikini van Freya



Ik heb een andere onderkant, en die moet ik vervangen want die zit niet goed meer. Ik heb maar 1 bikini, want die dingen van Freya zijn verdomd duur.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 03-07-2009, 21:42
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Ik heb voor het eerst bij de Cill Out in de Bijenkorf een bikini gekocht en voor het eerst een met zo'n haltertopje.
Een hele toffe met allemaal kleine, felle stipjes in het rose, paars, blauw en wit.
En van het vorige jaar had ik nog 2 bikini's van de otto, maar mijn cup is een maatje gegroeid (hiep hoi!), dus die kan ik helaas niet aan . Eentje was bruin met rode bloemen en de andere was wit met rose en oranje bloemachtige figuren erop.
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Met citaat reageren
Oud 04-07-2009, 00:33
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Ik heb 2 bikini's een oranje met bruin en en blauw, bloemachtig iets. Maar ik draag vooral de oranje, warme kleuren staan me beter. Ik ben de bikini's eigenlijk wel zat nu. Ben op zoek naar een mooi iets uit 1 geheel. Zoiets als de bovenste monokini die tuttebel stuurde. Maar dan niet in zwart en zeker niet met zulke stippen.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2009, 01:08
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Trimm Trabb schreef:
Ik doe niet aan zwemkleding, want ik ga nooit zwemmen.
Nou, vandaag moest ik er toch maar aan geloven, dus heb ik een oude bikini uit de kast getrokken. Het is een haltermodel, zwart met roze stippen en een roze bloem aan het bandje. Het broekje vond ik eigenlijk net iets te klein (niet qua maat, maar qua model), dus ik voelde me er niet echt prettig in. Ik zou het liefst zo'n boarshort willen, maar die kan ik helaas nergens boven de maat 42 vinden, terwijl je juist zou denken dat zoiets ideaal is voor mensen met een dikke reet. Maar jaaa, voor die ene keer per jaar zwemmen maakt het toch niet uit.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2009, 15:18
Verwijderd
en herenmaat?
Met citaat reageren
Oud 06-07-2009, 22:53
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
en herenmaat?
Die hebben vaak stomme printjes en in die broeken lijkt 't net of ik een piemel heb.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2009, 21:51
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Ik heb een monokini, waardoor ik vorig jaar bruine flanken had en in het midden nog wit was. Ik voelde me net een paard.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:59.